Jep,tuossa näytti lehdessä olleen ruåtsalaisen toimittajan kyhäelmä joka käsitteli tätä onnetonta douppausjupakkaa.
Aika mielenkiintoista:Suomalaiset ovat kansana tyhmää jne.
Ja lisäksi:Eivät edes suomalaiset voi olla näin tyhmiä jne.
Ruåttalaisia taitaa käkertää tässä jokin muu kun moisiin herjauksiin sortuvat..Nokia vs Eriksson esimerkiksi?
Toisaalta,kertoo kyllä toimittajasta paljon kun oli näemmä haastateltavaksi asiantuntijana ikuisen pyrkyrin ja linssiluteen,Arja Saijonmaan...tämä sitten oli peilannut Suomen hiihdon tilaa omiin telaketjufeministisiin ajatuksiinsa miehistä.
Jos on meillä asiat päin persettä niin huonommin noista jutuista päätellen hommat on ruåttalaisilla,kaikin tavoin.
Ruåtsalaiset herjaavat
5
381
Vastaukset
- kujo
Ajatte nyt, itse olet veroäyrin kautta huumeisiin laittanut rahaa? Et nähtävästi kovin nero ole. Eikö totta?
- Jurputtaja
Sinäkin?
Kirjoitin tavasta uutisoida ja herjata,en puolustaakseni aineiden käyttöä.
Ei näköjään nouse sinullakaan hissi ylimpään kerrokseen.
Harjoittele lukemisen ymmärtämistä,se kannattaa.
Sinä kaiketi olet viisaudessasi ohjannut veromarkkasi jo vuosia toisiin tarkoituksiin huomautuksella"ei hiihtoliitolle". - kujo
Jurputtaja kirjoitti:
Sinäkin?
Kirjoitin tavasta uutisoida ja herjata,en puolustaakseni aineiden käyttöä.
Ei näköjään nouse sinullakaan hissi ylimpään kerrokseen.
Harjoittele lukemisen ymmärtämistä,se kannattaa.
Sinä kaiketi olet viisaudessasi ohjannut veromarkkasi jo vuosia toisiin tarkoituksiin huomautuksella"ei hiihtoliitolle".En maksa humpuukimaihin veroa. Täällä vaan svenska talar hahaa.
- finnjävla
RuÅtsalaiset herjaavat suomalaisia. Mikä muu on uutta?
Antaa herjata vaan. Ei haukku haavaa tee.
Suomi sentään sai puolustuskykyarvioinnissa euroopan parhaat pisteet.
RuÅtsalaiset saivat 4- : eivät kykene yksin puolustautumaan.
Onneksi ei tarvitsekaan -inha ja typerä Hemohes-kansa on tässä välissä tappelemassa niin kuin ennenkin.- Suami rulettaa!!!!!!
enään ei onneksi Ruåttalaisten kannata herjata meitä sillä Suomi on Salibandyn mm-2010 mestari!!! kyllä ne ajat muuttuvat 9 vuodessa onneksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503658On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712308Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602198Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.271626Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma651550- 761457
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?551003Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68982Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40869