Kohta ne taas alkaa..

NainenKirjoittaa

MAUKUJAISET" Paitsi ei tietystikkään tissi-ihmisillä. Naisilla pysyvät aivot kohdillaan, mutta miehillä taas...nooh* ne hujahtavat alapäähän. Sitä se kevät teettää.

14

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkittäkää nyt tähän sykädyttäviä lemmenlauluja ja muuta romanttista hömpötystä!

    • Masse Setä

      Ettei mene kaikkeen mukaan, mikä haisee pullilta tai jopa julkisesti. OK , huono, mutta on tosi järkyttävää huomata, miten helposti ihmisoikeudet voidaan myydä. Vanhat ihmisetkin vielä uskovat, että heidän etujansa ajetaan, kunhan saadaan rahaa.
      Ja vanhoja vituttaa tosi raskaasti, kun nuorista ei saa kaikkea irti.
      Sielläkun ne on vaan niin nättiä ja kauniita.

    • että se yksi aivosolu tipahtaa alapäähän..:))

      • No en ole vielä huomannut mitään muutoksia. Ja tuntuu siltä ettei naisilta älyllistä vastusta saa edes tuolle yhdelle solulle...


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        No en ole vielä huomannut mitään muutoksia. Ja tuntuu siltä ettei naisilta älyllistä vastusta saa edes tuolle yhdelle solulle...

        Meinaakko,että se yksi ainoo on viisaampi ku naisen miljoonat aivosolut? Kuules...te vaan luulette,kun se tekee juttujaan siel toisessa päässä..:D


      • Ne on vaa niitä hukkajuoksusoluja.Yläpäässä on ne tärkeemmät...Tässä sen ny näkee,ku joutuu tänkin selittämään..:DDDD Ny pinkasen pakkoon..:P


      • mii-su kirjoitti:

        Meinaakko,että se yksi ainoo on viisaampi ku naisen miljoonat aivosolut? Kuules...te vaan luulette,kun se tekee juttujaan siel toisessa päässä..:D

        Määrä ei luo laatua. Vegehän tuossa jo vinkkasi että Naisilla on yksi aktiivinen solu kerrallaan siellä alhaalla, miehillä enemmän. Osat vaihtuvat sitten yläpäässä....


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        Määrä ei luo laatua. Vegehän tuossa jo vinkkasi että Naisilla on yksi aktiivinen solu kerrallaan siellä alhaalla, miehillä enemmän. Osat vaihtuvat sitten yläpäässä....

        alakerrassa paljoo älyä tartte ja naiset on osannu laittaa ne kaikkein tärkeimmät oikeaan päähän...:))


      • Hitsi...mä luulin ihan oikeesti,et tykkäät kakkaa..:P

        Onks sulla karkkia? Mä tuun heti jos on..;))


    • on alkamassa kuolaajaiset, kun jengi kiertää autoliikkeissä kuolaamassa uusia ja uudehkoja menopelejä. Pahimmin hurahtaneet kuvittelevat pääsevänsä takaisin williin ja wapaaseen nuoruuteen hankkimalla kaksipyöräisiä konepyöriä!

      Maukuminen sensijaan on nykyään kokovuotinen ilmiö ja sitä esiintyy kummassakin sukupuolessa! :)

    • Kollikin hipsinyt ihan vaivihkaa johonkin ja käy vain syömässä ja vähän nukkumassa rientojensa välissä.
      Kai se sitä alapään vouhkaa sitten on, mutta en kehdannut tunnustella sen tarkemmin ;D

    • Adria

      Soi kunniaksi luojan kun on antanut miehille elämän nautiskeluja varten.

    • masse setä

      Kuulin muuten radiosta tänään, että tissejäkään ei voi mahdollisesti lähestyä oraalisesti, kuin ei muitakaan ulokkeita. Se lisää kuulemma riskiä sairastua suusyöpään.
      Joten, sori. Tarkkana tässä pitää olla.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe