HALAL-LIHA Teurastamot

Juutalaiset/Muslimit

Äärimmäistä eläinrääkkäystä harrastavat muslimit/juutalaiset Euroopassa kulttuurin- ja uskonnon harjoittamisen turvin. Miten sivistyneet eurooppalaiset sallivat tälläisen? Eikö tälläistaä raakaa eläinrääkkäystä, jossa eläin teurastetaan siten, että se ymmärtää kuolevansa, hapen puute aivoissa kurkun avauksen jälkeen on hirvittävä kuolema.

KYSYMYS: Miten on jokapäiväisen kidutuksen sallimisen laita Halal teurastamoissa, pitääkö pian alkaa päästämään lehmiä ja kanoja vapauteen, mikä on sallittua ruokapöydän antimien suhteen? Mielestäni järkikin sanoo, että eläimet ansaitsevat inhimillisen kuoleman. Kyseessä on selvästi eläinrääkkäys, eikä kukaan ole puuttumassa asiaan, jos on pakko syödä lihaa niin edes eläin pitää lopettaa kivuttomasti.

Filmissä näytetään Koscher-Halal tyylinen teurastus sisältyy ruotsalaisen maatalousviranomaisten opetusfilmiin 1992:37 "puuduttamatta teurastaminen". Älä katso jos olet herkkä. Tätä kulttuuria ne nuoret suosivat, salliessaan muslimi kulttuurin leviämisen. Ruotsissakin teuraskoneet käännetty Mekan suuntaan.
http://www3.nd.se/video/agri_short.mpg

43

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vääräuskoisille

Kosher-teurastus on juutalaisten vastaava tapa teurastaa eläimet - siis samalla tavalla kuin muslimit "halal"-teurastavat omansa.

Raakaa touhua, kerran naapurissa teurastivat karitsan (musiikki vaan kovalle ja silleen!)

Hmm...tavallinen suomalainen saisi tuosta eläinrääkkäyssyytteen.

Heja, paapotaan vaan vääräuskoisia! Koko EU paapomaan!

http://www.kolumbus.fi/pakanatieto/Teurastus.html

• kurkku auki

monissa maissa on laki jossa sanotaan että nk rituaaliteurastuksessa on tainnutus ja kurkun leikkaaminen aloitettava samaan aikaan.
        Kuitenkaan heidän uskonnollisten lakiensa mukaan
        ELÄIMEN TÄYTYY TAJUTA ETTÄ SE KUOLEE.......
        ELI=========>tainnutus on väärin................VAAN KURKKU AUKI -

ihan yökköjä nuo muslimit ja judet

• suoraan

rituaaliteurastus on ainakin Suomessa kiellettyä,
        mutta sitä kuulemma harrastetaan täällä Suomen metsissä.

Kuka vain voi milloin vain ostaa lehmän tai kalkkunan ihan miltä maatilalta vain ja taluttaa eläimen navetan nurkan taakse taikka metsään ja teurastaa tätä allahu akbar huutojen raikuessa..

• kaula auki vaan
        kurkku auki kirjoitti:

monissa maissa on laki jossa sanotaan että nk rituaaliteurastuksessa on tainnutus ja kurkun leikkaaminen aloitettava samaan aikaan.
        Kuitenkaan heidän uskonnollisten lakiensa mukaan
        ELÄIMEN TÄYTYY TAJUTA ETTÄ SE KUOLEE.......
        ELI=========>tainnutus on väärin................VAAN KURKKU AUKI -

ihan yökköjä nuo muslimit ja judet

NÄIN MEILLÄ:
        Maalaistalon piha sijaitsee yleisen maantien läheisyydessä ja todennäköisesti seitsemän lampaan rituaaliteurastuksella oli useita silminnäkijöitä. Yksi teurastuksen nähneistä otti yhteyttä viranomaisiin ja kohta Viralan kylään lähti eläinsuojeluvalvoja, eläinlääkäri ja poliisi.
        Viranomaiset pysäyttivät kolme vastaan tullutta autoa, joissa oli seitsemän muslimimiestä. Autoissa oli myös seitsemän teurastettua lammasta. Karavaani käännytettiin takaisin maatilalle. Eläinten teurasjätteet olivat pihassa avoimessa kuopassa.
        Viranomaiset laativat käynnistä tarkastuspöytäkirjan. Sen mukaan lampaat teurastettiin tainnuttamatta. Pöytäkirjasta käy ilmi teurastuksen tehneen muslimin kertomana, että
        _______>ALLAHIN NIMEN LAUSUMINEN kaulavaltimoita katkaistaesse VASTAA TAINNUTTAMISTA.

Poliisit takavarikoivat lihat. Elintarviketurvallisuusvirasto Evira ratkaisee, kuka lihat saa omakseen. Läänineläinlääkäri siirsi päätöksen lihojen kohtalosta virastolle.Poliisi tutkii eläinsuojelurikosta.

Että meilläkin osataan rätittää kunnolla.

• EI MEILLÄ OLE

Tietoisku!

Rituaaliteurastus on Suomessa kielletty.

"Eläin menettää tajuntansa tainnutuksessa. Tajuton eläin ei ole tietoinen ympäristöstään. Se on eläinsuojelullisesti ja eettisesti hyvin tärkeää. Verenlaskun aikana tajuttoman eläimen elintoiminnat lakkaavat ja eläin kuolee. Suomen lainsäädäntö estää esimerkiksi ns. halal-teurastuksen, jossa eläimeltä lasketaan veri ilman tainnutusta."

• Bismillah-Allah-hu-A

http://www.halalliha.fi/index.html

VAI KIELLETTY, ko. sivulta voi ostaa muslimi halal-lihaa kotimaisesta karitsasta, kanasta ja vasikasta

että se siitä rituaaliteurastuksesta...

Niin ne vaan hakee suoraan tiloiltakin ja rituaaliteurastaa salaa! Toimittavat tätä rituaalirääkättyä lihaa ravintoloihin ja hotelleihin...tuemme salaa tätä raakuutta!

Halal-liha on muslimien oikeaoppisesti valmistettu liha.
      Arabiankielinen sana Halal tarkoittaa islamin sääntöjen mukaan sallittua. Naudan, kanan ja lampaanlihan nauttiminen on islaminuskossa sallittua, jos teurastuksessa on noudatettu islamilaisten teurastussääntöjä.
      Säännöt ovat yksinkertaisia.
      Eläimen pää käännetään kohti Mekkaa*, eläimen kaulavaltimo leikataan auki ja samanaikaisesti lausutaan Bismillah-Allah-hu-Akbar . Kaiken veren annetaan valua kuiviin. Tällä tavalla teurastetusta lihasta tulee ”Halal” eli sallittua.

* Mekka ( Makkah al-Mukkaramah ) on kaupunki Hijazin maakunnassa, läntisessä Saudi-Arabiassa .

• diap sOLIMAN

Kaikki Halal-lihat tuodaan suoraan Etelä-Suomen teurastamoista. Kauppias Diap Soliman itse teurastaa eläimet Koraanin säännösten mukaisesti. Myymälään toimitettu liha on aina eläinlääkärin tarkistamaa ja hyväksymää.

näin se kauppias Diap Soliman itse teurastaa ne, kurkku auki raukoilta vaan ja
        YKS HULLU HÖPISEE SONTAA VIERESSÄ!

ULOS KAIKKI MUSLIMIT JA JUDET MAASTA!

• ja teurastetaan
        diap sOLIMAN kirjoitti:

Kaikki Halal-lihat tuodaan suoraan Etelä-Suomen teurastamoista. Kauppias Diap Soliman itse teurastaa eläimet Koraanin säännösten mukaisesti. Myymälään toimitettu liha on aina eläinlääkärin tarkistamaa ja hyväksymää.

taas muslimien halal liha saa olla saastunutta.

ja usein elaimiin sotkeutunut muislim usein surmaakin elaimen yhdynnan jalkeen ja myy sen naapurikylan marketissa. Omalla kylalla sita ei saa syoda.

• bull shit
        ja teurastetaan kirjoitti:

taas muslimien halal liha saa olla saastunutta.

ja usein elaimiin sotkeutunut muislim usein surmaakin elaimen yhdynnan jalkeen ja myy sen naapurikylan marketissa. Omalla kylalla sita ei saa syoda.

tuo juttu oli ihan omasta ontosta päästäsi kotoisin, vai voitko todistaa muuta ??

• Iivan
        diap sOLIMAN kirjoitti:

jossa eurooppalaiset ovat väärässä, tainnuttamalla tehty teutastus on eläimelle paljon tuskallisempi kuin "rituaaliteurestus". Valtimoon pistetty eläin on, verenpaineen laskun myötä tajuissaan 1/10 sekuntia. Otsaan tainnutettu eläin tunteen kipua paljon pitempään, usein valtimoiden avaamiseen saakka. Sitten lihan laatu, parasta symääni lammasta olen saanut Turkissa, ja ero on aivan selvä!

• Mies 42
        bull shit kirjoitti:

tuo juttu oli ihan omasta ontosta päästäsi kotoisin, vai voitko todistaa muuta ??

katso tiedot googlaamalla Khomeinin mestariteos Tahrirolvasyleh. Kyseinen opus antaa käytäänön opastusta lasten ja eläinten raiskaamiseen, Sen mukaan eläimen raiskaus on ok, kunhan se tapetaan "käytön jälkeen".

• teurastamoon
        diap sOLIMAN kirjoitti:

Minä olen itse käyttänyt Vainion teurastamoa jo monta vuotta, kun täällä ei vaihtoehtoja ole. Muuten teurastus käy kuin liukuhihnalta. Vien 10 lammasta kuljetusautoon, hieman ne mussukat pistävät vastaan ja varsinkin ne maitokaritsat itkevät "äitiänsä", mutta kovetan sydämeni nehän ovat vain eläimiä ja saan niitä aina uusia kasvatettavaksi. Niin ja harmi että pienellä lammasmäärällä kuljetusta voi joutua odottamaan teurastamoon jopa kuukauden, silloin näihin eläimiin ehtii kiintyä liikaa. Teurastamolla hoituu lihat ja leikkuut hyvin, ja saa omat lampaat taljoina, joille sitten voi antaa niiden lampaiden nimet, kun joskus tulee ikävä entisiä kavereitani. Sisustan taljoilla taloani ja näin he ovat tavallaan läsnä kaikesta huolimatta.

Halah-liha tarkoittaa vain "puhdasta" lihaa, eli muslimeille sopivaan tapaan teurastettua. Teurastustapa on ihan sama kuin entisaikaan Suomessa, eli kurkunleikkuu, joka on samalla verenlasku. Lammas taintuu yleensä 10 minuutissa, silmät muljahtelevat ,eläin korisee ja yleensä tekee kyllä pahaa katsoa, kun sen pitää olla muslimien tapaan tietoinen kuolemasta se eläinparka. Itse kyllä menetän yöuneni ja ruokahaluni useaksi viikoksi.
        Niin ja entisaikaan muuten eläimet teurastettiin kotona, eikä ruutia niihin tuhlattu, vaan leikattiin kurkku heti auki ja siinä lapset katseli tapahtumaa silmät suurina se oli alkukantaista ja sallittua.

Kosher-liha juutalaisille tehdään samalla tavalla eikä siinä eläintä ja sen kärsimystä ajatella.
        Teurastamolla on usein muslimeja lahtaamassa ja hokemassa jotain heidän mantraa. Kunnioitan heidän tapaansa ,kaikkien pitäisi kunnioittaa muslimeja ja juutalaisia, jotka ovat Jeesusta lähempänä kun me entiset kerettiläiset nykyiset kristityt.

Kaunis tapa ainakin on siunata eläimet ennen kuolemaa, tapa, jonka soisin meille "kristityillekin"... Juutalaiset Kosher-teurastavat muuten samalla tavalla, mutta eläin sidotaan lahtipenkkiin, mikä minusta on ikävää ja pahoinpitelyä. Siinä tekee mieli huutaa, että lopettakaa ja päästävä se raukka vapaaksi.

Myyn itse myös suoraan tilaltani muslimeille, yleensä pieniä karitsoja ja vasikoita ja aina on asiat hoituneet hyvin. Kova on musiikki kun esim. sikaa teurastetaan (eivät yleensä syö, mutta kun eivät tiedä syövät mielellään). Heille kelpaa myös tavanomaisesti teurastettu liha, ja ovat maistuvaksi kehuneet. Ei mitään pahaa sanottavaa. Niin ,ja olen itse ollut ko. teurastuksessa läsnä, joten ei kuulopuhetta.

• SUURI on Muslimi
        diap sOLIMAN kirjoitti:

Bismillah-Allah-hu-Akbar

jumala on suuri .........

ihminen on pieni......ja paska inisijä

jos teet toiselle sen - se sinulle myös tehdään

YES kurkku auki sinulta musluman ja judeLove

• JA PÄÄNSÄRKY
        Iivan kirjoitti:

jossa eurooppalaiset ovat väärässä, tainnuttamalla tehty teutastus on eläimelle paljon tuskallisempi kuin "rituaaliteurestus". Valtimoon pistetty eläin on, verenpaineen laskun myötä tajuissaan 1/10 sekuntia. Otsaan tainnutettu eläin tunteen kipua paljon pitempään, usein valtimoiden avaamiseen saakka. Sitten lihan laatu, parasta symääni lammasta olen saanut Turkissa, ja ero on aivan selvä!

rituaaliteurastus on kauheinta,mitä voi eläimelle tehdä, veren päästö aiheuttaa hapettoman tilan aivoihin, josta seuraa hirveä kipu ja päänsärky

• jussuf
        teurastamoon kirjoitti:

Minä olen itse käyttänyt Vainion teurastamoa jo monta vuotta, kun täällä ei vaihtoehtoja ole. Muuten teurastus käy kuin liukuhihnalta. Vien 10 lammasta kuljetusautoon, hieman ne mussukat pistävät vastaan ja varsinkin ne maitokaritsat itkevät "äitiänsä", mutta kovetan sydämeni nehän ovat vain eläimiä ja saan niitä aina uusia kasvatettavaksi. Niin ja harmi että pienellä lammasmäärällä kuljetusta voi joutua odottamaan teurastamoon jopa kuukauden, silloin näihin eläimiin ehtii kiintyä liikaa. Teurastamolla hoituu lihat ja leikkuut hyvin, ja saa omat lampaat taljoina, joille sitten voi antaa niiden lampaiden nimet, kun joskus tulee ikävä entisiä kavereitani. Sisustan taljoilla taloani ja näin he ovat tavallaan läsnä kaikesta huolimatta.

Halah-liha tarkoittaa vain "puhdasta" lihaa, eli muslimeille sopivaan tapaan teurastettua. Teurastustapa on ihan sama kuin entisaikaan Suomessa, eli kurkunleikkuu, joka on samalla verenlasku. Lammas taintuu yleensä 10 minuutissa, silmät muljahtelevat ,eläin korisee ja yleensä tekee kyllä pahaa katsoa, kun sen pitää olla muslimien tapaan tietoinen kuolemasta se eläinparka. Itse kyllä menetän yöuneni ja ruokahaluni useaksi viikoksi.
        Niin ja entisaikaan muuten eläimet teurastettiin kotona, eikä ruutia niihin tuhlattu, vaan leikattiin kurkku heti auki ja siinä lapset katseli tapahtumaa silmät suurina se oli alkukantaista ja sallittua.

Kosher-liha juutalaisille tehdään samalla tavalla eikä siinä eläintä ja sen kärsimystä ajatella.
        Teurastamolla on usein muslimeja lahtaamassa ja hokemassa jotain heidän mantraa. Kunnioitan heidän tapaansa ,kaikkien pitäisi kunnioittaa muslimeja ja juutalaisia, jotka ovat Jeesusta lähempänä kun me entiset kerettiläiset nykyiset kristityt.

Kaunis tapa ainakin on siunata eläimet ennen kuolemaa, tapa, jonka soisin meille "kristityillekin"... Juutalaiset Kosher-teurastavat muuten samalla tavalla, mutta eläin sidotaan lahtipenkkiin, mikä minusta on ikävää ja pahoinpitelyä. Siinä tekee mieli huutaa, että lopettakaa ja päästävä se raukka vapaaksi.

Myyn itse myös suoraan tilaltani muslimeille, yleensä pieniä karitsoja ja vasikoita ja aina on asiat hoituneet hyvin. Kova on musiikki kun esim. sikaa teurastetaan (eivät yleensä syö, mutta kun eivät tiedä syövät mielellään). Heille kelpaa myös tavanomaisesti teurastettu liha, ja ovat maistuvaksi kehuneet. Ei mitään pahaa sanottavaa. Niin ,ja olen itse ollut ko. teurastuksessa läsnä, joten ei kuulopuhetta.

• I lova Israel:)
        diap sOLIMAN kirjoitti:

idiootti juutalaisista? Mitä NE on sulle tehnyt? Musliminuskoset saa mennä, mulla ei ole mitään juutalaisia vastaan ja ne on kivoja.

• stnstnprkl
        Iivan kirjoitti:

se välittömästi valot pois kun lehmääkin nasautetaan otsaan. Saatanan paviaanit vaan leikkii ja läträä sillä verellä. Kertoo tasan kuin alkukantaisia elukoita ne on. Se ero kyllä juutalaisissa ja muslimeissa on että toiset näistä pyrkivät elämään valtion lakien mukaan ja toiset näyttävät aina pyrkivän niitä kiertämään ja rikkomaan. Suomen Kosher liha taitaa olla Tanskan tuontia kuntaas karvarantee rääkkä (raiskaa?) elukoita pusikoissa.

• halahkosher
        teurastamoon kirjoitti:

Nyt paskaa jauhat ! Suomessa kun ennenvanhaan teurastettiin eläimiä niin niitä kolautettiin kalloon tehtävään sopivalla astalolla . Astalo oli useimmin kirveen hamarapuoli eli nakkapohja , tai monasti myös tarkoitukseen erikseen valmistettu nuija eli paukka .
        Näitä vehkeitä käyttäen ei elukoiden tarvinnut teuraspenkissä pitkään kitua !

• Nollåtta

yhtään juutalaisten tai muslimien teurastustapaa puolustelematta, onhan suomessakin firmoja (isojakin) jotka välillä keittävät siat elävältä. ei sekään kovin inhimilliseltä kuulosta.

• Padexx82

Olen itse lukenut koraanin ja siinä sanotaan että TEURASTUKSEN PITÄISI TEHDÄ NOPEASTI JOTTA ELÄIN EI KÄRSISI. ELi ihan hölynpölyä noi jutut mitä keksitte yllyttääksenne ihmisiä vähemmistöuskontoja vastaan!

• Nollåtta
        Padexx82 kirjoitti:

Olen itse lukenut koraanin ja siinä sanotaan että TEURASTUKSEN PITÄISI TEHDÄ NOPEASTI JOTTA ELÄIN EI KÄRSISI. ELi ihan hölynpölyä noi jutut mitä keksitte yllyttääksenne ihmisiä vähemmistöuskontoja vastaan!

no mä luin pentuna yhden kirjan jossa sanottiin että kuu on juustoa. eikä se oikeasti ollutkaan. arvaapa vituttiko yhtään kun tuo asia selvisi? no ei vituttanut.
        joulupukkiinkin uskoin niin kauan kunnes yhdeltä tuli oksennusta silmästä.

• eli ympärileikkaus

Jos normi suomalainen kantaväestö suorittaisi silpomisen lapselleen niin johan olisi huostaanotto/sijoitus heti täytännössä !

• Syrjintäasiamies

Ja meidän feministisikaoikeusministerimme hyväksyy POIKAlasten sukuelinten silpomisen.

• toiseen just

arabityttö on neitsyt aina vaikka raiskattu

no kun on se toinen reikä käytössä ennen aviota.

siinä käy sedät ja serkut ennen 14 v. naimaikää ja kaikki oman lain mukaan Suomessa ja Euroopassa.

Allah on suuri ja miesten isot housut kunniaan jos se sinne saapuisi ..

• ihku muslimi
        toiseen just kirjoitti:

siinä käy sedät ja serkut ennen 14 v. naimaikää ja kaikki oman lain mukaan Suomessa ja Euroopassa.

hehe

• allah on suuri
        ihku muslimi kirjoitti:

hehe

ja muiden ennen hääyötä

• kaikkihan ton tietää
        toiseen just kirjoitti:

ota selvää asioista ,analiiseksi on jyrkästi kielletty koraanissa.Miten meijän papit ja katolilaiset????he tykkäävät anaaliseksistä vaikka kielletty

• tiedetään
        kaikkihan ton tietää kirjoitti:

ota selvää asioista ,analiiseksi on jyrkästi kielletty koraanissa.Miten meijän papit ja katolilaiset????he tykkäävät anaaliseksistä vaikka kielletty

Kieltäähän se mutta perseseksi on aina ollut yleisintä juuri musulmaanien keskuudessa. Se tulee koraania vanhemmalta ajalta ja lähi-idän kansat ovat aina olleet tunnettuja sodomiitteja: persialaiset, ottomaanit, turkkilaiset. BTW kaikki Irakin operaatiossa vangeiksi jääneet länsi-liittoutuneiden puolella olleet on aina raiskattu ja IHAN KAIKKI. Katu prostituutio arabimaissa (joka on ihan yleistä, joskaan ei kovinkaan näkyvää) on juuri poikkeuksetta tuota kakkos-reiän prostituutiota. Eli saahan siinä koraanin satukirjassa lukea kaikenlaista kun ei ne kaikki muslimit elä sen mukaan kirjaimelleen. Somalit on helvetin huonoja esimerkkejä muslimeistakin.

• Tutkija vaan

"että se ymmärtää kuolevansa"...milläs sinä tämän olet onnistunut saamaan selville, kun yksikään tutkijakaan ei siihen ole vielä kyennyt?

Muutoin ihan kiinnostava kommentti.

• MyGodTheyVeryBad

http://www.forward.com/articles/13394/
        On May 12, The United States Immigration and Customs Enforcement stormed the AgriProcessors meatpacking plant in Postville, Iowa, detaining nearly 400 of the slaughterhouse’s 968 employees and prompting others to go into hiding

Liittovaltion poliisi teki ratsian juutalaisten kosher teurastamoon/lihan pakkaamoon Postvilleen Iowaan. Suurin osa teurastamon työntekijöistä oli laittomia siirtolaisia, jotka tekivät töitä orjuuden kaltaisissa oloissa, myös lapsityövoimaa oli käytössä.

Teurastamossa valmistettiin myös metafetamiini nimistä huumetta.

http://www.youtube.com/watch?v=dkvePxMxmRg

• Pikkujuttuko?

ihminen on eläin muiden joukossa.
        vastaava teurastus aiheuttaa saman ihmisessä.
        hapenpuute aivoissa aiheuttaa räjähtävän kivun ja tuskan päässä.

PITÄÄKÖ SITÄ RAUTALANGASTA VÄÄNTÄÄ?

• sairasta touhua
        MyGodTheyVeryBad kirjoitti:

http://www.forward.com/articles/13394/
        On May 12, The United States Immigration and Customs Enforcement stormed the AgriProcessors meatpacking plant in Postville, Iowa, detaining nearly 400 of the slaughterhouse’s 968 employees and prompting others to go into hiding

Liittovaltion poliisi teki ratsian juutalaisten kosher teurastamoon/lihan pakkaamoon Postvilleen Iowaan. Suurin osa teurastamon työntekijöistä oli laittomia siirtolaisia, jotka tekivät töitä orjuuden kaltaisissa oloissa, myös lapsityövoimaa oli käytössä.

Teurastamossa valmistettiin myös metafetamiini nimistä huumetta.

http://www.youtube.com/watch?v=dkvePxMxmRg

Vaikka minusta tuo juutalaisten /muslimien rituaaliteurastus onkin ihan päästään vialla olevien ihmisten hommaa, ja vieläpä todella epäeettistä, niin en myöskään hyväksy sitä, miten Suomessa yleensäkin teurastetaan nuo viattomat eläinparat. Eikä se teurastus ole edes se kauhein asia, vaan se, miten se eläin on koko lyhyen elämänsä asustellut ahtaissa tiloissa eikä ikinä ole nähnyt edes oikeaa päivänvaloa (paitsi silloin, kun on sen vuoro hypätä teurasauton kyytiin).
        Koska minua vain yksinkertaisesti oksetti ja järkytti tämä eläinten sadistinen kohtelu tiloilla, päätin ryhtyä vegaaniksi jo aikapäiviä sitten. Siinä onkin siis yksinkertainen ja helppo ratkaisu tähän ongelmaan: lopetetaan lihansyönti kokonaan! Kun jos ei sitä lihaa kerta kukaan osta, niin mitä järkeä sitä olisi enää tuottaa?

• Iivan
        Pikkujuttuko? kirjoitti:

ihminen on eläin muiden joukossa.
        vastaava teurastus aiheuttaa saman ihmisessä.
        hapenpuute aivoissa aiheuttaa räjähtävän kivun ja tuskan päässä.

PITÄÄKÖ SITÄ RAUTALANGASTA VÄÄNTÄÄ?

jälkeinen kipu ja päänsärky on vältettävissä, kun käytetään lammaspaistin kanssa vain laadukkaita viinejä ja niitäkin kohtuullisesti.

• halal-lihaa Suomessa

Tuet rituaaliteurastusta mm. Mac Donaldsissa asiakkaana!

Miksi siitä ei mitään mainita?

Tainnutukseksi riittää : jumalan nimeen Allah (=jumala) on suurin - hoenta

http://www.danpo.dk/main/...amp;subid=41&langID=3

"All of Lantmännen Danpo’s chickens are slaughtered in compliance with the Halal method."

"- The abattoir employee monitoring the slaughtering process is a Muslim.
      - The Muslim abattoir employee has been approved by the Islamic Cultural Centre in Copenhagen.
      - The Muslim abattoir employee says a prayer to himself at the start of slaughtering and each time there has been a break in the slaughtering process. In translation, the prayer is as follows: “In the name of God, Allah is the greatest”. "

Kuvaavaa on, että tästä ei vahingossakaan ole tiedotettu suomalaisilla nettisivuilla suoraan eikä suomeksi. Muista siis, mun seuraavan kerran haukkaat kananugettia tai -hampparia mäkissä, se on teurastettu Allahin nimeen.

• turpaan vaan

tosi omituista ku ei saa tietää lihan alkuperää ja teurastustapaa
        ilmankos kaikki muslut on macdonassa syömässä ja vitu onnellisii

meidän eurooppa ja suomi muuttuu ahlamim makuun ja tyyliin

yritäs mennä niiden maihin ja kertoo omasta kulttuurista

tuskin taipuis meidän tyyliin!

vitun nöyrii ollaan ja ihan kusettettavii
        itte en viittis kiduttaa eläimii noin mut TURPAAN antaisi kyl sälämilja jutskul tosta!

• 21

eipä se ole hääviä varmaan kuolla huippu teknisiin keskitysleireihinkään.

• raa`alla tavalla

menetelmällähän he tappavat vääräuskoiset ihmisetkin. Onhan niitä nähty jopa televisiossa, kun elävältä ihmiseltä on leikattu kurkku auki. Eikai se tällaisille raakalaisille ole mikään konsti tappaa eläin samalla tavalla.

• Iivan
    • rangaistukseksi.

Koska se on niin kivuton ja nopea.

• Nopension

Taitaa se olla raiskattu, jolta se henki lähtee, ihan oikeasti? Googlettamalla "stoning" ja "beheading", sekä warettamalla löytää satoja videoita, joissa "rikollisilta" viedään pää tai henki muuten vain.
        Afrikassa noitaroviot ovat arkipäivää, eikä edes puita vaivauduta panemaan tarpeeksi, vaan uhria potkitaan kituvan nuotion päälle niin kauan, että tämä kuolee hitaasti käristyen potkuihin, kepiniskuihin ja tuleen.
        Jos on kyse sotilaaksi kuvitellusta henkilöstä, niin häntä vedellään Hiacen perässä pitkin kyliä.
        Tällaisia ihmisiä meidän täytyy sitten elättää ja "kotouttaa", kun he suurin surminkaan eivät halua omaksua meidän tapojamme. Vielä jos erehtyy käymään kirkossa tai tapaamaan vääräuskoisen kumppanin, saattaa "pudota" parvekkeelta.
        Kohta meillä on työvoimapula ihan oikeasti, kun tätä joukkoa palvelemaan tarvitaan iso joukko ihmisiä. Varautukaa työskentelemään seitsemänkymppisiksi, sillä rahatkaan eivät tule riittämään niin toisarvoiseen asiaan, kuin suomaölaisten eläkkeisiin!

• Pällistelijä

Jauheliha kuulemma loppuu.

Miettikää nyt mitä se sika-nauta jauheliha on. Tapettuja ammuja ja possuja lihamyllyn läpi ajettuina. Nyt sitä on kaupoissa vähän. Maansuru.

• .

Punikit ovat halunneet maatalouden loppua. Nyt se toive on miltei toteutunut. Kohta ruoka loppuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe