Hei, ongelmani, tai siis ihmetyksen aiheeni on seuraava.
Olen käyttäny evra ehkäisylaastaria viimeiset kuusi vuotta. Nyt aion kuitenkin lopettaa sen käytön. Minulla olisi tänään ollut laasarinvaihtopäivä, olisi pitänyt vaihtaa kuun viimeinen, eli kolmas laastari.Nyt kuitenkin jätän en vaihtamatta, ja jätän vain laastarin kokonaan pois. Milloinkahan seuraavan kk alkavat, niinkuin normaalisti jos kyse olisi kolmannesta laastarista, eli kolmen päivän sisällä, vai meneeköhän kierto ihan kokonaan sekaisin...
Kiitoksia paljon ystävällisistä vastauksistanne :)
E-laastareiden lopetus kesken.
3
1307
Vastaukset
- lhu
Niin mikä kierto? Ei sinulla ole mitään kiertoa ollut, kun olet hormoneja käyttänyt. Se mitä seuraavaksi tapahtuu, riippuu sinun kehostasi eikä meidän arvaukset tai mielipiteet siihen vaikuta mitenkään. Vuoto tuskin ainakaan odottelee sinne reilun viikon päähän, kun nuo keinotekoiset hormonit eivät vaan toimi niin.
- ok
Olisi varmaan paremmin pitänyt laittaa, ett "kierto". Mutta siis uskotko että menkat alkavat aiemmin, se olisi vain hyvä! Toivotaan näin ja sitä, ettei kroppa ihan sekaisin ny mene. Mukava kokeilla, mitä tapahtuu ku jättää laastarit kokonaan pois pitkästä aikaan!
Kiitos kuitenkin vastauksestas :)
- +++++++++++++++++++
sitten huomioon raskauden mahdollisuuden jos lopetat kesken käytön?? Se kun on olemassa.
Ja niinku niitä kuukautisia voi joutua odottelemaan kuukausiakin, vuotoa sen sijaan voi tulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670