Olin leikkauksessa viikko sitten. Sain särkylääkkeeksi panacodia. Sopii erinomaisesti minulle, auttaa hyvin. Ainoa ongelma on se, että nyt kärsin ummetuksesta. Johtuuko tuosta lääkkeestä? Oletan johtuvan. Kai lopetettava käyttö. Muuten ei mitään sivuvaikutuksia, en edes huomaa sitä ottaneeni. Kivun poistaa hyvin. Olen syönyt noin 3-5 tablettia päivässä. Täytyy kai siirtyä buranaan. Muilla kokemuksia?
panacod
8
984
Vastaukset
- lrkjlgjel
..Pyydä Tramalia jos Burana ei auta.
- kroonikko vaan....
Minulla panacod lääke käytössä ollut jo kymmenisen vuotta, kovettaa vatsaa, mutta tehokas lääke ja turvallisempi vatsalle kuin esim. mainitsemasi burana, sinäkin tyytyväinen kivun lievitykseen, joten kiinnitä huomiota vatsan toimintaan esim. syömällä luumuja, pellavansiemen rouhetta esim. jukurttiin sekoitettuna tai pellavansiemeniä liotettuna ja liemineen juotuna, on myös apteekissa saatavilla erimoisia ulostuslääkkeitä...minulla toimii toi pellavansiemen puolin ja toisin, enkä muuttais lääkettäni ainakaan buranaan, kokeile sinäkin!
- auttaa hyvin
Lääke auttaa todella hyvin, siksi en viitsisi lähteä hankkimaan muuta. Kotona on kyllä buranaa, otin eilen ja tänään sitä. Nyt noudatan neuvojasi, hankin luumuja ym. Toivotaan, että auttavat.
- hjfdjfd
auttaa hyvin kirjoitti:
Lääke auttaa todella hyvin, siksi en viitsisi lähteä hankkimaan muuta. Kotona on kyllä buranaa, otin eilen ja tänään sitä. Nyt noudatan neuvojasi, hankin luumuja ym. Toivotaan, että auttavat.
Tekonivelleikkauksen jälkeen olen nyt syönyt jatkuvasti Panacodia ja kuten aiemminkin olin jo todennut, ummetusta teettää. Mutta pahinta on se että tilanne heittää laidasta laitaan. Kokeilin syödä muutaman luumun ja sitten menikin ripulin puolelle. Samoin kävi jostain muustakin syystä (en tiedä mikä aiheutti). Sairaalassa pääsivät livauttamaan rutiininomaisesti ulostuspillerit iltalääkkeisiin ja seuraavana päivänä olikin tosi kiire pytylle. Kun pääsisi jotenkin siihen normaaliin tilaan, mutta eiköhän kohta pääsisi lopettamaan Panacodin käytön niin suolistokin saisi rauhan.
- auttaa hyvin
hjfdjfd kirjoitti:
Tekonivelleikkauksen jälkeen olen nyt syönyt jatkuvasti Panacodia ja kuten aiemminkin olin jo todennut, ummetusta teettää. Mutta pahinta on se että tilanne heittää laidasta laitaan. Kokeilin syödä muutaman luumun ja sitten menikin ripulin puolelle. Samoin kävi jostain muustakin syystä (en tiedä mikä aiheutti). Sairaalassa pääsivät livauttamaan rutiininomaisesti ulostuspillerit iltalääkkeisiin ja seuraavana päivänä olikin tosi kiire pytylle. Kun pääsisi jotenkin siihen normaaliin tilaan, mutta eiköhän kohta pääsisi lopettamaan Panacodin käytön niin suolistokin saisi rauhan.
Milloin olit tekonivelleikkauksessa? Mihin laitettiin ja olivatko kivut kovat? Tulet kuitenkin toimeen panacodilla, toivottavasti voit jättää senkin pian poios. Minä olin olkapääleikkauksessa ja kipuja on vieläkin. Nyt olen ollut kaksi päivää ilman panacodia ja vatsa taas ok. Kipuun otn buranaa mutta eiköhän senkin käyttöä voi kohta lopettaa.
- hjfdjfd
auttaa hyvin kirjoitti:
Milloin olit tekonivelleikkauksessa? Mihin laitettiin ja olivatko kivut kovat? Tulet kuitenkin toimeen panacodilla, toivottavasti voit jättää senkin pian poios. Minä olin olkapääleikkauksessa ja kipuja on vieläkin. Nyt olen ollut kaksi päivää ilman panacodia ja vatsa taas ok. Kipuun otn buranaa mutta eiköhän senkin käyttöä voi kohta lopettaa.
Polveen laitettiin tekonivel kolmisen viikkoa sitten. Vielä on kipuja ja yhtä kyynärsauvaakin pitää käyttää tukena. Muun lääkitykseni vuoksi voin käyttää särkylääkkeenä vain parasetamolia. Eilen vähensin annostusta ja päivässä otan enää 2 kpl Panacodia ja 2 kpl Paramaxia. Eiköhän tässä ala suolistokin vähitellen normalisoitua.
- ........
hjfdjfd kirjoitti:
Polveen laitettiin tekonivel kolmisen viikkoa sitten. Vielä on kipuja ja yhtä kyynärsauvaakin pitää käyttää tukena. Muun lääkitykseni vuoksi voin käyttää särkylääkkeenä vain parasetamolia. Eilen vähensin annostusta ja päivässä otan enää 2 kpl Panacodia ja 2 kpl Paramaxia. Eiköhän tässä ala suolistokin vähitellen normalisoitua.
Tuo Panacod ja Paramax on aivan sama lääke, eri tehtaan valmistama vain, Paramax ehkä hivenen halvempi.
- 99999
........ kirjoitti:
Tuo Panacod ja Paramax on aivan sama lääke, eri tehtaan valmistama vain, Paramax ehkä hivenen halvempi.
^ Eikä muuten ole.
Paramax ja Panadol ovat sama lääke. Samoin Panacod ja Paramax-cod ovat samoja lääkkeitä.
Kumman usein nämä menevät sekaisin ihmisiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829