Tule sellaisena kuin olet

viivi-amaldiina

Moi teille kaikille rakkaat immeiset.
Tule ja kerro kuulumisesi ihan just sellaisena olet.

Hyvä täs nyt taas on istuskella hyvin syöneenä ja tyytyväisenä olotilaansa.

Mites sinulla siellä ruudun toisella puolella, oletkos tyytyväisin mielin.

61

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivatiina

tyytyväinen tähän olotilaan flunssa vaivannu jo useemman päivän grillattiin tossa makkaraa ja possun ulkofilettä vähän niinkun avattiin grillikausi miehellä on synttärit täyttää tänään viiskytyks vee juotiin pullo skumppaa ja muutama lasi punkkua mutta niin on nuutunu olo ettei jaksais enää kunnolla ees hereillä olla kunhan nyt sais silmänsä pidettyä auki ainakin puol yhdeksään sit pitäs painuu pehkuihin kun aamulla on ihan pakko mennä töihin seitsemään on sit kippee tai ei mutta uskon että kai tää tästä rupee pikkuhiljaa talttumaan että sellainen perjantai ilta hyvin on syöty mutta mukavampi olis olotila jos olis ihan terve.

• viivi-amaldiina

hiukan kuumeen puolella ja hiivatin kuivaa yskää.... :)
        Isäntä sairasti sen ensin oikein kovan kuumeen kanssa sai lääkekuurin ja helpotti nopeaa.
        Onnea kovasti sinne miehellesi.

• muuten menee ihan hyvin ;)

• viivi-amaldiina

ny jotain pientä syötävää vaik lämpymii voileipiä, nekin on hyviä.
        Ja jaksat paremmin.... :)

• viivi-amaldiina kirjoitti:

ny jotain pientä syötävää vaik lämpymii voileipiä, nekin on hyviä.
        Ja jaksat paremmin.... :)

että jaksan paremmin, kiitos vinkistä :)
        Hyvää viikonloppua sinulle ja menköön samalla toivotuksella kaikille muillekin!

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

että jaksan paremmin, kiitos vinkistä :)
        Hyvää viikonloppua sinulle ja menköön samalla toivotuksella kaikille muillekin!

pure kynsiäs ja syö sanas..on se kumma jos viel nälkä jää...mä söin paketin Mövenpickin "Creation erdbeer youghurttia" elikkäs hienoja suklaa delicatessejä....ähähäää...moi

• Anjaniina kirjoitti:

pure kynsiäs ja syö sanas..on se kumma jos viel nälkä jää...mä söin paketin Mövenpickin "Creation erdbeer youghurttia" elikkäs hienoja suklaa delicatessejä....ähähäää...moi

on häijy ihminen ja ahne, koko paketin söit, kääreineen päivineen ;))
        Kyllä vatsa kohta mouruaa, jotta moi vaan.

• häijy ja ahne

• Mikäs tässä on istuskella.Saunassa oon käynyt ja viikonloppu alkamassa.Ihana olotila,kun tietää ettei aamulla ole kiire töihin.Illalla voi kattella telkkariakin ihan huoleti. :)

Kivaa viikonloppua sulle..:)

Nii juu..voi syödä suklaatakin..nam..:))

• viivi-amaldiina

nyt seitsemältä mut taidan tyytyä ihan suihkuun vaan on tuo pienilämpö päällä....:(
        Viikonvaihde on työtätekevälle odotettu..... tiedän sen kokemuksesta.

Hyvää viikonvaihdetta sinullekkin.
        Mä ostin pääsiäis karkkei niitä erivärisiä pieniä munia... ne on ihania.. :)

nyt seitsemältä mut taidan tyytyä ihan suihkuun vaan on tuo pienilämpö päällä....:(
        Viikonvaihde on työtätekevälle odotettu..... tiedän sen kokemuksesta.

Hyvää viikonvaihdetta sinullekkin.
        Mä ostin pääsiäis karkkei niitä erivärisiä pieniä munia... ne on ihania.. :)

mun on nii tehny mieli niitä pieniä pääsiäismunia,mut oon yrittäny jaksaa odottaa pääsiäiseen..Minkähän takia ne laitetaan mun kiusaks näkyviin..:P

• Mikäs tässä ollessa, vapaapäivä kuin myös huomenna, perjantai-ilta ja puh.lankoja täs samalla kuuntelen, jälleen.. Pieni nälkä vattassa tuntuu nostavan päätään, pitänee luikahtaa jääkaapille:))))

• viivi-amaldiina

iiikk meinas kuule mennä ny ne langat laulla ihan ohitte, huyvä sinä, kiitos.
        Nauti vapaistasi.

iiikk meinas kuule mennä ny ne langat laulla ihan ohitte, huyvä sinä, kiitos.
        Nauti vapaistasi.

ehdit vielä, yhdeksään asti kestääpi:)
        Vapaista pitää nauttia aina, töihin onki sit nii'iin vaikeeta palata:)))

• k/k

Suihkun jälkeen,pikku nokkaunien raukeus jäsenissä ja aamuyöllä alkanut auraus takana voin sanoa sulle että luvassa on hienompi huomen.
      Kun saa sammuttaa koneen ja hiljaisuus täyttää ohjaamon korvien hakiessa koneen jyrinää kun kuulet jäähtymään alkavan laitteen napsahruksia ja tierät urakan olevan taas takana,se on hieno tunne.

• viivi-amaldiina

et parempi huomen, niin se varmaaan onkin.
        Hienosti napsahdellen työpäivän päätteeksi niin se konekkin huokaa.

Tuliks laitettua rexonaa kun suihkus kävit oletko raikas, ja onks tilaa viel yhdelle...

• k/k
        viivi-amaldiina kirjoitti:

et parempi huomen, niin se varmaaan onkin.
        Hienosti napsahdellen työpäivän päätteeksi niin se konekkin huokaa.

Tuliks laitettua rexonaa kun suihkus kävit oletko raikas, ja onks tilaa viel yhdelle...

Istuppa tohon villasukka polvelle niin kerron miten kävi santalaatikolle.

• viivi-amaldiina
        k/k kirjoitti:

Istuppa tohon villasukka polvelle niin kerron miten kävi santalaatikolle.

ajot sen nurin... koneellas.

ajot sen nurin... koneellas.

Murhasin sen,tuhannen peen päreiks,ihan vaan pikkasen hipasin ja se oli totaalinen tuho onneks ei ollu auton kylki.
        Sit vaan soittamaan ja tunnustamaan syntejään,se aamun hetki kun valkeus alkaa on petollista kun siin ei näe kunnolla.

• henrji

keppi ojossa, pussit täynnä ruokakaupasta, nyt alkaa olla jääkaappi kondiksessa.

• viivi-amaldiina

pussukat no niin tietenki... sul on turvattu evästyksen puolesta viikonvaihde.

• Meriläinen

Moi Viivi.
      Äsken taas oli pitkä puhelu sisaren tytön kanssa ja molemmat todettiin että ihan hyvin menee nyt.
      Joten olen tyytyväinen, koska omatkin voi hyvin.
      Hyvä että myös sinä olet tyytyväinen. Ei nykyään kuule liikaa tyytyväisyydestä, turhan paljon on tuskaa ja pelkoa tulevaisuuteen ihmisillä.

• viivi-amaldiina

asiat kun luemme päivittäin pahoinvoivista ihmisistä, niin lapsia kuin aikuisia.
        Se on tosi ikävää.

• kiukutella?

• viivi-amaldiina

sinä saat kiukutella, osaatko edes sitä taitoa. :))

sinä saat kiukutella, osaatko edes sitä taitoa. :))

lähestyväni uhmaikää :(

• viivi-amaldiina
        Pirrejuupas kirjoitti:

jos sinun elämäntilanteesi vain purkaa omaatilaa muiden asioiden ohi.

• Pirrejuupas kirjoitti:

Joskus yön pimeinä hetkinä kun haluis rynnätä koneest ulos ja hyppii tasajalkaa saata peetä kirkuen ja lätsää polkien.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Joskus yön pimeinä hetkinä kun haluis rynnätä koneest ulos ja hyppii tasajalkaa saata peetä kirkuen ja lätsää polkien.

miten osasitkin..kiitos :)

Olisi kiva heittäytyä lattialle potkien ja kirkuen..:/

P.s. elä vain tilaa piipaa autoa :)

selitys..voisi ollakin..hmm..

• Pirrejuupas kirjoitti:

miten osasitkin..kiitos :)

Olisi kiva heittäytyä lattialle potkien ja kirkuen..:/

P.s. elä vain tilaa piipaa autoa :)

kaik ulos, älä ihmisille vaan mee nurkan taa ja siel huura syrämes kyllyyrestä kaik paha ulos.
        hauku ja kiro kaik jotkasun mielest on vaikeutes syynä,itte oon monesti näin tehnyt kun väsyt niin jaksat taas ajatella selkeest.
        pieniä puitakin voi repiä juurineen maasta.

• Meriläinen

Olipa upea ajatus, ton kirjotan muistiin ja pureskelen palasiksi.

• Pirre*
        koti-kiusattu kirjoitti:

kaik ulos, älä ihmisille vaan mee nurkan taa ja siel huura syrämes kyllyyrestä kaik paha ulos.
        hauku ja kiro kaik jotkasun mielest on vaikeutes syynä,itte oon monesti näin tehnyt kun väsyt niin jaksat taas ajatella selkeest.
        pieniä puitakin voi repiä juurineen maasta.

k/k, sinulle on suotu sanan lahja, ja taito saada lähimmäinen hymyämään..

Mukavaa päivää ja viikonloppua..:)

• HTZA

naamallesi. Kaikki mattoni ovat muuton aikana pölyyntyneet.
      Kumma juttu, autossa kuljetettuja ja ovet ovat olleet kiinni.
      Etsin mattotelinettä ja löysin se on yli metrisen lumen keskellä eikä minulla ole mattopiiskaa. eikä kyllä muijaakaan.
      Piiskan ostan huomenna.
      Tuota...oliskos joku..?

• *minttupuu*

meillä kyllä isäntä piiskaa matot!

• HTZA
        *minttupuu* kirjoitti:

meillä kyllä isäntä piiskaa matot!

toivottavasti, mutta pahalta näyttää..

• viivi-amaldiina

on puhdasta lunta hakkaa niitä mattojas siihen lumeen, on kuiin pesussa ois käytetyt, raikastuu.

Kyllä ne pölyttyy vaik kuin ois ovet olleet kiinni, katsos kun tekstiili kehittää sitä pölyä ihan omasta itsestään.
        Ite saat mattosi kopistella, ihan ite.

• mattopiiskan, muijallako matotkin hakkaisit?
        Ihmisraukka, toivottavasti et ikinä löydä muijaa ;))
        Voisin tulla hakkaamaan, jos maksat hyvin :)

• HTZA

on puhdasta lunta hakkaa niitä mattojas siihen lumeen, on kuiin pesussa ois käytetyt, raikastuu.

Kyllä ne pölyttyy vaik kuin ois ovet olleet kiinni, katsos kun tekstiili kehittää sitä pölyä ihan omasta itsestään.
        Ite saat mattosi kopistella, ihan ite.

että ovat helliä ja hoivaavia.
        Haluaisitko naamapesun lumessa? Ei hakkaamalla vaan hellästi.
        Olisit ihan pesty ja raikas.

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

mattopiiskan, muijallako matotkin hakkaisit?
        Ihmisraukka, toivottavasti et ikinä löydä muijaa ;))
        Voisin tulla hakkaamaan, jos maksat hyvin :)

että sanoin ostavani mattopiiskan..
        Olet, muuten eka, palstan naisista, joka sanoo suoraan mitä haluaisi minulle tehdä.
        Ja ainut joka haluaa rahaa, muut ovat valmiita maksamaan.
        :)
        H.

• HTZA kirjoitti:

että sanoin ostavani mattopiiskan..
        Olet, muuten eka, palstan naisista, joka sanoo suoraan mitä haluaisi minulle tehdä.
        Ja ainut joka haluaa rahaa, muut ovat valmiita maksamaan.
        :)
        H.

halusin vain esittää tuon kysymyksen, se pyrki ilmoille ihan väkisin ;)))
        Kiva olla joskus eka, yleensä olen toka.
        No en varmasti maksaisi, jos muut haluavat maksaa, niin sehän on heidän, en sano mikä...

• Sol57
        Anceli kirjoitti:

halusin vain esittää tuon kysymyksen, se pyrki ilmoille ihan väkisin ;)))
        Kiva olla joskus eka, yleensä olen toka.
        No en varmasti maksaisi, jos muut haluavat maksaa, niin sehän on heidän, en sano mikä...

;)))))minä voisin ja tuon Tursakkeen opettaa ihmisen tavoille...lässyn, lässyn;)))Joka kerta kun avaisi suunsa sanoisin vain tylsästi takaisin: LÄSSYN; LÄSSYN. ja mattopiiskalle suoraan pyllylle. (enhän tietenkään niin tekisi, mutta jos, voisin...niih!!! Mokomakin...lässyttelijä.

tsau:Friidu

• Anjaniina

hienoa, perjantai ;))
      Kiitokenkä alla, tulen ja menen..
      Jestas, et on mukavaa ;) hyvää viikonloppua kaikille ;))

• viivi-amaldiina

jommin kummin...
        Menoa vaan sit ilallesi ja hauskaa menoa. :)

• GloriaJoy

on laastari korvalehessä. Tyttären luona kyläilin ku oli saikulla ja kysäsin et muutaisinko vähän pohjosempaan vai Pirkanmalle, niin sano, että Pirkanmaalle. Lisäs, et siellä usseimmat ihmiset ovat boheemeja ja siks viihtysin. Minä, tosikoista totisin.

• viivi-amaldiina

korvaasi... :)

Muuta vaan tänne korkeemmalle tääl on hyvä asua ja elää.

• ny ehrottomasti kantsii muuttaa Pirkanmaalle.
        On Tapparaa ja Ilvestä. Popeda ja muita Manserokin helmiä.
        Meitä boheemeja, järviä missä uira ja paljon harjuja.
        Niin että tervetuloo...

• Adria

Kiitos kysymästä. Oikein hyvillä mielin. Vieraita tässä odottelen.

• Meriläinen

No arvasinhan mä ;(
        Näin pian sitä ollaan vieraisiin menossa.

• hairioilmoitus

Elämäni ei juuri nyt voisi olla kurjempaa. Siitä huolimatta toivotan kaikille palstalaisille hyvää alkavaa kevättä vaikka toivotukseni on hyvin sarkastinen :/

• nuha nenä

Kyllä ala kertomaan kuulumisia ja enkä tule sellaisena kuin olen...aluskalsareissa.

• Kaverille kans

Ottanu kalsarikännit?

• suhina-lempi*

ei ole niitäkään,vaan kukaan ei myös näekään,suihkusta tulllut friidu illan rauhaisessa olotilassa omassa pikku kodissaan,kohta levollisena painuu peiton alle ;-))))))))

• nomiks
        Kaverille kans kirjoitti:

Ottanu kalsarikännit?

Kuuluu!Susikin on kuulemma vieraillut naapuristossa ja sillee!Ihan kiva kun en ollut ulkona,olis heillä ollut syömistä.Kissat kyllä käyttäytyi illalla hullun lailla,ehkä vaistosivat petojen läheisyyden.
        Hyvältä nyt tuntuu tämä kun täällä sataa silkkaa vettä,jos nyt vihdoin päästäs kohti kevättä ja kesää.Tuntuu että,n.4kk.ollaan oltu vankeina täällä,eteläsuomessa,kun aina on pakkasta tai sataa lunta vali vali ihanaa kun kello ei soi aamulla,näitä päiviä odotin jo vuosia,Raha-asiat rassaa mutta niistä toivon selviäväni maalailjärjellä!

• ..

seikkailen googlen streetviewillä ja kuuntelen summerwineä. Voin hyvin, kuten tavallista.

• Nalli-Kallio

Kiitos hyvin, vielä tässä mietin josko lähtis karaokeen mummoja tapaamaan, sellaisena kuin olen, vai hankinko perjantai illan harrastuksen.

• RosaLiiin

Nooh, ihan sellaisena kuin olen, tyytyväisin mielin,
      punasis sukis ja yöpaidas otin just yömyssyn.
      Kiitos kysymästä, ihan hyvin tääkin päivä.
      Ennen saunaa maalasin tuossa pääsiäiskortteja ystäville, sutasin keltaisia tulppaneja.
      Komein lopputulos tuli kuitenkin paperille jossa sotkin värejä,
      taidanpa tehdä siitäkin kortin ja lähettää,
      eräällä tutullani on silmää tämmöisille sutuillekin.

Hyvää yötä ja mukava kun kysyit kuulumisia.

• ex-reg,,

Niin, kun onpullautettu " ystäväkerhosta" ja totaalisesti se huomattu, kerron et hyvin menee, niin paljon poissaollessa on tullut palstalle näitä tietoviisaita, nikkivaihtopellejä.

Hyvä on olo, hyvä kaikille.

• Heikunkeikku

Olen takkupäistäkin takkupäisempi ja olen onnellinen, kun voin olla täällä näytön takana piilossa.
      Kohta meen suihkuun ja föönailen hiukseni suoriksi. Ilikiää lähteä ulko-oven ulkopuolelle.

Vaasassa sataa vettä, tihkuttaa pikkuhiljaa. Kahvit on taas käyty juomassa tuola ulkona, katoksen alla.
      Vähä tekemätön olotila. Tarttis keksiä jotakin kivaa tekemistä. Illalla meen elokuviin, mutta nyt päivällä ei ole mitään ohjelmaa.

Mukavaa päivää sinulle. :)

• naminamiiii

Olet lisäksi lihavakin? Koskas mentäisiin munkkikahveille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5353
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1391
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      817
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      789
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      788
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      772
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      767
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      756
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      745
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    Aihe