http://www.youtube.com/watch?v=qe98e8GU7Nc
Hyvä kokoelma
Ateistien mietelauseita :)
20
364
Vastaukset
- Kössönöm
Nyt pitää mennä maate, jotta jaksaa aamulla herätä ja elää senkin päivän, kuin se olisi viimeinen. Koska se voi olla sitä.
ps. Jos en tänään illalla kirjoita tänne mitään, niin olen vainaa. Oli hauska tutustua...- Aatteleppaite2.0
hyvä päivä kuolla;)
- Kössönöm
Aatteleppaite2.0 kirjoitti:
hyvä päivä kuolla;)
ne vanhat inkkarit kuulemma tapasivat sanoa ja sitten menivät Mars-patukan kanssa kalliolle muka kuolemaan.
En vielä haluaisi kuolla. Ainakin ensi syksyyn ja Ratzingerin Englannin vierailuun asti yritän sinnitellä. - Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
ne vanhat inkkarit kuulemma tapasivat sanoa ja sitten menivät Mars-patukan kanssa kalliolle muka kuolemaan.
En vielä haluaisi kuolla. Ainakin ensi syksyyn ja Ratzingerin Englannin vierailuun asti yritän sinnitellä.Mutta jos nyt sattuu niin,,niin tänään on hyvä päivä kuolla;)
Mutta jos nyt sattuu niin,,niin tänään on hyvä päivä kuolla;)
Ainakin kuolisin onnellisena :P
- Aatteleppaite2.0
missxcessive kirjoitti:
suussa;)??
- Kössönöm
Mutta jos nyt sattuu niin,,niin tänään on hyvä päivä kuolla;)
viime viikolla ateistikaverini kanssa kuolemisesta. Hän sanoi, ettei häntä olisi ollenkaan harmittanut, vaikka lääkärit eivät olisi sitä pesuvatissa ollutta sydäntä takaisin laittaneetkaan paikoilleen, kun hän ei olisi asiasta mitään tiennyt. Hienoista liiottelua, kun hänelle tehtiin vaan pallolaajennus:)
Minä en haluaisi tietää jos minulla olisi joku tappava tauti. Tässä asiassa olen samaa mieltä kuin ne jotka sanovat, että tieto lisää tuskaa. Parempi sitten vaan tipahtaa tajuttomuuteen, kuin kitua letkuissa jossakin saatanan sairaalapetissä. - Kössönöm
missxcessive kirjoitti:
siinä mainoksessa lopetti kuolemisen, kun söi sen Mars-patukan ja päätti lähteä tapaamaan Pikku-Kukkaa...
- Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
viime viikolla ateistikaverini kanssa kuolemisesta. Hän sanoi, ettei häntä olisi ollenkaan harmittanut, vaikka lääkärit eivät olisi sitä pesuvatissa ollutta sydäntä takaisin laittaneetkaan paikoilleen, kun hän ei olisi asiasta mitään tiennyt. Hienoista liiottelua, kun hänelle tehtiin vaan pallolaajennus:)
Minä en haluaisi tietää jos minulla olisi joku tappava tauti. Tässä asiassa olen samaa mieltä kuin ne jotka sanovat, että tieto lisää tuskaa. Parempi sitten vaan tipahtaa tajuttomuuteen, kuin kitua letkuissa jossakin saatanan sairaalapetissä.todellakaan pelkää itse kuolemaa,pelkään enemmän sitä miten lapseni kasvaisivat kuolemani jälkeen,kuka suojelisi heitä.
Luotan toki vaimooni mutta ei hän samalla lailla pysty heitä suojelemaan kuten minä, olen siihen koulutuksen saanut.
Olen ollut hyvin lähellä kuolemaa muutamia kertoja,mutta emmekös me kaikki ole?
ps pelkurit kuolee monta kertaa,rohkeat vain kerran - Aatteleppaite2.0
missxcessive kirjoitti:
Kruunaisi kaiken :P
väliä miten lähtee,kunhan omaset eivät joudu kärsimään.
Tuli tuossa mieleen että tiedätkö mikä on epäluotettavinen ihminen?
Se joka epäonnistuu itsemurhassa. - 5416+21
todellakaan pelkää itse kuolemaa,pelkään enemmän sitä miten lapseni kasvaisivat kuolemani jälkeen,kuka suojelisi heitä.
Luotan toki vaimooni mutta ei hän samalla lailla pysty heitä suojelemaan kuten minä, olen siihen koulutuksen saanut.
Olen ollut hyvin lähellä kuolemaa muutamia kertoja,mutta emmekös me kaikki ole?
ps pelkurit kuolee monta kertaa,rohkeat vain kerrantakia/puolesta
- Aatteleppaite2.0
5416+21 kirjoitti:
takia/puolesta
mutta kyllä.
- onsetotta
Mikä on ateistin ensimmäinen lause kuolleena?
— Kristityt olivat sittenkin oikeassa.
:D onsetotta kirjoitti:
:D"Mikä on ateistin ensimmäinen lause kuolleena?
— Kristityt olivat sittenkin oikeassa."
Mikä on onsetottan päättelyn ongelma?
-- Onsetotta luulee uskonsa olevan totta.Kössönöm kirjoitti:
siinä mainoksessa lopetti kuolemisen, kun söi sen Mars-patukan ja päätti lähteä tapaamaan Pikku-Kukkaa...
Olisko ollu vaan insuliinikoomasta kyse :)
onsetotta kirjoitti:
:DMikä on kristityn ensimmäinen lause kuolleena?
--Muslimit olivat sittenkin oikeassa.
:oonsetotta kirjoitti:
:DMikä on kristityn ensimmäinen lause syntyessään uudelleen sammakkona?
— Hindut olivat sittenkin oikeassa.
:D
Muutama tosi hyvä! "If the God doesn't like the way..." :D
Religion is not the opiate of the masses; religion is the placebo of the masses.
- - Gregory House
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154