huumeet ja hki

huume on hyvä

missä asuu eniten huumeiden käyttäjiä hesassa? onko kallio vai itä- helsinki?

21

5146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malmilla bilettää

asuu aika paljon. Ne on vaan sellaisia tyyppejä, joita sinä et tunnista, kun ajattelet niitten huumeiden käytätjien olevan resupekkoa, vaan niitä löytyy huumausaineiden käyttäjiä nykyään ihan siististi pukeutuneistakin. Mä tiedän jopa yhden VR:n matkalipun tarkastajan ja yhden vartijan jotka käyttää huumeita. Ja muutaman pikkulikan ja pissiksen. Että silleen...........

• pahimmat

vaan ei näkyvimmät. Kokaa ja muuta on varaa hankkia ja käyttää niitä siististi sisätiloissa. Eikä kukaan huomaa mitään.

• ekposkopskopgkpo

XD Taitaa joku katkera itähelsinkiläinen siellä huudella..

• kunnon tuomioita jo

Eikös tääl oo eniten niitä raparperin pureskeliota, kun on heittin joku oma huume. Kielletty silti, mut laki ei oo sama kaikille täs maas. Itikses on ollu eniten tarjontaa vaikka en ees mössöi käytä.

• 13+17

Keskustassa käytetään eniten. Biletyspaikat on siellä. Aakkosissa löytyy. Onneks niihin myös kuolee nopeasti.

• willythepimp

...sillä keskustassa käytetään enemmän rahaa huumeisiin, ei määrällisesti enemmän huumeita.
        Itäkeskus ja Malminkartano, niistä löytyy eniten narkkeja.

• ...................

Kaikkien huumeiden käyttö kun ei näy päällepäin. Ei viinanhajuista hengitystä yms.
      No tietenkin ne jotka esim. reseptillä saatavia bentsodiatsepiineja käyttää päivittäin ne tunnistaa kyllä puhetavasta. Sinä et välttämättä tunnista, jos käsityksesi huumeista on se että aineesta kuin aineesta saatava kuosi on mäyräkoiraa vastaavan humalan kaltainen.

• 98562

eli Roihuvuoressa asuu eniten narkkareita, ainakin siltä musta tuntuu...

• osta osta

Kyllähän noissa Itä-Vantaan paskalähiöissä on enemmän tätä touhua kuin missään Helsingissä. Surullista mutta totta. Joku Roihuvuori ja Malminkartano ei todellakaan ole lähelläkään mitään huippua. Ei edes Helsingissä.

• ---------------
        osta osta kirjoitti:

Kyllähän noissa Itä-Vantaan paskalähiöissä on enemmän tätä touhua kuin missään Helsingissä. Surullista mutta totta. Joku Roihuvuori ja Malminkartano ei todellakaan ole lähelläkään mitään huippua. Ei edes Helsingissä.

...asun Itä-Vantaalla ja suurin osa kyllä on näitä perus-tenukeppejä. Piriveikon olen nähnyt tasan kerran tämän kevään aikana.

• fasdfasfas
        --------------- kirjoitti:

...asun Itä-Vantaalla ja suurin osa kyllä on näitä perus-tenukeppejä. Piriveikon olen nähnyt tasan kerran tämän kevään aikana.

on hyviäkin asuinalueita. Niistä en nyt puhunut. Ja totta kai alkoholi näkyy ja kuuluu kaikkialla Suomessa enemmän kuin mikään muu päihde. Aivan ylivoimaisesti eniten.

• että silleen........

Piitu Uskin ohjelma joltain kanvalta - minäkö narkomaani. Oli muuten aika style rouva ittestään kertomassa- taitaa olla kuivilla vai oliko samaa stylee jo kun oli koukussa...

Ja narkomaaneja on joka puolella....... Juppiduunarit toimistohotellissa...

• sol97

Idässä vedetää köyhien kamaa(kannabis, lääkkeet, piri).. Ehkä jouluna koksu saattaa eksyä pukin mukana kuusen alle

• rööki ja viina

Eihän hasaas oo huumeita, jos viina ja rölli jätetään pois. Ei mitään jämiä, kuten ruiskui ei nää, koska kukaan ei käytä aineita. Kumeja on sitten liiaksi ja ne on kaupassakin aina loppu. Mailman turvallisin paikka, väkivaltaakaan ei oo, eikä ketään ole tapettu ainakaa 50 vuoteen. Mut parasta on se, et jos oot hädäs vaik rahat loppu, tulee aina joku hesaalainen jelppaa, ostaa bussilippua ja vaikka viikon sahkat. Ei tarvii sillon huumeita. Pollareitkin vie kotia iltasella, jos vika metro on mennyt. Paratiisissakaan ei voi olla paremmin asiat.

• Kalliosta turh porua

Kallion maine jostain syystä pahempi mitä todellisuudessa onkaan.Kallio on baarien ja terassien luvattu kaupunginosa,rattoisaa meininkiä.

Kertaakaan Kalliossa ei ole mulle tarjottu kamaa mutta keskustassa kylläkin on tyrkyttäjiä ollut hihassa roikkumassa.

• Ggotton.

Kallio on huume-elämän keskus, piritori ja neulanvaihdot, siellä on vaarallista liikkua, kun huumeporukka ryöstää kaupat. Vaasiksella älämöly yötä päivää ja rikostehtailua.

• hatsiman

Tunnistan käyttäjät. Niitä on kaikkialla.

• Anonyymi

Ja olen ollut itelle vaarassa kokemäellä

• Anonyymi

Mulla on sairaus eli epilepsiasairaus mutta kun mun velipuolilla on sairaus eli markolla ja se ajoi kolarin Rovaniemellä eli 2017 ja se sais autossa epilepsiakohtauksen sen takia mä en ostaa autoa kun voin ite johtua sairaalaan aikaa kiellä eli ambulanssilla ja pilit päällä

• Anonyymi

Siellä asuu missä vanhemilla rahaa: Kulosaari,lauttasaari. Espoo isot alueet.Ihan Matinkylän koululle asti! Vanhemmat pystyy paljon myös peitää rahalla niin ei tuu tilastoihin lehdistö näkyviin.Mitä rikkaiden kakarat isoilla taskurahoilla oikeasti tekee.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      442
      3794
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1642
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1476
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1444
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1378
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1336
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1256
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1191
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1039
    Aihe