Tragieroottinen novelli: Rakkauden kesä 2007.

Mies1985

Perustuu tositapahtumiin.

Siis tämä vaihe sijoittui tuonne heinä/elokuun maastoon. En muista kumpainen oli.

Tutustuin 16-vuotiaaseen tyttöön netissä eikä mennyt kuin muutama juttelukerta josta siitäkin oli osa minun puoleltani jonkinlaista tilitystä omista patoutumistani kun tyttö sitten vihjasi että voisin tulla kylään sanomalla "Voisit tulla tänne". Niin hän muistaakseni teki. Näin jälkeenpäin ajatellen olisi kiva jos hän olisi jotenkin pyytänyt mutta eipä sitä silloin tule niin jälkiviisaasti taktikoideksi asioita. Puhuimme aika vaikeistakin seksuaalisuutta ja usein tällä palstalla keskustelluista aiheista joita voisi luonnehtia minulle vaikeiksi. Näin jälkeenpäin katsottuna, näistä asioista puhuminen oli tuolloin helpompaa koska tyttö oli vieras eikä minulle emotionaalisesti erottuva ihminen.
-
Olin tuolloin vielä vähän siirappisempi ja emotionaalisempi kuin nykyään ja ilman tärkeitä emotionaalisia ja fyysisiä kokemuksia molemminpuolisesta kiinnostuksesta ja pelin hengestä. Kuitenkin netin kautta olin muutamia vuosia sitten suht turvallisessa ympäristössä saanut anonyymina työstettyä tunteitani juttelemalla nettinaisten kanssa ja hienoisten live-kokemusten kautta oppinut omista tunteistani ja mielihaluistani. Kuitenkin varsinainen fyysinen kokemus ym.syvällisemmät emotionaalis-sosiaalisen puolen kikkailut olivat hämäriä.

Noh, sitten rupesimme pian työstämään yhdessä tapaamistamme hänen luonaan (kahdestaan) ja taisi olla viikonloppu kun se sitten tapahtui. En oikein muista mitä ajattelin mutta pitkän matkan jälkeen sitten bongasimme toisemme asemalta ja lähdimme 'kotia kohti'. Jännitin kai jossain määrin mutta koska kyse oli siinä vaiheessa pelkästä puhumisesta, en oikein voi sanoa olleeni erityisen hermostunut. Ennen tapaamistamme tyttö oli esittäytynyt mm. tai ainakin webkamerassa ja muistan kehuneeni häntä seksuaalisesti latautunein mutta hyvän maun mukaisten kuvausten kautta. Hänkin taisi jossain vaiheessa sanoa jonkun mukavahkon vaikkakin epämääräisen kommentin ulkonäöstäni, siis ennen näkemistämme.
-
Kävi sitten niin että katsoimme leffoja ja istuimme lyhyehkön välimatkan päässä toisistamme kunnes tyttö eräänlaisella verukkeella hakeutui lähemmäs minua puhuen kipeästä kädestä tai sen sellaista ja minä tietysti olin sympaattinen. Tässä on sitten hämärä kohta jossa muistini katkeaa mutta hyvin pian sen jälkeen suutelimme mikä oli tietysti minulle hyvin uutta ja jännittävää ellei vähän pelottavaakin jo suorituspaineiden takia. En tiedä millainen olin, hyvä vai huono. Luultavasti osittain jännityksestä johtuen suutelu ei ollut erityisen nautinnollista ja olin jossain määrin kiihottunut mutta en siinä määrin kuin ihanneolosuhteissa olisi lähellekkään mahdollista. Tunsin silti ikäänkuin valmiiksi häpeää ja jännitystä siitäkin ja jälkeenpäin (netissä) tyttö sanoi huomanneensa sen. Siinä samalla kiehnätessämme tyttö asetteli käteni vuoroin rintansa, vuoroin jalkovälinsä alueelle ja jälkeenpäin olen ajatellut että olin ehkä tuolloin jotenkin kovakourainen tai hienostumaton liikkeissäni vaikka en minä toisaalta sen kummemmin häntä kourinut joten tämä saattaa olla väärä muisto. Mietin vain olisiko minun pitänyt yrittää riisua häntä. Joka tapauksessa en oikein tiennyt mitä käsilläni tehdä, tai käteni eivät tienneet. (Jatkuu)

20

1569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

Ei sitten mennyt pitkän aikaa kun hetken aikaa, ellen väärin muista, tyttö istui sylissäni ja halasimme tai ainakin halasimme ja jotenkin mieleen tuli makuuhuoneen puolelle käyminen, jonne herrasmiesmäisesti tarjouduin hänet kantamaan koska hän jotenkin ilmaisi olevansa väsynyt tai muuta sellaista.
      -
      Sitten riisuimme kai turhia vaatteita mutta vain päällysvaatteita, varmaankin hieman peitellen ainakin omalta osaltani koska koin jossakin määrin epävarmuutta kehostani jo siinä vaiheessa, osittain lievähkön gynekomastian ja toiseksi normaalin vaihtelun rajoissa olevan mutta rantaihanteesta poikkeavan rasvaprosentin vuoksi, vaikka lihastakin kyllä oli ja vaivaa sen eteen nähty että kehoni ei ollut sikäli huonoimmasta päästä.
      -
      Seuraava muistoni on että tyttö köllötti hiljaa ja eleettömänä pää minusta poispäin ja minulle tuli, tai sitten tulee jälkeenpäin sellainen olo kuin olisin jotenkin mokannut jotain, lukenut hänen signaalejaan väärin tms. ja että meininki sitten jatkui sen takia sellaisena. Huomautettakoon että en olettanut toiminnan käyvän intensiivisemmäksi vaan että oikeasti nukkuisimme. Päivä kun olisi huomennakin.
      -
      Ja nukuimmehan me ja heräsimme...kumpi ensin ja milloin tämä tapahtui on epäselvää. Joka tapauksessa sitten hommauduimme ylös ja juttelimme niitä näitä. Kävimme kävelyillä metsässä sekä kylillä elokuvia vuokraamassa ja jäätelöä (hän) ja energiajuomaa (minä) ostamassa. Varsinkin tuo kävely on jäänyt jotenkin hohdokkaana mieleen kun osuimme jollekkin hiekkaiselle tai sen näköiselle pienelle, puuttomalle alueelle ja istuimme kiven tai kivien päällä auringon paahtaessa.
      -
      Kauppareissulta taas on jäänyt negatiivisena mieleen se kun yhdessä vaiheessa pyörillä ollessamme tyttö tuntui jotenkin äkäisen oloisesti, kauniilla kiertoilmaisulla sanottuna 'kannustavan' minua lähtemään liikkeelle vaikka en tarkoitakkaan että hän olisi sinänsä tarkoittanut ilkeillä. Jo alusta asti tyttö vaikutti jollain tavalla suorasukaisen maskuliiniselta ja temperamenttiselta mikä taas ei oman suhteellisen herkkyyteni huomioiden ole välttämättä mikään paras yhdistelmä. Niinpä hän taisi kerran ennen näkemistämme suutahtaa yhdestä harmittomaksi tarkoittamastani netissä sanomastani asiasta niin että hävisi tavoittamomiini mutta lähetti myöhemmin tekstarilla anteeksipyynnön. Se olisi kuitenkin vielä alkua. (Jatkuu)

• sdgsdsd

part II

• Mies1985

Ensin korjauksena tuohon kakkoskirjoituksen toiseksi viimeiseen lauseeseen. Sanan piti siis olla "tavoittamattomiini".
        Pääsimme sitten kuitenkin turvallisesti takaisin tytön kämpille. Tyttö polki muistaakseni aika kovaa tahtia ja aerobisen liikunnan kauan sitten unohtaneena ja luontaista tilaa raskaampana polkeminen oli muistaakseni aika raskasta.
        -
        Rupesimme taas katsomaan leffaa ja varmaankin join ostamaani energiajuomaa. Jälkeenpäin ajateltuna elokuvat mitä tuolloin katsoimme olivat aika negatiivisia; väkivaltaisia tai paljon alatyylisiä elementtejä sisältäviä joilta ennemmin suojaisi naisen silmiä kuin katsottaisi niitä mutta ne taisikin tulla valituksi enimmäkseen hänen makunsa mukaan. Yhdessä vaiheessa hän jopa ehdotti hymysuin elokuvaa joka kertoisi naisesta joka tappaa ja myös seksuaalisesti mutiloi miehiä. Tosin hän ei ehkä itse tuntenut elokuvaa/elokuvia yhtä hyvin kuin minä mikä on jo ikäeron vuoksi ymmärrettävää. Ei sillä että itse olisin välttämättä antanut ymmärtää olevani mikään taide-elokuvien ystävä.
        -
        Saimme kuitenkin jotkut naurut eristettyä elokuvasta mitä sinä iltapäivänä (?) katsoimme ja muistan kun kehotin häntä makaamaan lähempänä minua sohvallansa. En muista pitelinkö hänen kättänsä vai ei tai olimmeko viltin alla vai ei. Kuitenkin olimme aika liikkumattomia ja visusti siinä sen ajan. Edellisen illan kiihkeys oli jo haihtunut kesäilmaan.
        -
        Sitten, muistaakseni iltapäivän tienoilla, toiminnan luonne koki tärkeän muutoksen kun tyttö melko lailla hautautui sänkyyn ja muistaakseni valitteli väsymystä. Köllöttelin sängyssä hyvässä vaatetuksessa hänen vierellänsä ja enintäänkin pitelin kädestä, jossain vaiheessa sormiemme pituutta humoristisesti vertaillen. Tässä samassa vaiheessa tyttö myös naurahti ainoan kerran jutulleni mikä liittyi myös käsiä koskevaan juttuuni. ... Unohdinpa mainita että samaisen päivän aamuna herättyäni muistelen kuljettaneeni kättäni peiton alla tytön puolialastomalla vartalolla jota tyttö tuntui suojelevan. Ymmärtääkseni en ollutkaan mitenkään erityisen 'ylianalyyttinen' kosketuksissani joten en usko tämän aiheuttaneen suurempaa ahdistusta hänelle.

(Jatkuu lukijoiden pyynnöstä)

• sdgsdgsdgsd
        Mies1985 kirjoitti:

Ensin korjauksena tuohon kakkoskirjoituksen toiseksi viimeiseen lauseeseen. Sanan piti siis olla "tavoittamattomiini".
        Pääsimme sitten kuitenkin turvallisesti takaisin tytön kämpille. Tyttö polki muistaakseni aika kovaa tahtia ja aerobisen liikunnan kauan sitten unohtaneena ja luontaista tilaa raskaampana polkeminen oli muistaakseni aika raskasta.
        -
        Rupesimme taas katsomaan leffaa ja varmaankin join ostamaani energiajuomaa. Jälkeenpäin ajateltuna elokuvat mitä tuolloin katsoimme olivat aika negatiivisia; väkivaltaisia tai paljon alatyylisiä elementtejä sisältäviä joilta ennemmin suojaisi naisen silmiä kuin katsottaisi niitä mutta ne taisikin tulla valituksi enimmäkseen hänen makunsa mukaan. Yhdessä vaiheessa hän jopa ehdotti hymysuin elokuvaa joka kertoisi naisesta joka tappaa ja myös seksuaalisesti mutiloi miehiä. Tosin hän ei ehkä itse tuntenut elokuvaa/elokuvia yhtä hyvin kuin minä mikä on jo ikäeron vuoksi ymmärrettävää. Ei sillä että itse olisin välttämättä antanut ymmärtää olevani mikään taide-elokuvien ystävä.
        -
        Saimme kuitenkin jotkut naurut eristettyä elokuvasta mitä sinä iltapäivänä (?) katsoimme ja muistan kun kehotin häntä makaamaan lähempänä minua sohvallansa. En muista pitelinkö hänen kättänsä vai ei tai olimmeko viltin alla vai ei. Kuitenkin olimme aika liikkumattomia ja visusti siinä sen ajan. Edellisen illan kiihkeys oli jo haihtunut kesäilmaan.
        -
        Sitten, muistaakseni iltapäivän tienoilla, toiminnan luonne koki tärkeän muutoksen kun tyttö melko lailla hautautui sänkyyn ja muistaakseni valitteli väsymystä. Köllöttelin sängyssä hyvässä vaatetuksessa hänen vierellänsä ja enintäänkin pitelin kädestä, jossain vaiheessa sormiemme pituutta humoristisesti vertaillen. Tässä samassa vaiheessa tyttö myös naurahti ainoan kerran jutulleni mikä liittyi myös käsiä koskevaan juttuuni. ... Unohdinpa mainita että samaisen päivän aamuna herättyäni muistelen kuljettaneeni kättäni peiton alla tytön puolialastomalla vartalolla jota tyttö tuntui suojelevan. Ymmärtääkseni en ollutkaan mitenkään erityisen 'ylianalyyttinen' kosketuksissani joten en usko tämän aiheuttaneen suurempaa ahdistusta hänelle.

part III

• Lukija..
        Mies1985 kirjoitti:

-
        -
        -

Kai sä kirjoitat viellä :)

• Mies1985
        Lukija.. kirjoitti:

Kai sä kirjoitat viellä :)

Myöhemmin, kun olen nukkunut. Valvotun yön seurauksena tulikin taas kirjoitettua.

Vaikka otsikoinkin vähän läpällä niin kyse on suht vakavasta asiasta ja ehkä tästä voi syntyä jotain ajatuksia ja jollakin olla jotain samaistumista.

• Mies1985
        Mies1985 kirjoitti:

-
        -
        -

Jatkuu...

Tässä iltapäivä vaiheessa oli hetki kun vaihdoimme huonetta kuunnellaksemme musiikkia. Tyttö soitti jotain suomipop/rock osastoa ja minä muistan huudattaneeni ainakin Tokensin vanhaa ikivihreää "The Lion Sleeps Tonight" biisiä mikä oli kai jonkinlainen kesäbiisi/hitti minulle silloin. Tykkäsin tuohon aikaan kovasti myös tiettyjen Disney klassikoiden soundtrackeistä. Tämä lieni hiljainen ja suht eleetön hetki, jos musiikinpauhua ei lasketa.
        -
        Jos tässä vaiheessa pitää jotain kritiikkiä antaa niin olisi kyllä ollut mukava jos tyttö olisi tehnyt/tarjonnut jotain ruokaa koska oli jo vuorokausi siitä kun olin syönyt mitään. Mukanani oli vain suklaapatukoita ja lisäksi enintäänkin heraproteiinijauhoa (ei käytännöllistä) ja ehkä jotain mineraaleja/vitamiineja. Tiedän...
        Tietysti itsekkin olisin esim.voinut tuoda jotain tuliaisia joten heitänpä vähän itsekritiikkiäkkin tähän väliin.
        Joka tapauksessa syömättömyyteni ei varmaan ainakaan vahvistanut minua vaikka ruoka ei ollutkaan tärkein mielessä oleva asia.
        -
        Välillä seurailimme ja jouduimme kaitsemaan tytön monia pikkukoiria ja kissaa. Koirat olivat minulle aika haasteellisia ja pitivät kovasti meteliä mikä vähän hajotti ilmapiiriä mutta koirat olivat sinänsä kivoja.
        -
        Noh, en muista kellonaikoja mutta aikaa meni sängyllä köllötellessä ja puhuessa niitä näitä, luultavasti myös asioita jotka ovat hukkuneet muistoistani. Yhdessä vaiheessa päätin sitten käydä suihkussa mikä oli varmaan ihan aiheellista jännityksen, kuluneen ajan ja kesäolosuhteiden takia ja rohkeasti kysyin tulisiko tyttö mukaani. Hän päätti kuitenkin jäädä sänkyyn köllöttämään.

(Tarina jatkuu jos on jatkuakseen)

• Mies1985
        Mies1985 kirjoitti:

Jatkuu...

Tässä iltapäivä vaiheessa oli hetki kun vaihdoimme huonetta kuunnellaksemme musiikkia. Tyttö soitti jotain suomipop/rock osastoa ja minä muistan huudattaneeni ainakin Tokensin vanhaa ikivihreää "The Lion Sleeps Tonight" biisiä mikä oli kai jonkinlainen kesäbiisi/hitti minulle silloin. Tykkäsin tuohon aikaan kovasti myös tiettyjen Disney klassikoiden soundtrackeistä. Tämä lieni hiljainen ja suht eleetön hetki, jos musiikinpauhua ei lasketa.
        -
        Jos tässä vaiheessa pitää jotain kritiikkiä antaa niin olisi kyllä ollut mukava jos tyttö olisi tehnyt/tarjonnut jotain ruokaa koska oli jo vuorokausi siitä kun olin syönyt mitään. Mukanani oli vain suklaapatukoita ja lisäksi enintäänkin heraproteiinijauhoa (ei käytännöllistä) ja ehkä jotain mineraaleja/vitamiineja. Tiedän...
        Tietysti itsekkin olisin esim.voinut tuoda jotain tuliaisia joten heitänpä vähän itsekritiikkiäkkin tähän väliin.
        Joka tapauksessa syömättömyyteni ei varmaan ainakaan vahvistanut minua vaikka ruoka ei ollutkaan tärkein mielessä oleva asia.
        -
        Välillä seurailimme ja jouduimme kaitsemaan tytön monia pikkukoiria ja kissaa. Koirat olivat minulle aika haasteellisia ja pitivät kovasti meteliä mikä vähän hajotti ilmapiiriä mutta koirat olivat sinänsä kivoja.
        -
        Noh, en muista kellonaikoja mutta aikaa meni sängyllä köllötellessä ja puhuessa niitä näitä, luultavasti myös asioita jotka ovat hukkuneet muistoistani. Yhdessä vaiheessa päätin sitten käydä suihkussa mikä oli varmaan ihan aiheellista jännityksen, kuluneen ajan ja kesäolosuhteiden takia ja rohkeasti kysyin tulisiko tyttö mukaani. Hän päätti kuitenkin jäädä sänkyyn köllöttämään.

(Tarina jatkuu jos on jatkuakseen)

Painuin siis suihkuun ja riisuiduin, varmana siitä ettei mikään häiritsisi minua.
        Näitä aikoja tajusin että lantionseutuni oli omituisen arka ja kipeä minkä mielessäni myöhemmin liitin biologisesti ajatellen keskeneräiseksi jääneisiin kiihotustiloihin, sooloseksistä pidättäytymiseen muutamina viime päivinä sekä mahdollisesti äärimmäisen sitkeään rakonhallintaan -ja pidättelyyn edellisenä päivänä matkustaessa mikä on sinänsä irrationaalista mutta jotenkin kaukaa lapsuudesta jäänyt tapa johtuen erilaisiin sosiaalisiin jännitystiloihin.

Joka tapauksessa, sain huuhtouduttua ja palasin taas tytön seuraksi ja jossakin vaiheessa myös olin rohkaisevinani häntä siellä käymään vaikkakin muistin pelastuksekseni vakuutella etten kokenut hänen olevan mitenkään hygieenisesti huonossa jamassa tms.

Tapahtumien järjestyksen ollessa vähän epäselvä, muistan kun makasimme sängyllä ja tyttö kysyi hymyilevästi mistä hän haluaisi hänen minua koskettavan. En oikeastaan muista mikä vastaukseni oli. Olimme kai peiton alla ja ehkä silitytin hänellä rintaani tms. mutta en mitään sen dramaattisempaa. Sen jälkeen tulin maininneeksi jotain illasta, viitaten että voisimme palata asiaan sitten uudelleen. Mielessäni oli kai lisätä intensiteettiä jotenkin taas iltapuolella.

Suurinpiirtein samoja aikoja tyttö sitten ilmoitti varovaisen ilmoitusluontoisesti että hänellä sattuu nyt olemaan kuukautiset ja kuittasin sen jotenkin vihjaamalla ettei se sen suurempi asia ole. Ajattelematta sen hirveämmin asian mahdollisia implikaatioita.

(To be continued)

• Mies1985
        Mies1985 kirjoitti:

Painuin siis suihkuun ja riisuiduin, varmana siitä ettei mikään häiritsisi minua.
        Näitä aikoja tajusin että lantionseutuni oli omituisen arka ja kipeä minkä mielessäni myöhemmin liitin biologisesti ajatellen keskeneräiseksi jääneisiin kiihotustiloihin, sooloseksistä pidättäytymiseen muutamina viime päivinä sekä mahdollisesti äärimmäisen sitkeään rakonhallintaan -ja pidättelyyn edellisenä päivänä matkustaessa mikä on sinänsä irrationaalista mutta jotenkin kaukaa lapsuudesta jäänyt tapa johtuen erilaisiin sosiaalisiin jännitystiloihin.

Joka tapauksessa, sain huuhtouduttua ja palasin taas tytön seuraksi ja jossakin vaiheessa myös olin rohkaisevinani häntä siellä käymään vaikkakin muistin pelastuksekseni vakuutella etten kokenut hänen olevan mitenkään hygieenisesti huonossa jamassa tms.

Tapahtumien järjestyksen ollessa vähän epäselvä, muistan kun makasimme sängyllä ja tyttö kysyi hymyilevästi mistä hän haluaisi hänen minua koskettavan. En oikeastaan muista mikä vastaukseni oli. Olimme kai peiton alla ja ehkä silitytin hänellä rintaani tms. mutta en mitään sen dramaattisempaa. Sen jälkeen tulin maininneeksi jotain illasta, viitaten että voisimme palata asiaan sitten uudelleen. Mielessäni oli kai lisätä intensiteettiä jotenkin taas iltapuolella.

Suurinpiirtein samoja aikoja tyttö sitten ilmoitti varovaisen ilmoitusluontoisesti että hänellä sattuu nyt olemaan kuukautiset ja kuittasin sen jotenkin vihjaamalla ettei se sen suurempi asia ole. Ajattelematta sen hirveämmin asian mahdollisia implikaatioita.

(To be continued)

Tässä on sitten aika pitkä katkosvaihe kun en muista mitään suurempia yksityiskohtia.

Jossain vaiheessa kävimme pyörillä kaupassa ja tärkein muisto tästä on kun tyttö jotenkin äkäisen kuuloisesti komensi minua liikkeelle. Tällainen tietty temperamenttisuus ja karheus oli jotenkin erottunut hänestä jo melko varhain, vaikka ulkonäkö olikin mieleinen.

Siinä sitten katsoimme yhden leffan lisää, joka oli tapahtumia huomioiden aika hassu valinta ja pääsin jonkun hetken ajan pätemään tiedoillani. Makasimme aika lähekkäin sohvalla ja pyysin tyttöä viereeni.

En muista enää miten päivä ehti kääntyä myöhäisillaksi ja yön puolelle mutta ilmeisesti näin kävi ja olimme sängyssä. Joka tapauksessa kävi niin että vaatteet vähenivät, muistaakseni osin minun aloitteestani ja hieroimme toisiamme. (Jatkuu)

• Ei noin
        Mies1985 kirjoitti:

Myöhemmin, kun olen nukkunut. Valvotun yön seurauksena tulikin taas kirjoitettua.

Vaikka otsikoinkin vähän läpällä niin kyse on suht vakavasta asiasta ja ehkä tästä voi syntyä jotain ajatuksia ja jollakin olla jotain samaistumista.

että pääsitkö poikuudestasi eroon?

Oma tarina oli nimittäin huomattavan paljon lyhyempi. Sen voisi tiivistää seuraavasti. Join viinaa ja lähdin baariin. Humalatilan takia en muista kaikkea, mutta siellä oli pöytä jonne menin muutaman kaverin kanssa ja pöydässä oli sitten yksi nainen jota kai vähän katselin, ja hän minua. En oikein muista tarkkaan mitä sitten tapahtui, mutta muistan että tanssin sen naisen kanssa jossain vaiheessa ja pussailen. Seuraava muistikuva on sellainen että herään kämpiltäni (todennäköisesti saman) naisen kanssa, keitän kahvia ja teen sämpylöitä ja sitten siinä ajauduttiin pikku hiljaa puuhaamaan kaikkea kivaa.

Itse eka kerta tapahtui krapulassa, siihen johtavat tapahtumat järkyttävässä humalassa.

• Mies1985
        Ei noin kirjoitti:

että pääsitkö poikuudestasi eroon?

Oma tarina oli nimittäin huomattavan paljon lyhyempi. Sen voisi tiivistää seuraavasti. Join viinaa ja lähdin baariin. Humalatilan takia en muista kaikkea, mutta siellä oli pöytä jonne menin muutaman kaverin kanssa ja pöydässä oli sitten yksi nainen jota kai vähän katselin, ja hän minua. En oikein muista tarkkaan mitä sitten tapahtui, mutta muistan että tanssin sen naisen kanssa jossain vaiheessa ja pussailen. Seuraava muistikuva on sellainen että herään kämpiltäni (todennäköisesti saman) naisen kanssa, keitän kahvia ja teen sämpylöitä ja sitten siinä ajauduttiin pikku hiljaa puuhaamaan kaikkea kivaa.

Itse eka kerta tapahtui krapulassa, siihen johtavat tapahtumat järkyttävässä humalassa.

En todellakaan. Yksityiskohtia lisää myöhemmin kun taas jatkan.

• Ei noin
        Mies1985 kirjoitti:

En todellakaan. Yksityiskohtia lisää myöhemmin kun taas jatkan.

Olet ollut koko viikonlopun naisen kämpillä, teillä on ollut kaikkea eroottisväritteistä hyväilyä etkä harrastanut seksiä?

Ei voi olla todellista.

• dfhdfhdf

part I

• jksdhjkasdhs

25v. mies 16v. alaikäisen lapsen kanssa! Vaikkei ole sakkolihaa niin silti lapsi vielä. Et sitäpaitsi voi tietää jos olikin sakkolihaa: et tainnut pyytää nähdä hänen henkkareitaan. Ja tuskinpa olisit välittänyt vaikka sakkolihaa olisi ollutkin. Pedofiili mikä pedofiili! Kyllä, sellainen sinä olet! Lapseen sekaantuja on AINA pedofiili, vaikka olisi "vanha" lapsi!

• Kröhöm.
        jksdhjkasdhs kirjoitti:

25v. mies 16v. alaikäisen lapsen kanssa! Vaikkei ole sakkolihaa niin silti lapsi vielä. Et sitäpaitsi voi tietää jos olikin sakkolihaa: et tainnut pyytää nähdä hänen henkkareitaan. Ja tuskinpa olisit välittänyt vaikka sakkolihaa olisi ollutkin. Pedofiili mikä pedofiili! Kyllä, sellainen sinä olet! Lapseen sekaantuja on AINA pedofiili, vaikka olisi "vanha" lapsi!

2007-1985 = 22v

• muorinen
        Kröhöm. kirjoitti:

2007-1985 = 22v

Kyllä minua olisi silti ällöttänyt 16-vuotiaana, jos joku vanha setä tunkee liki... Ja 22-v oli silloisesta näkökulmasta toinen jalka haudassa...

• Kröhöm.
        muorinen kirjoitti:

Kyllä minua olisi silti ällöttänyt 16-vuotiaana, jos joku vanha setä tunkee liki... Ja 22-v oli silloisesta näkökulmasta toinen jalka haudassa...

Toisaalta varmaan olisi löytynyt selllaisia 16-vuotiaita joiden liki tunkeminen sinua olisi ällöttänyt, joten ei tuo taida ketään hetkeuttaa.

• Ei noin
        muorinen kirjoitti:

Oli mullakin 22-vuotiaana jonkun aikaa 17v tyttöystävä. Ei 5v paljon ole.

• Pliiis

Tuleehan jatkoa?

• Mies1985_

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      23
      4882
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      214
      4368
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      147
      3837
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      141
      3308
    5. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      36
      1828
    6. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      57
      1668
    7. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1668
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1415
    9. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1368
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      127
      1238
    Aihe