Ei millään pahalla, mutta olisi kiva tietää autolliikkeestä/henkilökunnasta vähän enemmän tietoja.
Nettiautossa ilmoitellaan hienoja jenkkejä, mutta arveluttaa tämänlainen luimistelu.
Finnish Line Auto!
83
6736
Vastaukset
- 3
luimistelu?
- zeta zunii
Haluaisin tietää, keiden kanssa asioin, jos asioin.
- hah hah haa
urpon kannattaa unohtaa haaveilu.kehotan jatkamaan fillarilla.
- rggg4e
http://www.circleblue.co.uk/business_contact_us.html
Varmaan mitään tekemistä tuon ulkolaisen firman kanssa?
Kuvan ovat ottaneet todennäköisesti luvatta ensimmäisten
googlen hakutulosten perusteella.r
- Mongose
Terve,
Koskien firman toimintaa: Minä ainakin toin Ford Excursionion vuosimallia 2001 Suomeen firman pitäjän avulla. Auto tuli vähän yli 4 viikossa ja rahaliikenne hoitua helposti, ei ongelmia. Autokin oli juuri semmoinen kuin kuvissa piti ollakkin. Ainakin minä voin suositella tätä putiikkia.- -
Kuullu vähän semmosta huhua että autot olis tulematta, mutta rahat on menny. Eli olkaas tarkkana.
- ipai
- kirjoitti:
Kuullu vähän semmosta huhua että autot olis tulematta, mutta rahat on menny. Eli olkaas tarkkana.
Tai niin kuin minun kohdallani. Auto tuli, mutta jäi konttiin viikoiksi maksamattomien rahtien vuoksi. Maksoin auton ja rahdin kokonaisuudessaan kauppakirjan mukaisesti enne auton lähtöä Jenkeistä. Odottelun ja useiden kyselyiden jälkeen selvisi, että kontti, jossa omani lisäksi oli kaksi muuta kulkinetta seisoi satamassa "rahtipiikin vuoksi". Sain sovittua rahtifirman kanssa, joka toimi muuten kiitettävästi, että maksettuani oman osuuteni rahdista uudelleen, saan kärryn ja paperit. Lysti maksoi n. 1500 e lisää.
Olkaa varovaisia ko. automyyjän kanssa!! - Dodge Ram
ipai kirjoitti:
Tai niin kuin minun kohdallani. Auto tuli, mutta jäi konttiin viikoiksi maksamattomien rahtien vuoksi. Maksoin auton ja rahdin kokonaisuudessaan kauppakirjan mukaisesti enne auton lähtöä Jenkeistä. Odottelun ja useiden kyselyiden jälkeen selvisi, että kontti, jossa omani lisäksi oli kaksi muuta kulkinetta seisoi satamassa "rahtipiikin vuoksi". Sain sovittua rahtifirman kanssa, joka toimi muuten kiitettävästi, että maksettuani oman osuuteni rahdista uudelleen, saan kärryn ja paperit. Lysti maksoi n. 1500 e lisää.
Olkaa varovaisia ko. automyyjän kanssa!!Mulle kävi kuten ipai:lle. Itse osti auton San Diegosta ja jätin sen Finnish Line Autoon, että käyttävät sen takuuhuollossa, hommaa siihen varusteita ja sit rahti firmaan, koska ei ollut aikaa jäädä hoitamaan asioita vaan oli palattava suomeen. Tyhmä olin kun maksoin rahdit etukäteen Saukkoselle, koska se jätti maksamatta. Lupasi maksaa minulle myöhemmin, mut ei ole nyt 6kk kuulunut mitään. Ei uskalla vastata puhelimeen tai maileihin. Olin kuitenkin onnekas että auto ylipäätään tuli Suomeen. Siitä voitte päätellä mitä mieltä olen ko. puljusta!!!
- Sorpusta
- kirjoitti:
Kenen auto tulematta,lopettakaa pellet paskapuhe.....
- sorpusta
ipai kirjoitti:
Olkaa varovaisia ko. automyyjän kanssa!!Olet tainnut saada rahtimaksun takaisin, joten lopeta paskapuhe
- huiattu
juha saukkonen on helvetin huijari,mutta hänet lopetetaan pian,rahat meni
auto ei tullut
- odottava isä
Itse tilasin auton kyseiseltä firmalta ja pitäis tulla viimeisen puhelinkeskustelun mukaan kesäkuun alussa Suomeen. Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää !? Toisaalta jos tämä Saukkonen kusettaa niin olen varautunut investoimaan toisen kympin siihen, että `etelä-suomen´ pojat lentävät rapakon taakse tapaamaan Saukkosta ja hoitamaan asian niin, että olen ostajana tyytyväinen.
Tuskinpa sentään.. Vielä kaikki mennyt suunilleen niinkuin on puhuttu..- ..
itse odotan pyörää kyseiseltä firmalta, pitäs tulla kesäkuun loppuun menessä. jos ei tule, voin lähteä mukaan ja sopimaan "kaupan" käynnistä.
- Sorpusta
.. kirjoitti:
itse odotan pyörää kyseiseltä firmalta, pitäs tulla kesäkuun loppuun menessä. jos ei tule, voin lähteä mukaan ja sopimaan "kaupan" käynnistä.
Tunnen kundin ja varmaan maksaa sun matkan, jos haluut matkustaa
moikkaamaan.
- odottava isä
Ei sinne kannata itse lähteä `kinastelemaan pikkuasioista´. 5 tuhannellakin saa jo paljon näin lama-aikana !? Odotellaan nyt kuitenkin vielä toiveikkaana..
`odottava isä´ - wdc
Henkilökunta on aikoinaan kaikki nussittu tähän maailmaan..
ihmisiä siis ovat, apinako kyselee?
Luimistelu hmm, osaatko ostaa autoa?
Mitä merkitystä sillä liikkeellä on, autohan se ratkaisee eli
mitä ollaan ostamassa. Autoliike oli se sitten mikä
hyvänsä niin ei ne välttämättä tunne sen auton teknistä kuntoa.
Sun se pitäisi tuntea..- Odottava Isä
Auto tuli ja oli odotettua parempi kaikin puolin! Muutenkin kaikki meni niin kuin oli sovittu.
Kesti pari ylimääräistä kuukautta, mutta niin kyllä olinkin ajatellut asian.
- Pettynyt palveluun
Itellä todella huonoja kokemuksia. Auto josta tehtiin kauppaa ja luvattiin soittaa tarkemmin minulle niin sain onneksi sähköpostiin edes vastauksen, että autoni oli myyty nyt toiselle henkilölle? Vaikka meillä oli kaupanteko päällä koko ajan ja nimeä mainitsematon henkilö lupasi soitella autosta tarkemmin. Onneksi en maksanut mitään etukäteen, mutta palvelu ei ole ko. Liikkeessä samalla tasolla kuin Suomessa ja takuutkin on vain puheita ja kyllä herää kysymyksiä mieleen onko autot samoja joista kuvia näytetään? Kehoitan erityiseen tarkkaavaisuuteen ko. yrityksen kanssa toimimiseen. Kertoohan tuo avoimuuskin jotain yrityksestä, koska ei yhteystietoja ole helposti saatavilla jos ollenkaan. Vertaa vaikka Suomalaisia liikkeitä, joissa on sihteeritkin yhteystietoineen julki eli tähän johtopäätökseen toiminnasta saadusta kuvasta kyseessä on pieni liike ja vähän autoja. Silloin rahaa on vähän kiinni autoissa. Luulisi kun Los Angelesissa toimii niin rehellisellä liikkeellä olisi autoja myynnissä enemmän kuin vajaa 30 kpl. Onhan väestöäkin enemmän kuin Suomessa, mutta jos omat markkinat on pilattu toiminnalla niin on helppoa siirtyä Suomeen, josta auton palautuskin on hankalaa. Itsellä on vain huonoja kokemuksia asiasta. Puollustuspuhujat on täällä heitä jotka ovat ns. kumppaneita, maahantuojia jne..
- konsulennti
Ei kai se sun auto ollut joka myytiin toiselle henkilölle jos et ollut sitä vielä ostanut. Luuletko että autoliikkeet odottaa maailman tappiin että joku jonka kanssa on kauppaa tehty suvaitsee päättää kaupan.. Kauppa tehdään sen kanssa joka ensimmäisenä ostaa ja muut voivat alkaa etsimään uutta miettimiskohdetta .
- sorpusta
Et tainnut olla tosi ostaja, se joka maksaa auton ensin on sen ostanut.
Kuulin itse ko autokauppiaasta muualtakin kuin nettipalstoilta ja uskaltauduin tilaamaan kauan himoitsemani klassikko cabrioletin.Tänään ajelin punaisen paholaisen talliini.
Moni tuntui olevan suivaantunut laivauksen kestosta.Kesti se minun kohdalla mutta järki käteen kun kontti lastataan toisella puolella maailmaa ja kontti vaihtaa euroopassa vielä laivaakin.Kestäähän se.
Paljon on poikaa mollattu mutta itsellä kokemukset ovat hyviä.Muutama pahanilmanlintu saa helposti mustattua maineen.Kaikki toimi ja sain väliaikatietoa emailillä tai puhelimella.Ja Suomen päässä Uniq Wheelsin toiminta oli loistavaa.Toteutti minun erikoistoiveetkin.
Ja kaikkein tärkeintä tuote oli juuri sellainen mikä kuvissa näkyi.
Itse voin kyllä suositella ko kioskia.- JJ
täyttä paskaa myy kaveri!!!!!Ja on omakohtasta kokemusta.
- Tyhmä nimi.
Mitä Finnish Line Auto tarkoittaa? Suomalainen viiva-auto?
- Markkinatalous
Saukkonen on alan miehiä.
- No Problemo
Itse ostin auton sieltä ja sain just sen mitä puhuttiin ja mistä maksoin tai toisaalta auto oli parempi kuin odotin.Homma toimi hyvin ja sain vielä linkin mistä näki,että auto oli matkalla ja Saukkonen vielä itse kyseli joko auto on tullut perille ja olinko tyytyväinen autoon.Suomessa maksettiin rahti ja alvi. Mun kohdalla palvelu pelas hienosti.Ameritikasta kun auto lähtee laivalla,niin siinä kestää oman aikansa,että se on täällä.
- -Jouni-
Nyt olen odottanut moottoripyörää yli puolivuotta. Alkuun viestitys toimi, puhelimeen vastattiin samoin sähköposteihin. Pyörän piti olla Suomessa 15.1.2012, mutta ei ole vieläkään. Kauppahinnasta takuuksi sain tingattua noin puolet takaisin. Perään tuli erilaisia selittelyitä miksi kestää, mutta mitään selkeää dokumentaatiota mistään ei ole. Sähköpostitse lähetetty kauppakirja on ainoa mitä minulla on koko kaupasta. Hiukan huolestuneena katselen tulevaisuuteen, mhdanko ikinä tuolla pyörälla ajaa? Mahtaako koko pyörää olla edes olemassa? Missähän se on nyt?
Jotenkin ainakin mieltä helpottaisi kun myyjä edes vastaisi sähköpostiin tai puhelimeen.... Tänä vuonna joku on jotain saanut ko. firmasta sekin hiukan helpottaa. Ei vain meinaa usko ja luottamus riittää.Viime vuoden puolella sain itse tilaamani vw cabrioletin.Itselläni kesti aikansa kun tuli mutta nyt olen onnellisena ajellut katto alhaalla ja nauttinut kesästä.
Avoista innostuneena tilasin Finnishline autolta toisen classikon MB sl 450 ja mesen pitäisi rantautua näillä näppäimillä.
Itselläni on ainakin tähän saakka toimineet niin raha-asiat ,toimitukset kuin kommunikointi ihan asiallisesti.
- Buy or No
Nimimerkki "Markkinatalous, Saukkonen on alan miehiä".
Kommentti, mikä kuuluu kansainväliseen kauppaan, siis olen tuntematta tapausta: Normaalia toimintaa, siis.- petettykö ...
on tosi alanmies myi mulle moottoripyörän jota ei ole tullut vieläkään pian on mennyt vuosi kun maksoin pyörän rahat meni mutta mitään en oo saanut... vittu mikä mies ei vastaa viesteihin mutta kyllä raha kelpas .täys huijari koko mies...
- Hyväuskoinen
Joo tää jätkä huijas rahat, lupaa ja lupaa mutta nyt menny jo 9 kk ja ei tullut tavara ja rahat katos
- --
Mukava lukea, että on aika monia muitakin petetty, kuin minua. Pitääkö meirän porukalla käyrä perimässä rahamme takaisin? Voi Saukkonen parka, kun näemme sinut porukalla, odotan tapaamista mielenkiinnolla.
- Vesku J
Laitoin aiemmin tänne kommentin, joka on sittemmin kadonnut. Uusiksi, mutta lyhyeemmin. Sain SaukkosenJuhalta hyvän Mersun sopimuksen mukaan. Auton tulo vei kyllä reippaasti aikaa, mutta tyytyväinen olen ollut.
- NO car
Moi!!
Itse tilasin auton toukokuun lopussa 2012 ja myöskin maksoin sen. Piti olla perillä Suomessa heinäkuun lopussa mutta ei ole vielä näkynyt! Viesteihin/puheluihin ei saa enää vastausta. Yhteydenpito oli loistavaa siihen asti kun rahat olivat tilillä sitten loppu. Yksinkertainen kysymys? ostaisinko tältä kaverilta uudestaan mitään: EN IKINÄ!!! - kavallus
Auttaiskohan jos ottaisit viranomaisiin yhteyttä?
- Mitä se auttaa!
Antaako ne virannomaiset sinulle rahat takas?
- VJSA
Esimerkki toisesta firmasta. Joku Suomen poika oli oleskellut aikansa Etelä-Afrikassa ja kun hän ei katsonut voivansa itse ajaa sieltä ostamaansa autoa Suomeen, hän oli tehnyt sopimuksen rahtifirman kanssa: "Auton kuljetus Helsinkiin". Mutta eipä kuulunut autoa; pitkän ajan päästä selvisi, että auto oli päätynyt jumiin Tanskan Helsingöriin. Kuukaudet seurasivat toistaan, ja pinna kiristyi.
- petettykö....
onko kellää tietoa elääkö vielä finnish line auton omistaja. lupas maksaa mulle rahat takais mutta mitä ei näy eikä jätkä uskalla vastata viesteihin...kyllä on soppeli jätkä..
- 29
Toivottavasti saa rahas. Mullekkin se on velkaa..
Olen alkanut miettimään jos että, pystyiskö poliisi tekemään mitään täältä käsin?
- huiattu
Maksoin auto puoli vuotta sitten Saukkoselle, autoa ei tullut eikä tule!
Saukkosen päivät ovat pian loppumassa. - Periaatteellinen
Tolta paskahousulta ei kannata ostaa mitään. Se on tälläkin hetkellä mulle rahaa auki, ei ole palauttanut vaikka on luvannut...
- Eudoxos
Onpa firma siellä Amerikoissa mikä tahansa, auton tai muun menopelin tulo sieltä Suomeen ja kotipihaan asti vaihtelee syystä tai toisesta kovin suuresti: kuukaudesta VUOTEEN, ellei ylikin. - En itse tunne ketään (vaikka olen ollut yhteyksissä hyvinkin moneen ostajaan), joka olisi jäänyt nuolemaan näppejään. Kärsivällisyyttä!
- petettykö...
jo joo vuosi sitten ostettu hd jonka saukkonen lupasi toimittaa mutta mitää ei oo tullut sittemin on saukkonen luvannut palauttaa rahat takaisin mutta en oo saanut niitäkään seliityksiä on tullut sähköpostiin kaiken moisia mutta missä saukkosen lupaamat mun rahat on ...
- mammas pojke
No nyt se on kadonnu myösen tsättiautosta,joten se siitä?
- Eudoxos
Miten niin kadonnut? Onhan tuolla autoja. Tuo Maserati pitäisi kyllä ostaa pois (on parempi merkki kuin Mercedes).
- mammas pojke
Pompsahti taasen takaisin,mutta ei siellä ollu mitään Maaseratia,vain 6 autoa,on tainnut kauppa käytä.
- Musse 05
Tännehän voi jokainen kirjoittaa vaikka mitä paskaa kaikesta.
Jos haukutte myyjää nimellä, niin pitää olla munaa laittaa alle myös oma nimi, vai ?
Ystäväni asuu jenkeissä k.o kaverin lähellää,,,,paljonko pitää rahaa hakea ;) - petettykö...
joo kyllä on helppo kirjoitaa kun on tullut petetyksi.Mistähän ne rahat sais takaisin jotka maksoin herra Saukkoselle. Tuskin niitä kukaa mulle maksaisi vaikka tähän laittaisin nimeni ja tilinumeron .Ja vielä raha summanki...
- musse
saukkosesta on tehty useampi rikosilmoitus suomen poliisille joten kyllä se lainkoura yltää myös jenkkeihin. saukkosen kusetusviestejä ei kyllä kannata uskoa valehteli minullekkin puolivuotta että kyllä se auto tulee.
- Topi9
Jollakin toisella palstalla luki pari vuotta sitten, ettei lain koura välttämättä jaksa ulottua Suomesta ison veden yli, mutta eihän sitä tiedä, jos tilanne on parantunut. Myyjä näyttää sentään 30olevan olemassa. - Tilanne olisi pahempi, jos kaikki teksti olisi kadonnut. Tämä tietysti koskee myös kysymystä, onko ylipäänsä järkevää ostaa autoa maailman ääristä pelkän kuvan ja sähköpostittelun avulla ja mahdollisesti puhelimessa yksityiskohtia kyselemällä. Toivotaan, että asianne selviävät. Topi.
- Pontiac 2
Kyllähän toi saukkonen vielä autoja kaupitellaan. Itseäkin tein siitä rikosilmoituksen uskon etä lainkohtaa yltää sinnekin. Kuulemma kusettaja tullia autojen hinnoissa millä tullaa ne Suomeen jos joku sattuu saamaan auton Suomeen. Kysykää Hämeenlinnasta eteläsuomen sijoitus Oy stä millainen huijari se saukkonen on!!
- Cadillac76
Cadillac Eldorado 1976
Tilasin auton Finnish Line Auto Lcc:ltä 28.5 2012 ja maksoin sen 30.5.2012 kauppahinta 15000e sisältäen rahdattuna ja tullattuna "avaimet käteen" periaatteella Hämeenlinnassa.
Auton piti lähtä seuraavalla viikolla Suomeen ja olla Suomessa Heinäkuun aikana.
Useista kyselyistä huolimatta auton rahtauspäivää en saanut selville koska aina oli jokin syy ettei voinut ilmoittaa päivää, mutta auto oli kuulemma laivassa.
Viimein 18.9.2012 tein rikosilmoituksen Oulun poliisille koska en saanut Finnis Line Auto Lcc/ Juha Saukkosta enään kiinni.
Auto rahdattiin jenkeistä Marraskuussa ja auto saapui Ouluun lopulta 19.12.2012.
Minulle jäi vielä maksettavaa 4069.92 euroa tulleja rahteja yms huolintakuluja mitä Finnish Line Auto Lcc/Juha Saukkonen lupasi hoitaa ja mitkä kuuluivat hänelle mutta hän ei hoitanut.
ANNAN MIELELLÄNI LISÄTIETOJA AUTON HISTORIASTA SEKÄ KYSEISESTÄ YRITYKSESTÄ TÄLTÄ PUOLEN VUODEN AJALTA:
T. Kai Nurmi 040 5315572
[email protected]- Sepe
Kiitos paljon. Otan yhteyttä. Sepe.
- Joulupukki 666
Lähettäkää kaverille lisää rahaa eihän se muuten pärjää. USA on kallis paikka asua jos ei ole töissä eikä ole tuloja, niin tarvii suomalaisia sponsoreita.
- sinne vaan
Lähettäkää vaan rahanne sinne kyllä sielä ottajia on.
Onhan täällä suomessa halvempia ja hienompia autoja ei tarvi rahdata kilotavaraa
Amerikasta. - sinne vaan
Mihinkäs nettiautosta Finnish Line Auton myytävät autot on poistunut vai onko kauppa käynyt kuin raju ilma.
- moi pojat
Ihmiset tykkäävät ostaa mielikuvitusautoja.Maksakaa ja ajelkaa unissanne niillä rautalehmillä
- 9900099
Kovasti on osoitteita/ puh.numeroita kyseisellä firmalla.
http://companies.findthecompany.com/l/2179360/Finnish-Line-Auto-Llc-in-Playa-Del-Rey-CA
http://www.superpages.com/bp/Morrisville-PA/Finish-Line-Auto-LLC-L2222310240.htm
http://www.manta.com/c/mt1dnp1/finnish-line-auto-llc - wilkes1
Kävinpäs kattomassa keltasesta pörssistä jutun siit eldoraadosta ja ihmettelen et kuin tost huijari saukkosesta ei o sana levinny enenpää ainakin olen joka käänteessä joka paikassa amerikan auto tapahtumissa muistanut mainita että tuosta puulaakista ei kannata ostaa mitään kusettaa rahtimaksuissa ja toimitus ajat ei pidä ollenkaan paikkaansa ja luulis et netti autolle pystyy jättää ilmotuksen et myyjästä on tehty rikosilmoitus ainaki sais noi finish lainin ilmoitukset pois nettiautosta JA JATKOSSAKIN JOKA AMERIKAN AUTO TAPAHTUMASSA KERTOA REHELLISESTI TOTUUDEN TUOSTA FIRMASTA ET SIELTÄ EI TODELLAKAAN KANNATA AUTOA OSTAA
- Cruisin epeli
Mä sain kyllä tosta puljusta soivan pelin ja hyvää palvelua,mutta kenties poikkeus vahvistaa säännön.Negatiivista palautetta on helppo antaa,mutta annappas se myönteinen,niin ettei saa kuraa niskaan.No mun kohdalla homma toimi hyvin. Harmi,että toisilla ei.
- Kaunistarima.
Kerro toki auton merkki ja malli?
- Cruising epeli
Mercury Cougar,on näkynyt cruisingieissa ja picknickillä
- Peter8
Yritystä koskeva keskustelu näyttää loppuneen kokonaan. Onko firma lopettanut toimintansa JA - ennen kaikkea - ovatko kaikki autonsa hidasta tuloa ihmetelleet LOPULTA kuitenkin SAANEET OMANSA merten takaa?
- Simasuu
Peter otatko yhteyttä!!!!!
0400722955 - rutilus
Ostin auton ko. firmalta maaliskuussa 2013. Maksoin sen 25.3. ja sen piti mennä rahtifirmalle loppuviikosta. Ei mennyt, mutta rahtari oli ottanut sen vastaan rahtikirjan mukaan 29.4. Rahtikirjan mukaan laivan piti lähteä Houstonista 20.5. ja olla Helsingissä 11.6. No, laiva lähti viikon myöhässä. Joka tapauksessa 24. kesäkuuta tuli lasku Etelä-Suomen sijoitus Oy:ltä, että auto (MB280SL -84) on tullattuna noudettavissa Hämeenlinnasta. Nyt olen ajellut autolla parisen viikkoa ja rekisteröintikatsastus tehty 12. heinäkuuta. Katsastajan mukaan auto on tekniikaltaan erinomaisessa kunnossa. Valitettavasti se oli ollut huonosti pakattuna kontissa, ja konepellissä on iso lommo sen otettua kontin kattoon kiinni. Mutta sehän ei ole Saukkosen vika, ja rahtifirma on luvannut korvata konepellin maalauksen. Muutoin auto oli maalipinnaltaa paria pientä jälkeä lukuun ottamatta hieno. Ja nekin jäljet ovat kovan katon irroitusnaarmuja. Sain siis mitä ostin ja ihan kohtuullisessa ajassa. Itse asiassa auto oli odotuksiani parempi.
Jos jotain negatiivista pitää etsiä, niin se on oma provosoitumiseni tämän palstan palautteen perusteella lähettelemään ikävänsävyistä sähköpostia myyjälle, kun en saanut vastausta sähköpostviestiini. No enpä tuota itsekään lue sähköpostejani joka päivä. Niistä viesteistä pahoitteluni myyjälle. - simasuu
rutilus kirjoitti:
Ostin auton ko. firmalta maaliskuussa 2013. Maksoin sen 25.3. ja sen piti mennä rahtifirmalle loppuviikosta. Ei mennyt, mutta rahtari oli ottanut sen vastaan rahtikirjan mukaan 29.4. Rahtikirjan mukaan laivan piti lähteä Houstonista 20.5. ja olla Helsingissä 11.6. No, laiva lähti viikon myöhässä. Joka tapauksessa 24. kesäkuuta tuli lasku Etelä-Suomen sijoitus Oy:ltä, että auto (MB280SL -84) on tullattuna noudettavissa Hämeenlinnasta. Nyt olen ajellut autolla parisen viikkoa ja rekisteröintikatsastus tehty 12. heinäkuuta. Katsastajan mukaan auto on tekniikaltaan erinomaisessa kunnossa. Valitettavasti se oli ollut huonosti pakattuna kontissa, ja konepellissä on iso lommo sen otettua kontin kattoon kiinni. Mutta sehän ei ole Saukkosen vika, ja rahtifirma on luvannut korvata konepellin maalauksen. Muutoin auto oli maalipinnaltaa paria pientä jälkeä lukuun ottamatta hieno. Ja nekin jäljet ovat kovan katon irroitusnaarmuja. Sain siis mitä ostin ja ihan kohtuullisessa ajassa. Itse asiassa auto oli odotuksiani parempi.
Jos jotain negatiivista pitää etsiä, niin se on oma provosoitumiseni tämän palstan palautteen perusteella lähettelemään ikävänsävyistä sähköpostia myyjälle, kun en saanut vastausta sähköpostviestiini. No enpä tuota itsekään lue sähköpostejani joka päivä. Niistä viesteistä pahoitteluni myyjälle.Moi. Minkä rahtifirman kautta auto oli lähetetty!!
- rutilus
simasuu kirjoitti:
Moi. Minkä rahtifirman kautta auto oli lähetetty!!
Hal-Mari International Logistics, Inc. Kävin sähköpostitkeskustelua Petteri Kervisen kanssa.
- autoliikkeellinenkin
Koskapa nimimerkkisi "Work the same job" viittaa siihen, että itsekin toimit autoliikkeessä automyyjänä tai peräti omistajana, ihmettelen kysymyksesi tarkoitusperiä ja "luimistelu" tyylisiä solvauksia.
Miksi näin? - Simasuu
Odottaako kukaan kyseisestä firmasta auto tällähetkellä? Jos odottaa niin ottakaa yhteyttä 0400722955 olisin todella halukas keskustelemaan, nimittäin minä odotellut jo alkukeväästä asti!!!
- Topi9
Hyvä Rutilus, onneksi olkoon siitä hyvästä, että sait virallisen vahvistuksen autosi OLEMASSAOLOSTA kolme kuukautta siitä, kun olit sen maksanut. Kaikilla ei käy läheskään noin hyvä tuuri. Saapa nähdä, kirjoitanko tähän omasta tapauksestani. Aika nimittäin kuluu. Mitä parhainta kesää tässä toivottelen.
- simasuu
Topi otahan yhteyttä minuun, niin saadaan jutella samasta piinasta!! Rupeaa myös oikeesti aika loppumaan piehkoin!
0400722955 sopii soittaa koska tahansa!!
- lenna4
Itse odotin Finnish Auto Linelta ostamaani ja sille huhtikuussa 2012 - SIIS TOSIAAN 2012 maksamaani autoa hulppeat 15 kuukautta aivan turhaan. Lupauksia seurasi, epätotuuksia ja valheita. LOPUKSI TULI TÄYDELLINEN HILJAISUUS.
Auto luvattiin ensin minulle Suomeen KESÄLLÄ 2012. Mutta ei se vieläkään ole tullut (ei kevääksi eikä kesäksi 2013, ei liioin tietoa siitä, missä se on - eikä myöskään kuvia, joita olin pyytänyt maaliskuun alussa 2012. Lakimieheni sanoi, että minulle on tehty KUPRU ja etten ole autoa näkevä enkä todennäköisesti maksamiani rahoja takaisin saava (ilmeisen tyhjästä tai "tyhjästä" konkurssipesästä). Samasta syystä myöskään ryhmäkanteesta ei enää tässä vaiheessa ole pelastusta. Tähän loppuu keskustelu, mutta annan kirjata tapaukseni.- simasuu
Otahan yhteyttä!
0400722955
- Ienna4
Peruutan alustavasti edellisen viestini tuosta yltä. Uskon nyt vakaasti oman asiani järjestyvän, vaikka työtä se vaati. Älköön kukaan jääkö yksin hautomaan omaa tilannettaan. Kärsivällisyys on todella kallis ja arvokas hyve kuten sekin, ettei koskaan luovuta eikä niin kauheasti ota itseensä, vaikka aikaa kuluu! Jaksamista!
- simasuu
Lenna 4 Voisitko ottaa minuun yhteyttä!!!
Tuntuu että elämme nyt samoissa odotuksissa. Nyt olisi tärkeää saada sinun tämänhetkisestä tilanteesta tietoa!!
Soita tähän numeroon!!!!
0400722955
- petettykö ei enää..
morjens ostin saukkoselta h-d vuonna 2011 syyskuussa ja nyt sain pyöräni 2013 heinäkuussa kyllä on pitkät toimitus ajat saukkosella kyllä hermot on ollut tiukalla mutta nyt onneksi sain h-d pyörä oli tosi hyvä muttta kyllä orottaminen on ollut yhtä tuskaa...
- Topi9
Kannattaa lukea ylempää varsinkin Kai Nurmen viesti. Onpa sellaistakin todettu, että myyjä on rahan tarpeessaan tehnyt kaupat kahden osatajan kanssa - molemmilta ottanut liksat pois ja lähettänyt auton vain toiselle (joka sitten ajelee onnellisena pitkin poikin kotomaan teitä). Vielä: ja kun myyjä vartavasten VANNOO auton tulevan silloin ja silloin tai jo olevan jo matkalla asianmukkaisesti laivattuna, hänen voi todennäköisin syin odottaa silloin valehtelevan... Näin hän voittaa aikaa. Missähän päin tätä maailmaa se Saukkonen luuhaa?
- simasuu
Paahan Topi rimpauttaen!!!!!
0400722955 - VJSA
Omasta puolestani ilmoitan, että olen tyytyväinen autokauppaan ja myyjään, vaikka kärsivällisyys olikin koetuksella. Kyllä huoli hälvenee ja mielipaha muuttuu iloksi, kun hieno ja edullinen auto, iso Mercedes, lopulta saapuu monen mutkan takaa ja kaukaa perille!
- Matofaker
Nyt vuoden olen odotellut vaalean sinistä c5 corvettea saukkoselta, nimi pienellä koska ei tommoisen nimeä tarvi isolla kirjoittaa.
Kirosanat kun jätetään pois ei ole kyllä jätkälle mitään järkevää sanottavaa. - Kärsänokka
Ettei vaan olis nykyään Michel Saukkonen ?
- haistavittukohlo
Miksi perseaukisen pitäisi autoliikkeistä mitään tietää, luulis riittävän kun tiedät hiivan ja sokerin hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1725831
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431827
- 1051752
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418