olisitko halukas tulla moottoripyöränkyytiin, mutkaisia teitä jne
kaksin sekin on hauskempaa.
moottoritie on kuuma
33
1292
Vastaukset
- Sisko.
vihaan moottoripyöriä ja niiden päällä itsevarmana nahkaan pukeutuvia, öljyltä ja tupakalta haisevia viidenkympin kriisiä kärsiviä miehiä.
- HHHMMMM*2
sisko sisko sä olet kyllä minun makuuni :)
nyt oot ihan hakuteillä, kaikki muu meni pieleen mut se tuli selväksi että vihaat pyöriä. ?? - Sisko.
TässäSiskolle kirjoitti:
kun mun on pakko olla ruma jos äijät aina töllää.
- Sisko.
HHHMMMM*2 kirjoitti:
sisko sisko sä olet kyllä minun makuuni :)
nyt oot ihan hakuteillä, kaikki muu meni pieleen mut se tuli selväksi että vihaat pyöriä. ??"--- mut hoidetaan ensteks tää duuni---"
- ----------
mistä päin oltais lähössä? :)
- kuun tyttö
kuulehan............minkä ikäinen kaveri siel kirjoittaa...........
- tyttö tuollainen
...että minkä ikäinen ja mistä päin? :)
- Nainen 43
tyttö tuollainen kirjoitti:
...että minkä ikäinen ja mistä päin? :)
Haaveenani olisi joskus päästä moottoripyörän kyytiin.Vauhti kyllä hirvittää,mutta silleen hiljakseen ajelu olisi ihanaa.
- HHHMMMM*2
Nainen 43 kirjoitti:
Haaveenani olisi joskus päästä moottoripyörän kyytiin.Vauhti kyllä hirvittää,mutta silleen hiljakseen ajelu olisi ihanaa.
...hesasta
lähtökin saattaa viivästyä, tota lunta tulee taas taivaantäydeltä.
kyllä se kevät vielä koittaa.
rauhallisesta kyydistä pidän minäkin. - tyttö tuollainen
HHHMMMM*2 kirjoitti:
...hesasta
lähtökin saattaa viivästyä, tota lunta tulee taas taivaantäydeltä.
kyllä se kevät vielä koittaa.
rauhallisesta kyydistä pidän minäkin.lunta taas tulee.. mutta ehkä se vappuun mennessä katoaa.. jos sitten lähdetään? ja ikää oliko kuinka paljon, kun kerta hissukseen tykkäät pyörällä ajella?
- HHHMMMM*2
tyttö tuollainen kirjoitti:
lunta taas tulee.. mutta ehkä se vappuun mennessä katoaa.. jos sitten lähdetään? ja ikää oliko kuinka paljon, kun kerta hissukseen tykkäät pyörällä ajella?
...eihän sitä koskaan tiä.no toivottavasti vappuun mennessä.
ei sitä jaloissa ainakaan pyöritä.
onhan tuota, ei vanhaksi voi sanoa.
entä ite? - tyttö tuollainen
HHHMMMM*2 kirjoitti:
...eihän sitä koskaan tiä.no toivottavasti vappuun mennessä.
ei sitä jaloissa ainakaan pyöritä.
onhan tuota, ei vanhaksi voi sanoa.
entä ite?on ikää, mutta ei kuitenkaan vanha.. eli kolmenkympin yläpuolella kuitenkin(ko)? :) niin no sen verran sanon että itelläni on vielä paaaljon vuosia jäljellä :)
- HHHMMMM*2
tyttö tuollainen kirjoitti:
on ikää, mutta ei kuitenkaan vanha.. eli kolmenkympin yläpuolella kuitenkin(ko)? :) niin no sen verran sanon että itelläni on vielä paaaljon vuosia jäljellä :)
...mulla oikee sherlock :)
no ku sanoit paaaljon ni mää veikkaisin kolme10 ? - tyttö tuollainen
HHHMMMM*2 kirjoitti:
...mulla oikee sherlock :)
no ku sanoit paaaljon ni mää veikkaisin kolme10 ?no osuinko oikeaan? :) juu kyllä se alle kolmenkympin menee.. :)
- tuo
tyttö tuollainen kirjoitti:
no osuinko oikeaan? :) juu kyllä se alle kolmenkympin menee.. :)
ei IHAN hesasta muuten tarkoittaa?
- hhhmmmm**2
tuo kirjoitti:
ei IHAN hesasta muuten tarkoittaa?
kehyskunnasta :)
- ...
hhhmmmm**2 kirjoitti:
kehyskunnasta :)
..ehken etsiäkkin kyytiläistä sieltä kehyskunnan sisäpuolelta?
- hhhmmmm**2
... kirjoitti:
..ehken etsiäkkin kyytiläistä sieltä kehyskunnan sisäpuolelta?
....voihan sitä kyytiin tulla mistä vaan.tarkensin tota asuinpaikkaa hieman.
nythän noi lumet saakin kyytiä, saas nähä millanen myräkkä sielt on tulossa, mitä sataa ja minkä verran.
mistäpäs oot, ja ootkos ollu kyydis/ajanu ennen?? - ...
hhhmmmm**2 kirjoitti:
....voihan sitä kyytiin tulla mistä vaan.tarkensin tota asuinpaikkaa hieman.
nythän noi lumet saakin kyytiä, saas nähä millanen myräkkä sielt on tulossa, mitä sataa ja minkä verran.
mistäpäs oot, ja ootkos ollu kyydis/ajanu ennen??..ettet tarkota nyt ihan mistä vaan, joku raja on kuitenkin.. :) ja eipä ole tullut oltua kyydissä koskaan..
- hhhmmmm**2
... kirjoitti:
..ettet tarkota nyt ihan mistä vaan, joku raja on kuitenkin.. :) ja eipä ole tullut oltua kyydissä koskaan..
mistäs tulisin hakemaan... jos vaikka kyytiin tulisit(kesää odotellessa)
- ...
hhhmmmm**2 kirjoitti:
mistäs tulisin hakemaan... jos vaikka kyytiin tulisit(kesää odotellessa)
..pohjois-savossa asun, että voi olla vähän liian kaukana kuitenkin.. :) vaikka olishan tuo kiva ollut päästä kyytiin..
- hhhmmmm**2
... kirjoitti:
..pohjois-savossa asun, että voi olla vähän liian kaukana kuitenkin.. :) vaikka olishan tuo kiva ollut päästä kyytiin..
...sitä voi piipahtaa, jo vaikka kiinnostaasi, siellä päin käynyt...
- ...
hhhmmmm**2 kirjoitti:
...sitä voi piipahtaa, jo vaikka kiinnostaasi, siellä päin käynyt...
..siis että mitä? nyt en ymmärtäny...
- hhhmmmm**2
... kirjoitti:
..siis että mitä? nyt en ymmärtäny...
oli vähä sekava, tarkoitin sitä että käyn sillointällöin pohjois savossa kesäisin, ni mikä ettei vois piipahtaa jos kiinnostaa
- ...
hhhmmmm**2 kirjoitti:
oli vähä sekava, tarkoitin sitä että käyn sillointällöin pohjois savossa kesäisin, ni mikä ettei vois piipahtaa jos kiinnostaa
..niin kerta täällä päin käyt.. vaikea sanoa varmasti, kun ei ole tapana ventovieraiden kanssa näkyillä.. :)
- hhhmmmm**2
... kirjoitti:
..niin kerta täällä päin käyt.. vaikea sanoa varmasti, kun ei ole tapana ventovieraiden kanssa näkyillä.. :)
tarttis tehä(ettei ventovieraita)????
- ...
hhhmmmm**2 kirjoitti:
tarttis tehä(ettei ventovieraita)????
..mitähän mahdoit tarkottaa?
- ...
... kirjoitti:
..mitähän mahdoit tarkottaa?
etpä tainnu tarkottaa mitään.. :)
- -72
...minkälainen pyörä sieltä tallista löytyy? Exällä oli pyörä ja sillä reissattiin ympäri Suomea, voin sanoa että tykkään ! Kaapista löytyy puku ja kypärä, joskin liian vähän on ollut niille käyttöä nykyään :(
Itsellä on korttikin mutta ei ole rohkeutta itse ajaa....- hhhmmmm**2
1100,ei mikään kilpuri mut vääntöä löytyy. tasasta menoa ja kauniita maisemia.
- typeriä!!!
ei välii, millanen rasvaletti kyseessä, kunhan on moottoripyörä! Vit....jooo, mikä siin moottoripyörässä oikein kiehtoo??? Mä jos haluisin moottoripyörän kyytiin, niin: enteks menisin ajamaan motukkakortin, sitten menisin ja ostaisin sen motukan. Nih! Eikä ketään taakse istumaan.
Mutta, kun nämä rouvat on niin avuttomia!! Onneks mä en oo.- ????
niin ei miehet sitten oo avuttomia(?) ja luuletko että täällä ihmiset muutenkaan kovin tosissaan on tälläsissä jutuissa? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568