Äänestäminen merkityksetöntä!

Tuomarit päättävät

Ei kannata äänestää X-Factorissa, koska jos suosikkisi on juuri se toiseksi vähiten ääniä saanut niin äänesi voi mennä hukkaan. Sillä nimittäin tuomarit valitsevat kahdesta vähiten ääniä saanesta sen jatkoon menijän ja vähiten ääniä mennyt ei välttämättä putoa.

Näin olen käsittänyt ja jos tämä on totta niin ei hyvä ihminen. Eihän näin ollen ole järkeä äänestää! Siinä tapauksessa tämän systeemin voisi hyväksyä jos äänet menisivät tasan kahdella vähiten ääniä saaneella tai sitten uusi äänestys heidän kesken.

4

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama täällä ja tuol

      Ei kai tässä tarvitse sen kummempia jaarittelemaan.

      • empä tiiä turhaa

        Ensin Cugi tiputtaa Tarun ja Suvin sitten tuomaristo päättä jatkoon menijä tai toisin sanoen putoajan. Ihan kuin meitä katsojia pidettäisiin jotenkin tyhminä tai sellainen olo hieman tulee. Enkö muka minä, sinä hän me te ja he. pysty pättämään kuka on vaan se heikoin ja hei hei taival tässä kisassa ainakin loppuu.

        Eipä isommin vakuuttanut tuo Finaalin ensimmäinen kierros, Enchant, Elias ja Yrjänä on tän illan perusteella kärki kolmikkossa. Yrjänä oli tänään paras seuraavksi Enchant ja kolmantena Elias jonka ääni pelasti aika paljon. Merja ja Samuli mielestäni heikoimmat ja juuri siksi, että heidän tulkintansa ei antanut itselleni mitään erikoista. Myös tässä järjestyksessä.

        Jos rehellisesti sanon niin oikeastaan tällä hetkellä kiinnostaisi ainoastaan ostaa Eliaksen tai Enchantin levy ja sielläkin pitäisi olla niitä oikeita ihmisiä sen takana, jotta hyvää materiaalia syntyisi.


    • 11.7.

      Samahan se on, vaikka tuomarit ei kahdesta heikoimmasta äänestäisi vaan kansa. Vähiten ääniä saanut tippuu joka tapauksessa. Tässä tapauksessa se saattaa olla myös toiseksi vähiten ääniä saanut, mutta ei kai sillä ole väliä. Kaksi vähiten ääniä saanutta ei ole kansan mieleen. That´s it!

      • Mua ainakin

        HALOO vaan kyllä mun mieleen enemmän oli Soulsisters ja jopa Fearless (vaikka vähän pieelen meni) kun vaikka Merja tai Samuli aivan turhia ja vääriä tyyppejä molemmat siellä finaalissa ja tämä kommentti on varaa sanoa, jos on katsonut aikaisemminkin x factoria ja sen edellisen jakson ennen finaaleja. Nyt puhutaan vain viimeisen vaiheen kilpailijoista


        Näitä loistavia laulajia Cugi ei ottanut finaaliin. Olisivat voineet voitta vaikka koko kisan ja olisivat voineet olla jopa liian suuri uhka Eliaksellekkin. Muuta syytä en keksi pudotukseen.

        Lauloit kuinka tahansa niin ei kelpaa. Eikö tämä ole laulukilpailu? Kyllä nää osas paremmin esiintyäkkin.


        Viimeisen pudotusleiri vaiheen laulut
        Taru
        http://www.katsomo.fi/?treeId=34402
        Suvi
        http://www.katsomo.fi/?treeId=34402

        Pudotus leirin vaihe 3
        Taru
        http://www.katsomo.fi/?treeId=34402
        Suvi
        http://www.katsomo.fi/?treeId=34402



        Niin ja voishan siellä olla vaikka toiseksi viimeisenä Elias ja ne voi sen tiputtaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe