Tää oli suuren luokan puhallus, jolla saatiin suomalainen hiihtourheilu pitkäksi aikaa polvilleen. Onhan selvää, että virallisen kiellettyjen aineiden listan lisäksi kulkee hiihtoliittojen sisäpiirissä "todellinen lista", jossa luetellaan ne aineet, joita ei vielä testata/ei pystytä testaamaan. Nyt norskit ja ehkä swedupetterit laati suomalaisille nerokkaan ansan. Meiltä pimitettiin tieto näiden expandereiden näkymisestä testissä. Nyt ei auta kuin niellä tappion katkera kalkki, jota taitaa tänään tulla lisää nieltäväksi. Huuhdellaan hyvin alas, kyllä se siitä taas. Tää ei todellakaan ole elämää suurempi asia.
Vastaukset 7
- 42/M/Finn
Olen tullut aivan samaan tulokseen, että hiihdon maailmalla "pärjäävä" porukka on senverran pientä piiriä, että tietävät kyllä kaikkien metkut keskenään ja valitettavasti suomalaiset ovat senverran sinisilmäisiä, että ...
Ei elämä tähän lopu, mutta kyllä hävettää ;-C - kujo
Se on aina ollut traditio, että ruottalaiset ja norjalaiset ovat ollet meitä suomalaisia viisaampia kaikissa asiossa ja se taas tuli vahvistettua.
- Todelinen totuus esiin !!!
Oliko Wadan norjalainen puheenjohtaja koko idean isä ?
Miksi norjalaisten suksi rupesi hiipumaan ½-vuotta ennen kisoja ?
Onko Suomem ADT järjestön jäsenet
juonessa mukana, vihkosessa virhe.
Onko tässä ainekset salaliittoon ? - pallero
Ei auta äkistellä enää kun kakka on jo housussa. Parasta olis kun koko revohka käytäsi rehellisesti läpi ja uudet porukat remmiin.
Vielä se aurinko paistaa risukasaankin. - Näin se homma etenee
Jos kerran käyttää jotain niin eikö se kerro jo paljon, näky se sitte testeissä tai ei!? Näillä tyypeillä viiraa pahasti päässä kohdalla "oikea ja väärä" eikä mitään muuta. Kuinka ne kehtaa?
- ?
Niinpä mulle tuli vaan mieleen et kuka ees vaati että just suomalaisilta otetaan doping-testi?!?!
Kuka sitä vaati?!?! Kuka "epäili" että suomalaiset käyttää jotain?!?! Mistä se nyt sitte yhtäkkii epäilee just suomalaisii dopingista?!?! Aattelin että jos tää tosissaan on joku salaliitto ni se on kyl onnistunu aika helkutin hyvin Ja mätosissaan toivon että ne salaliitto tyypit saadaan kiinni!!!! Kyl vähän rupee jo tuntuu siltä että tää maailma on paha paikka ja on menossa koko ajan vaan huonompaan suuntaan!! - Enustaja
"Tää oli suuren luokan puhallus, jolla saatiin suomalainen hiihtourheilu pitkäksi aikaa polvilleen."
Tuskin tulee mitään pitkäaikuista vaikutusta. Uskon että jo heti 2018 olympialaisissa saadaan kultaa kaikista hiihtolajeista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3651178- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44605
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20530SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 77484
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459