Sai alkuillasta nauraa makeasti kun seurasin eduskunnan kyselytuntia. Kansanedustaja kyseli jostain metsälaista, joka oli mennyt EU:iin syynättäväksi, että koska laki on tulossa. Katainen vastasi kakistelleen....että kestää ja kestää.....mutta paras kohta oli kun hän selitti miten on parempi, että EU syynää tälläiset asiat lävitse ettei tule virhettä. Virkamies kun on kuulemma vastuussa, että laki tulee oikein etc.
Jäi vaan mietityttämään miksi H Kuitusen kyhäelmiä ole koskaan ETUKÄTEEN käytetty EU:ssa. Olisi aika paljon jäänyt sählinkejä tapahtumatta. Mutta mukava oli kuulla valtiovarainministerin lausuvan, että virkamies on vastuussa tekemisissään. Nyt sitten Jykä vaan puheista tekoihin......
Sai nauraa Kataiselle makeasti
5
429
Vastaukset
- grh...
se onkin ärsyttävä kukkopoika..
- VATIPÄÄ1
SAATANAN PELLET UUSIKSI........UUSIA NAAMOJA .....UUSI AJATTELUTAPA...
MANNET,SOMALIT .............OMA SAARI,EI KULKUYHTEYKSIÄ....
SUOMI NOUSUUN
- reaktio
niinhän se normaalisti menee, että kun ei asioista mitään ymmärrä, niin ensimmäinen reaktio on se, että alkaa naurattaa. Ei tarvitse olla huolissaan.
- Parasta tarkastaa
Verotus ei ole kansallinen asia.
- On kansallinen
Parasta tarkastaa kirjoitti:
Verotus ei ole kansallinen asia.
Nimen omaan on kansallinen asia.
http://europa.eu/pol/tax/index_fi.htm
"Verojen määristä päättää kukin EU-maa erikseen, ei EU keskitetysti. EU varmistaa kuitenkin, että kansallinen verolainsäädäntö on EU:n yleisten tavoitteiden (mm. työpaikkojen lisääminen) mukainen ja että sillä ei anneta yhden maan yrityksille kohtuutonta etua muihin maihin sijoittautuneisiin kilpailijoihinsa nähden. EU:n veropolitiikan tarkoituksena on tukea sisämarkkinoiden sekä pääoman vapaan liikkuvuuden periaatteita."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477