Jahve on rakkauden ja tuhon Jumala, rakasta häntä tai hän tuhoaa sinut.
Rakkaus ja tuho
13
113
Vastaukset
>>>Jahve on rakkauden ja tuhon Jumala, rakasta häntä tai hän tuhoaa sinut.
- Psyko<3
Raiskattu pukeutui provosoivasti puolustus oikeudessa?
Psyko<3 kirjoitti:
Raiskattu pukeutui provosoivasti puolustus oikeudessa?
Iankaikkinen itsemurha ! Silmät auki ja tietää varmasti mitä hän on tekemässä tämä psyko itsemurhapotilas ! Sairas on ihminen kun ei ota Rakkaus ja Armo vastaan vaan mielummin tekee iankaikkinen itsemurha !
- Psyko<3
savonarola kirjoitti:
Iankaikkinen itsemurha ! Silmät auki ja tietää varmasti mitä hän on tekemässä tämä psyko itsemurhapotilas ! Sairas on ihminen kun ei ota Rakkaus ja Armo vastaan vaan mielummin tekee iankaikkinen itsemurha !
Pitäisi siis anoa tyrannilta armoa ettei hän tuhoaisi minua?
Psyko<3 kirjoitti:
Pitäisi siis anoa tyrannilta armoa ettei hän tuhoaisi minua?
Oletko jotenkin kaxjakoinen ja anot siltä toiselta persoonalta ? Älä anna se hujjata sinua ! Ei se ole persoona se on percele joka on pukeutunut päälle persoona hahmon hujjataxeen sinua ! Halpaan menit! mutta voit vapautua siitä koska Jeesus ajoi ulos kokonaan legionaan yhdestä miehestä !!!
- M@k3
savonarola kirjoitti:
Oletko jotenkin kaxjakoinen ja anot siltä toiselta persoonalta ? Älä anna se hujjata sinua ! Ei se ole persoona se on percele joka on pukeutunut päälle persoona hahmon hujjataxeen sinua ! Halpaan menit! mutta voit vapautua siitä koska Jeesus ajoi ulos kokonaan legionaan yhdestä miehestä !!!
Sitä armoa nyt pitäisi oikein anoa? Minulta itseltäni vai Jumalalta?
M@k3 kirjoitti:
sanoit ! Näin ---> Pitäisi siis anoa tyrannilta armoa ettei hän tuhoaisi minua?
Minä sanoin älä tee iankaikkinen itsemurha ? Niin sä sitt olet tyranni jos menet uhmaamaan tekemään iankaikkinen itsemurha vai mitä? Kun sulla on toinen vaihtoehto !!- M@k3
savonarola kirjoitti:
sanoit ! Näin ---> Pitäisi siis anoa tyrannilta armoa ettei hän tuhoaisi minua?
Minä sanoin älä tee iankaikkinen itsemurha ? Niin sä sitt olet tyranni jos menet uhmaamaan tekemään iankaikkinen itsemurha vai mitä? Kun sulla on toinen vaihtoehto !!Sitä armoa nyt pitäisi oikein anoa? Minulta itseltäni vai Jumalalta?
M@k3 kirjoitti:
että sun pitäis iteltä anoa sen armon,,, koska minust tuntuu että olet niin kylmän rohkea,, että meinat tehdä iankaikkinen itsemurha vapaehtoisesti ja tappaa itsesi iankaikkisesti. Kuules ei kukaan sitä pysty estä..
Huudat varmaan kun annat mennä että olen coooooool ? hui hyi sentäään sanon minä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- M@k3
savonarola kirjoitti:
että sun pitäis iteltä anoa sen armon,,, koska minust tuntuu että olet niin kylmän rohkea,, että meinat tehdä iankaikkinen itsemurha vapaehtoisesti ja tappaa itsesi iankaikkisesti. Kuules ei kukaan sitä pysty estä..
Huudat varmaan kun annat mennä että olen coooooool ? hui hyi sentäään sanon minä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Suosittelet siis raiskauksen uhrille että hän anoo raiskaajalta armoa ja yrittää rakastaa tätä.
Voi suositeletko että raiskauksen uhrin pitäisi muuttua nöyremmäksi tai jotain? M@k3 kirjoitti:
Suosittelet siis raiskauksen uhrille että hän anoo raiskaajalta armoa ja yrittää rakastaa tätä.
Voi suositeletko että raiskauksen uhrin pitäisi muuttua nöyremmäksi tai jotain?raiskannut sua ? Ei ollut reilua !!! : (
- M@k3
savonarola kirjoitti:
raiskannut sua ? Ei ollut reilua !!! : (
Sinut meinattaisiin raiskata, niin mitä tekisit?
Vähän sama kuin että, noudata lakia tai joudut oikeuteen. Tosin Jumala on armollisempi,onneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 377192
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353731Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533642Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463514- 603181
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1293096Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342779- 372730
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/482476Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272445