lapset itkee ei Jauhelihaa!

hyi hyi Suomi!!!

vuosikymmenien perinteinen lauantain-Lihamure kodissamme ei toteudu!
paikkakunnaltamme loppui jauhelija jo eilen,aamulla ajoin yli 100km paikalliseen supermarkettiin jossa todettiin eioota jauhelihan suhteen niin tuorreessa kuin pakkasessakin.
Lapsemme tuhrasivat itku kurkussa kun kerroin heille uutiset.
suunnittelen huomenna ennen kukonnousua ajaa rakkaan ja kaikkivoivan naapurimme Ruotsin kuningaskunnan loppumattomalle lihatiskille jauhelihan hakuun.

15

189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan trolli

Jos olisi totta olisit mennyt tietenkin lihatiskille ja ostanut palan lihaa sekä pyytänyt jauhamaan sen kaupassa. Näin toimien saa aina hyvälaatuista jauhelihaa.

• Nollåtta

mutta tulee kalliiksi jos jauhelihan tekee oikeasta lihasta.
        suojakaasuun pakatut jauhetut teurasjätteet on puolet halvempaa.

• Veiaa

itse ,niin meillä tehdään !

• Huva mullu

On sosun antama tytö joka jauha kaikki vuohen liha ja pasista kebab. Huva on sita suoda.

• syökääkanaa
        Huva mullu kirjoitti:

On sosun antama tytö joka jauha kaikki vuohen liha ja pasista kebab. Huva on sita suoda.

mistä perkeleestä sä luulet,että jauheliha sitten tehdään jos ei oikeasta lihasta,perunoista vai.ja sikstoiseksi jauhelihaa ei paljonkannata ostaa,ainakun liha jauhetaan sen pilaantumisriski suurenee.

• Risasuu

Kahdesti olen puraissut niin kovasti luunpalaseen valmiiksipakatussa jauhelihassa, että 2 poskihammasta on myös lohjennut isosti. Sen jälkeen en ole ostanut jauhelihaa, kun lähiseudulla ei ole kauppaa, joka jauhaisi itse lihansa ja pienemmän sihdin läpi.

• tomaliha

Meidän ns. lähikaupassa oli tapana laittaa tomaattia sekaan antamaan väriä huonolaatuiselle jauhettavalle lihalle. Ne tomaatitkaan eivät olisi kelvanneet ihmisravinnoksi.

• vai oikein hampaat hajinnut kun verenhimossasi puret lihaa. Lopeta se eläinrääkkäys ja siirry kasviksiin!!!

• ;mummeli;;

Ei ollut meidänkään osuuskaupassa moista herkkua, mutta Lidlissä oli ja vielä suomalaista. Osuuskaupassa oli vain filettiä, ostin sitä hätäpäissäni. Tuoretta ruisleipää kaipaan, kun en osaa sitä leipoa tai en viitsi opetella tai hakea leipomolta suoraan.
      Suomen ruokahuolto on tosi haavottuvaista!!!! Siitä pitäisi olla huolissaan eikä jostakin Tiurasta. Kyllä näitä "susannasievisiä" maasamme riittää. Tyhjät vain kolisee.

• paskat,.,.,.

syö enää mitää

• halpaa

Mä ampusi pari napuri kissa ja pari rotta. Mulla oma mylly, josta mä myydä ny naapureille hyvä liha.

• T. Rolli

eikö pullamössöt saaneetkaan lemppariruokaa.

• ehkä nämäkin verenhimoiset lapset nyt siirtyvät kasvisruokaan...

• NO_NWO

Ihan että jauheliha loppunut, käytä soijarouhetta ja naperot ei huomaa edes eroa.
      Bonuksena elimistönne kiittävät ja tehotuotanto ajetaan samalla alas.

Lue vielä muuta infoa, sillä tunnut elävät iloisesti ja kuplassa vailla todellisuutta.
      http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/

• syöjäsolu

lapsiparat; ei jauhelihaa!!! Kyllä nyt pitää ottaa lapset huostaan, jos ei niille raukoille saada jauhelihaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      1
      3971
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      60
      3664
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3562
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      18
      3180
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      3158
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2940
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      44
      2580
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      39
      2512
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2345
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2109
    Aihe