Moi, olen nuori poika, ja minulla on ollut noin kolme kuukautta ison herneen kokoinen patti säären keskikohdassa, mutta on kuulemma lihaksessa kiinni eikä luussa.. Näytin sitä kouluterkkarille, se lähetti minut koululääkärille, sieltä lähetettiin röntgeniin, sen jälkeen vielä magneettikuvuksiinkin.. ja niiden magneettikuvauksien mukaan joku röntgenlääkäri oli arvioinut, että se olisi lihaskalvon tulehdus, mutta tällä viikolla, kun olin saanut kutsun tyksiin ortopedille, niin sanottiin, että ne minun magneettikuvat katsotaan vielä siellä tyksissä, ja tyksin röntgenlääkäri kertoo sitten, että onko tämä myös hänen mielestä lihaskalvon tulehdus vaiko jatkuuko tutkimukset tästä eteenpäin jälleen kerran magneettikuvauksiin ja samalla myös neulalla näytteen ottoon. Mutta kysyn, että onko kenelläkää itsellä ollut tällaista samanlaista prosessia ja, että mikä tuo lihaskalvon tulehdus tuossa paikkaa oikein on?
Lihaskalvon tulehdus?
Poooika
0
1823
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939