Eli pitäisi saada penkistä 150kg.Nyt nousee 3*100kg sarja mutta mitä tuo 50kg vaatisi ,tietysti rautaa
ja syömistä.Harrastan potkunyrkkeilyä ja siitä nuo painonvetojutut näkyy äkkiä hidastumisena
joten tarviis hyviä neuvoja.
150kg
10
973
Vastaukset
- Internetbodari
Tuossa 50 kilon lisäyksessä menee useampi vuosi, sitä useampi mitä enemmän teet muuta liikuntaa kuin painoharjoittelua.
Sinun kannattaa pyrkiä mahdollisimman lähelle kisapainoa jottei painonvedoissa tarvitse tiputtaa niin paljon, silloin voimataso pysyy hieman paremmin.- fdbsf
siin menee kyll aikaa voi mennä yli vuoski et saat sen 150kg
- Internetbodari
fdbsf kirjoitti:
siin menee kyll aikaa voi mennä yli vuoski et saat sen 150kg
Kyllä siihen menee useampikin vuosi, usko pois, jos saa kymmenenkin kiloa enkkaan vuodessa saa olla tyytyväinen.
- manu.
Internetbodari kirjoitti:
Kyllä siihen menee useampikin vuosi, usko pois, jos saa kymmenenkin kiloa enkkaan vuodessa saa olla tyytyväinen.
Kysynpä vähän asiaa sivuten, ku en viitsi aloittaa uutta keskustelua. Mulla on painoja käytössä 55kg ja eikä ole hajuakaan mitäköhän mulla nousis penkistä. 13 kertaa olen pumpannut tuota 55kg. Voiko tosta saada mitään suuntaa vai onko se kuin yksilöllistä? Kestävyyttä mulla on ainaki omasta mielestäni ihan sopivasti:) Paljonko voisin nostaa tällä hetkellä?
- Internetbodari
manu. kirjoitti:
Kysynpä vähän asiaa sivuten, ku en viitsi aloittaa uutta keskustelua. Mulla on painoja käytössä 55kg ja eikä ole hajuakaan mitäköhän mulla nousis penkistä. 13 kertaa olen pumpannut tuota 55kg. Voiko tosta saada mitään suuntaa vai onko se kuin yksilöllistä? Kestävyyttä mulla on ainaki omasta mielestäni ihan sopivasti:) Paljonko voisin nostaa tällä hetkellä?
Tuo antaa jotain osviittaa, mutta mikään ehdoton totuus se ei tietenkään ole:
http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/?ex=5&reps1=13&weight1=55&reps2=&weight2= - manu.
Internetbodari kirjoitti:
Tuo antaa jotain osviittaa, mutta mikään ehdoton totuus se ei tietenkään ole:
http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/?ex=5&reps1=13&weight1=55&reps2=&weight2=Enpä arvannut että tollasia laskureita on olemassa. Tosi mielenkiintonen. Kiitos internetbodarille! :) Aion kyllä seurata miten toi pitää paikkaansa sitte kun jossain vaiheessa saan hommattua painoja lisää. Eipä uskoisi että 78kg olisi mahdollista mutta eipä voi tietää kun ei ole koittanut.
- Rauta-arska
Joo pitää harkita tarkkaan aloittaako sitä max-painon nostamista.tota,osaatko sanoa mikä on se ilmiö
kun nostat isompaa massaa niin kädet pelaa eritahtiin.Sillei toinen on välillä hitaampi/voimattomampi
kuin toinen käsi. - rautapeikko
Rauta-arska kirjoitti:
Joo pitää harkita tarkkaan aloittaako sitä max-painon nostamista.tota,osaatko sanoa mikä on se ilmiö
kun nostat isompaa massaa niin kädet pelaa eritahtiin.Sillei toinen on välillä hitaampi/voimattomampi
kuin toinen käsi.Se tulee melkein kaikilla ja eiköhän se johdu justiisa siitä et kädet ei oo täsmälleen samanvahvuisia. Ei siitä pitäs suurempaa haittaakaan olla kunhan ei oo tanko tyyliin 40 asteen kulmassa lattiaan nähden.
- voipihantuoonnistusk
rautapeikko kirjoitti:
Se tulee melkein kaikilla ja eiköhän se johdu justiisa siitä et kädet ei oo täsmälleen samanvahvuisia. Ei siitä pitäs suurempaa haittaakaan olla kunhan ei oo tanko tyyliin 40 asteen kulmassa lattiaan nähden.
Kyllä nyt voi saada ton alle vuoteen, riippuu vähä. Mulla etelläni on noussu penkistä enkat siitä 50kg --- 100kg noin vuodessa. Oon tietty aika nuori vielä(17) nii voi osiks johtuu siitä.
Muttä koita tehä joillai hyvillä ohjelmilla. Ite oon kokenu hyväks ton Venäläisen penkkiohjelman ja aattelin pian koitta tota 5x5 ohjelmaa. - Internetbodari
voipihantuoonnistusk kirjoitti:
Kyllä nyt voi saada ton alle vuoteen, riippuu vähä. Mulla etelläni on noussu penkistä enkat siitä 50kg --- 100kg noin vuodessa. Oon tietty aika nuori vielä(17) nii voi osiks johtuu siitä.
Muttä koita tehä joillai hyvillä ohjelmilla. Ite oon kokenu hyväks ton Venäläisen penkkiohjelman ja aattelin pian koitta tota 5x5 ohjelmaa.50kg-100kg on kyllä hieman eri asia kuin 100kg-150kg, sataseen pääsee kuka vaan mutta sataanviiteenkymmeneen ei jokainen pääsekkään.
Ryssän ohjelmalla haetaan sitä maksimiykköstä ja tuo 5x5 on perusvoimaohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822