Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Selvi Fast Food Center

ranskikset nortilla

Piti tänään käydä testaamassa kyseisen paikan sapuskat mutta sehän stoppasi siihen kun havaitsin paikan kaksi työntekijää röökillä sisäänkäynnin vieressä. Ei kiitos, vetäkää röökinne, meitsi kantaa muualle rahat. Helvetin tökeröä käytöstä ko puljun työntekijöiltä, tuskin pesette tupakalle haisevia kätösiänne kun alkeellisetkin käytöstavat puuttuvat.
Voisiko jompikumpi teistä (tupakkaa kärytti nainen ja mies) perustella käytöstänne.

31

4237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nortti palaa

      ja viina maistuu
      thats life

    • kamel etälturkkusest

      S auhut E nnen L örtsyn V ääntöä I hmisille....joko selvis?

    • muualle syömään

      Eipä tuo ole ainoa vastenmielinen ajatus mennä koko puljuun vaan myös jo pelkkä työntekijöiden käytös asiakkaita kohtaan, hyvin ynseää ja epämiellyttävää. Ruoanteko on todella epähygienisen näköistä, samaan tupakointiin olen kiinnittänyt huomion.

    • tupakka ällöttää

      Kuljen siitä ohi päivittäin ja olen kiinnittänyt samaan asiaan huomiota!

      Eikö siinä puljussa ole takaovea jonka kyljessä vois poltella? Tai menisivät muuten talon taakse, ei ole pakko koko henkilökunnan olla yhtä aikaa tupakalla? Ei muuallakaan voi koko talo tyhjentyä tupakkatauon takia... ?

      En missään tapauksessa mene mihinkään puljuun asioimaan (siinä ollut lemmikkikauppa ja työvoimatoimisto yks esimerkki) jos etuovella seisoo TALON OMAA HENKILÖKUNTAA sauhuilla, asiakkaat on eri asia...

      • lasten mallu

        nörtit röökaa myöskin kioskinsa ulko-ovella, joten ei sinnekään.


      • Joo, kyllä näin on..
        lasten mallu kirjoitti:

        nörtit röökaa myöskin kioskinsa ulko-ovella, joten ei sinnekään.

        Vanha lemmikkikauppa, Data-Centeri, työvoimatoimisto ja nyt Selvi !! Hyvää mainosta onkin kun henkilökunta vetelee sauhuja oven edessä posket lommolla!!! Jotain rajaa!


      • ¨^
        Joo, kyllä näin on.. kirjoitti:

        Vanha lemmikkikauppa, Data-Centeri, työvoimatoimisto ja nyt Selvi !! Hyvää mainosta onkin kun henkilökunta vetelee sauhuja oven edessä posket lommolla!!! Jotain rajaa!

        Kyl on köyhää


      • mustakin

        Tosiaankin. Muistan ajat 70-80-luvuilla kun sai vapaasti röökata joka paikassa. Minäkin pikkupoikana palvelin asiakkaita natsa suussa huoltoaseman kassalla. Ei haitannu ketään. OI NIITÄ AIKOJA.


      • naapurin tyttö
        mustakin kirjoitti:

        Tosiaankin. Muistan ajat 70-80-luvuilla kun sai vapaasti röökata joka paikassa. Minäkin pikkupoikana palvelin asiakkaita natsa suussa huoltoaseman kassalla. Ei haitannu ketään. OI NIITÄ AIKOJA.

        ...ja minä muistan samoihin aikoihin eläneenä että joka kodissa oli tuhkakuppi pöydällä, poltti sitten talon asukkaat tai ei! Kaikkien kodit haisi aina tupakalle.

        Vanhoissa 60-70-luvun kuvissa äiti imettää vauvaa ja vieressä vaari vetelee piippua ja kaikilla on hauskaa! Onneksi näin ei ole enää.


      • poispoissa
        naapurin tyttö kirjoitti:

        ...ja minä muistan samoihin aikoihin eläneenä että joka kodissa oli tuhkakuppi pöydällä, poltti sitten talon asukkaat tai ei! Kaikkien kodit haisi aina tupakalle.

        Vanhoissa 60-70-luvun kuvissa äiti imettää vauvaa ja vieressä vaari vetelee piippua ja kaikilla on hauskaa! Onneksi näin ei ole enää.

        ja kieltoyhteiskunnan lonkerot menevät aina vain pidemmälle.

        Kohta varmaan nauraminenkin kielletään koska harvalla on hauskaa ja se ei ole tasa-arvoista.

        Nyt Nortille. Ulos.

        Lähde mukaan tyttö savustan pääsi sekaisin. Puss.


    • ...

      Eikö se ole aivan sama istuvatko työntekijät ulkona vai sisällä? Takaovella ei varmaan näe sitäkään tuleeko asiakkaita..

      Jos olisit edes kerran käynyt siellä tietäisit, että kyllä he pesevät kätensä ennenkuin alkavat tekemään ruokaasi.

      Itse olen käynyt kyseisessä paikassa ja pitänyt palvelusta, ruuasta ja ilmapiiristä.

      Eikö se ole jokaisen oma asia polttaako vai ei? Löysätkää pipoa, maailmassa on oikeasti pahojakin asioita.

      • Viltteri5

        Koulutetut, asiakkaistaan välittävät, asiakaspalvelussa olevat henkilöt eivät tupakoi ravitsemusliikkeen tai minkään muunkaan liikkeen etuovella.


      • ...

        joo itekki oon ollu siel syömäsä ja ruoka on oikein hyvää kohtelu on ainakin mua kohtaan ollu erittäin ystävällistä


      • kauhistunut akka

        Olin avajaispäivänä hakemassa kyseisestä paikasta pitsaa ja silloinkin oli nais ja miestyöntekijät oven suulla röökillä ja siitä suorilla vääntään kepappia eikä muuten kumpikaan pessyt käsiään.....että se oli mun kohdalla kyllä ensimmäinen ja viiminen kerta kun hain sieltä ruokaa!!!!!!! eka kepap jyrää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • akka oot viimeksi
        kauhistunut akka kirjoitti:

        Olin avajaispäivänä hakemassa kyseisestä paikasta pitsaa ja silloinkin oli nais ja miestyöntekijät oven suulla röökillä ja siitä suorilla vääntään kepappia eikä muuten kumpikaan pessyt käsiään.....että se oli mun kohdalla kyllä ensimmäinen ja viiminen kerta kun hain sieltä ruokaa!!!!!!! eka kepap jyrää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        pessyt perseesi.Juttus haisee kilpailijalta.


    • style no smoke

      He pauistavat pizzaa puku päällä joten tupakanpoltto ei haittaa he ovat tyylikkäitä

      • style first

        So true, true vai mitä mieltä muut ovat?


      • Savuttomat
        style first kirjoitti:

        So true, true vai mitä mieltä muut ovat?

        Tupakointi on AINA törkeää ja varsinkin tässä tapauksessa kun kyseessä on ruokapaikka.


      • on kivaa
        Savuttomat kirjoitti:

        Tupakointi on AINA törkeää ja varsinkin tässä tapauksessa kun kyseessä on ruokapaikka.

        ja kiva on aina sopivaa


    • hyi olkoon

      Allekirjoitan tuon kaiken, mitä tuossa ylhäällä on kirjoitettu. Hyvä kun muutkin ovat huomanneet tuon saastaisen tavan tehdä ruokaa. Eikä toi ko paikka välttämättä ole ainut, missä tupakkisin käsin koitetaan jotain vääntää..pesevätköhän käsiään edes vessasta tultua.. tuskin, sillä usein noitten tollasten paikkojen vessatkin ovat tosi epäsiistejä.

    • ei kannata

      Dodii, pojaat sitten tyhjentävät paikkaa,se on loppu ny.

    • juuri niin

      Paikka ei ole loppu vaan koittavat uudella nimellä ja vanhalla paikkakunnalla olleella. Sattuvat vaan olemaan samaa sukua Selvin työntekijöiden kanssa ja ihan yhtä samanlaisia. Mukaan tuli vain entinen toisen pizzapaikan pitäjä ja taisi vielä tehdä törkeän teon aiemmin olleelle paikalle. Älkää hyvät ihmiset siis langetko tuohon miinaan, sama selvi yhä edelleen, nimi vain muuttui

      • niin juuri

        Eli samaa vanhaa paskaa mutta uudessa paketissa. Älkää hyvät ihmiset langetko tuohon miinaan.


    • Pakettikaan ei varsinaisesti ole uusi, samat työntekijät höystettynä parilla uudella joilla taatusti samat tavat, ihan samaa sukua ovat heistä on ongelmaa ollut aina.

    • Vilnuska

      Valitettavasti Selvi loppu. Parhaat pitsat Karhun jälkeen ja kotiinkuljetus pelkkää plussaa! Käytiin uudessa paikassa pitsalla eikä mennä toiste, mauttomat lätyt enkä ainakaan minä löytänyt omastani tilaamaani valkosipulia. Yliystävällisyyskään ei välttämättä ole pelkästään hyvä asia. Siis siirryn jälleen Karhun asiakkaaksi jos ei breween jaksa kävellä :)

      • oojreotvjv

        Siis et jaksa Breween saakka kävellä? Olet siis tyypillinen pizzaa päivittäin ahmiva paksukainen joka ei suoriudu edes alkeellisesta "liikuntasuorituksesta".


    • eirasisti

      ent. selvin omistaja on meille tuttu ja hänen isänsä jo pidemmältä ajalta (vuosia) ja on ihan kunnollinen ihminen. Parempi paikka nyt vaikka olisikin samoja työntekijöitä. Paremmat annokset kun ex selvissä ja nätimpää ja pidän siitä ystävällisyydestä, poika tullut isäänsä ;)

      Menen jatkossakin eikä kyllä johdu siitä, että on tutun paikka. Käyn ekassakin.

    • pitzan perässä

      Todella hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu!

      • Näin on

        Kävimme myös tänään syömässä ja ei mitään moitittavaa ole paikassa. Ruoka hyvää ja palvelu ystävällistä ja ympäristö siisti. Mitä muuta vielä tarvitsisi olla.


    • aioudsh

      Ruokahan on parempaa nykyisin. Selvin safkat oli täyttä p**kaa.

    • Anonyymi

      Nykyisin henkilökunta jopa agressiivistä asiakkaita kohtaan ja ruoka ala-arvoista mutta omistaja ylimielinen. Ei koskaan enää!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe