Onko lopputuloksen maun kannalta väliä käyttääkö tavallista kidesokeria vai panimosokeria? Hiilidioksidin tuotanto ja nopeus ei kiinnosta koska ilmastointi toimii ja aikaa on...
tavis-ssokeri vs. panimosokeri
nimimerkki3
4
10958
Vastaukset
- nimimerkki3
Tuon jo luinkin mutta se ei kerro mausta oikein mitään :(
- nimimerkki3
nimimerkki3 kirjoitti:
Tuon jo luinkin mutta se ei kerro mausta oikein mitään :(
Kaverin suusta kuultua että ei huomannut lopputuloksessa mitään eroa maussa.
- viinejänähnyt
Eipä tuossa eroa ole,aivan hivenen saattaa käymisen jälkeen olla makeampaa kidesokerilla tehdessä.
Ja panimosokeri liukenee myös paljon pienemmessä lämpötilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873825
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813340Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.713247On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702800Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli512404Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,502101- 671943
- 421921
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181739- 601718