225 kg:n penkkipunnertaja vai henkilö, joka jaksaa tehdä 1000 etunojaa putkeen?
Kumpi kovempi jätkä?
13
455
Vastaukset
- jjjjjjjj
jälkimäine.
- Internetbodari
Ei kumpikaan, kovimmat jätkät löytyvät internetistä!
- powerpuff
Minä pesen koko porukan. Pesen guinnesin ennätyksen täyskontaktilyönneistä per minuutti 22 prosentilla esim.
Teen 1300 punnerrusta yhtäjaksoisesti.
26 vuotta k-urheilua takana ja tulokset sen kuin kovenee. Omaksi ilokseni,- hyvähyvä
Näinhän se näyttää olevan että kovimmat jätkät todellakin löytyvät internetistä, minkä sinäkin todistiti juuri.
Onneksi todellisuudessa ei tuollaisia ole, muutenhan alkaisi pelottaa. - faktoris
putkeen. keskeytyksesstä 3sek lepo on jo keskeytettynä
- Decamies
Kovin jätkä on se jolla on tatska, mulla on.
Mun hauisten ympärys on 50cm, eli 25cm per käsi.- hgdshshs
Kovimilla jätkillä on mopo.
- Decamies
hgdshshs kirjoitti:
Kovimilla jätkillä on mopo.
On mulla mopokin.
Mä muuten oon tosi kova jätkä. - hgashatha
Decamies kirjoitti:
On mulla mopokin.
Mä muuten oon tosi kova jätkä.Onko mopo Raisu vai joku muu? Jos Raisu, olet kova jätkä; jos joku muu, olet täysi nolla.
- Decamies
hgashatha kirjoitti:
Onko mopo Raisu vai joku muu? Jos Raisu, olet kova jätkä; jos joku muu, olet täysi nolla.
Mä voin ihan hyvin ostaa Raisun, oon mä niin kova jätkä.
Kerroinko jo että mulla on tatska?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017383
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784893- 794789
- 1324208
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462176
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102171Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810