Onko punton laatu parantunut vuoden 2000 jälkeen myytävistä malleista kuinka paljon ?
Vastaukset 4
- RahoitusBravosti2009
Opettele lukemaan autolehtiä, yllätyt jos ylipäänsä uskot silmiäsi. Nimimerkkisi 10 vuotta vanha auto voi olla laadutonta romurautaa, riippuen käyttäjän asenteesta. Vaihda uudempaan jos et muuten kykene asiaa urkkimaan.
Bravooni olen erittäin tyytyväinen ja auto on laadultaan kuin suoraan ylemmältä luokalta. Upea sisustus ja monta kalliimpaa autoa tyylikkäämmät muodot. Nyt 40 000TKM ajettu ilman pienintäkään vikaa, joten...mene tiedä. Aika näyttää tämänkin mallin lopullisen laatutuomion, elleivät lehdet valehdelleet.- Auto Masentaja 2
FIAT, petojen sukua.
Susi jo syntyessään.
Kokemusta on! - {///}
Auto Masentaja 2 kirjoitti:
FIAT, petojen sukua.
Susi jo syntyessään.
Kokemusta on!Vanha Corolla=susi, Vanha Jeep=susi, Vanha Mitsubishi=susi, Vanha Opel=susi = Romua
Uusi Corolla=ok, Uusi Jeep=ok, Uusi Mitsubishi=ok, Uusi Opel=ok = No broblemo!
Fiat = {\\\} - EX-VIATISTI
Auto Masentaja 2 kirjoitti:
FIAT, petojen sukua.
Susi jo syntyessään.
Kokemusta on!siina kaikki VIAT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502