Nenäleikkaukseen ajattelin mennä, nyt vain mietin että kumpaan paikkaan menisin?
Klinikka 22 vai Eiran Sairaala?
9
4870
Vastaukset
- Pirjotiina
Mene ihmeessä Klinikka 22:een ja Kaarlo Ståhlbergin leikkattavaksi. Osaa homman. Toki hän tuolla Eiran sairaalassakin päivystää, mutta yksityissairaala on parempi, sillä siellä infektioriski on tavan sairaalaan verrattuna pienempi. En tiedä sitten, että onko Eiran sairaala hintatasoltaan huokeampi.
- bsdfjöäää
"Toki hän tuolla Eiran sairaalassakin päivystää"
Ei kai sentään plastiikkakirurgi päivystä Eirassa? - Lilli83
Tiedoksesi: Eiran sairaala on yksityissairaala.
- Tiinatonttuska
Lilli83 kirjoitti:
Tiedoksesi: Eiran sairaala on yksityissairaala.
Tiedoksesi, Eiran sairaalassa tehdään muitakin leikkauksia, kuin plastiikkakirurgisia, joten infektioriski on aina korkeampi. Lisäksi potilaita on enemmän. Älä siis tule minulle valittamaan.
- untopekka
Tiinatonttuska kirjoitti:
Tiedoksesi, Eiran sairaalassa tehdään muitakin leikkauksia, kuin plastiikkakirurgisia, joten infektioriski on aina korkeampi. Lisäksi potilaita on enemmän. Älä siis tule minulle valittamaan.
Tiinatonttuska, älä välitä. Nuo Lilli83-tyyppiset tytönhempukat jaksaa aina valittaa kaikesta. Ihan kuvottaa tuollainen pienestä asiasta huomauttelu. Piiri pieni pyörii.
- Oivaliisa
bsdfjöäää kirjoitti:
"Toki hän tuolla Eiran sairaalassakin päivystää"
Ei kai sentään plastiikkakirurgi päivystä Eirassa?Kuule, kyllä esim. Töölön sairaalassa on plastiikkakirurgilla IHAN OIKEA päivystys. En tiedä, päivystääkö Eirassa kukaan, mutta kunhan vain ilmaisin ketjun aloittajalle jotenkin, että Ståhlberg on tavattavissa myös Eirassa.
Mikä ihme teitä pilkunnussijoita oikein vaivaa? Saitko jättimäisen orgasmin, kun sait nu*ssia pilkkua? Mene muualle! - leikattu
Tiinatonttuska kirjoitti:
Hmm. En halua mitenkään puuttua tähän kinasteluunne, mutta sivukommenttina silti: kyllä klinikka 22:llakin tehdään muitakin kuin plastiikkakirurgisia leikkauksia. Sehän on ihan tavallinen yksityinen lääkäriasema ja toimii myös työterveysasemana joillekin yrityksille. Kun itse kävin leikkauksessa, olin ainoa plastiikkakirurginen potilas sinä aamuna, mutta muita leikkauksia kyllä pyöri samaan aikaan.
Alkuperäiselle: jos sama kirurgi leikkaa molemmissa paikoissa, mene siihen joka on halvempi. Niin itsekin tekisin. - super-Kaarlo
leikattu kirjoitti:
Hmm. En halua mitenkään puuttua tähän kinasteluunne, mutta sivukommenttina silti: kyllä klinikka 22:llakin tehdään muitakin kuin plastiikkakirurgisia leikkauksia. Sehän on ihan tavallinen yksityinen lääkäriasema ja toimii myös työterveysasemana joillekin yrityksille. Kun itse kävin leikkauksessa, olin ainoa plastiikkakirurginen potilas sinä aamuna, mutta muita leikkauksia kyllä pyöri samaan aikaan.
Alkuperäiselle: jos sama kirurgi leikkaa molemmissa paikoissa, mene siihen joka on halvempi. Niin itsekin tekisin.Eihän näiden kahden sairaalan nenäleikkaushintojen välillä ole mitään selkeää eroa. Eli molemmissa on erinomainen palvelu. Minut Kaarlo leikkasi Eirassa ja mahdoton palvelu hoitajia myöten. Oletan, että aivan sama taso löytyy Klinikka 22:lta. Olennaista taitaa olla, kuten edellisessä ketjussa jo sanoin, että Kaarlo on sorvin ääressä, hänhän sen nenän leikkaa.
- jepjep45
Kaarlolle olen menossa. Varasin konsultaatio ajan nyt sitten Klinikka 22:sta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733