Nyt villejä veikkauksia kehiin! Itse veikkaan Soul Sistersiä, joka on ollut pudotusuhan alla aiemminnkin.
Toinen vaihtoehto on se Rennen ryhmässä oleva pitkätukkainen Cristian, jonka olemus ja pukeutuminen ovat jotenkin provosoivvia. SS on hyvä kokoonpano, mutta puettu ihan pelleiksi.
Kuka putoaa 11.4.?
13
258
Vastaukset
- ;--::
hyvä vaihtoehto kyllä. Muut on ok eikä osaa muuten kuin arvalla valita.
- ei kehityskelpoinen
Ei vaan säväytä. Diiva. Sen aika olisi pudota.
- ei x factoria
Tänään putoaa Soulsisters tai Yrjänä. Toivoisin kyllä että Elias putoaisi, koska hän ei ole yhtään kasvanut kisan myötä vaan päin vastoin latistunut.
- xf
Mitä ikinä sitten tarkoitatkaan kasvamisella, olen eri mieltä. Elias on ollut lähtökohtaisesti tasokkaampi kuin moni muu kisakumppani. Hänen omintakeista tyyliään ei pidäkkään rikkoa, se on hänen tavaramerkkinsä. Hyvin ainutlaatuinen ääni, rentous, jonka mukana on myös herkkyyttä. Vaikka x-factoreista ei voittoa heruisikaan, tuo kaveri on kuumaa kamaa lavoilla ja levy-yhtiöiden listoilla jatkossa.
- kohtuutta kehiin
Miten voit edes ehdottaa, että s e putoaisi. Sen kappalekin on todella herkistävä.
- ongelmia lavalla
xf kirjoitti:
Mitä ikinä sitten tarkoitatkaan kasvamisella, olen eri mieltä. Elias on ollut lähtökohtaisesti tasokkaampi kuin moni muu kisakumppani. Hänen omintakeista tyyliään ei pidäkkään rikkoa, se on hänen tavaramerkkinsä. Hyvin ainutlaatuinen ääni, rentous, jonka mukana on myös herkkyyttä. Vaikka x-factoreista ei voittoa heruisikaan, tuo kaveri on kuumaa kamaa lavoilla ja levy-yhtiöiden listoilla jatkossa.
Eliakselle on nähty ehkä saumaa, keikkamyynnissä.
Mitä hän sitten laulaisi, pubeissako. Ei ainakaan täysille konserttisaleille ja urheiluareenoille eikä mitään tanssittavaa. Kohdeyleisö? - ja taatusti tippuu
kohtuutta kehiin kirjoitti:
Miten voit edes ehdottaa, että s e putoaisi. Sen kappalekin on todella herkistävä.
tänään.
- kansa osaa yllättää
Muutenhan ohjelmassa ei olisi mitään draamaa.
Kansa tiputtaa ehkä Enchantin.- veikkaaja90
Veikkaan että putoaja on soulsisters tai christian, ja toivoisin että se olisi jompikumpi edellämainituista, enchant tai yrjänä. ehdottomasti ei ainakaan Samuli!
- Jonsku39
...on kuitenkin LEENA!!!! Aivan ihanan persoonallisen sointuva äänti, siinä on niin kaunis sointi, värinä. Ihana! Sitä haluan kuulla lisää aina vaan. Alusta asti olen tykännyt Leenan tyylistä ja aitoudesta jo koelaulujen aikana. Ehkä putoajaksi tänään joutuu Samuli, koska biisi ei ollut raflaava, vaikka ääni on hänelläkin hyvä. Itse en tykkää Cristianista, joutaa mun puolesta putoamaan.
- ihmiskuka
Mun mielestä Leena floppas tänään aika rajusti olemalla mitäänsanomaton. Eli veikkaan et tänään putoaa Soulsisters tai Leena
- jlkjil.
Yrjänä nii-n tippuu tänään. Oli heikko esitys. Toinen oli se Brucen biisin raiskannut naislaulaja...
- aloittaja...
Jos ehditte, katsokaa Ilta-Sanomien äänestystulos. Siinä ylivoimaisesti suurimmat putoamispisteet sai
Soulsisters, kakkosena Cristian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091