Aloitus

siitä miten

Jeesusta pilkataan.

Jeesus sanoo, menkää ahtaasta portista sisälle. Täällä sanottu räikeimmillään, "ahdas portti on
pirun portti".

Jeesus sanoo,"Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi."
Täällä sanotaan "ihminen on ja pysyy syntisenä siis synnin orjana koko tämän elämän."

Jeesus sanoo, "kun Totuuden Henki tulee teihin johdattaa Hän kaikkeen totuuteen"
Täällä mitätöidään tuo sanomalla, "me ihmiset olemme vajavaisia ja erehdymme ei kukaan voi tulla
tietämään sen paremmin kuin toinenkaan mikä on oikeasti totuus Jumalassa."

Jeesus sanoo, "joka kadottaa elämänsä hänen tähtensä tulee löytämään elämän."
Täällä pilkataan lihan kuolemasta "lihasoppineen" päivineen.

Jeesus sanoo,"etsikää ensin Jumalaa ja Hänen valtakuntaansa niin kaikki muukin tarvittava tullaan antamaan"

Täällä annetaan kehotus kääntyä seurakuntien puoleen, ihmisten puoleen ja pidetään täysin pilkkana
tuotakin Jeesuksen antamaa kehotusta.

Siis uskoa ja rakkautta Jeesusta Jumalan Poikaa kohtaan ei näy vaan iva ja pilkka ja halveksunta Häntä
kohtaan paistaa todella sysimustaa kirkkauttaan.

6

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus sanoi: "Yksi sinulta vielä on tekemättä. Myy kaikki, mitä sinulla on, ja jaa rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaissa.

      Hallelujah!

      • kuinka moni

        onkaan luullut Jeesuksen Jumalan Pojan hänelle sanovan, myy kaikki ja jää puille paljaille JA ON TÄMÄN
        tehnyt. MITÄ on tapahtunut?

        Sinulla ei taida olla hajuakaan, ETTÄ PIRU PITÄÄ NIIN KUIN JEESUKSEN VIRKAA MYÖS siis matkii kaikessa
        Jumalaa ja ihminen joka sen koukussa on se tekee kyllä kaiken mitä piru vaatii ja luulee nyt hän palvelee
        Jumalaa köyhänä kurjana kaikenlaisessa puutteessa jne.Ja että kerran oikein kärsittyään pääsee
        Jumalan luo vaivoista vapaaksi.

        Joten todella kauheassa tilassa olet jos luulet Jeesus sinulta vaatii mene katuojaan.

        Jeesus ei ketään vie katuojaan vaan se on piru joka niin tekee.

        Vaan näin on HYVÄ JA RAKASTAVA JUMALA tekee juuri näin kuin Jeesus sanoo,
        Etsikää ENSIN JUMALAA ja Hänen valtakuntaansa niin KAIKKI MUUKIN TARVITTAVA TULLA ANTAMAAN."
        EI SIIS SUINKAAN POIS OTTAMAAN.

        Joten lakkaa väärentämästä Jumalan sanaa.

        Tuon mitä Jeesus on sanonut aikanaan, niin todella tarkoittaa sitä KAIKESTA ON LUOVUTTAVA sisimmässään
        MIKÄÄN EI SAA OLLA EDELLÄ JUMALAN RAKKAUDEN, vaan HÄNEN TULEE olla ENSIMMÄINEN AINUT RAKKAUDEN
        KOHDE. EI TULE siis mammonaa ei muita ihmisiä palvoa vaan kaikki on oltava roskaa Jumalan tuntemisen
        ja rakastamisen rinnalla. MUTTA tähän ei ihminen itsessään pysty, vaan ainoastaan Jeesuksessa,kun
        Jeesus on asuinsijan ihmisessä saanut KAIKKI on kohdallaan.

        Jos ja kun täällä vaaditaan yhtymään valheen henkeen niin se ei tule tapahtumaan, että turmiokseen
        täällä tuollaista vaatimusta esillä pidetään.

        Jumalan Hengen oma kuin Jumalan Hengen kuljetettavana eivät voi yhtä olla saatanan valheen hengen kanssa ja tämä pitäisi olla aivan selvä asia.

        Joten Jumalan Hengen puolelta ei taistella ketään ihmistä vastaan, vaan henkien taistelusta on kyse.

        Ja järkyttävää on nähdä, miten ihmiset palvelevat sitä herraa jolla on valtava viha ihmisiä ja juuri
        Jumalan Hengen omia vastaan.


    • omia on todellakin

      mutta minkä jeesuksen on aivan toinen kysymys.

      Mutta ne joita Jumalan Pyhä Henki saa johdattaa näkevät miten asiat on.

      Jumalan Hengessä ei lähdetä taistelemaan Jumalan omia vastaan se on saletti se.

      Ja saletti on aloituksen sanomakin. Tämä täällä näkyy mikä aloituksessa on ja vaikka
      valhe sitä miten hienoin sanakääntein yrittää vääristää niin vääräksi ei tuo tosiasia muutu.

      Kyllä minä odotan, että tänne ilmaantuisi niitä jotka Jeesusta rakastavat ja se näkyy he tuovat
      Jeesuksen Kristuksen sanomaa, eivätkä ivaa ja taistele Jumalan Hengen tuomaa sanomaa vastaan.

    • ristiriidat

      Jumalan lapseus on hengellistä opetusta Jumalan tahdon mukaan Pyhästä Hengestä.

      Ihmisen uskonnollisuus on sielullista opetusta vastoin Jumalan tahtoa.

      Halatkaa ensimmäistä lukien Raamattua ja anoen Jumalalta Jeesuksen nimessä opetustaan, sillä tahtoo uudestisynnyttää omansa elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä. Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä.

      • siinäpä se on

        roikutaan ihmisen ymmärryksessä, roikutaan siinä mitä ihminen voi tai ei voi.

        MUTTA Jumalan Hengessä asioissa ei olekaan kyse siitä mitä ihminen on , voi vaan on kysymys
        siitä mitä, millainen on Jumala ja mitä Hän voi.

        Sanotko aloituksen sanomaa täksi "Ihmisen uskonnollisuus on sielullista opetusta vastoin Jumalan tahtoa."


    • on kuin onkin

      YKSI tie, YKSI totuus, YKSI oikean uskon alkaja, niin JOKAINEN JOKA OMAKSEEN JEESUKSEN ottaa
      saa OMAKSEEN TUON YHDEN USKON.

      Joten saatanallista on väittää joku omii itselleen totuuden.

      KAIKILLE on tie valmistettu, mutta valmistettu tie ei tule ihmiselle hyödyksi kun sitä vieroksuu ja
      mieluummin kulkee sitä valtaväylää jossa on väkeä kuin meren mutaa.
      Siis kun ihminen itse on mennyt avarasta portista sisälle, niin toden ei ihminen silloin pääse omimaan
      totuutta SITÄ YHTÄ TOTUUUTTA JOKA JEESUKSESSA ON, vaan jää omimaan niitä miljoonia totuuksia
      jotka kaikki tyystin ovat valhetta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe