Paljoko olette vetäneet maasta natuna?
Mavetus..
12
1722
Vastaukset
- yhgm
235
- -
245 meni eilen.
- 66-v
kilpailutuloksiin olisi luotettavaa.
Mave oli pelkkä o-nostojen apuliike joten sen tulosta ei sen kummemmin noteerattu.
Oli jossain 230:n tietämissä.
38:n huilivuoden jälkeen myöhäisheränneenä asetin tavoitteekseni v65:na 200kg.
Vajaata vuotta aikaisemmin tulos jäi 180:iin ja kaupan päälle yksi ulkopuolinen pukama.
Asetin tavoitteeni uudelleen enkä käytä vyötä mavessa enkä kyykyssä.- 19+10
Kilpailutulokset sinänsä ovat luotettavia, mutta mahtavatko ne antaa vastauksen kysymykseen: Paljonko olette vetäneet maasta natuna?
Joka tapauksessa kysymyksen tarkoitus oli peilata omia tuloksia muiden tekemiin tuloksiin ja verrata suunnilleen missä ollaan menossa ja mihin on mahdollista päästä.
Vastausten perusteella päälle kahdensadan vedot ovat aivan mahdollisia, 250 ei ole saavuttamaton.
Itselläni 200 on vielä kaukana, puolen vuoden kunnollisen treenamisen jälkeen 150 kiloa on noussut.
- natikkaukko
Mää oon vetäny 260kg natuna ja alle 100kg sarjaan(97kg) ja nuorissa. ilman vetotrikoota, pelkkä vyö päällä, . Kyllä ainaki 90kg sarjoihin on aivan mahdollista ottaa ainaki 300kg natuna, vaatii toki lahjakkuutta ja panostusta reenaamiseen, mutta ei pitäs olla mikään saavuttamaton.
- w
300 kg
- ent.punttailija
217,5 kiloa vyön kanssa. Omaa painoa oli 78 kiloa ja ikää 17 tuolloin.
- 66-v
Maven tuloksissa 0,5kg:ot vievät uskottavuuden.
Olisit pyöristänyt 220:een niin sen olisi voinut ottaa todestakin. - Kukkakepakko
66-v kirjoitti:
Maven tuloksissa 0,5kg:ot vievät uskottavuuden.
Olisit pyöristänyt 220:een niin sen olisi voinut ottaa todestakin.22-vuotiaana 70-kiloisena kukkakeppinä aloitin maven.Toki salilla olin käynyt jo pari vuotta.
Aluksi meni 100 kiloa ja 1,5 vuoden treenaamisen jälkeen meni 200 kiloa, eli lähes 3*oma paino. En edes protskua syönyt. - Ketjun aloittaja
Kukkakepakko kirjoitti:
22-vuotiaana 70-kiloisena kukkakeppinä aloitin maven.Toki salilla olin käynyt jo pari vuotta.
Aluksi meni 100 kiloa ja 1,5 vuoden treenaamisen jälkeen meni 200 kiloa, eli lähes 3*oma paino. En edes protskua syönyt.1,5 vuodessa 100 kilon parannus tulokseen. Vertaan itseeni, puolisen vuotta reeniä ja tulos nousi 50 kiloa eli 150 nyt maksimi. Alussa tuo kehitys on tietysti nopeaa. Nyt tuntuu, että tahti kehityksessä tasaantuu.
Viimeksi tehdyn 8 viikon voimanosto-ohjelman jälkeen mavemaksimi nousi 10 kg.
Kyykkymaksimi surkeat 105 kg ja penkki (en kovinkaan ahkerasti reenaa) vielä surkeampi 90 kg. - Kukkakepakko tai ex-
Ketjun aloittaja kirjoitti:
1,5 vuodessa 100 kilon parannus tulokseen. Vertaan itseeni, puolisen vuotta reeniä ja tulos nousi 50 kiloa eli 150 nyt maksimi. Alussa tuo kehitys on tietysti nopeaa. Nyt tuntuu, että tahti kehityksessä tasaantuu.
Viimeksi tehdyn 8 viikon voimanosto-ohjelman jälkeen mavemaksimi nousi 10 kg.
Kyykkymaksimi surkeat 105 kg ja penkki (en kovinkaan ahkerasti reenaa) vielä surkeampi 90 kg.Itselläni oli tuon 1,5 vuoden jälkeen paino n. 72 kiloa, eli melkein sama kuin alussa, koska juoksin paljon ja kävin pari kertaa viikossa karateharkoissa.
Penkkimax oli jotain 110 kg, kyykky 140 kiloa (ei kait ihanpohjiin asti) ja mave toi 200 kiloa.
Parhaimpana pidän kuitenkin lattialta rinnalle ja suorille käsille, eli raakatyöntöä/pystypunnerrusta. Allemenoa ei ollut, vaan jaloilla pikkasen avitin ja 100 kiloa nousi raakana suorille käsille, eikä painoa ollut kuin toi 72 kiloa.
Laiska olin käyttämään edes protskua tai hiilareita.
Nyt painoa 85 kiloa, treenivuosia yli 10 takana. Mavea en ole tehnyt vuosiin, kyykkymaxia en ole kokeillut nyt, tuo 100 menee sentään suorille käsilleja vähän helpommin kuin tuolloin. Penkkimax noin 140 kiloa ja luomu olen edelleen.
- Aika kova jätkä
320kg vyön kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866