Jep,tuossa näytti lehdessä olleen ruåtsalaisen toimittajan kyhäelmä joka käsitteli tätä onnetonta douppausjupakkaa.
Aika mielenkiintoista:Suomalaiset ovat kansana tyhmää jne.
Ja lisäksi:Eivät edes suomalaiset voi olla näin tyhmiä jne.
Ruåttalaisia taitaa käkertää tässä jokin muu kun moisiin herjauksiin sortuvat..Nokia vs Eriksson esimerkiksi?
Toisaalta,kertoo kyllä toimittajasta paljon kun oli näemmä haastateltavaksi asiantuntijana ikuisen pyrkyrin ja linssiluteen,Arja Saijonmaan...tämä sitten oli peilannut Suomen hiihdon tilaa omiin telaketjufeministisiin ajatuksiinsa miehistä.
Jos on meillä asiat päin persettä niin huonommin noista jutuista päätellen hommat on ruåttalaisilla,kaikin tavoin.
Ruåtsalaiset herjaavat
5
373
Vastaukset
- kujo
Ajatte nyt, itse olet veroäyrin kautta huumeisiin laittanut rahaa? Et nähtävästi kovin nero ole. Eikö totta?
- Jurputtaja
Sinäkin?
Kirjoitin tavasta uutisoida ja herjata,en puolustaakseni aineiden käyttöä.
Ei näköjään nouse sinullakaan hissi ylimpään kerrokseen.
Harjoittele lukemisen ymmärtämistä,se kannattaa.
Sinä kaiketi olet viisaudessasi ohjannut veromarkkasi jo vuosia toisiin tarkoituksiin huomautuksella"ei hiihtoliitolle". - kujo
Jurputtaja kirjoitti:
Sinäkin?
Kirjoitin tavasta uutisoida ja herjata,en puolustaakseni aineiden käyttöä.
Ei näköjään nouse sinullakaan hissi ylimpään kerrokseen.
Harjoittele lukemisen ymmärtämistä,se kannattaa.
Sinä kaiketi olet viisaudessasi ohjannut veromarkkasi jo vuosia toisiin tarkoituksiin huomautuksella"ei hiihtoliitolle".En maksa humpuukimaihin veroa. Täällä vaan svenska talar hahaa.
- finnjävla
RuÅtsalaiset herjaavat suomalaisia. Mikä muu on uutta?
Antaa herjata vaan. Ei haukku haavaa tee.
Suomi sentään sai puolustuskykyarvioinnissa euroopan parhaat pisteet.
RuÅtsalaiset saivat 4- : eivät kykene yksin puolustautumaan.
Onneksi ei tarvitsekaan -inha ja typerä Hemohes-kansa on tässä välissä tappelemassa niin kuin ennenkin.- Suami rulettaa!!!!!!
enään ei onneksi Ruåttalaisten kannata herjata meitä sillä Suomi on Salibandyn mm-2010 mestari!!! kyllä ne ajat muuttuvat 9 vuodessa onneksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756