Samuli vetoaa homoihin?

bi-poika

Samuli tuntuu vetoavan täteihin, tyttöihin ja homoihin?

Miksi? No siksi, että pojasta vaan aistii jotain mielenkiintoista ja aitoa mutta arvoituksellista herkkyyttä, X factoria.
Ihanat silmät ja katse vetävät toki puoleensa ja lauluääni on aivan ihana. Mutta saa nähdä, onko tarpeeksi äänestäjiä, kun media on hehkuttanut vain muutamia muka ennakkosuosikkeja.

32

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Samuli on kyllä jännä tapaus. Olen mittinyt pääni puhki, että mikä se oikein on miehiään.
      Toisaalta Samuli on älykäs ja lahjakas opiskelija, toisaalta harrastaa kilpatanssia.
      Toisaalta Samuli vaikuttaa aika radikaaliltakin tyypiltä, mutta toisaalta näyttää välillä setämäiseltä.
      Toisaalta Samuli on nöyrän ja ujon oloinen, mutta toisaalta yllättävän rohkea ja itsevarmakin.

      Kiinnostava persoona joka tapauksessa.

      • naapurin poika

        Kannattaako vaihtaa ura laulajan liikkuvaan ammattiin, vaikka siollä voisikin ehkä tahkota rahaa. En usko kuitenkaan, että hänestä olisi kv-tähdeksi ja varsinaiseksi rahasammoksi.


      • LAULAA KUN LAULATTAA

        MINÄ EN HENKILÖKOHTAISESTI KYLLÄ JAKSAISI MIETISKELLÄ, MIKÄ SAMULI ON MIEHIÄNSÄ. TOISAALTA SAMULI VOI OLLA SITÄ SUN TÄTÄ. JA KUN NÄILLE X- FACTORIN LAULAJA POJILLE JA TYTÖILLE TULEE JULKISUUTTA, ELI HEISTÄ KEHKEYTYY JULKKIKSIA, NIIN LEHDISTÄ SITTEN LUESKELLAAN NIITTEN JUHLIMISIA JA ÄLYTTÖMIÄ TEMPPUJA. NIIN SE VAIN ON. TOISAALTA: KUN LÄHDETÄÄN PIISEJÄ LAULESKELEMAAN ENGLANNIKSi JA VIELÄ HEIKKOTASOISELLA KIELITAIDOLLA, NIN VASTASSA ON ELVIS JA TOM JONES JA SENMUKAISET ARTISTIT JNE. HAASTETTA SIIS LÖYTYY. EHKÄPÄ JOSKUS VOI HYVÄSSÄ LYKYSSÄ PÄÄSTÄ VAIKKA EUROVIISU KILPAILUUN. PISTEITÄ KÄRKKYMÄÄN. NIIN, SEKIN HÄPEÄ ON VIELÄ EDESSÄPÄIN. VIIMEISEEN SIJAAN PÄÄSEMISEKSI, TAI LÄHES VIIMEISEKSI PÄÄSEMINEN, EI PALJON LAULUTAITOJA VAADI. SENKUN LURAUTTAA JONKUN RALLIN, NIIN SE ON SIINÄ. SUOMESSA ON HYVIÄ ARTISTEJA , KAIT, MUTTA KUN NE LAULAJA POJJAAT JA FLIKAT EI ULKOMAILLA TAHDO PÄRJÄILLÄ. MAHTAAKOHAN JOHTUA LALUTAIDOISTA, VAI MISTÄ IHMEEN "GEENEISTÄ?"


    • KKKKPPPHHHH

      Samuli on kyllä yksi sellainen, joka saattaa nousta näiden ns. ennakkosuosikkien rinnalle tai jopa ohi. Herkkyyttä ja tulkintaa löytyy. Muuten, Antti Tuiskukin oli ja on pikkutyttöjen ja homojen suosikki, so what?! Samulissa on naapurinpoikaa, söpöyttä ja jonkin verran myös salaperäisyyttä. Merjaa on kovin hehkutettu salaperäisenä, mutta mielestäni hän on yksinkertaisesti vaan liika ujo. Jos Merja aikoo pärjätä, niin hänen on kyllä tultava kuorestaan ja rohkaistuttava. Nyt hän on melkein pelkästään vain ollut joko ihan pihalla tai sitten hihitellyt ilman syytä. Mutta pidän siitä huolimatta myös Merjasta. Samulin pärjäämiseen tosin uskon enemmän. Tosin live-esityksethän ne sitten ratkaisevat, epäonnistumisiin ei siellä ole varaa. Nämä viimeiset vedothan (jaksossa, missä finalistit valittiin) menivät aika penklin alle mm. Eliaksella. Christian kuulosti siinä hyvältä kun lauloi espanjaksi (?), sitä kannattaisi harkita myös jatkossa.

      • Hyvä Samuli!

        Homotutka värähtää kun katselee ja kuuntelee Samulia. Ihana poika. Sopivasti salaperäinen.


      • gay se on
        Hyvä Samuli! kirjoitti:

        Homotutka värähtää kun katselee ja kuuntelee Samulia. Ihana poika. Sopivasti salaperäinen.

        ja voin vahvistaa ettei se turhaan värähtele.


      • ongelmakin on
        Hyvä Samuli! kirjoitti:

        Homotutka värähtää kun katselee ja kuuntelee Samulia. Ihana poika. Sopivasti salaperäinen.

        Renne oli taas oikeassa: esiintyi hyvin. Renne osaa kiteyttää.

        Juuri niin: naapurin poika.


    • hamuli ...

      Miksi ihmeessä?

      Vahva tulkitsija, siinähän se.
      Luontainen kyky.
      Ei yhtään yrittämisen makua.

    • ainut vaan

      mutta se ei riitä tähteyteen;

      miksi Linda ei osaa tänään perustella.

    • saa valita

      persoona ei vaan vakuuta, vaikka itse väittää, että kiva, että tätä lisää - jotenkin vaan sitä ei usko, että siinä olisi tähtiainesta

      onko totta sekään, että ääni erottuu joukosta ja on ainutlaatuinen

    • tule se muutos

      Mikähän kohdeyleisö olisi. Nuoriso tarvii rokimpaa.

      • IHQUU

        NO KAIKKIHAN SEN HUOMAA ETTÄ SE ON HOMO TAI JOS MUKA EI OO NII WHTA THE FUCK?! LIIAN NEITIMÄINEN KÄVELEEKIN KU TYTTÖ HYYYYII!!!


      • nrnnr
        IHQUU kirjoitti:

        NO KAIKKIHAN SEN HUOMAA ETTÄ SE ON HOMO TAI JOS MUKA EI OO NII WHTA THE FUCK?! LIIAN NEITIMÄINEN KÄVELEEKIN KU TYTTÖ HYYYYII!!!

        heterot kammoa homoja, kun ei ole mitään syytä. Piilohomot niitä pelkää, joten taidat olla semmonen.


      • IHQ.
        nrnnr kirjoitti:

        heterot kammoa homoja, kun ei ole mitään syytä. Piilohomot niitä pelkää, joten taidat olla semmonen.

        no onhan ne homot hieman ällöjä mut sellaset neitimäiset on ihan yököttäviä jotka puhuu silleen et woi ziizuz -.- ja kävelee ku joku neiti jne..


      • x-factor katselija

        "Mikähän kohdeyleisö olisi. Nuoriso tarvii rokimpaa. "

        Itse olen nuorisoa (15v kai lasketaan nuorisoksi) ja tunnen aika paljon samaa ikäluokkaa. Voin kertoa että mielestäni Samuli on juuri mahtava kilpailija x-factorissa, enkä kyllä ole keneltäkään kuullut että "pelkästään rokki kelpaa". Eli täällä ainakin kohdeyleisöä hänelle, ihan noin rokittomanakin.


      • Samuli on paras
        x-factor katselija kirjoitti:

        "Mikähän kohdeyleisö olisi. Nuoriso tarvii rokimpaa. "

        Itse olen nuorisoa (15v kai lasketaan nuorisoksi) ja tunnen aika paljon samaa ikäluokkaa. Voin kertoa että mielestäni Samuli on juuri mahtava kilpailija x-factorissa, enkä kyllä ole keneltäkään kuullut että "pelkästään rokki kelpaa". Eli täällä ainakin kohdeyleisöä hänelle, ihan noin rokittomanakin.

        Niinpä!! Ei nuoret kammoa homoja, jos ne on tollasia ihania, aitoja ja persoonallisia niin kuin Samuli.
        Nuoret sen sijaan kyllä huomaa epäaitouden ja teeskentelyn ja siksi itse en ainakaan voi sietää Enchantia.


    • Gay tai ei

      Samuli saa ääniä takuuvarmasti tädeiltä ja pikkutytöiltä, samoin homopiirit varmasti äänestävät häntä... En tiedä (eikä se kyllä kauheasti kiinnostakaan) Samulin suuntautumista, olkoot sitten homo tai ei, mutta jotain gay-piirteitä olen hänessä havaitsevinani. Tulee vaan sellainen fiilis hänen olemuksestaan ja liikehtimisestään. Mutta entä sitten, vaikka oliskin homo??? Onhan noita Tuiskusta ja Sillanpäästä alkaen, so what.

      • Antakaa kukkia vaan

        Antti Tuisku ei käsittääkseni ole julkistanut homouttaan. Sillanpää on. Samulin suunnasta voi esittää vain arvauksia, mutta kyllä kieltämättä minullakin se tuli mieleen, että olisiko homo. Ja toden totta: ei sillä kyllä mitään väliä ole, kaikki on mitä on, ei homous ihmistä pahenna.


      • kuuleppas nyt
        Antakaa kukkia vaan kirjoitti:

        Antti Tuisku ei käsittääkseni ole julkistanut homouttaan. Sillanpää on. Samulin suunnasta voi esittää vain arvauksia, mutta kyllä kieltämättä minullakin se tuli mieleen, että olisiko homo. Ja toden totta: ei sillä kyllä mitään väliä ole, kaikki on mitä on, ei homous ihmistä pahenna.

        todella hyvä valinta Gugilta


      • puolensa ja puolet

        siksi siis sellainen piipiipiääni ja suosion takana keinotekoinen kohdejoukko, joka kohedntaa sitä väärin perustein pikkutytöille niinkö.

        Se oli hyvä, sen lantio, kilpailussa, mutta kun se ei ole juurikaan kehittynyt siitä eteenpäin.

        Onhan tieto tavallaan aika oleellinne, ettei joku "rakastu siihen".


    • Samuli kosketti

      Samuli on loistava artisti, ja kuten Lindakin viime sunnuntaina sanoi: "Sulla on niin kaunis ääni. Meinas ihan itku tulla, kylmät väreet vaan meni, sä oot sairaan hyvä!"

      • hyvä Samuli

        Homot ei oo ällöjä vaan yleensä just tosi mukavia ja sympaattisia ihmisiä sen takia, että ovat joutuneet kokemaan kovia, jatkuvaa pilkkaa ja ilkeilyä. Homoista tulee väkisinkin syvällisiä ja ymmärtäväisiä, kun joutuvat käymään läpi niin paljon vaikeita asioita.


      • x
        hyvä Samuli kirjoitti:

        Homot ei oo ällöjä vaan yleensä just tosi mukavia ja sympaattisia ihmisiä sen takia, että ovat joutuneet kokemaan kovia, jatkuvaa pilkkaa ja ilkeilyä. Homoista tulee väkisinkin syvällisiä ja ymmärtäväisiä, kun joutuvat käymään läpi niin paljon vaikeita asioita.

        Samuli on kyllä kiinnostava artisti. Hänessä on jotain arvoituksellista ristiriitaa, joka tuo juuri mukavaa jännitettä hänen esiintymiseensä. Hän oli viime sunnuntaina oikeastaan ainoa, jota jäin oikein kuuntelemaan.


      • Go Samuli!
        x kirjoitti:

        Samuli on kyllä kiinnostava artisti. Hänessä on jotain arvoituksellista ristiriitaa, joka tuo juuri mukavaa jännitettä hänen esiintymiseensä. Hän oli viime sunnuntaina oikeastaan ainoa, jota jäin oikein kuuntelemaan.

        Samuli saa biisin kuin biisin kuulostamaan omaltaan, koska on tehnyt paljon töitä oman äänen ja tyylin kehittämiseen. Samuli myös valmistautuu huolella joka esitykseen ja todella paneutuu biisiin ja sen sisäistämiseen.


    • äänestän

      En ole homo, mutta Samuli kyllä vetoaa minuun silti! Loistava artisti, mielenkiintoinen ääni ja äänenkäyttö! Selvää tähtiainesta. Uskon, kun Gugi sanoi, että levyfirmat vielä tappelevat Samulista.

    • odotan innolla

      Tänään Samuli on luvannut, ettei todellakaan ole mikään Rennen pilkkaama naapurinpoika vaan että on tänään epäsovinnainen mies... Mitähän tarkoittaneekaan?

    • sairaan hyvä

      Samuli vetoaa kuule ihan heteroihin. Jokainen joka yhtään ymmärtää musiikin päälle, äänestää Samulia. Kuten Linda sanoi "Samuli on sairaan hyvä!"

      • Fangirl

        Minulle ainakin on laulun kannalta aivan sama onko samuli gay vai ei, hän on aivan MAHTAVA artisti. ihana persoonallinen ääni yhdistettynä sympaattiseen ja komeaan ulkonäköön on ihan parasta.

        tietysti toivoisin että samuli olisi hetero, sillä olen tyttö, ja mielestäni hän on niin ihana


    • rikkinäinen

      Samulissa on kyllä jotain kiinnostavaa rikkinäisyyttä... monella tapaa. Vangitseva tulkitsija.

    • Samuli on suloinen

      Eilisessä Xtra Factorissa Jukka Rossi kysyi Samulilta katsojakysymyksen: "Onko Samulilla tai poikaystävää?"
      Samuli ei mitenkään alkanut nauraa tai kauhistellut kysymystä. Hän vain mietti hetken ja vastasi lempeästi: "ei" ja hymyili päälle.

      • poikaystävä

        siis kysymys kuului: Onko Samulilla tyttö- tai poikaystävää?


    • Samuli vs. Renne

      Rennen homovastaisuus saa ainakin minut äänestämään Samulia joka sunnuntai (muutenkin kyllä äänestäisin, koska Samuli on ihana). Renne on idiootti kun yrittää väkisin pudottaa Samulin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe