VITUTTAAKO ahtaajat

perus duunari

Mitään ylimääräistä että saaneet vaan koko kansan vihan ja halveksunnan, pitäisi teillä itsellänne olla jonkunlainen tolkku eikä mennä tämän kieroutuneen polsevikki kiihkoilian TIMO RÄDYN mukaan luomaan suurta ja mahtavaa.

26

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tolkkujamulkku

      Kaikki tukeni AKT:lle. Aika oli kuitenkin huono...
      Itse olen duunarina paikassa jossa on paikallisesti sovittu vuoden palkka irtisanotuille (irtosanomisajan lisäksi).

    • ovat

      vain vitun kusipäitä ei ne edes ole ihmisiä, vaan elukoita !

    • hurraa..
      • noin on..

      • kait..

    • mutta vituttaa

      Katainen ja Kokoomuksen teot.

      • Nyt tiedätte..

        No Kokoomus ja EK miettii kaksi kertaa ennenkuin alkaa vaatia ahtaajien työehtojen huononnuksia.
        On siitä se hyöty.
        Keskittyvät nyt muihin ammattikuntiin...


    • Ahtaajakroppa?

      kuinka ne mahtuu itse mihinkään, mahtaa olla vaikee ahtaa ja hajoo paikat

    • suojelupoliisit

      Ahtaaja on terroristi! Kaikki ihmisoikeudet pois ihmissaastalta koko suomen tuella. Jos ei muuta niin lakeihin muutos ja nopeasti!

    • Kun suhteellisuudentaju on niin hakusessa kuin Timo Rädyllä näyttää olevan, voisivat AKT:n johtajat antaa Rädylle ns. kultaisen kädenpuristuksen ja päästää hänet ennenaikaiselle eläkkeelle!

      • kontti täynnä ahtaaj

        teeveeuutisista päätellen ahtaaja siirtelee päivässä enemmän läskiä kuin tavaraa


    • duunari itekkin

      Hyvä ahtaajat! Siinä oli kunnon miehet asialla.

      • Provosoikaa mua

        On aina niin herkullista seurata kun työläinen haukkuu toistaan.

        Nolottaa vaan mitä Kokoomus ja EK meistä ajattelee.

        Taitavat pitää aika pönttöinä?

        Ei ne vaan koskaan roiku toistensa kurkuissa ?


    • ahtaaja52v

      niin pirusti toi RÄTY

      • kuio

        Pikemmin muiden liittojen pitäisi vihdoin ottaa mallia ja taistella parantaakseen omia etuja. Ei se ole ahtaajien vika että suurin osa liitoista täysiä lapasia. Otetaan mielummin ahtaajista ja akt:sta mallia kuin haukutaan.


      • ala-aste riittää
        kuio kirjoitti:

        Pikemmin muiden liittojen pitäisi vihdoin ottaa mallia ja taistella parantaakseen omia etuja. Ei se ole ahtaajien vika että suurin osa liitoista täysiä lapasia. Otetaan mielummin ahtaajista ja akt:sta mallia kuin haukutaan.

        Nyt kansakin tietää, että tuollaisestakin työstä voi saada ainakin 50000 euroa vuodessa.


      • Anonyymi
        ala-aste riittää kirjoitti:

        Nyt kansakin tietää, että tuollaisestakin työstä voi saada ainakin 50000 euroa vuodessa.

        Äläpä, ja onhan siihen ainakin viikon koulutus. Vittu mitä porukkaa, mutta hyvä ala on millä kiristää!


    • Anonyymi

      gddsgds

    • Anonyymi

      Vain luuseri on joku satamahomo..

    • Anonyymi

      Söin eilen kebabin ja kävin tänään ahtopaskalla. Nyt on beba vähän hellänä.

    • Anonyymi

      perusduunari unohti tuossa ansiokkaassa eiku pelkässä avauksessaan kirjuuttaa että: Että mitäs sitä näin perus duunari pohjalta elämiseen riittävistä palkoista haaveilemaan, tärkeintähän on että ne jotka ovat perineet omistamansa vientiteollisuusfirmojen arvo osuudet vanhemmiltaan tai isovanhemmiltaan saavat vuosittain mojovat osingot, sillä hehän osakkaina ovat joutuneet kärsimään ja kestämään niiden osinkojensa eteen niin paljon. Nimittäin olemaan kohteliaita niille kääkille vuosia ja jotkut jopa vuosikymmeniä ennen kuin pääsivät perimään ne kääkät.

    • Anonyymi

      Olis hyvä jos aloittaja joutuis oikeuteen. Hänen hankkimansa asianajaja ei pitäiskään hänen puoltaan vaan syyttäjän.

      • Anonyymi

        Lisään edelliseeni:
        Lakon aloittaja sitten tomattisateeseeen ja kulkemaan kaupunkien keskustaa laatta yllään
        "Minä aloitin lakon, olen homo eikun ay-pomo"


    • Anonyymi

      Ryskee molo

    • Anonyymi

      Kyllä. Kusi niiden kouluttamattomien tollojen päähän noussut.
      Nyt jo yli 4000 euron peruspalkka amislaisille tai ei ehkä sitäkään koulutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe