mitä tapahtuu, jos on ottanut liian suuren annoksen verenpainelääkettä? Ei ole kyse musta. Epäilen n. 10 kertaista määrää. Mitä mun tarvii tehdä ja saanko tämän henkilön pelastettua, jos totta puhuu.? Kiitos vastauksesta
apua...
10
6487
Vastaukset
- 0+++++++++++
tietysti laskee liikaa. Soitat ambulanssin.
- huoli lähimmäisestä
Onneksi oli vaan väärä hälyytys! Voisko silti joku tietävä kertoa miten tällaisessa tapauksessa noi lääkkeet vaikuttaa. Siis verenpaine laskee liian matalaksi, mutta miten se näkyy päälle päin? Kyseessä on hieman itsetuhoinen henkilö, joten haluaisin asiaa seurata. Ja voiko niillä lääkkeillä todellisuudessa edes itseään saada hengiltä?
- Tosi on
Mietippä ite, verenpaine laskee ja laskee ja laskee. Silloin lakkaa sydän lyömästä.
- huoli lähimmäisestä
Tosi on kirjoitti:
Mietippä ite, verenpaine laskee ja laskee ja laskee. Silloin lakkaa sydän lyömästä.
Voi, ei! Mutta mitkä on oireet, tai mistä voin nähdä jos on ottanut liikaa? Tää on niin syvältä. Mtt ei reagoinu kun ei vielä ole tehnyt mitään ittellensä. Ja kuinka nopeesti tarvii päästä sairaalaan? Voidaanko siellä tehdä jotain? Auttakaa, kun mua pelottaa.
- sh....
huoli lähimmäisestä kirjoitti:
Voi, ei! Mutta mitkä on oireet, tai mistä voin nähdä jos on ottanut liikaa? Tää on niin syvältä. Mtt ei reagoinu kun ei vielä ole tehnyt mitään ittellensä. Ja kuinka nopeesti tarvii päästä sairaalaan? Voidaanko siellä tehdä jotain? Auttakaa, kun mua pelottaa.
voi olla vaikkapa pyörtyminen, noin ensialkuun.Toki äkillinen syd.pys. on mahdollinen sekin. Kuten tuolla mainittiinkin niin jos verenpaine laskee ja laskee niin totta ihmeessä sydän lakkaa lyömästä, on sillä verenpaineella tärkeä tehtävä elimistössä! Totta kai henki voi lähteä yliannostuksessa.
Toki mahdollisimman nopeasti sairaalaan. Voidaanko jtkn tehdä; voidaan ja ei voida, riippuu ihan tapauksesta.
Eikös tuollaisen ihmisen, suicidaalisen, lääkkeet pitäisi olla jaettavina, eli ei ota itse vaan joku (kotis., läheinen ym.) jakaa ne hänelle. - tautinen
sh.... kirjoitti:
voi olla vaikkapa pyörtyminen, noin ensialkuun.Toki äkillinen syd.pys. on mahdollinen sekin. Kuten tuolla mainittiinkin niin jos verenpaine laskee ja laskee niin totta ihmeessä sydän lakkaa lyömästä, on sillä verenpaineella tärkeä tehtävä elimistössä! Totta kai henki voi lähteä yliannostuksessa.
Toki mahdollisimman nopeasti sairaalaan. Voidaanko jtkn tehdä; voidaan ja ei voida, riippuu ihan tapauksesta.
Eikös tuollaisen ihmisen, suicidaalisen, lääkkeet pitäisi olla jaettavina, eli ei ota itse vaan joku (kotis., läheinen ym.) jakaa ne hänelle.suolaa pirusti, ettei laske liikaa paineet.
- .............
tautinen kirjoitti:
suolaa pirusti, ettei laske liikaa paineet.
todellakaan auta siinä vaiheessa jos on otettu yliannostus RR-lääk.
- huoli lähimmäisestä
............. kirjoitti:
todellakaan auta siinä vaiheessa jos on otettu yliannostus RR-lääk.
Voiko pitää paikkaansa kun tämä ystäväni sanoi ottaneensa 10xorloc 5mg ja sanoi ettei vaikuttanut mitenkään? Vedättääköhän vain minua? Välillä tuntuu että vaan hakee huomioo, mutta silti pelottaa...
- huoli lähimmäisestä
Voiko pitää paikkaansa kun tämä ystäväni sanoi ottaneensa 10xorloc 5mg ja sanoi ettei vaikuttanut mitenkään? Vedättääköhän vain minua? Välillä tuntuu että vaan hakee huomioo, mutta silti pelottaa...
Kertokaa nyt joku vedättääkö ystäväni mua vai voiko olla totta ettei 10 orlocia tee mitään? Ja kenelle tästä tapauksesta ilmoittaisin? En jaksa kantaa taakkaa yksin. Mtt ei auttanut.
- +++++++++++++++++++
Kertokaa nyt joku vedättääkö ystäväni mua vai voiko olla totta ettei 10 orlocia tee mitään? Ja kenelle tästä tapauksesta ilmoittaisin? En jaksa kantaa taakkaa yksin. Mtt ei auttanut.
ystävä minkä ikäinen? Lähdetään ensin siitä. Jos hän on aikuinen niin et voi ilmoitella kenellekään hänen lääkkeiden käytöstään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1103277GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831172
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531112Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351062- 60978
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27890- 67878
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872