Tuttavapiiriini kuuluu eräs henkilö, jonka ympärillä leijuu aina kummallinen, paha haju. Joskus tuo löyhkä voi olla niin voimakas, että henkilön oleskelun jossakin tilassa voi haistaa vielä kauan hänen poistumisensa jälkeenkin... Kyseessä ei ole hiki eikä lika (ko henkilö on tosi tarkka hygieniastaan), joten mikä ihme hänessä haisee? Tuntuu, kuin haju tulisi hänen nenähengityksestään, sillä lähekkäin puhuessa ei lemu mitenkään voimistu, eli ei liene kyse suun tai hampaiden vaivasta. Onko joku törmännyt vastaavaan? Mistä voi olla kyse?
Haiseva ihminen
29
3820
Vastaukset
- hajuton
terveyssyistä esim. sikanuhan estämiseksi aiheuttaa hajua.
- ehkäåpä
Sokeritasapainonhäiriö. Ketoosi ?
- vitaminoitu
b-vitamiini tulee ihosta läpi, samoin jotkut muut lääkkeet. mies sanoi että haisin kissanpissalle kun söin B-vitamiinia hermovaurion parantamisen edestämiseksi.
- Smell
Kaveri ei haise sipulille eikä kissanpissalle. Haju on sellainen oudon paha, vähän kuin jotain mätänisi (tai raadon ja p**kan sekoitus... ) Voiko jokin tauti aiheuttaa sellaisen lemun?
- maailmaa nähnyt
Smell kirjoitti:
Kaveri ei haise sipulille eikä kissanpissalle. Haju on sellainen oudon paha, vähän kuin jotain mätänisi (tai raadon ja p**kan sekoitus... ) Voiko jokin tauti aiheuttaa sellaisen lemun?
leikkasi. Se tuoksu tulee tulehtuneesta peräaukosta, jossa voi olla lisäksi haavaumia ja pukamia. Pukamat aiheuttavat sen, ettei aukko puhdistu edes pyyhkimällä eikä visva ja lima lakkaa erittymästä. Tv:ssä mainostettiin sellaista lääkettä, taisi olla joku Comfort C3. Ehkä se auttaa.
- mmmnb..
maailmaa nähnyt kirjoitti:
leikkasi. Se tuoksu tulee tulehtuneesta peräaukosta, jossa voi olla lisäksi haavaumia ja pukamia. Pukamat aiheuttavat sen, ettei aukko puhdistu edes pyyhkimällä eikä visva ja lima lakkaa erittymästä. Tv:ssä mainostettiin sellaista lääkettä, taisi olla joku Comfort C3. Ehkä se auttaa.
Hei! Pyydä kaveriasi juomaan omena viini etikkaa 1tl/ 3dl vettä 2kertaa päivässä.myös maitohappo bakteerit käyttöön. ja peräaukko kuntoon:)
- niinhän se on
mmmnb.. kirjoitti:
Hei! Pyydä kaveriasi juomaan omena viini etikkaa 1tl/ 3dl vettä 2kertaa päivässä.myös maitohappo bakteerit käyttöön. ja peräaukko kuntoon:)
haisevat vimmatusti. Sen huomaa, kun on hikoillut päivän esim. metsätöissä niin pipokin alkaa haista siltä itseltään jo seuraavana päivänä.
- Anonyymi
Smell kirjoitti:
Voi olla joku sairaus kysymyksessä , pitäisi käydä tutkituttamassa
- haisevasta lähimmäis
hammas hygieniaan voisi kiinnittää huomiota ja vaihtaa joka suihkun jälkeen puhtaat alusvaatteet. sukakäyttää jotain miesten tuoksuvalmiseit
- haisevasta lähimmäis
alapääkuntoon ja puhtaaksi pukamat hoidettava ja pesun jälkeen kunnollinen kuivaus kosteassa pöpöt muhii
haju on aivan karsea ,määnneen raadon ja paskan löyhkä , elävä ihminen haisee tosi pahalle - Anonyymi
No ei kai kukaan laita likaisia vaatteita suihkun jälkeen yllensä
- mystinen myskihärkä
henkilö mies vai nainen? Naisilla on omat tuoksunsa, joilla he viekoittelevat uroksia.
- Smell
Nainen on kyseessä. Mutta voin vakuuttaa, ettei ole mikään viekoitteleva myskintuoksu vaan jotai aivan muuta... Oikeesti, mikä siistissä, puhtaassa ihmisessä voi haista niin pahalle???
- kaiken kokenut
Smell kirjoitti:
Nainen on kyseessä. Mutta voin vakuuttaa, ettei ole mikään viekoitteleva myskintuoksu vaan jotai aivan muuta... Oikeesti, mikä siistissä, puhtaassa ihmisessä voi haista niin pahalle???
vaan ns. likakaivoefekti, joka saadaan aikaan mutustelemalla maapähkinöitä väh. puoli kiloa kerralla. Tällöin seuraavana päivänä alkaa tulla tuon tuoksuisiä röyhäyksiä. Haju on niin vahva, että se pelmahtaa samanaikaisesti sekä suusta että sieraimista ja tuntuu vielä viiden metrin päässäkin. Pierukaan ei niin pahalta haise.
- ASIA !
kaiken kokenut kirjoitti:
vaan ns. likakaivoefekti, joka saadaan aikaan mutustelemalla maapähkinöitä väh. puoli kiloa kerralla. Tällöin seuraavana päivänä alkaa tulla tuon tuoksuisiä röyhäyksiä. Haju on niin vahva, että se pelmahtaa samanaikaisesti sekä suusta että sieraimista ja tuntuu vielä viiden metrin päässäkin. Pierukaan ei niin pahalta haise.
Henkilö voi olla sarjamurhaaja,nekrofiili joka silpoo uhrinsa kellarissa ja on itse tottunut kalmanhajuun joka tarttuu kaikkeen, vaateisiin jne. vaikka kuinka pesisi, se kulkeutuu vaateissa mukana.
OLISI syytä takkailla tämän tapoja, nämä ovat yleensä erittäin tavallisia ja jopa mielyttäviä persoonia jonka ovat opetelleet. - liian puhdas
ASIA ! kirjoitti:
Henkilö voi olla sarjamurhaaja,nekrofiili joka silpoo uhrinsa kellarissa ja on itse tottunut kalmanhajuun joka tarttuu kaikkeen, vaateisiin jne. vaikka kuinka pesisi, se kulkeutuu vaateissa mukana.
OLISI syytä takkailla tämän tapoja, nämä ovat yleensä erittäin tavallisia ja jopa mielyttäviä persoonia jonka ovat opetelleet.Ehkä henkilö pesee liikaa ja poistaa hyödylliset bakteerit ja pahat bakteerit pääsevät valloille. Maihohappobakteerit sisäisesti ja ulkoisesti auttavat silloin.
- haistelija
liian puhdas kirjoitti:
Ehkä henkilö pesee liikaa ja poistaa hyödylliset bakteerit ja pahat bakteerit pääsevät valloille. Maihohappobakteerit sisäisesti ja ulkoisesti auttavat silloin.
puhtaaksi pidä pestä. Luonnolliset tuoksut ovat kiihottavia.
- Anonyymi
Naiset haisee monen metrin päähän makeutetuilla dödöillään.
Äjät haisee rapulahielle ja paskalle, kun niillä ei oo vaihtoalkkareita. - Anonyymi
Smell kirjoitti:
Jotkut suihkusaippuaa eivät sovi kaikille , vaan tullessaan iholle saattavat muodostaa pahan hajun
- Anonyymi
Smell kirjoitti:
Olisko nielurisoissa niitä valkoisia pieniä palleroita jotka takertuvat nielun poimuihin. Se haju on kamalaa, ja todella vastenmielistä. Usein ihminen on niihin itse tottunut ettei itse tiedosta haisevassa, itselläni oli niitä nuorena ja mies huomautti heti mäkin haju tuli esiin.
Ne pallerot ovat ruuanjätteitä joista on muodostunut oikea bakteeri kanta suuhun.
Itse en muista miten pääsin niistä eroon kävinkö, lääkärissä vai muutenko pääsin eroon.
Joten se voisi olla ehkä syy inhottavaan hajuun.
- Anonyymi
Veren hyytymistä estävä lääke voi aiheuttaa pahalta tuoksuvaa hajua. Marevan on sellainen lääke ja sen aiheuttama tuoksu on aika voimakas ja viipyilevä. Pitää myös ymmärtää, että ihminen tavallaan taistelee hengestään. Ymmärrättekö, menikö jakeluun.
- Anonyymi
En koskaan ole kuullutkaan tuollaista, että marevan aiheuttaisi ihmisessä mitään hajuja. Itse käytän, enkä haise. Piti oikein tarkistaa aviopuolisolta. Joka varmasti sanoisi, jos haisisin.
Ihan kummastui moista kysymystä ja ihmetteli, kuka tälläistä on saanut päähänsä, että verenohennuslääke aiheuttaisi hajuhaittaa.
- Anonyymi
avannepussi fuskaa välillä
- Anonyymi
Tupakoitisan iho,hiukset vaatet haisee kuin raato jos tulee pussi,metro,kostealla säällä.Vesi sade, lumen tulo.Tai ilman kosteusprosentti korkea. Hän ei itse se haista koska on haju totunut. Hänen hengitys haisee aina. Sama jotka illat salaa koti kittaavat kalja,viiniä.Tulee läpi ihon .
- Anonyymi
Minun exä haisi todella pahalle. Iho, vaatteet, hengitys kaikki. Seksi oli karseaa hajun takia valitettavasti. Rään haju tuli mieleen. Tupakointi ei parantanut asiaa. Pesulla käynti ei auttanut hajuun, vaan se oli ja pysyi. Hänen kylpypyyhe oli niin pahan hajuinen et meinas ylen tulla,jos se oli koskenut naulakossa omaani. En osannut/ ilennyt koskaan sanoa siitä hajusta vaan välttelin kontaktia, kunnes jätin miesparan. Tästä aikaa kakskyt vuotta, olin nuori ja liian täynnä itseäni. En kyllä edelleenkään pidä haisevista miehistä se myönnettäköön. Siedän kyllä..Onneksi nykyiseni on ihanan tuoksuinen.
- Anonyymi
Yritän pestä joka päivä mutta takapuoli tuoksuu läpi vaatteiden, olisiko joku ihovoide avuksi tai erikoisvaate kun vaihdan alusvaatteita 2krt päivässä
- Anonyymi
Jo hän tupakoi? Hänen vaatteet hiukset kastunet ulkona.Kostea ilma, sade? Haisee pahalle.
- Anonyymi
Kaverisi saattaa olla kova piereen jos paska haisee.
Jos on kova kehuun, voi siltikin haista paska ja lisäksi omakehu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005