yhdistää 50-kymppisiä?
Onko meillä enää mitään yhteistä hiiltä?
Mikä
27
180
Vastaukset
- Anjaniina
miks pitäis olla?
Ihmiset on yksilöitä ja tekee yksilöllisiä asioita?
Miksi näet tärkeänä että joku yhdistää?- .Muori.
jos otetaan tuo meidän tärvelevämme luonto. Pitäis tehä jottain lastenlasten vuoksi. Omat kersathan on jo opetettu ajattelemaan vain itteeään ja olemaan yksilöitä miljaardien seassa.
- Anjaniina
.Muori. kirjoitti:
jos otetaan tuo meidän tärvelevämme luonto. Pitäis tehä jottain lastenlasten vuoksi. Omat kersathan on jo opetettu ajattelemaan vain itteeään ja olemaan yksilöitä miljaardien seassa.
enää meikäläisen voimilla lähtee muovilautta Tyynestä merestä. ;)
- .Muori.
Anjaniina kirjoitti:
enää meikäläisen voimilla lähtee muovilautta Tyynestä merestä. ;)
me jakseta minnekään tältä palstalta. :)
Voivotetaan ja virnuillaan kuiteskin. :)
- mannamia
Omat hiilet minulla on pitänyt aina olla omaan grilliini, ei ole naapurikaan omiaan tyrkyttänyt.
Enkä ole muutenkaan virran vietävä, en ole koskaan ollut. - GloriaJoy
taitaa elossa olevista ikäkohorteista olla kaikkein eniten omienlatujen kulkijoista koostuvaa poppoota. Kuudenkympin rajoilla olevat ovat viellä vanhoissa aisoissa ja neljän-viienkympin rajoilla olevissa on taas jo niitä joita uudemmat aallot keikutteli nuorna ollessa. Loput on sellasii jotka ei hirveästi ole koskaan sitoutuneet mihinkään instituutioon tai hurlumhei-liikkeisiin.
- ?.
loput ovat niitä meidän lapsia. Onko laisiamme huuhaa-vanhempia ollut ikinä ennen?
Kykenemättömiä opettamaan lapsillemme mitään hyödyllistä tietoa? - 0ree
?. kirjoitti:
loput ovat niitä meidän lapsia. Onko laisiamme huuhaa-vanhempia ollut ikinä ennen?
Kykenemättömiä opettamaan lapsillemme mitään hyödyllistä tietoa?ainakin yhdistää orastava impotenssi!
- mannamia
?. kirjoitti:
Kykenemättömiä opettamaan lapsillemme mitään hyödyllistä tietoa?Siinäpä sitten teille yhteinen hiili, itseinho??
- ?.
mannamia kirjoitti:
Siinäpä sitten teille yhteinen hiili, itseinho??
saatoit sattua melko lähelle. :)
Oletko lapsemme? - GloriaJoy
?. kirjoitti:
Kykenemättömiä opettamaan lapsillemme mitään hyödyllistä tietoa?le itseni lapsi, politiikka ei vakuuttanut, niin verissäpäin koululla isommat yläluokkalaiset aikanaa ol siihen touhuun sitoutuneita. Seurakunta nuoris olin aikani, mut siinäkin kun seuraili vähän vanhempien sitoutumisen laatua ja lokeroitumisen tiukkuutta ja lähes poliittisen-fanaattisuuden vertaisuutta niin aika helppo oli päättää et liiat sidoksisuudet ovat sisäisen vapauden kahleita, esteitä itsenäiselle ajattelulle ja elämäm arvottamiselle.
- M-A-R-J-A
minttupuu kirjoitti:
meillä akoillakin kuivat limakalvot!
voiteet. Mikäs auttaa...
- mannamia
?. kirjoitti:
saatoit sattua melko lähelle. :)
Oletko lapsemme?En, vanhempani ovat kuolleet yli 20 vuotta sitten.
Onpahan yksi aisia meilläkin, josta meidän ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa. :)) - ?.
0ree kirjoitti:
ainakin yhdistää orastava impotenssi!
nähdä miten käy miesten hedelmällisyyden. Jätevesien viemä hormoonisaaste on jo tänä päivänä vaikuttanut siitiöiden elinkykyyn. Ainakin kun on kaloista kyse. Ja siitä askel ihmiseen on vain muutaman aterian päässä. :)
- GloriaJoy
GloriaJoy kirjoitti:
le itseni lapsi, politiikka ei vakuuttanut, niin verissäpäin koululla isommat yläluokkalaiset aikanaa ol siihen touhuun sitoutuneita. Seurakunta nuoris olin aikani, mut siinäkin kun seuraili vähän vanhempien sitoutumisen laatua ja lokeroitumisen tiukkuutta ja lähes poliittisen-fanaattisuuden vertaisuutta niin aika helppo oli päättää et liiat sidoksisuudet ovat sisäisen vapauden kahleita, esteitä itsenäiselle ajattelulle ja elämäm arvottamiselle.
tämä oli miun ajatusta vain ja pelkästään omasta näkökulmastani. Täällä viiskymppisissä miun hiilet on aikalailla yksin, eli noist vilkkaasti rykelmöityneistä ja etenevistä ketjuista löytää sen yhteisen hiilen, jopa muutaman.
- M-A-R-J-A
minttupuu kirjoitti:
pilsut tiätty!!
pitää kai olla mielenkiintoakin asiaa kohtaan. Pilsuista ei ole kokemusta ainakaan tiettävästi ;) mutta tuskin se niidenkään kanssa on niin että tsump...
- ?.
GloriaJoy kirjoitti:
le itseni lapsi, politiikka ei vakuuttanut, niin verissäpäin koululla isommat yläluokkalaiset aikanaa ol siihen touhuun sitoutuneita. Seurakunta nuoris olin aikani, mut siinäkin kun seuraili vähän vanhempien sitoutumisen laatua ja lokeroitumisen tiukkuutta ja lähes poliittisen-fanaattisuuden vertaisuutta niin aika helppo oli päättää et liiat sidoksisuudet ovat sisäisen vapauden kahleita, esteitä itsenäiselle ajattelulle ja elämäm arvottamiselle.
lie lapset ja millaisine ideologioineen liene vallassa kun minä olen hoitotapaus. Mutta epäilen omieni kykyä ja halua.
Enpä oikein löydä mitään yhteistä asiaa johon kaikki vois yhdessä puhaltaa. Niin ollaan moninaista sakkia, taustat kovin erilaiset kaikilla ja kiinnostuksen kohteet myös hyvin erilaiset. Ne asiat joihin mä haluan puhaltaa, ei taas kiinnosta kuin osaa ikäisistäni. Ja sama juttu toisin päin, täälläkin sen huomaa, että yhteistä kaikkia 50 laisia yhdistävää intressiä lienee vaikea löytää. Pakko myöntää, että enpä paljon samanhenkisiä löydä. Taidan sit olla niin omalaatuinen.
- biljoona
taida olla omanlaatuinen.
Se luulo taitaa erottaa meidät muista ikäluokista ja kulttuureista? biljoona kirjoitti:
taida olla omanlaatuinen.
Se luulo taitaa erottaa meidät muista ikäluokista ja kulttuureista?Aika vähän yhtäläisyyksiä tuntuu löytyvän, ehkä se on sitten, se, se jokin yhdistävä. Luulovikaisia, olkaamme sitten sellaisia.
Ei kai tässä tähänkään asti muuta ole ollut kuin tämä kymmenen vuoden tarkkuudella sama ikä. Elämäntilanteissa on jo paljon enemmän vaihtelua, samoin elämänkokemuksissa. itsevarmuutta on enemmän kuin nuorilla mutta se sekä tyytyväisyys omaan elämään kasvavat vielä tämänkin jälkeen.
Toisinaan tuntuu että kavereita ei näe kun terveysasemalla,ehkä noi hiljalleen lisääntyvät krempat meitä yhristää.
Itte olen ain ollu yksitäistaistelija en oo porukoihin pyrkiny , tykkään olla pikkasen erossa hulinoista.
Sillai takavasemalta on parempi tarkkailla mailman menoo.- taivalkylä
minustakin tuntuu.
Toinen puoli elää ja loput kritisoi. taivalkylä kirjoitti:
minustakin tuntuu.
Toinen puoli elää ja loput kritisoi.kritisoinnista,ehkä mä enemmänkin vaan seuraan ja ittekseni hymyilen eturivin touhujen vuoks.
Aina kun saa jostain revittyä jotain huvittavaa irti se on hyvä juttu,pentuna kuitattiin monta puutetta naurulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205193Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271595- 1011460
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701409Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361339- 491328
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761272Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541055Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948- 86945