Kristiina Komulainen

Ink 666

Lisää tuskaisia menneisyyksiä, mutta samalla kannustavia selvitymistarinoita! Hienoa tyttö, voimia eteenpäin!

29

1081

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • salaisuus?

Toivottavasti antaa muillekin uskallusta toimia itsenäisesti.....

• hienoa..

Hieno juttu eroaminen, nyt alkaa oikea elämä :) viisaat osaa tehdä oikean siirron vaikka jää arpi pitkäksi aikaa, ottakaa oppia...

• JabberWocci

Onnittelut Kriistinalle! Kuulemma hänen sisaruksensakin ovat päässeet juoksuhiekasta irti, onnellinen perhe.

• uskoo nykyään

sielunvaellukseen. Jos se oppi ei ole huuhaata, niin ei sitten mikään. Kertoo vain kuinka pimeä Komulainen on.

• uskoo nykyään kirjoitti:

sielunvaellukseen. Jos se oppi ei ole huuhaata, niin ei sitten mikään. Kertoo vain kuinka pimeä Komulainen on.

>>Komulainen uskoo nykyään sielunvaellukseen. Jos se oppi ei ole huuhaata, niin ei sitten mikään. Kertoo vain kuinka pimeä Komulainen on.

No jos nyt ihan arkijärjellä asioita järjestellään, niin ei se ikuisuuteen perustuva leijonien rapsuttelu vartiotorni-seuran lanseeraamassa paratiisissa ole yhtään sen järkevämpää, kuin sielunvaelluskaan. Täysin samaa jätettä eri paketissa. Ehkä se oma hihhulointi tuntuu aina jotenkin järkeenkäyvemmältä, mutta jos nuo kaikki toispuoleiseen sijoitetut kohtalo-oletukset pistetään samalle vaa'alle, niin eivät ne paina rationalismin puntarilla yhdessäkään yhtään mitään - saati sitten erikseen punnittuna.

• ....
        uskoo nykyään kirjoitti:

jehovalainen hiljaa

• vapaa palsta
        .... kirjoitti:

jehovalainen hiljaa

joten saan antaa kommentteja. Jos et kestä kantaani Komulaisesta, niin mene äitisi viereen itkemään.

• JiUJkiOP
        uskoo nykyään kirjoitti:

Sielunvaellukseen uskova ei ole niin haitallinen ympäristölleen kuin jt. Sielunvaellukseen voi uskoa ilman autoritääristä lahkoa.

• 23p97tygwphifnvlk

Hehheh, ai tää kristiinakomulainen on sitten suurikin sankari!

Hahhaaahhhah, just eilen yks JT:iin erittäin kielteisesti suhtautuva työkaveri totesi kuorosodasta että olishan se ehkä katsottavakin ohjelma mutta tää juontaja-kristiina on niin täydellinen vitun idiootti ettei sitä kukaan kestä.

Taidatkos sitä paremmin sanoa

• salaisuus?
        23p97tygwphifnvlk kirjoitti:

Hehheh, ai tää kristiinakomulainen on sitten suurikin sankari!

Hahhaaahhhah, just eilen yks JT:iin erittäin kielteisesti suhtautuva työkaveri totesi kuorosodasta että olishan se ehkä katsottavakin ohjelma mutta tää juontaja-kristiina on niin täydellinen vitun idiootti ettei sitä kukaan kestä.

Taidatkos sitä paremmin sanoa

Kristiina Komulainen on oman elämänsä sankari. Minä olin vielä kakskymppisenä täysin kykenemätön omiin ajatuksiin...tosin silloin oli jo fiiliksiä, jotka soti omaa minuutta vastaan. En vain täysin vt seura orjana tajunnut käsitellä niitä. Ihailen Kristiina Komulaista kun hän lapsuuden kasvatuksesta huolimatta on osannut tehdä ihan omia päätöksiä elämästään. Läheskään kaikki ei siihen pysty ja tiedän, että monet jt tuttavani painivat asian kanssa.
        >Itse en ole sankari.....mutta osasin kuitenkin lähteä jt riveistä vaikka ikää olikin jo kertynyt ja vaikka tiesin, että läheispiirini ei pitäisi päätöksstäni, niin erosin kuitenkin. Elämä on ollut todella parempaa ja minua ei saa millään edes ajattelemaan takaisin paluuta.
        >Mitäs sanot niistä idiooteista, jotka uskoivat 1975 huumaan ja jotka ovat nielleet vt seuran uudet kordinaatit sen jälkeen jo useamman kerran, uutisankkuria myoten....No ei mitä minäkin elin sen vaiheen ja kun aivopesty olin, niin en tajunnut silloin vt valhetta. Jäin roikkumaan jt lafkaan uskaltamatta ajatella edes asiaa. No nyt jt idiotismi on minulle selvää ja on hyvä huomata, että nykynuoret osaa paremmin ajatella kuin minä ja ottavat elämänsä omiin käsiin, jopa ennenkuin ovat aikuisia.
        >

• ...
    • Saasta vanhimmisto

Älkää pelätkö te kaikki jotka olette jättäneet jehovalaisten järjestön.

Teille tiedoksi, että ei se järjestö ole niin rakkautta uhkuva kuin annetaan ymmärtää.

Esimerkiksi Rovaniemellä muuan Juha-niminen palvelusvalvoja huutaa suureen ääneen ja sanoo että ei ole mikään homma olla osa-aikaisena tienraivaajana työttömällä veljellä.

Kotkassa palvelusvalvoja-Pekka piruilee kaiken aikaa ja kertoo sääntöjä minne ei saa tienraivaajaveljen mennä ja saman seurakunnan Abloy-Esko vähättelee kaiken aikaa tätä veljeä. Esko on oikein piikki lihassa. Seurakunnan Veijo-esivalvoja puolestaan vääntelee veljen nimeä lavalta, niinkuin Eskokin. Sitten Veijo-esivalvoja sanoo kokouksen jälkeen: "Sinun kannattaa lopettaa tienraivaus."

Näin siis tapahtuu ainoan oikean uskonnon järjestössä. Nämä johtajat pitävät tietenkin puheita konventeissa niin kuin ennekin. Heidän ei tarvitse pelätä, koska he ovat johtajia ja vallan käyttäjiä.

• se kenellekään

muulle kuin itselle kuuluu,onko tienraivaaja tai käykö yleensä ollenkaan saarnaamassa?Eikö se ole jokaisen oma asia?Itse kävin epäsäännöllisesti vointini mukaan,niin se ei joillekin kelvannut,vaan juosivat ovellani soittelemassa ovikelloa ja sanomassa kuinka pitäisi enemmän tehdä,vaikka en meinannut edes siihen vähäiseen epäsäännölliseen pystyä.Olen nykyisin toimeton, ja ollut sitä lähes 20 vuotta.Ei arvostettu sitä,mihin pystyin.Nyt en tee enää mitään.Onko nyt sitten parempi?

• qwq
        se kenellekään kirjoitti:

muulle kuin itselle kuuluu,onko tienraivaaja tai käykö yleensä ollenkaan saarnaamassa?Eikö se ole jokaisen oma asia?Itse kävin epäsäännöllisesti vointini mukaan,niin se ei joillekin kelvannut,vaan juosivat ovellani soittelemassa ovikelloa ja sanomassa kuinka pitäisi enemmän tehdä,vaikka en meinannut edes siihen vähäiseen epäsäännölliseen pystyä.Olen nykyisin toimeton, ja ollut sitä lähes 20 vuotta.Ei arvostettu sitä,mihin pystyin.Nyt en tee enää mitään.Onko nyt sitten parempi?

>>muulle kuin itselle kuuluu,onko tienraivaaja tai käykö yleensä ollenkaan saarnaamassa?

Kuuluu tietysti. Kyseessähän on verkostomarkkinointitoiminta, etkä varmaan sinäkään kovin hyvilläsi katso kun työkaveri laistaa muiden kustannuksella.

• ei ole
        qwq kirjoitti:

>>muulle kuin itselle kuuluu,onko tienraivaaja tai käykö yleensä ollenkaan saarnaamassa?

Kuuluu tietysti. Kyseessähän on verkostomarkkinointitoiminta, etkä varmaan sinäkään kovin hyvilläsi katso kun työkaveri laistaa muiden kustannuksella.

keneltäkään toiselta pois.

• Markku_Meilo
        se kenellekään kirjoitti:

>>Nyt en tee enää mitään.Onko nyt sitten parempi?

Siinä moni näkee edun, ettei varomattomia ihmisiä koukuteta Vt-seuran uhkailevilla valheilla.

• Anitaliisa
        qwq kirjoitti:

Jumala ei vaadi meiltä suorittamista ja pisteidenkeruuta. Hän, ihmisenä maan päällä ollut ja ylösnoussut armahtaa meitä, ymmärtää, hoitaa ja vapauttaa, antaa anteeksi kun kompuroimme, kannustaa yrittämään ja tekemään hyvää ja välttämään pahaa, mutta ei tuomitse katuvaa langennutta.
        Herra Jeesus Kristus, Jumalan Poika, armahda minua syntistä. Ja meitä kaikkia. Osoita meille tie, jota meidän on hyvä kulkea Sinun luoksesi, ja olla luonasi jo tällä hetkellä ja tässä maailmassa.
        Vaikka koko maailma minut hylkäisi, et kuitenkaan Sinä, oi Herra!
        Iloa ja voimia kaikille, jotka tämän lukevat, Jumalan huolenpitoa ja rakkautta elämäänne!

• Thoman

vai pitäisikö sanoa ihmiset joita hän luuli ystävikseen, hylkäsivät ja lakkasivat puhumasta ja jopa tervehtimästä. Osa ei tervehdi vieläkään, ja erosta on aikaa vuosikausia.

Minusta tämä on paitsi surullista, myös järkyttävää. Näin uskontoriippuvaistako ystävyys, lähimmäisenrakkaus ja välittäminen onkin? Tänään olet rakas ystävä kun vielä kuulut lahkoomme, mutta huomenna erottuasi olet pelkkää pohjasakkaa, jota ei voi enää edes tervehtiä. Teeskenneltyä ystävyyttä, vailla oikeaa välittämistä, ainoastaan uskonto ratkaisee? Siinä saa olla todella, todella vahva että jaksaa pysyä järjissään ja löytää taas luottamuksen ihmisiin.

• haloo haloo....

>Jt uskon ehtojen laiminlyönti jo pelkästään aiheuttaa karttamista joidenkin taholta. Tarkoittaa siis, jos et ole hyvin mukana jt toimissa, niin on jo vähän ulkopuolinen ja jotkut ei edes tervehdi. Jt ystävyys on pelkkää teatteria. Vielä ollessani jt, niin lopetin kohdaltani erotettujen karttamisen, muta on todella kornia kun sen aikainen erotettu jt on palannut takaisin jt riveihin, niin hän ei tervehdi minua......No ei mitään hän on taas saanut kenkää jt lafkasta...odottelen mielenkiinnolla tapaamista..........

• mää rakastan krisuu
        haloo haloo.... kirjoitti:

>Jt uskon ehtojen laiminlyönti jo pelkästään aiheuttaa karttamista joidenkin taholta. Tarkoittaa siis, jos et ole hyvin mukana jt toimissa, niin on jo vähän ulkopuolinen ja jotkut ei edes tervehdi. Jt ystävyys on pelkkää teatteria. Vielä ollessani jt, niin lopetin kohdaltani erotettujen karttamisen, muta on todella kornia kun sen aikainen erotettu jt on palannut takaisin jt riveihin, niin hän ei tervehdi minua......No ei mitään hän on taas saanut kenkää jt lafkasta...odottelen mielenkiinnolla tapaamista..........

Tämä palsta on löytö!!!!!! Varmaan ainoa paikka jossa Kristiina Komulaista ei pidetä täydellisenä idioottina, pimeänä kimittäjänä ja naurettavana pellenä! Katselkaas vaikka sanomalehtien keskustelupalstoja.

Hyvä, jatkakaa samaan malliin, Kristiina Komulainen Mensaan!

• mää rakastan krisuu kirjoitti:

Tämä palsta on löytö!!!!!! Varmaan ainoa paikka jossa Kristiina Komulaista ei pidetä täydellisenä idioottina, pimeänä kimittäjänä ja naurettavana pellenä! Katselkaas vaikka sanomalehtien keskustelupalstoja.

Hyvä, jatkakaa samaan malliin, Kristiina Komulainen Mensaan!

>>Tämä palsta on löytö!!!!!! Varmaan ainoa paikka jossa Kristiina Komulaista ei pidetä täydellisenä idioottina, pimeänä kimittäjänä ja naurettavana pellenä!

Entäpä ihmisenä?

• !
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Tämä palsta on löytö!!!!!! Varmaan ainoa paikka jossa Kristiina Komulaista ei pidetä täydellisenä idioottina, pimeänä kimittäjänä ja naurettavana pellenä!

Entäpä ihmisenä?

tuo Komulainen on viekas savolainen.

• Pii on 3.0
        t-i-u-k-u kirjoitti:

Entäpä ihmisenä?

"_dellisenä
        "Idioottina ;"..
        Tuossa oli vuosikymmeniä armeijan rullissa oleen vanhan Kapiaisen haastattelu, jossa tämä kummeksui sitä huutoa, joka vieläkin kohdistuu "Stadilaisiin,"; Hän sanoi , että työväen joukosta tulleet kaupunkilaispojat erottautuivat yleensä kutsunnoissa maalaisserkkujaan huomattavasti edukseen valveutumeimpina, asioista kiinnostuneimpina, ja jo palkkatyöstä ja aikuisena asumisesta kokemusta saaneena joukosta. Sanoi, että se sellainen maalaismöly oli katteetonta ja jopa pahansuopaista nimittelyä, ja perustui vanhaan maalaisporvariston kehitämään hallitsemisjärjestelyyn, jossa viimeisen vuosisadan aikana kaikki työväenluokalta haiskahtavat leimattiin kommunisteiksi ,ja laitettiin heti yleisellä hölinällä naurunalaisiksi.
        - Ettei vain sitä löytyisi täältäkin Uskontopuolelta.
        Minä itse näin saman aikoinaan intissa; manselaispoikien kanssa tuli aina juttuun, he olivat jo töissä, käsitelivät asioita aikuisen realistisesti, osasivat tehdä ruokaa, ja käsitellä rahaa. .
        Pitää tehdä kysymys, onko näiden julkkisten arvostelu pelkkää , harkittua Kepulaiskateutta, tuota samaa "-Pientalonpoika , -" Vennamolaisuutta, jonka jälkeläisiä nämä Prussuomalaiset ja nykyinen Porvarihallitus kannattajineen on ?
        Kysyn vaan .
        Kun nämä Missit, ja juontajat ovat yleensä kovasti eteenpäin pyrkiviä, koulutettuja, ja ammattiinsa pystyviä, Kuten nyt Komulainenkin.
        Jos ette usko, niin pyrkikääpä TV;; n viihdeohjelmien juontajiksi. .
        Olin itse penskan keskellä sotaa, kinnostuin lukemaan, ja kyselemään; kävin vuoden Ruotsissa, j tulin takaisin takaisin alkeelliselle, ryssä,- ja siirtolaisvihaiselle Pohjanmaalle, Kun nyt kiihotetaan noitten Maaisäntien pojanmölöjen kautta taas maahanmuuttajia vastaan , niin olin vuonna -1944
        syksyllä itse Maahan,- ja maastamuuttaja.
        joten ymmärrän jo vähän siitäkin hommasta .
        Minulla on maalaistausta, ja suurin osa tuttavistani on maalaistaustaisia, - mukaviahan ne ovat, - enimmkseen, tarkoitan sitä kivikautista isäntä henkee, joka on Suomalaisten angina pectorikseen verrattava kansantauti,
        ..Kateus;.

• Pii on 3.0
        Pii on 3.0 kirjoitti:

"_dellisenä
        "Idioottina ;"..
        Tuossa oli vuosikymmeniä armeijan rullissa oleen vanhan Kapiaisen haastattelu, jossa tämä kummeksui sitä huutoa, joka vieläkin kohdistuu "Stadilaisiin,"; Hän sanoi , että työväen joukosta tulleet kaupunkilaispojat erottautuivat yleensä kutsunnoissa maalaisserkkujaan huomattavasti edukseen valveutumeimpina, asioista kiinnostuneimpina, ja jo palkkatyöstä ja aikuisena asumisesta kokemusta saaneena joukosta. Sanoi, että se sellainen maalaismöly oli katteetonta ja jopa pahansuopaista nimittelyä, ja perustui vanhaan maalaisporvariston kehitämään hallitsemisjärjestelyyn, jossa viimeisen vuosisadan aikana kaikki työväenluokalta haiskahtavat leimattiin kommunisteiksi ,ja laitettiin heti yleisellä hölinällä naurunalaisiksi.
        Minä itse näin saman aikoinaan intissa; manselaispoikien kanssa tuli aina juttuun, he olivat jo töissä, käsitelivät asioita aikuisen realistisesti, osasivat tehdä ruokaa, ja käsitellä rahaa. .
        Pitää tehdä kysymys, onko näiden julkkisten arvostelu pelkkää , harkittua Kepulaiskateutta, tuota samaa "-Pientalonpoika , -" Vennamolaisuutta, jonka jälkeläisiä nämä Prussuomalaiset ja nykyinen Porvarihallitus kannattajineen on ?
        Kysyn vaan .
        Kun nämä Missit, ja juontajat ovat yleensä kovasti eteenpäin pyrkiviä, koulutettuja, ja ammattiinsa pystyviä, Kuten nyt Komulainenkin.
        Olin itse penskan keskellä sotaa, kinnostuin lukemaan, ja kyselemään; kävin vuoden Ruotsissa, j tulin takaisin takaisin alkeelliselle, ryssä,- ja siirtolaisvihaiselle Pohjanmaalle, Kun nyt kiihotetaan noitten Maaisäntien pojanmölöjen kautta taas maahanmuuttajia vastaan , niin olin vuonna -1944
        Minulla on maalaistausta, ja suurin osa tuttavistani on maalaistaustaisia, - mukaviahan ne ovat, - enimmkseen, tarkoitan sitä kivikautista isäntä henkee, joka on Suomalaisten angina pectorikseen verrattava kansantauti,
        ..Kateus;.

..- Valaistuminen oli tämänpivän Metro-lehden kolumni , Jukka Hiiron " Stadilaisia saa lyödä surutta ,"
        - Palautetta ;
        Jukka [email protected]

• 1320ty8fehiorwdjv km
        Pii on 3.0 kirjoitti:

"_dellisenä
        "Idioottina ;"..
        Kysyn vaan .
        ..Kateus;.

Siis mitä tää piion3.0 oikein selittää?? Mä en tajua yhtään mitään.

Siis pientalonpojat, kepulaiset ja kaikki mahdoliset.

Ja kyse on kuitenkin siitä, että kristiinakomulainen on ihan todellinen ääliö.

• salaisuus?
        1320ty8fehiorwdjv km kirjoitti:

Ihminen, joka lapsuudesta asti alkaneesta aivopesusta huolimatta voi erottautua jt lafkasta kakskymppisenä osittaa, että ihmiseltä ei ole onnistuttu viemään ajatelukykyä. Joten ei ole kyllä mitään perusteita leimata kyseistä henkilöä. Sanoisi, että keskivertoa fiksumpi pitää olla kun on huomannut jt valheellisuuden.Minulla meni paljon pitempään vaikka näin v. 1975 huuman haihtuvan uusien selitysten alle. Olen todella onnellinen, että itsekin huomasin jt valheen ja lähdin jt lafkasta....tosin vasta seniorina.
        >Olisko sinunkin hyvä pohtia jt totuuksia ja laittaa ne puntariin, jos et usko omaan puolueettomaan arvostelukykyysi, niin palstalaiset kyllä auttaa :-))
        >

• Pii on -sen ja sen v
        1320ty8fehiorwdjv km kirjoitti:

..Selittää, että kun on Kyse Julkkisväen asioista, niin kyllä siinä ammatissa täytyy tulla esille, että pysyy leivässä,
        ..Suomalaiset ovat sen verran mehtäläisiä," että eivät ymmärrä vielä jenkkityylin mainostamista; Jos Komulainen on Ääliö, niin ; , Huomatkaa;
        - meidän koko oikeistohallituksemme on siten ääliöjoukko, koska Komulaisen lehtijuttu on ihan kalpea versio seiskalehden ja muun median pyörittämistä uustarinoista. Ja luulis tuon tajuavan, että esim , kun perussuomalaiset, ja sellaiset käyvät maahanmuuttajien kimppuun, ne koskee silloin kaikkien kansalaisoikeuksia.
        Myöskin uskontoihmisten, vaikka Irakin ja Afganistanin sotien yhteydessä on tullut esille se, että äärioikeistolainen uskonto on näitten valtaussotien suurin kantava voima.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2046
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1382
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1330
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      28
      1282
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      67
      1206
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1018
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      88
      941
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      868
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe