Tapsa ja seksi

M-Kamari

Oletteko harrastaneet seksiä siten, että Tapsukka on soinut taustalla?
Vaimoni ja minä harrastamme sitä juuri näin useinkin! Varsinkin kohdassa R-A-K-A-S anna aina kunnon kyytiä
emännälle! Meidän poikamme Taisto Kalevi on tehty Tapsukan tahdissa ja on muuten hyvin paljon
Tapsukan näköinen ja oloinenkin!!!

39

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+20

Taitaa olla Tapsukan polkaisema tämä Taisto Kalevi..ilmankos makuukammarin kauhistus kyseisen kipaleen tahdissa tahtookin työstää.

• Sepitini

Älkää nyt sentään kaikkia yksityisasioitanne tänne tuoko julki.

• ...

Tempo on kyllä aika hidas tuossa biisissä. Pysyt varmaan hyvin tahdissa, senkö vuoksi valitsit tuon biisin?

• Annu.

Otan osaa jos poikanne on Tapsukan oloinen ja näköinen.

• Raisa Reikänaama

Annu tykkäis kun joku pöksyttäis sitä R.A.K.A.S:n tahdissa.

• Annu.
        Raisa Reikänaama kirjoitti:

Annu tykkäis kun joku pöksyttäis sitä R.A.K.A.S:n tahdissa.

Annu kyllä saisi ikuisia traumoja jos pitäisi siinä hommassa kuunnella Tapsukkaa. Tyssäisi siihen koko juttu. Hyi oksetus!

• Justiinax

Näköjään on juu puheenaiheet tulleet paljonkin järkevämmiksi kun mä olen ollut poissa.... hohoijaa... täytynee taas palata ruotuun, niin saatais jotain tolkkua taas näihinkin juttuihin.

• voi ei

Please, pysy vaan poissa äläkä tuppaudu tänne, taas!

• Annu.

Ai että sun tulosi saisi jutut järkevimmiksi. Hahhaaa, johan vitsin murjaisit. Täällä pärjättäis mainiosti ilman sinua.

• Annu. kirjoitti:

Ai että sun tulosi saisi jutut järkevimmiksi. Hahhaaa, johan vitsin murjaisit. Täällä pärjättäis mainiosti ilman sinua.

Mä ( tai kukaan muukaan) en tartte tänne kirjoittelemiseen ainaskaan teidän Tapsan mollaajien lupaa, joten turhaan meuhkaatte siitä , että kuka tänne saa kirjoitella ja kuka ei.

• Terapiaan

Menkää nyt pikaisesti terapiaan koko porukka. Etenkin poikanne varmaan sitä tarvitsee, onhan se kamalaa kantaa tuollaista taakkaa!

• :DD

Sääliksi käy poikaa.

• loimii.
        :DD kirjoitti:

Sääliksi käy poikaa.

Minun käy kateeksi . Varmasti söde poika.

• Pikkuveliveitikka
        loimii. kirjoitti:

Minun käy kateeksi . Varmasti söde poika.

Illalla laitetaan Tapsan kappale äidin pikkupojan paluu taustalle soimaan kun annan
        emännälle kyytiä "äidin pikkuveljen" kanssa..heh!

• Makia Pipari
        Pikkuveliveitikka kirjoitti:

Illalla laitetaan Tapsan kappale äidin pikkupojan paluu taustalle soimaan kun annan
        emännälle kyytiä "äidin pikkuveljen" kanssa..heh!

Emäntä antaa ihanasti "piparia", kun tapsukka soi taustalla. Olen niin onnellisessa asemassa, että
        emäntä tykkää käyttää kaienlaisia ihania sukkanauha ym seksihepeniä, niin on kyllä tosi nastaa
        jurspottaa veitikalla menemään! Vaivun nirvanaan jo pelkästä ajatuksesta!

• ...
        Makia Pipari kirjoitti:

Emäntä antaa ihanasti "piparia", kun tapsukka soi taustalla. Olen niin onnellisessa asemassa, että
        emäntä tykkää käyttää kaienlaisia ihania sukkanauha ym seksihepeniä, niin on kyllä tosi nastaa
        jurspottaa veitikalla menemään! Vaivun nirvanaan jo pelkästä ajatuksesta!

Taitaa teillä kuitenkin olla siitä puhe mistä puute.

• hauskalan kalle
        ... kirjoitti:

Taitaa teillä kuitenkin olla siitä puhe mistä puute.

En ole niin perverssi.

• 12421512

Sekopää :DDD

• myllärinpoika

Meillä taas emäntä antaa ihanasti takaapäin jauholaaria vasten! Ainut hieman harmittava asia on kyseisessä touhussa se, että emäntä tahtoo silloin tällöin päästää kuuman pierun, oikein semmoisen CHILI pierun!
        Tahtoo perskeles poltella " sen" juurella, kun paukuttaa menemään....Lopuksi puren emäntää korvaan ja sanon r-a-k-a-s!!!

• ehdottomasti paras
        myllärinpoika kirjoitti:

Meillä taas emäntä antaa ihanasti takaapäin jauholaaria vasten! Ainut hieman harmittava asia on kyseisessä touhussa se, että emäntä tahtoo silloin tällöin päästää kuuman pierun, oikein semmoisen CHILI pierun!
        Tahtoo perskeles poltella " sen" juurella, kun paukuttaa menemään....Lopuksi puren emäntää korvaan ja sanon r-a-k-a-s!!!

tähän mennessä. Nauru tuli.

• ...
        ehdottomasti paras kirjoitti:

tähän mennessä. Nauru tuli.

pieru. Nää on ihan sairaita juttuja mitä täällä on.

• sitten ajoissa

terapiaan, jos kerran esikuvansa kaltainen on !

• Niskavuoren Sylvia

Olemme keskustalaisen isännän kanssa yrittäneet tätäkin kinkkistä perversiota mutta kun se ei onnistu niin ei: isännällä ei ota eteen ja meikäläisellä on kuivempi kuin Saharan autiomaa... Juuri kun kaikki näyttää hyvältä (eli isännällä on paisuvaiskudokset täyttyneet kuin vappuilmapallo ja meikäläisen alapää on kuin Atlantin valtameri) ja pitäisi ruveta hommiin niin Tapsukan sydämet pysäyttävä rääkäisy saa molempien värkit täydelliseen lakkoon. Ei voi mitään: mielummin Tomppa Jonesia (aah...) tai Kari Tapioo (ooh...) ja johan keskustalaistenkin hetekka natisee!

• görgyj

havainto on meidänkin perheessä tehty! Juopolle naapurille Tapsukan levyt annoin. Oli isälleen antanut. Sano, että meinas mennä potenssi.

• just niin

;D

• löppöne
        just niin kirjoitti:

;D

Tapsukasta potenssi katoais? Sehän on erektion esikuva koko mies!

• Fatima Belle
        löppöne kirjoitti:

Tapsukasta potenssi katoais? Sehän on erektion esikuva koko mies!

Nimimerkki "löppöne" siis tarkoittaa erektion esikuvalla, että Tapsuliini on täys mulkku! :D :D :D

• uuh...
        Fatima Belle kirjoitti:

Nimimerkki "löppöne" siis tarkoittaa erektion esikuvalla, että Tapsuliini on täys mulkku! :D :D :D

Ja vieläpä jäykkä sellainen.

• Fatima Belle kirjoitti:

Te Tapsan mollaajat ootte yhtä säälittäviä ja surkeita, kun krapulaisen ripulipaska.

• muijax
        Justiinax kirjoitti:

Te Tapsan mollaajat ootte yhtä säälittäviä ja surkeita, kun krapulaisen ripulipaska.

KIITOS! Olen mielummin säälittävä ja surkea krapulainen ripulipaska kuin Tapsukkafani tai nimimerkki Justiinaxen kaveri/ystävä/sukulainen. Kävisin tutkituttamassa pääkoppani mikäli löytäisin itseni sinun sukulaisten ja/tai ystävien joukosta. Eli mielummin kuitenkin se ripulipaska. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXT!

• muijax kirjoitti:

KIITOS! Olen mielummin säälittävä ja surkea krapulainen ripulipaska kuin Tapsukkafani tai nimimerkki Justiinaxen kaveri/ystävä/sukulainen. Kävisin tutkituttamassa pääkoppani mikäli löytäisin itseni sinun sukulaisten ja/tai ystävien joukosta. Eli mielummin kuitenkin se ripulipaska. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXT!

En mäkään haluais olla sun, eli tollasen pässinpään kaveri/ystävä/sukulainen enkä onneksi olekkaan. NIH!

• Kari Tapion vaikertavaa örinää ja/tai Tom Jonesin korvia raastavaa karjuntaa jos joutuis kuuntelemaan siinä samalla, niin siitä kyllä jäis niin pahat traumat, että himot , halut ja kyvyt loppuis ikuisiksi ajoiksi.

• muijax
        Justiinax kirjoitti:

En mäkään haluais olla sun, eli tollasen pässinpään kaveri/ystävä/sukulainen enkä onneksi olekkaan. NIH!

Voi justiinax parka: kun lukee sun juttujasi niin luulisi että olet juuri putkahtanut ulos kohdusta. No ei vaiskaan. Minähän olen sinun kauan sitten kadotettu kaksoisvsisaresi. Se joka vietiin pillit paukkuen pois sairaalasta ja sijoitettiin HYVÄÄN perheeseen sen jälkeen kun nähtiin mitä muuta sieltä putkahti ulos. Ajateltiin: yksi on menetetty, toiselle täytyy antaa toivoa.

• muijax
        Justiinax kirjoitti:

Kari Tapion vaikertavaa örinää ja/tai Tom Jonesin korvia raastavaa karjuntaa jos joutuis kuuntelemaan siinä samalla, niin siitä kyllä jäis niin pahat traumat, että himot , halut ja kyvyt loppuis ikuisiksi ajoiksi.

Tuollaisella kuivahkolla wanhallapiialla ei ole näköä, hajua eikä haluja. Good riddance! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXT!

• kuitenkin...
        muijax kirjoitti:

Tuollaisella kuivahkolla wanhallapiialla ei ole näköä, hajua eikä haluja. Good riddance! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXT!

sellaista varastossa pilaantunutta...

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Siis sinulla on krapulassa ripuli, enpä ole moisesta ennen kuullutkaan. Luulin että siinä tilassa laulaa vain yläpää Tapsukan tahtiin ja samalla nuotilla.

Justiinax kirjoitti:

Kari Tapion vaikertavaa örinää ja/tai Tom Jonesin korvia raastavaa karjuntaa jos joutuis kuuntelemaan siinä samalla, niin siitä kyllä jäis niin pahat traumat, että himot , halut ja kyvyt loppuis ikuisiksi ajoiksi.

Tuo sanavalinta oli suoraan lainattu eräästä aiemmasta viestistä koskien Tapsukkaa. Etkö keksi mitään omaa?

• Haaah!
        Justiinax kirjoitti:

Musta tuntuu että kunhan sä vain saisit jostain niin on se ja sama miltä haisee tai mitä kuuluu.

• Haaah! kirjoitti:

Musta tuntuu että kunhan sä vain saisit jostain niin on se ja sama miltä haisee tai mitä kuuluu.

Se on ihan turha yrittää kirjoitella tommosia provoja. Mä en näin henkilökohtaisia asioitani tänne sepostele enkä niillä leveile. Keskustelkaa siis ihan keskenänne minkä musiikin tahdissa paneskelette ja kuinka usein. Ei vois ainakaan meikäläistä vähempää kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6704
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4532
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3326
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3027
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1606
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1590
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1533
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1389
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1340
    Aihe