Satamissa töitä freelansereille. 300% palkanlisä kirjekuoressa verottomana. Teollisuus maksaa vielä bonuksen jos lakko saadaan murrettua. VOI POIJAT!
Boikotoi AKT:tä
7
236
Vastaukset
- paperimies
AKT:n sonnit kortistoon. Ei tuollaisia röyhkeitä kansantalouden tuhoajia tarvitse päästää enää ylipalkattuihin suojatöihin. Ja vielä vuoden eroraha - kohtuutonta.
- M V.
Ahtaajat ovat palkkansa ansinneet, täällä kirjoittelevat pölhöt asioista tietämättömät työnantajien myötäjuoksjat.M
- Häpeä!
M V. kirjoitti:
Ahtaajat ovat palkkansa ansinneet, täällä kirjoittelevat pölhöt asioista tietämättömät työnantajien myötäjuoksjat.M
Saatanan yhteiskunnanloinen!
- Porsalaanen
Lahti penkkiin makaamaan.
- Jeahats
Porsalaanen kirjoitti:
Lahti penkkiin makaamaan.
Olen samaa mieltä ja haluan osallistua boikottiin, mutta miten sitä käytännössä nyt toteutetaan? Etten kävisi ulkomaankauppaa, en ostaisi mitään ulkomaalaisia tuotteita enkä sellaisia suomalaisiakaan mitä viedän satamien kautta ulkomaille. Kävisinkö itse hakemassa tarvitsevani Saksasta?
- Ketokiila
Tämän palstan kateellisilla valittajilla ei taida olla paljoakaan tietämystä siitä mistä täällä mussuttavat. Tekstistä paistaa vain suuri kateus ahtaajien palkkatasoa kohtaan. Siitä vaan itse kukin satamaan kolmivuorotöihin viikon jokaisena päivänä kun se palkka niin suurelta tuntuu. Ja kyllä nämä lakkoilijat ovat tuoneet etuja muillekin lusmuille ihan ilmaiseksi.
- Ex liikennöitsijä
Mä en poikotoi AKT:tä On mahtava valta, täytyy kunnioituksella todeta.Eikö sitä valtaa voi hyödyntää järkevään asiaan.Että sais itämaiset liikenne yrittäjät pois maasta taksoja polkemasta.Kohta Suomessa
on paljontyöttömiä kuskeja.Kun Suomalaiset liikennöitsijät "Ajetaan"Konkurssiin,tämä on kova paikka monella,tänä päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522