Koska se Tartu mikkiin-jakso tulee jossa on Tapsukka mukana? Voisin lyödä vetoa että siinä vaiheessa Justiinaxin jäähy loppuu ja palaa tänne haukkumaan Mikkoa ja ylistämään Tapsukkaa.
milloinkas?
16
292
Vastaukset
Se jakso tulee 23.4 :-) Vielä kuukausi pitää odottaa.
Taidat jo kaivata Justiinaxia nahitelukaveriksesi ;-) - vaaleanpunaiset Mikk
Sinulla taas on päinvastoin. Mikkoa ylistät ja "Tapsukkaa" mollaat. Tuskinpa täällä Tapsaa kehut tuon ohjelman jälkeen, vaikka hän olisi siinä miten hyvä tahansa.
- Annu.
Mutta en aio mollata Tapsukkaakaan jos Justiinax jättää Mikon haukkumatta.
En todellakaan aio ottaa tuota "kilpailua" niin tosissani. Se on viihdettä. - hmmmmmmmmmm
Annu. kirjoitti:
Mutta en aio mollata Tapsukkaakaan jos Justiinax jättää Mikon haukkumatta.
En todellakaan aio ottaa tuota "kilpailua" niin tosissani. Se on viihdettä.Miksi manaat jo valmiiksi , että Justiinax haukkuisi Mikkoa ? Ounasteletko siihen olevan jotain aihetta ? Etkö luota Mikon esiintymiseen siinä ohjelmassa ?
- Annu.
hmmmmmmmmmm kirjoitti:
Miksi manaat jo valmiiksi , että Justiinax haukkuisi Mikkoa ? Ounasteletko siihen olevan jotain aihetta ? Etkö luota Mikon esiintymiseen siinä ohjelmassa ?
Satun vaan tietämään mitä Justiinax tekee. Vaikka Mikko esiintyisi kuinka hyvin niin haukkuja sieltä tulee. Luulisi sen jo olevan huomattu täällä. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä ounastelen kun en edes ounastele mitään. Tuohon edelliseen että uskon kyllä Mikon hoitavan hommansa tyylillä ja kai sitä silloin saa kehaistakin.
- OK.
Annu. kirjoitti:
Satun vaan tietämään mitä Justiinax tekee. Vaikka Mikko esiintyisi kuinka hyvin niin haukkuja sieltä tulee. Luulisi sen jo olevan huomattu täällä. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä ounastelen kun en edes ounastele mitään. Tuohon edelliseen että uskon kyllä Mikon hoitavan hommansa tyylillä ja kai sitä silloin saa kehaistakin.
Niin ja varmana Tapsakin hoitaa hommansa tyylillä, joten häntäkin on sallittua kehaista (jopa sinulla Annu on lupa siihen).
Uskon ,että hyvä jakso kaikenkaikkiaan on luvassa ja kaikki hoitavat hommansa tyylillä siinä. - OK.
OK. kirjoitti:
Niin ja varmana Tapsakin hoitaa hommansa tyylillä, joten häntäkin on sallittua kehaista (jopa sinulla Annu on lupa siihen).
Uskon ,että hyvä jakso kaikenkaikkiaan on luvassa ja kaikki hoitavat hommansa tyylillä siinä.ja toivottavasti myös huumorilla. Liian ryppyotsisestihan tuon tyylisen viihdeohjelmaan ei pidä asennoitua ei artistien , eikä katselijoiden.
- Annu.
OK. kirjoitti:
Uskon ,että hyvä jakso kaikenkaikkiaan on luvassa ja kaikki hoitavat hommansa tyylillä siinä.Hah. Jokainen kehuu omaa suosikkiaan ja Tapsukka ei kuulu minun suosikkeihini, joten jätän kehumatta. Sen ihmeen kun näkisi että Justiinax edes kerran löytäisi Mikosta tai Karista jotain hyvää niin söisin vanhan myssyni.
- OK.
Annu. kirjoitti:
Hah. Jokainen kehuu omaa suosikkiaan ja Tapsukka ei kuulu minun suosikkeihini, joten jätän kehumatta. Sen ihmeen kun näkisi että Justiinax edes kerran löytäisi Mikosta tai Karista jotain hyvää niin söisin vanhan myssyni.
Kyllä joskus voin jotain muutakin kehaista, kun oma suosikkiaan. On Justiinax Mikosta sentään joskus positiivistakin kirjoittanut, toisin, kuin sinä Tapsasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8334058/39039372
Viime kesältä näyttää olevan tuo Justiinaxin kommentti, joten hyvää ruokahalua vaan sen myssysi kanssa. - Annu.
OK. kirjoitti:
Kyllä joskus voin jotain muutakin kehaista, kun oma suosikkiaan. On Justiinax Mikosta sentään joskus positiivistakin kirjoittanut, toisin, kuin sinä Tapsasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8334058/39039372
Viime kesältä näyttää olevan tuo Justiinaxin kommentti, joten hyvää ruokahalua vaan sen myssysi kanssa.Jos tuo on myönteistä että ei Mikko mylvi niin pahasti kuin yleensä niin myssyni saa ihan rauhassa palvella vielä päässäni.
Voi hyvä sylvi, eipä minulla ainakaan ole aikaa käydä tuolla lailla kaikkia viestejä läpi. Mahtaa sulla olla tekemien puutetta!
Tää alkaa nyt taas mennä jankuttamiseksi joten lopetan homman tähän. Ei kiinnosta moinen. - näin se vain on
OK. kirjoitti:
ja toivottavasti myös huumorilla. Liian ryppyotsisestihan tuon tyylisen viihdeohjelmaan ei pidä asennoitua ei artistien , eikä katselijoiden.
Älä sä puhu ryppyotsaisuudesta mitään sillä itse ole ryppyotsaisuuden ilmentymä. Täysi huumorintajuton tosikko.
- kalmar gubbe
ostan heti Juriinaxen levyn kun se ilmestyy, mutta en Annu pisteen levyä koskaan. Justiinaxista on tullut täällä suoerstara: vaikka ei edes kommentoi mitään niin joka kommentissa silti mainitaan. se on jo jotain saavutusta. HYvä Justiinax!!!!
- Johanna "text"
Tukiaisestakin jonkinsortin "stara", vaikka meistä jokainen tietää, etteivät hänenkään juttunsa niin kovin korkealentoisia ole olleet.......
- because
Oletko ihan pöpi. Kirjoituksesi on sitä luokkaa.
Täytyy tänne kirjoitella nyt kun Annu niin mun kommenttieni perään haikailee.
En mä sitä Mikkoa mollaa jos ei aihetta ole. NIH ! Tapsa on takuuvarmasti hyvä ja kyllä Mikkokin saattaa olla ihan hyvin edukseen.
Pari viikkoa täytyy vielä jaksaa odottaa.... Aika tuntuu matelevan tosi hitaasti. Sais tulla jo tänään tuo jakso.- Annu.
Älä luule itsestäsi liikoja. Ei mulla todellakaan ole ollut sinua ikävä. Kunhan vain arvailin paluusi ajankohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340