Olin koukussa !!

TaikisN

naamakirjaan, kokonaisen viikon !! Kaikki vapaa-aika meni siellä, etsiessä ja ihmetellessä. Sitten kyllästyin. Yhtä nopeasti kuin innostuinkin.

Kuulostaakon tutulta, tapaatko sinä innostua kaikkeen uuteen ihan täpöllä, ahmia yliannostuksen ja kas, siihen se into sitten sammuukin? Itsestäni olen huomannut näitä piirteitä lähes kaikessa mihin ryhdyn. Aluksi palava innostus on mutta sinni loppuu kun uutuuden viehätys katoaa. :))

Nyt ajattelin koukuttautua taas ulkolenkkeilyyn kun aurinkoa pukkaa taivaan täydeltä ja linnutkin aloittaneet kevätkonserttinsa.

30

484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänään aattelin,että mikähän nyt on tullu,ku sua ei ole täällä näkynyt...Luulin jo,että makaat jossai lasaretissa henkihieverissä...:P

Että sit ootki seikkaillu vaan muualla.Muutes,minäki oon ny pari viikko siel naamakirjassa pollaillu..Pakko käydä joka päivä..

Minäki muuten innostun herkästi ja se menee kyllä äkkiä ohi..:D

• ei oo nyt tarvinnut lasareetissa maata.

Vai sinäkin liityit feisbuukkiin, aika jännä miten samoihin aikoihin ollaan liitytty. Sulla vielä intovaihe päällä, mutta se saattaa johtua siitäkin että.... niinkuin tiedämme...koneaikasi on rajallista :)) Mun niskaani kun ei kukaan hengitä koneelle päästäkseen, niin kerkesin hankkia jo viikossa kyllästysvaiheen.

• TaikisN kirjoitti:

ei oo nyt tarvinnut lasareetissa maata.

Vai sinäkin liityit feisbuukkiin, aika jännä miten samoihin aikoihin ollaan liitytty. Sulla vielä intovaihe päällä, mutta se saattaa johtua siitäkin että.... niinkuin tiedämme...koneaikasi on rajallista :)) Mun niskaani kun ei kukaan hengitä koneelle päästäkseen, niin kerkesin hankkia jo viikossa kyllästysvaiheen.

että hevin nopeesti kummiskaa kyllästyn siihen,ku siel on mukava treffailla tuttuja.Oikeestaan on hyä,että on rajallinen aika olla netisä,ku muutes mun aika menis kokonaan täällä..:))
        Viikolla käyn kerran päivässä koneella ja sit viikonloppuna kaks kertaa per päivä.Joku varmaan pitäis tätäki paljona määränä..:D

• pirpzuzeiccu

Älä ny viitti! Ai kokonaisen viikon ja sitte lopahti kiinnostus.. No just joo! Ei vaan, pakko tunnustaa, että mulla on muutaman kerran käynyt niin, että oon liittynyt sinne Facebookkiin, viihtynyt muutaman kuukauden, kunnes on tullut totaalinen kyllästyminen ja olen poistanut tunnuksen. Taas jonkun ajan kuluttua olen kuitenkin palannut ja taas viihtynyt siellä. No nyt taitaa olla ennätys (varmaan neljäs kerta, ku olen sinne liittynyt) ja olen pysynyt siellä jostain kesästä lähtien. Päätin, että jos seuraavan kerran, ku tulee kyllästyminen, en poista tunnustani vaan pysyn sitten mielummin pois sieltä.

Yleisesti ottaen tuo uuden asian innokkuus on tuttu ilmiö, liittyen mihin tahansa asiaan. Olen tohkeissani jonkun aikaa, kunnes tulee se tyypillinen kyllästyminen ja mielenkiinto lopahtaa kokonaan. Tällä hetkellä mulla on kans tuo ulkolenkkeily ihan ykkösharrastuksena, kun vihdoinkin voin lähtee vaunujen kans liikenteeseen. Muutenkin kiinnostais kaikenlainen liikunta tosi paljon, mutta ei passaa vielä aloittaa lenkkeilyä rajumpaa puuhaa tuon leikkaushaavan vuoksi.

• viikossa lopahti into etsiä tuttuja ja kurkistella toisten sivuille. En tietenkään tunnuksiani ole poistanut, onhan naamakirja hyvä viestintäväline tuttujen kesken sillointällöin. Ja siellä on paljon kivoja pikkupelejä.

Kannattaa todella aloitella rauhallisesti liikunta leikkauksen jälkeen, lenkkeily on ihan hyvä aluksi, sitten vasta kuukausien päästä kunnon vatsatreenit :) Itselleni tehty kaksi sektiota.

• hämäläistynyt kun nykyään ei tuu niin hetkessä enää innostuttua uusiin asioihin, tai sitten kysymyksessä on vaan mukavuuden halu ja tyytyväisyys tähän hetkeen. Mopoilu oli vuosikymmenten harrastus kunnes rinnalle tuli kalorimoottorinen fillari kolme vuotta sitten kuihduttaen mopoilun tyystin, enää ei ole mopoa omassa tallissa. Hiihto ei ole pahemmin napannut, joskus keväthangella järven jäällä tulee sivakoitua muutamina aurinkoisina päivinä. Lumikengät tuolla odottelee hankikantoa, niiden avulla on mukava tehdä retkiä ja tutkailla kevään edistymistä luonnossa. Kalastus on harrastus mistä en taida luopua niin kauan kun veneeseen pääsen kapuamaan.
      Facebookista en ole innostunut, oma ploki riittää, kun ei meinaa aikaa nykyään riittää näppäilyille.

• olin kyllä jo vastaavinani sinulle aiemmin, mutta minne lienee vastaus jäänyt välille.

Niin sitä mä että hämäläisyys on tarttuva tauti :)) Vai oot lopettanut mopoilun, toisaalta fillarointi onkin paljon ekolgisempaa, tervellisempää ja nautinnollista koska pyöräillessä ehtii näkemään maisemia. teettekö pitkiäkin fillariretkiä?

• TaikisN kirjoitti:

olin kyllä jo vastaavinani sinulle aiemmin, mutta minne lienee vastaus jäänyt välille.

Niin sitä mä että hämäläisyys on tarttuva tauti :)) Vai oot lopettanut mopoilun, toisaalta fillarointi onkin paljon ekolgisempaa, tervellisempää ja nautinnollista koska pyöräillessä ehtii näkemään maisemia. teettekö pitkiäkin fillariretkiä?

tehdään yksi viikon-kahden reissu 40-60 km päivämatkoilla. Muutoin tulee kyllä ajeltua lähes päivittäin 15-30 km lenkkejä, siis silloin kun säät sallivat, viikonloppuisin vähän enemmän. Tänä talvena ei vaihdettu mun pyörään lainkaan nastarenkaita, joten talvikilometrit ovat 0.

• TizaNova

Olen myös saanut jonkun kutsun ja toisaalta olisi noloa jättää liittymättä.
      Mutta--, tuntien itseni (kovin aktiivisti en minäkään jaksaisi puuhastella pitkään) taitaa olla parasta näyttäytymättä sillä foorumilla.
      Mahtaako siellä olla mitään niin TOSI kiinnostavaa kuitenkaan?

• nähnyt koko systeemistä kuin ihan pikkuriikkisen välähdyksen, voihan siellä olla paljonkin kiinnostavaa ja viitsii ja jaksaa haeskella. Tämänkaltaista keskustelusysteemiä siellä ei ole, toisaalta erilaisia perustettuja ryhmiä on ihan pilvin pimein, niiden löytäminen vain voi olla hankalaa. Pelisivut parasta antia... :)))

• TizaNova
        TaikisN kirjoitti:

nähnyt koko systeemistä kuin ihan pikkuriikkisen välähdyksen, voihan siellä olla paljonkin kiinnostavaa ja viitsii ja jaksaa haeskella. Tämänkaltaista keskustelusysteemiä siellä ei ole, toisaalta erilaisia perustettuja ryhmiä on ihan pilvin pimein, niiden löytäminen vain voi olla hankalaa. Pelisivut parasta antia... :)))

noihin peleihin on hyvin helppo ripustautua, missä foorumilla vaan.
        En ole arvannut vieläkään liittyä, tuntuis kuin pitäisi sitten ne 'päivitykset' hoitaa tunnollisesti.
        Noin valtava yhteisö nielaisee luultavasti melko äkisti?

• ...juttuihin kyllästyy nopsaan, toisiin ei. Toi facebook ei ole itselleni vielä kolahtanu, saas nähä kuin tulevaisuudessa.

• kaverijuttu menee meikäläisellä vähän yli ymmärryksen, siellä jotkut näyttävät haalivan "kavereita" listalleen, siellä on kaikenmaailman julkkiksetkin tavallisten pulliaisten listoilla, tuskin edes tuntevat toisiaan. Minullekin (vaikken julkkis tietenkään oo...) on tullut kaveripyyntöjä täysin tuntemattomilta ihmisiltä. Mutkun oon niin vanha kalkkiaivo etten osaa lämmetä tuonkaltaisiin lähestymisiin, oon surutta hylännyt kutsut. Ei oo mitään hinkua olla jonkun kahdestuhanneskolmaskymmeneskuudes kaveri :))

Kyllä facebook paikkaansa puolustaa kommunikointivälineenä esmes sukulaisten ja tuttujen kesken jos he on levittäytyneet ympäri maailmaa.

Tuli taas tänään käytyä siellä :) joskus pitää oikein paneutua kansanedustajien sivuihin.

• TIIKERI62

naamakirja?
      mutta jos johonkin jää kiinni, niin lumeen.
      revontuliin, nuotioon jne.
      eikä siinä ole koskaan uutuudenviehätystä, ne kun muuttuu kokoajan. "MURR"

• Joo, tiedän tunten kun jää kiinni lumeen. olen hiihtänyt kaksi kertaa tänä talvena :D

Revontulet ja nuotio, niitä tuijottaa tuijottamasta päästyä, tuli lumoaa. !!

Naamakirja on facebook, tuo ah niin trendikäs yhteydenpitoväline/ajanvietefoorumi netissä.

• Sama juttu, aina sitä vähän innostuu uudesta. Omalla kohdalla nämä innostukset iän myötä on vähentyneet, kai sitä on tullut jo vanhaksi.
      Naamakirjaa tulee joskus selattua, mutta jostain syystä en syty siitä. Tiedä mistä sitten oikein innostuisi..

• ihminen tietty tasoittuu iän myötä eikä ihan niin helposti syty kaikkeen. Mukavuudenhaluakin siinä voi olla mukana, kaikkein pähkähulluimmat kokeilut jättää suosiolla pois, toisin kuin hurjassa nuoruudessa jolloin vain taivas oli rajana :)

Naamakirja on jotenkin..miten sen kuvailisi... sellainen epä-aito, mun mielestä. Hirmuisesti kaikkea sälää mutta ei kuitenkaan mitään syvällisempää. No, eipä sitä täälläkään niin kovin syvällistä taida olla :))

• TaikisN kirjoitti:

ihminen tietty tasoittuu iän myötä eikä ihan niin helposti syty kaikkeen. Mukavuudenhaluakin siinä voi olla mukana, kaikkein pähkähulluimmat kokeilut jättää suosiolla pois, toisin kuin hurjassa nuoruudessa jolloin vain taivas oli rajana :)

Naamakirja on jotenkin..miten sen kuvailisi... sellainen epä-aito, mun mielestä. Hirmuisesti kaikkea sälää mutta ei kuitenkaan mitään syvällisempää. No, eipä sitä täälläkään niin kovin syvällistä taida olla :))

En jaksa edes muistaa koska viimeksi kokeilin extremia tai kokeilin jotain uutta hömpötystä. Kyllä ne kiksit saan melko perusjutuista, olen kai määrätyissä jutuissa vanhoillinen, ja siksi en edes naamakirjasta innostunut. Kävinpähän kuitenkin kokeilemassa.

• Adria

Aivoalueella aktivoituu aina joku ryyni joka teettää vanhalla äijällä kaikenlaisia kuvioita.

Aurinkoista kevättä Sinulle ja porukoille!

• ..toivotuksista ja toivotan Hyvät Pääsiäiset sinnekin!

• vaikuttaako kevät ryyniisi aktivoivasti :))'

Iloista pääsiäistä Sinulle ! Tänään ollut tappokiirepäivä töissä, tuntuu kuin kropan joka lihas olisi pieksetty !!
        Onneksi huominen huilipäivä :)

• Adria
        Zone kirjoitti:

..toivotuksista ja toivotan Hyvät Pääsiäiset sinnekin!

Ollos hyvä ja otin kopin.

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

vaikuttaako kevät ryyniisi aktivoivasti :))'

Iloista pääsiäistä Sinulle ! Tänään ollut tappokiirepäivä töissä, tuntuu kuin kropan joka lihas olisi pieksetty !!
        Onneksi huominen huilipäivä :)

Susta on meinattu tehdä lehtipihvi, tai korputettu Wieninleike. Kummaksi olisit mieluummin tullu?

• Adria kirjoitti:

Susta on meinattu tehdä lehtipihvi, tai korputettu Wieninleike. Kummaksi olisit mieluummin tullu?

Hyvin nuijittu lehtipihvi taidan nyt olla. :) Joko sulla pääsiäisen lammaspaisti hankittuna?

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

Hyvin nuijittu lehtipihvi taidan nyt olla. :) Joko sulla pääsiäisen lammaspaisti hankittuna?

Lampaan makuihin en oikein koskaan ole innostunut. Kyllä sitä pikkusen syödä voin, mutta en sillä erityisemmin herkuttele. Taidan laittaa huomenna pataan pari possunkyljystä ja keksii niiten kanssa jotain. Muuten kyllä pääsiäistä leikin maalatuilla savikukoilla ja on mulla pari keltaista kynttilää. Marketista tarttui koriin tulppaaninippu, semmosta meininkiä.

• FISHERMAN.

Tunsin näpäyksen ja toisen, henkeäni pidätellen katselin tyynen veden pinnalla pomppivaa korkki kohoa, siinä se pomppi kuin kumipallo konsanaan ylö alas, ylös alas, pidätin hengitystäni jännityksellä, käsivarteni puutuivat pidellessäni vapaani kädessä mahdollisimman liikkumatta, siima kiristyi ja nykäisin vapaa,JA NÄIN TAIKIS OLI KOUKUSSA EVÄT LEVÄLLÄÄN EDESSÄNI! :)

• Hemmetin kalamies, päästä heti irti vuoden vanhasta ketjusta *irvistää ja ravistelee eviään*

• minä,
    • aurinkoinen...

Mä en ole Naamakirjassa vielä ainakaan.Sen verran olen seuraillut kun
      tyttö on siellä että monet laittaa sinne ihan kaikki yksityiset jututkin.
      Ei tuntunut hyvältä katsella kun eräälläkin nuorella tytöllä vauva oli letkuissa
      keskoskaapissa.Oli laittanut kuvan siitä sinne.En mä ainakaan ymmärrä sellaista.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1833
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1711
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1417
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      194
      1177
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      92
      1161
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1063
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      353
      983
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      859
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      821
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50