Kohta ne taas alkaa..

NainenKirjoittaa

MAUKUJAISET" Paitsi ei tietystikkään tissi-ihmisillä. Naisilla pysyvät aivot kohdillaan, mutta miehillä taas...nooh* ne hujahtavat alapäähän. Sitä se kevät teettää.

14

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkittäkää nyt tähän sykädyttäviä lemmenlauluja ja muuta romanttista hömpötystä!

    • Masse Setä

      Ettei mene kaikkeen mukaan, mikä haisee pullilta tai jopa julkisesti. OK , huono, mutta on tosi järkyttävää huomata, miten helposti ihmisoikeudet voidaan myydä. Vanhat ihmisetkin vielä uskovat, että heidän etujansa ajetaan, kunhan saadaan rahaa.
      Ja vanhoja vituttaa tosi raskaasti, kun nuorista ei saa kaikkea irti.
      Sielläkun ne on vaan niin nättiä ja kauniita.

    • että se yksi aivosolu tipahtaa alapäähän..:))

      • No en ole vielä huomannut mitään muutoksia. Ja tuntuu siltä ettei naisilta älyllistä vastusta saa edes tuolle yhdelle solulle...


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        No en ole vielä huomannut mitään muutoksia. Ja tuntuu siltä ettei naisilta älyllistä vastusta saa edes tuolle yhdelle solulle...

        Meinaakko,että se yksi ainoo on viisaampi ku naisen miljoonat aivosolut? Kuules...te vaan luulette,kun se tekee juttujaan siel toisessa päässä..:D


      • Ne on vaa niitä hukkajuoksusoluja.Yläpäässä on ne tärkeemmät...Tässä sen ny näkee,ku joutuu tänkin selittämään..:DDDD Ny pinkasen pakkoon..:P


      • mii-su kirjoitti:

        Meinaakko,että se yksi ainoo on viisaampi ku naisen miljoonat aivosolut? Kuules...te vaan luulette,kun se tekee juttujaan siel toisessa päässä..:D

        Määrä ei luo laatua. Vegehän tuossa jo vinkkasi että Naisilla on yksi aktiivinen solu kerrallaan siellä alhaalla, miehillä enemmän. Osat vaihtuvat sitten yläpäässä....


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        Määrä ei luo laatua. Vegehän tuossa jo vinkkasi että Naisilla on yksi aktiivinen solu kerrallaan siellä alhaalla, miehillä enemmän. Osat vaihtuvat sitten yläpäässä....

        alakerrassa paljoo älyä tartte ja naiset on osannu laittaa ne kaikkein tärkeimmät oikeaan päähän...:))


      • Hitsi...mä luulin ihan oikeesti,et tykkäät kakkaa..:P

        Onks sulla karkkia? Mä tuun heti jos on..;))


    • on alkamassa kuolaajaiset, kun jengi kiertää autoliikkeissä kuolaamassa uusia ja uudehkoja menopelejä. Pahimmin hurahtaneet kuvittelevat pääsevänsä takaisin williin ja wapaaseen nuoruuteen hankkimalla kaksipyöräisiä konepyöriä!

      Maukuminen sensijaan on nykyään kokovuotinen ilmiö ja sitä esiintyy kummassakin sukupuolessa! :)

    • Kollikin hipsinyt ihan vaivihkaa johonkin ja käy vain syömässä ja vähän nukkumassa rientojensa välissä.
      Kai se sitä alapään vouhkaa sitten on, mutta en kehdannut tunnustella sen tarkemmin ;D

    • Adria

      Soi kunniaksi luojan kun on antanut miehille elämän nautiskeluja varten.

    • masse setä

      Kuulin muuten radiosta tänään, että tissejäkään ei voi mahdollisesti lähestyä oraalisesti, kuin ei muitakaan ulokkeita. Se lisää kuulemma riskiä sairastua suusyöpään.
      Joten, sori. Tarkkana tässä pitää olla.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe