225 kg:n penkkipunnertaja vai henkilö, joka jaksaa tehdä 1000 etunojaa putkeen?
Kumpi kovempi jätkä?
13
442
Vastaukset
- jjjjjjjj
jälkimäine.
- Internetbodari
Ei kumpikaan, kovimmat jätkät löytyvät internetistä!
- powerpuff
Minä pesen koko porukan. Pesen guinnesin ennätyksen täyskontaktilyönneistä per minuutti 22 prosentilla esim.
Teen 1300 punnerrusta yhtäjaksoisesti.
26 vuotta k-urheilua takana ja tulokset sen kuin kovenee. Omaksi ilokseni,- hyvähyvä
Näinhän se näyttää olevan että kovimmat jätkät todellakin löytyvät internetistä, minkä sinäkin todistiti juuri.
Onneksi todellisuudessa ei tuollaisia ole, muutenhan alkaisi pelottaa. - faktoris
putkeen. keskeytyksesstä 3sek lepo on jo keskeytettynä
- Decamies
Kovin jätkä on se jolla on tatska, mulla on.
Mun hauisten ympärys on 50cm, eli 25cm per käsi.- hgdshshs
Kovimilla jätkillä on mopo.
- Decamies
hgdshshs kirjoitti:
Kovimilla jätkillä on mopo.
On mulla mopokin.
Mä muuten oon tosi kova jätkä. - hgashatha
Decamies kirjoitti:
On mulla mopokin.
Mä muuten oon tosi kova jätkä.Onko mopo Raisu vai joku muu? Jos Raisu, olet kova jätkä; jos joku muu, olet täysi nolla.
- Decamies
hgashatha kirjoitti:
Onko mopo Raisu vai joku muu? Jos Raisu, olet kova jätkä; jos joku muu, olet täysi nolla.
Mä voin ihan hyvin ostaa Raisun, oon mä niin kova jätkä.
Kerroinko jo että mulla on tatska?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822