Millä sitä saisi hillittyä? Ärsyttävä, jos hamamslääkärissä va sillä peilillä ja kuidulla kattotaan niitä hampaita niin väkisin tulee semmonen kyökkäämisrefleksi... Olisikohan jotain semmosta lievästi puuduttavaa suihketta milä sitä vois hillitä tai jotain..
Oksennusrefleksi
3
490
Vastaukset
- Mari201
Ripottamalla suolaa kielelle! Suolasirotin mukaan vaan!
- .....
Kurkkulääkäreillä on käytössään tehokas puuduttava suihke, jolla kurkkua saadaan puudutettua ja yökkäämisrefleksi pois. Olen herkkä yökkäämään jos syvemmälle kurkkuuni kosketaan. Äänihuulien kuvaus ei onnistu ilman tuota puudutussuihketta.
Eli en pysty kunnolla takimmaisia hampaita peseen kun jo yökkään, mutta hammaslääkärissä kun hengittää nenän kautta, niin ei yökkäytä niin helposti. Pitäisi siis olla rentona (ei oo helppoo) ja hengittää nenän kautta, myös jos mietiskelee siinä samalla omia haaveitaan, niin sekin auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607564- 1314277
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313625- 212948
- 272523
- 232522
- 472100
- 252080
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732041- 321988