Hei.
Oon pian 22-vuotias porilainen mies, joka tarvitsisi leffaseuraa tässä jonakin päivänä alkaen viikosta 15. viikosta. Hakusessa ois mieluiten hauska ja rehellinen katseenkestävä nainen, mieluiten ikähaarukasta 18-21v. Voidaan sopia yhdessä, minä päivänä mennään elokuviin, melkeempä joka päivä sopii toistaiseksi kun juuri pääsemässä intistä ja ei ole ihan vielä mitään maailmaa mullistavaa tiedossa omalta osalta. Olis myös mukavaa jos voitaisiin tutustua vielä ennen leffaa vaikka kahvin äärellä jossakin random kuppilassa.
Mut saa kiinni s-postista [email protected] kun numeroani en viitsi antaa täälä.
-Miika-
Nuorta aikuista naista leffaan??
0
290
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161