Mielenterveysongelmat

uk_ko

mielenteveysongelmia on kuulema joka toisella IHMISELLÄ!

Masentuneita suomalaisia 500 000!
(tähän lukuun sisältyvät vain ne masentuneet, jotka käyttävät masennuslääkkeitä)

Miksi olemme niin HULLUJA!

http://www.apua.info/

22

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sartori

Sitä mä olen täällä saitilla kysellyt.

(hevosen hienoista hirnahtelua)

• uk_ko

itse MIELENTERVEYSONGELMAINEN!

• sartori
        uk_ko kirjoitti:

itse MIELENTERVEYSONGELMAINEN!

Testien mukaan en ole, ja siitä on jo kuukausia. Heitin Teletapit kehiin, joten varmaan kohta olen.

• alright

hyvä kysymys! tähän tarvitaan kyllä kokemuksia hulluudesta, joten odotetaan Jazulin vastausta.

• uk_ko

hän jos joku tuntee nämä ASIAT! :D

• 13+14

tuolla nuorella naisystävälläsi mielenterv.ongelmia?????????

Luulenpa että on =D=D

• alright

nyt hiljaa ja takas pöydän alle

• uk_ko

Minulla niitä ei ole ollut KOSKAAN. Mutta olen huolissani NUOREN naisystäväni mielenterveydestä.

• +11
        uk_ko kirjoitti:

Minulla niitä ei ole ollut KOSKAAN. Mutta olen huolissani NUOREN naisystäväni mielenterveydestä.

ihminen ole sama asia kuin hullu

• Se on oire yksilöissä yhteiskunta-olennon sairastaessa.

Zeitgeist. Ajan henki.

• Onneksi tuo ei koske yhtäkään palstalasta.

• käytät rekkaantuneen nimimerkkiä, sinulla jonkinasteinen identtiteettikriisi?

• "enemmistö" määrittelee aina kaikki muut hulluiksi. Yksilöinä tilanne olisi erilainen.

• sitä mieltä, että tervettä mieltä ei olekaan. Kaikki ovat tavalla tai toisella mielenterveysongelmaisia. Kuka enemmän ja kuka vähemmän, yksi tietää sen itsestään, toinen ei halua moisesta kuullakaan ja kolmas ei tiedä tuon taivaallista tästä maailmasta.

Masennus ei ole hulluutta. Masennus ei mielestäni ole edes sairaus, vaan oire. Samalla tavalla kuin alkoholismi on oire jostain muusta. Ennenmmin nimittäisin päihderiippuvuutta hulluudeksi.

Miksi olemme niin... Olen Kukkomiehen kanssa samaa mieltä, yhteiskunta on sairas ja silloin se osasetkin sairastavat. Jotenkin luulen että ihmisolento tarvitsisi enemmän aikaa sopeutuakseen yhteiskunnallisiin muutoksiin ja siksi nyt sitten vähän yskittää. Ehkä.

• Nii. eikait tässäkään asiassa tarvita kuin suvaitsevaisuutta ja avoimuutta. Jotkut on vähän erilaisia kuin toiset. Yhteiskunta nyt on koko ajan enemmän tätä samaan muottiin muovaamista ja tehokkuuden hakemista kait.. mutta sitten siinä tulee näitä ilmiötä koko ajan enemmän ja enemmän kun sitä muottia puristetaan suppeammaksi.

Eipä siinä muotissa kukaan pysy kun tarpeeksi puristaa.

• Yks nainen

Just noin :)

• taasnäitä

Älä nyt pokkana väitä, että se on yhteiskunnan syy, että sä olet masentunut...

• uk_ko jyrää!!!!!

Sekosi tuosta naisten pyörittelystä ja pettämisestä?Sekään ei olisi ihme varsinkaan kun hommaan ryhtyy pappaiällä.Kannattiko ottaa sekopää nuorikko nurkkiin pyörimään,kysympähä vaa=D

hähhäää

• ??????

on seonnut onnesta (i)

• lääkemarkkinoinnista, eli laillistetusta huumekaupasta?

• kundi.kundinen

puolelle riittäis lumelääkkeet.

• n

palstaa seuratessa tulee mieleen, että hulluja on liikaa avohoidossa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe