laskujen mukana tulee selkeä taulukko,josta näkee ajoneuvon kok painon mukaan määräytyvän hinnan.
0Äänestä
jaaaaako
ei koske kuorma- autoja
0Äänestä
on kuormatila
joko lava tai umpikoppi.
0Äänestä
ei ole
kuormaauto koska siinä ei ole rajotin. se on erikoisajoneuvo joka vaatii C kortin jos painaa yli 3500kg ja taas CE kortti jos laitat perävaunu.
0Äänestä
23525225
ei nop.rajoitinta ole monessakaan yksityiskäytössä olevassa kuorma-autossa (>3500kg). Esim. Chevrolet Van, Suburban, Ford Excursion, M-B Sprinter, Dodge Ram.... jnejne
0Äänestä
AB VAI C
23525225 kirjoitti:
ei nop.rajoitinta ole monessakaan yksityiskäytössä olevassa kuorma-autossa (>3500kg). Esim. Chevrolet Van, Suburban, Ford Excursion, M-B Sprinter, Dodge Ram.... jnejne
KUORMA-AUTO LUOKITELLAAN KANTAVUUDEN MUKAAN EI RAJOITTIMEN,ESIM CHEVY G -30 ON KUORMA-AUTO C KORTTI,G-20 ON PAKU....ESIM BARONCRUISER C KORTTI VAI AB?????? KANTAVUUSHAN SEN RATKAISEE
0Äänestä
kantavuudella
AB VAI C kirjoitti:
KUORMA-AUTO LUOKITELLAAN KANTAVUUDEN MUKAAN EI RAJOITTIMEN,ESIM CHEVY G -30 ON KUORMA-AUTO C KORTTI,G-20 ON PAKU....ESIM BARONCRUISER C KORTTI VAI AB?????? KANTAVUUSHAN SEN RATKAISEE
ole mitään tekemistä sen luokitteluperusteen kanssa vaan kokonaispaino ratkaisee.joko yli tai alle 3500kiloa.Asuntoauto on henkilöauto erikoismaininnalla asuntoauto.Että silleen.
0Äänestä
dösä2
kantavuudella kirjoitti:
ole mitään tekemistä sen luokitteluperusteen kanssa vaan kokonaispaino ratkaisee.joko yli tai alle 3500kiloa.Asuntoauto on henkilöauto erikoismaininnalla asuntoauto.Että silleen.
matkailuautoja on henkilöauto ab kortilla alle kokonaispaino 3500kg näitä koskee uusi tuleva verotus,sekä on c kortillisia kantavuus yli 3500 kg näitä ei verotus koske,esim linja-autosta rakennettuja ,ei verouudistusta...
0Äänestä
AKE tai TraFi
dösä2 kirjoitti:
matkailuautoja on henkilöauto ab kortilla alle kokonaispaino 3500kg näitä koskee uusi tuleva verotus,sekä on c kortillisia kantavuus yli 3500 kg näitä ei verotus koske,esim linja-autosta rakennettuja ,ei verouudistusta...
erittäin viisasta porukkaa.Ei tällaselta palstalta kannata kysyä,virastot ja viranomaiset on sitä varten.Eihän kysyvä tieltä eksy ,mutta lakien laatijoiden säätämiin maksuihin saa oikean vastauksen muualta kuin täältä.
Eikö sen painon mukaisen veron nousu pysähdy 3400 kiloon? Eli kaikista sen ylittävistä menee veron enimmäismäärä. Sellainen käsitys minulle on jäänyt.
Matkailuauto on aina M1-luokan henkilöauto eikä koskaan kuorma-auto, vaikka massaa olisi esim. 6000 kg. Kuorma-autot ovat tavaran kuljetukseen tarkoitettuja autoja.
Vastaukset 10
Vanhimmat
laskujen mukana tulee selkeä taulukko,josta näkee ajoneuvon kok painon mukaan määräytyvän hinnan.
ei koske kuorma- autoja
joko lava tai umpikoppi.
kuormaauto koska siinä ei ole rajotin. se on erikoisajoneuvo joka vaatii C kortin jos painaa yli 3500kg ja taas CE kortti jos laitat perävaunu.
ei nop.rajoitinta ole monessakaan yksityiskäytössä olevassa kuorma-autossa (>3500kg). Esim. Chevrolet Van, Suburban, Ford Excursion, M-B Sprinter, Dodge Ram.... jnejne
KUORMA-AUTO LUOKITELLAAN KANTAVUUDEN MUKAAN EI RAJOITTIMEN,ESIM CHEVY G -30 ON KUORMA-AUTO C KORTTI,G-20 ON PAKU....ESIM BARONCRUISER C KORTTI VAI AB??????
KANTAVUUSHAN SEN RATKAISEE
ole mitään tekemistä sen luokitteluperusteen kanssa vaan kokonaispaino ratkaisee.joko yli tai alle 3500kiloa.Asuntoauto on henkilöauto erikoismaininnalla asuntoauto.Että silleen.
matkailuautoja on henkilöauto ab kortilla alle kokonaispaino 3500kg näitä koskee uusi tuleva verotus,sekä on c kortillisia kantavuus yli 3500 kg näitä ei verotus koske,esim linja-autosta rakennettuja ,ei verouudistusta...
erittäin viisasta porukkaa.Ei tällaselta palstalta kannata kysyä,virastot ja viranomaiset on sitä varten.Eihän kysyvä tieltä eksy ,mutta lakien laatijoiden säätämiin maksuihin saa oikean vastauksen muualta kuin täältä.
Eikö sen painon mukaisen veron nousu pysähdy 3400 kiloon? Eli kaikista sen ylittävistä menee veron enimmäismäärä. Sellainen käsitys minulle on jäänyt.
Matkailuauto on aina M1-luokan henkilöauto eikä koskaan kuorma-auto, vaikka massaa olisi esim. 6000 kg. Kuorma-autot ovat tavaran kuljetukseen tarkoitettuja autoja.