Farkkutakki-kysymys

Farkkutakki-kyssä

Pidätkö farkkutakeista?
Käytätkö farkkutakkeja?
Sopiiko farkkutakit miehille?
Sopiiko farkkutakit naisille?
Mikä on paras väri farkkutakille?

28

4007

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks nainen

      Ei ole lempivaatteeni farkkutakki,mutta mustan farkkutakin voisin kyllä päälleni laittaa.
      Toisille miehille käy farkkutakki,toisille taas ei.

    • PateM.

      on parhaita. Kohta saa taas käyttää.

    • vänksy

      Pidätkö farkkutakeista? ~ joistain
      Käytätkö farkkutakkeja? ~ en
      Sopiiko farkkutakit miehille? ~ kyl
      Sopiiko farkkutakit naisille? ~ ei mun mielestä
      Mikä on paras väri farkkutakille? ~ farkunsinisen eri sävyt, haalistetutkin

    • Pidätkö farkkutakeista? Joo, miksei.
      Käytätkö farkkutakkeja? No kesällä juu.
      Sopiiko farkkutakit miehille? Kaikille ei sovi, mutta sitten voi sopia vaikka jollekin 50v. miehellekin, jos on jotenkin poikamainen.
      Sopiiko farkkutakit naisille? Katso ed.
      Mikä on paras väri farkkutakille? Itselle ei sovi sininen väri, varsinkaan tummansininen. Mulla onkin muun värinen. Mutta kelle sopii, niin just esim. tummansininen on hyvä. Minusta farkkutakin pitää olla hyvin istuva, ei löysä tai leveähihainen. Eikä hihaton.

      • Minäkö se oon? :)
        Minusta on tullut vanhemmiten Kaarina Suonperä. Eli tykkään sinisestä kuin hullu puurosta. Farkkutakissakin menee. Ehkei ihan tummansininen, mutta sellainen melko kirkas kasarisininen ainakin ja vaaleansininen.


    • tonou

      Joillekin mimmeille se sopii, mutta pitää olla suht nuorekas meno, ettei näytä Kike Elomaalta. Kundeille ei sovi, aiwan havua.

      • vänksy

        mullekin tulee nainen & farkkutakki-yhdistelmästä aina mieleen kike elomaa ja se mielikuva ei oo niin kovin mukava. :D Ja sekin tosiaan vaan sen perusteella, mitä oon kuvista häntä nähnyt.

        Musta taas joillekin miehille sopii tosi hyvin.


      • tonou
        vänksy kirjoitti:

        mullekin tulee nainen & farkkutakki-yhdistelmästä aina mieleen kike elomaa ja se mielikuva ei oo niin kovin mukava. :D Ja sekin tosiaan vaan sen perusteella, mitä oon kuvista häntä nähnyt.

        Musta taas joillekin miehille sopii tosi hyvin.

        Eihän me Kikeä parjata? Kiksu on cuul, vaikkakin kampaajalle mä se roudaisin, jos ois habaa.

        (naurua)


      • vänksy
        tonou kirjoitti:

        Eihän me Kikeä parjata? Kiksu on cuul, vaikkakin kampaajalle mä se roudaisin, jos ois habaa.

        (naurua)

        80-luvun permanentin myös aina kikeen.. :) Ei mulla oo kyl aavistustakaan millanen letti sillä nykyään on, mut mielikuvissani sil on aina vaan permis ja farkkutakki.:D


      • vänksy kirjoitti:

        mullekin tulee nainen & farkkutakki-yhdistelmästä aina mieleen kike elomaa ja se mielikuva ei oo niin kovin mukava. :D Ja sekin tosiaan vaan sen perusteella, mitä oon kuvista häntä nähnyt.

        Musta taas joillekin miehille sopii tosi hyvin.

        kiken farkut on aika korkeet :) Mutta kasarihan on muotii ;)

        Eilen muuten Yrjänällä oli kiva farkkutakki x-factorissa.


      • vänksy
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        kiken farkut on aika korkeet :) Mutta kasarihan on muotii ;)

        Eilen muuten Yrjänällä oli kiva farkkutakki x-factorissa.

        " Eilen muuten Yrjänällä oli kiva farkkutakki x-factorissa."

        Jep :)


      • jumatsuikka-kike
        vänksy kirjoitti:

        80-luvun permanentin myös aina kikeen.. :) Ei mulla oo kyl aavistustakaan millanen letti sillä nykyään on, mut mielikuvissani sil on aina vaan permis ja farkkutakki.:D

        Pitkän linjan aatteen miehenä ja # LOJALISTINA # jumatsuikka-kiken lähtö ei ainakaan ollut maata järisyttävä menetys :)


      • HeHEE----

    • BlueNightSatin

      Pidätkö farkkutakeista? - pidän
      Käytätkö farkkutakkeja? - juu käytän
      Sopiiko farkkutakit miehille? - sopii
      Sopiiko farkkutakit naisille? - sopii
      Mikä on paras väri farkkutakille? - sinisen eri sävyt..

    • Pidätkö farkkutakeista? - joo, kyllä ne menee
      Käytätkö farkkutakkeja? - on mulla yksi, mutta enempi nahkatakkeja
      Sopiiko farkkutakit miehille? - joo
      Sopiiko farkkutakit naisille? - kyyllä
      Mikä on paras väri farkkutakille? - farkkusininen ;)

    • 4D tähti

      Mutta vain yksikössä. Kaksi takkia olisi jo liikaa. Farkkutakit sopii sekä miehille ja naisille jotka ei ole liian läskejä tai isoja. Blue Is the Colour.

    • Pidätkö farkkutakeista?
      - Jep.

      Käytätkö farkkutakkeja?
      - Kyllä, ilmojen mukaan

      Sopiiko farkkutakit miehille?
      - Sopii, riippuu mallista ja väristä

      Sopiiko farkkutakit naisille?
      - Juu, riippuu mallista ja väristä

      Mikä on paras väri farkkutakille?
      - Itselläni on useampiakin, eri mallisia ja värisiä. Lyhyt, tumm.punainen on suosikkirotsi, sitä tulee eniten käytettyä

    • Farkkutakki

      Juu

    • Pidätkö farkkutakeista? - en hirveesti mutten oo vastaankaan.
      Käytätkö farkkutakkeja? - muistin just että mullahan on pari kaapissa mutta ennemmin käyttäisin nahkarotseja jotka mielestäni istuu myös tyyliin paremmin.. farkkujaki ku pidän harvemmin pituuden ja ison perseeni takia.
      Sopiiko farkkutakit miehille? - harvemmin oon nähny, viimeksi tais olla sellaisen puliukon päällä joka oli niin päissään että sylki valui puhuessa molemmista suupielistä myös takille joten se ei muistona ainakaan parhaimpia.. ehkä tuo ensimmäisenä mieleen just sellaisen hampuusin tai muuten rentun, on niitä siistimpiäki takkeja nähty.
      Sopiiko farkkutakit naisille? - no naisille kyllä.
      Mikä on paras väri farkkutakille? - mitä tummempi sen parempi, itselläni vaan vaaleita.

    • Pidätkö farkkutakeista?
      - kyl

      Käytätkö farkkutakkeja?
      - omii virityksii, farkkubyysist duunattuu farkkutakkii pitkää

      Sopiiko farkkutakit miehille?
      - toisil kyl, ei toisil

      Sopiiko farkkutakit naisille?
      - kyl

      Mikä on paras väri farkkutakille?
      - normi demin

      • Pidätkö farkkutakeista?
        - Itse pidin ala-asteella ja yläasteella, mutta lukiossa mielenkiinto niihin meni jotenkin.

        Käytätkö farkkutakkeja?
        - Sen käyttö taisi jäädä lukion ekalle?

        Sopiiko farkkutakit miehille?
        - Kyllä ne jollekkin nuorelle miehelle sopivat?

        Sopiiko farkkutakit naisille?
        - Riippuu naisesta. Todella lihavan naisen päällä ne eivät näytä hyvältä. Se on vain minusta mielipide, mutta nainen saa olla oikeassa silloinkin, jos hänestä ne sopii.

        Mikä on paras väri farkkutakille?
        - Normaali demi-sininen tai vaalea kulunut. Itseäni kerran Ruotsissa katsoi nenävarta pitkin ruotsalainen kuuluisuus, kun minulla oli tumman siniset farkut ja vaaleahko farkkutakki. Tunsin yksitoista vuotiaana olevani miljonääri naisen silmissä juntti. Jalassa vielä oli silloin muodissa olleet tennarit. Ehkä tämä kokemus, että minua katsottiin kuin halpaa makkaraa - vaikutti siihen, että luovuin muutama vuosi myöhemmin farkkutakkien käytöstä.

        Mitäs sinulle kuuluu?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Pidätkö farkkutakeista?
        - Itse pidin ala-asteella ja yläasteella, mutta lukiossa mielenkiinto niihin meni jotenkin.

        Käytätkö farkkutakkeja?
        - Sen käyttö taisi jäädä lukion ekalle?

        Sopiiko farkkutakit miehille?
        - Kyllä ne jollekkin nuorelle miehelle sopivat?

        Sopiiko farkkutakit naisille?
        - Riippuu naisesta. Todella lihavan naisen päällä ne eivät näytä hyvältä. Se on vain minusta mielipide, mutta nainen saa olla oikeassa silloinkin, jos hänestä ne sopii.

        Mikä on paras väri farkkutakille?
        - Normaali demi-sininen tai vaalea kulunut. Itseäni kerran Ruotsissa katsoi nenävarta pitkin ruotsalainen kuuluisuus, kun minulla oli tumman siniset farkut ja vaaleahko farkkutakki. Tunsin yksitoista vuotiaana olevani miljonääri naisen silmissä juntti. Jalassa vielä oli silloin muodissa olleet tennarit. Ehkä tämä kokemus, että minua katsottiin kuin halpaa makkaraa - vaikutti siihen, että luovuin muutama vuosi myöhemmin farkkutakkien käytöstä.

        Mitäs sinulle kuuluu?

        Hyvää kuuluu, kiits.
        Duunannu kledjui, säveltäny, sanottanu, treenannu treenannu treenannu. Yritys X firman ostaa haluis. Myydä viel voi en, ostaes ehto soppariin seuraava tuli - Ei myydä saa viiteen vuoteen.
        Muutenkaan myydä aio en, viel.

        Muksut naapurien tuol laskemas pulkkamäkee, noin 20 m pitkä & jäädytetty. Jäälle lammen laskee. Lähtökorkeus noin 8 m, 6 m siit mutka 70 asteinen.

        Kuin hurisee siel?


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Hyvää kuuluu, kiits.
        Duunannu kledjui, säveltäny, sanottanu, treenannu treenannu treenannu. Yritys X firman ostaa haluis. Myydä viel voi en, ostaes ehto soppariin seuraava tuli - Ei myydä saa viiteen vuoteen.
        Muutenkaan myydä aio en, viel.

        Muksut naapurien tuol laskemas pulkkamäkee, noin 20 m pitkä & jäädytetty. Jäälle lammen laskee. Lähtökorkeus noin 8 m, 6 m siit mutka 70 asteinen.

        Kuin hurisee siel?

        "Kuin hurisee siel? "

        Ystävän kanssa söin kolmenmaissa kasvispizzaa yliopistolla. Sen jälkeen tuli toinen ystävä myös syömään. Sen jälkeen menin yhteen Barplayhin katsomaan futista kolmannen ystävän kanssa. Sitten matkustin dösällä himaan ja melkein pian yksi ystävä soitti ovikelloani sekä tuli ilmoittamatta vierailulle. Kotonakin tuli futista telkusta. Neljäs ystävä tuli myös pian vierailulle ja toi mukana Fazerin Sinisen. Minä kävin naapuritalon raflasta hakemassa itselleni ja friendeille pizzan, Mermaidin, jossa simpukkaa, katkarapua ja tonnikalaa. Futiksessa yllättäin Liverpool voitti Tottenhamin, tai ei voitannnutkaan, sillä lisäajalla Tottenham tasoitti. Sen jälkeen syötiin ystävien kanssa sitä Fazerin Sinistä.

        Yöllä katson mahdollisesti vähän Super Bowlia, jos jaksan valvoa. Ilmeisesti en jaksa valvoa, mutta amerikkalaista futista katsoen seuraavana yönä, jos jaksan. Katsot sinä sitä vai pitääkö yrittäjän olla jo silloin höyhensaarilla? Joskus aikaisemmin olette katsoneet Super Bowlin?

        Enempää ei jaksa kirjoittaa, sillä suun täyttää Fazerin Sininen! :)

        Kiitos tunnelmiesi kuvauksesta! Hyvää Runebergin päivää ja Laskiaista!


    • Pidätkö farkkutakeista?
      - Tavallaan kyllä

      Käytätkö farkkutakkeja?
      - En, liian vähän taskuja

      Sopiiko farkkutakit miehille?
      - Kantajansa mukaan

      Sopiiko farkkutakit naisille?
      - Mikä sopii yhdelle, välttämättä ei toiselle

      Mikä on paras väri farkkutakille?
      - Mikä sopii kantajan persoonaan

      Viimeisimmästä farkkutakista otin hihat pois ja selkään kirjoitin tekstin "I hate you 4-ever"

    • AK_K

      Ajankohtainen gallup siinä mielessä, että viikon ajan oli käytännössä jatkuvasti matkalla farkkutakki päällä ulkona. Ujo olen käyttämään tupladenimiä, näin ollen jalassa oli joko punaruskeat chinot tai mustat farkut.

      Pidätkö farkkutakeista?
      -jep
      Käytätkö farkkutakkeja?
      -aikeissa ruveta käytätmään enemmän, yli kymmenen vuotta on kaapista löytynyt joku farkkurotsi, ei kuitenkaan sovi kaikkien asujen - kuten pukupaidan - kanssa. Lisäksi Helsingissä pakkasella tuulen puhaltaessa Suomenlahdesta käytän ennemmin pitkää takkia
      Sopiiko farkkutakit miehille?
      -jep
      Sopiiko farkkutakit naisille?
      -vielä paremmin, naisilla tykkään jopa double denim-ratkaisuista eli farkut/farkkuhame ja takki samaa sävyä
      Mikä on paras väri farkkutakille?
      -vaaleaksi pesty, myös mustan ostin viime syksynä. Aluksi oli tarkoitus ostaa merkkituote (levi's), mutta ennen kuin ehdin netistä tilata, niin kivijalkakaupassa sovitin merkitöntä ja tämä tarttui mukaan käyttöön. Vaaleaa kuitenkin käytän enemmän.

    • Pidätkö farkkutakeista? Juu vaikka en itse ole omistanut sellaista noin 20-vuoteen.
      Käytätkö farkkutakkeja? Katso edellinen vastaus
      Sopiiko farkkutakit miehille?Kyllä
      Sopiiko farkkutakit naisille? yhtälailla.
      Mikä on paras väri farkkutakille? Ei värillä väliä pääasia, että suojaa tuulelta.

    • Elluhalloyb

      Pidän...
      Farkun sinine hyvä...
      Itsellä valkoinen...
      Sopii melkein kelle vaan...👍
      Voipi olla et naiset kellä isot tissit ...niin ei...

    • Anonyymi

      I En
      II Joskus kesällä
      III Ei
      IV Ei
      V Musta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe