Alkaa pikkuhiljaa pää hajoamaan.

Nyt viides viikko lähenee loppuaan eivätkä maha oireet ota helpottaakseen.
Kävin lääkärissä, määräsi jotain vatsa happoja lieventävää lääkettä joka kyllä auttoi jatkuva närästyksen tunne on kadonnut. Jouduin myös ylä ja alavatsan ultraäänitutkimukseen mitään poikkeavaa ei lyötynyt.
Mutta mahaan "koskee" edelleen ja tuntuu että jos syö niin oksentaa, näin ei kuitenkaan ole vielä tapahtunut... pitääkin tarkistaa lääkkeen haitavaikutukset....... Alkaa pikkuhiljaa tämä jatkuva mahatauti nakertaa henkistä kestävyyttä, kun ei millään tahdo syytä lyötyä eikä tunnut helpottavan vaikka mitä tekisi.
2189
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

närästyslääkkeen sivuvaikutuksia? Mistä asti maha sitten on vaivannut ja oletko nauttinut jotain sopimatonta vielä jälkeenpäinkin, kun ei se ole parantunut? Pää tosiaan hajoaa molemmista päistä, jos menee esim. natriumglutamaattipitoista einestä haukkaamaan. Ensin tulee hirveä jyskytys ohimoille ja parin päivän päästä sitten halkeaa peräpää verille eikä kirvelylle tule loppua, jos ei parannusta tee.

Äänestä
  • Maha on vaivannut noin viitisen viikkoa. Tämän viikon tiistaina (13.4.) kävin lääkärissä ja sain maha happo lääkkkeitä jotka helpottivat oloa osittain. Eilen (15.4.) olin ultraäänessä eikä mitään lyötynyt.
    Tänään jo aamu muroja syödessä tuntui siltä että kohta oksennan ja siiten oli koko päivän sellainne pahaolo eikä meinannut ruoka maistua näitä epäilen (toivon) lääkkeen haittavaikutuksiksi.
    Pitää odotta verikokeiden tulosta niin ehkä tietää mikä se sopimaton on mitä ei saisi nauttia.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


dfefghjkjiiuihu kirjoitti:

Nyt viides viikko lähenee loppuaan eivätkä maha oireet ota helpottaakseen.
Kävin lääkärissä, määräsi jotain vatsa happoja lieventävää lääkettä joka kyllä auttoi jatkuva närästyksen tunne on kadonnut. Jouduin myös ylä ja alavatsan ultraäänitutkimukseen mitään poikkeavaa ei lyötynyt.
Mutta mahaan "koskee" edelleen ja tuntuu että jos syö niin oksentaa, näin ei kuitenkaan ole vielä tapahtunut... pitääkin tarkistaa lääkkeen haitavaikutukset....... Alkaa pikkuhiljaa tämä jatkuva mahatauti nakertaa henkistä kestävyyttä, kun ei millään tahdo syytä lyötyä eikä tunnut helpottavan vaikka mitä tekisi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu