Valkoinen Toyota Supra vm.1982, rekisterinumero NBH-4 varastettiin eilen 10.4 Helsingin Vuosaaresta klo 17 aikaan. Jos on havaintoja auton liikkeistä tai auto löytyy, niin soitto poliisille tai sähköpostia [email protected] . Autolla on paljon tunnearvoa, joten sen löytäminen on erittäin tärkeäätä! Kiitos avusta.
Varastettu Toyota Supra!
Ikävä Supraa
2
635
Vastaukset
- Ikävä Supraa
Suprani löytyi tänään Mellunmäestä, pysäköity kerrostalo asunnon parkkipaikalle. Auto oli kunnossa eikä mitään viety. Havainnon autosta teki naapurini, poliiseista ei mitään hyötyä. Kiitos kaikille avusta ja olen niin innoissani että auto on takaisin!
- naapurisi???
Oli tainnu unohtua auto kotiin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820