todella huono taso

hirveetä

Uskon että suomesta löytyy parempiakin laulajia mutta he eivät ole tänne löytäneet. Ihan uskomattoman huonoja karaoke laulajia jokainen. Naurattaa kun tuomarit ylistävät omaansa, antaa vaan kuvan siitä että eivät ymmärrä hommasta mitään. Todella raivostuttavaa että tarvii tälläinenkin tehdä. Näyttäkää vaikka uusintoja stragatistä.

8

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laulaja itsekin

      Lauloi eye of the higerin melodiat päin helvettiä. se feales duetto ja se mies oli aivan surkea ja todella epävireinen laulaja. Sen joutsenlaulun esittäjä heloi mikin kanssa kuin heinämies sen sijaan että olisi keskittynyt laulamiseen ja muutti melodiaa liikaa. Jolenen laulajakin vähän vaikutti kuin ei olisi pysynyt ihan melodiassa mukana. Käsittämättömän huonoja laulajia kerta kaikkiaan

      • Muusikkox

        Voisitteko hyvät ihmiset tajuta että ohjelmassa olleet kappaleet oli UUDELLEEN SOVITETTU by Petri Munch
        (Linda mainitsi tämän myös ohjelmassa ja pyysi jopa aplodeja hänelle, joten vähän vois seurata)

        Että Christian veti kyllä ihan just niitä melodioita kun pitikin.


      • ei ei ei ei ei ei ei
        Muusikkox kirjoitti:

        Voisitteko hyvät ihmiset tajuta että ohjelmassa olleet kappaleet oli UUDELLEEN SOVITETTU by Petri Munch
        (Linda mainitsi tämän myös ohjelmassa ja pyysi jopa aplodeja hänelle, joten vähän vois seurata)

        Että Christian veti kyllä ihan just niitä melodioita kun pitikin.

        Melodiat pitää laulaa kuten ne on alunperin kirjoitettu, haloo!

        Sovittaja ulos sitten. Surkeita sovituksia. Omituisia.


      • christian fani

        piä kuule se turpas kiii christian on paras (= oon samaa mieltä Muusikkox kanssa


      • Laulaja...
        Muusikkox kirjoitti:

        Voisitteko hyvät ihmiset tajuta että ohjelmassa olleet kappaleet oli UUDELLEEN SOVITETTU by Petri Munch
        (Linda mainitsi tämän myös ohjelmassa ja pyysi jopa aplodeja hänelle, joten vähän vois seurata)

        Että Christian veti kyllä ihan just niitä melodioita kun pitikin.

        Mitä tarkoittaa sovitukset ? Ne tarkoittavat taustoja. Taustat sovitetaan eri tavalla kuin alunperin. Älä sano itseäsi muusikoksi kun et selvästi musiikista mitään ymmärrä. Laulumelodioiden muuttaminen on jo laulun uudelleen säveltämistä. Ja tämä on ennen kuulumatonta. Sitä paitsi ne melodiat oli siinä eye of the tigerissa päin persettä. Ei osannut laulaa ylhäältä joten lauloi mitä sattuu melodiaa alempaa ja pilasi näin koko kappaleen. Sinä epämusikaalisena selvästi et edes huomannut koko asiaa. Vaikka kappaleen laulumelodia raiskattiin pilalle laulutaidon puutteesta.


      • Laulaja...
        christian fani kirjoitti:

        piä kuule se turpas kiii christian on paras (= oon samaa mieltä Muusikkox kanssa

        Kuinka tällainen voi olla paras jolla ei ole laulutaitoa edes laulaa kappaletta miten sen pitäisi mennä. Eye of the tiger on vaativa kappale. Mutta hyvä laulaja osaa laulaa siitä edes melodian oikein. Näin käy kun laitetaan laulutaidollisesti heikompi ihminen laulamaan tällaista vaativampaa laulua.


      • Kai Hansen
        Laulaja... kirjoitti:

        Kuinka tällainen voi olla paras jolla ei ole laulutaitoa edes laulaa kappaletta miten sen pitäisi mennä. Eye of the tiger on vaativa kappale. Mutta hyvä laulaja osaa laulaa siitä edes melodian oikein. Näin käy kun laitetaan laulutaidollisesti heikompi ihminen laulamaan tällaista vaativampaa laulua.

        Lähinnä tässä kaverissa raivostuttaa eniten se että raiskas helloweenin kappaleen niin pahasti että ihan hävetti.. JA Linda kommentoi vielä että olisi ollut parempi kuin alkuperäinen. Kuuro akka se on nimittäin tämä christianin säälittävä yritys ei yltänyt lähellekkään Michael Kisken laulua. PS se taustanauhakin oli ihan kamala...


      • xf
        Kai Hansen kirjoitti:

        Lähinnä tässä kaverissa raivostuttaa eniten se että raiskas helloweenin kappaleen niin pahasti että ihan hävetti.. JA Linda kommentoi vielä että olisi ollut parempi kuin alkuperäinen. Kuuro akka se on nimittäin tämä christianin säälittävä yritys ei yltänyt lähellekkään Michael Kisken laulua. PS se taustanauhakin oli ihan kamala...

        Nyt kun kisa on päättynyt tunnetuin seurauksin voi tietysti muistella myös aiempia kilpailijoita. Olen C. Palinista täysin samaa mieltä; se mies oli kiva väriläiskä, ilmiö tosiaan, kilpailun pudonneista varmasti mieliin jäänein tyyppi. Siinähän oli mennä Cristianilta hermot, eli ei kestänyt kisapainetta ja toivoikin tippuvansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe