150kg

Rauta-arska

Eli pitäisi saada penkistä 150kg.Nyt nousee 3*100kg sarja mutta mitä tuo 50kg vaatisi ,tietysti rautaa
ja syömistä.Harrastan potkunyrkkeilyä ja siitä nuo painonvetojutut näkyy äkkiä hidastumisena
joten tarviis hyviä neuvoja.

10

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Internetbodari

      Tuossa 50 kilon lisäyksessä menee useampi vuosi, sitä useampi mitä enemmän teet muuta liikuntaa kuin painoharjoittelua.

      Sinun kannattaa pyrkiä mahdollisimman lähelle kisapainoa jottei painonvedoissa tarvitse tiputtaa niin paljon, silloin voimataso pysyy hieman paremmin.

      • fdbsf

        siin menee kyll aikaa voi mennä yli vuoski et saat sen 150kg


      • Internetbodari
        fdbsf kirjoitti:

        siin menee kyll aikaa voi mennä yli vuoski et saat sen 150kg

        Kyllä siihen menee useampikin vuosi, usko pois, jos saa kymmenenkin kiloa enkkaan vuodessa saa olla tyytyväinen.


      • manu.
        Internetbodari kirjoitti:

        Kyllä siihen menee useampikin vuosi, usko pois, jos saa kymmenenkin kiloa enkkaan vuodessa saa olla tyytyväinen.

        Kysynpä vähän asiaa sivuten, ku en viitsi aloittaa uutta keskustelua. Mulla on painoja käytössä 55kg ja eikä ole hajuakaan mitäköhän mulla nousis penkistä. 13 kertaa olen pumpannut tuota 55kg. Voiko tosta saada mitään suuntaa vai onko se kuin yksilöllistä? Kestävyyttä mulla on ainaki omasta mielestäni ihan sopivasti:) Paljonko voisin nostaa tällä hetkellä?


      • Internetbodari
        manu. kirjoitti:

        Kysynpä vähän asiaa sivuten, ku en viitsi aloittaa uutta keskustelua. Mulla on painoja käytössä 55kg ja eikä ole hajuakaan mitäköhän mulla nousis penkistä. 13 kertaa olen pumpannut tuota 55kg. Voiko tosta saada mitään suuntaa vai onko se kuin yksilöllistä? Kestävyyttä mulla on ainaki omasta mielestäni ihan sopivasti:) Paljonko voisin nostaa tällä hetkellä?

        Tuo antaa jotain osviittaa, mutta mikään ehdoton totuus se ei tietenkään ole:

        http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/?ex=5&reps1=13&weight1=55&reps2=&weight2=


      • manu.
        Internetbodari kirjoitti:

        Tuo antaa jotain osviittaa, mutta mikään ehdoton totuus se ei tietenkään ole:

        http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/?ex=5&reps1=13&weight1=55&reps2=&weight2=

        Enpä arvannut että tollasia laskureita on olemassa. Tosi mielenkiintonen. Kiitos internetbodarille! :) Aion kyllä seurata miten toi pitää paikkaansa sitte kun jossain vaiheessa saan hommattua painoja lisää. Eipä uskoisi että 78kg olisi mahdollista mutta eipä voi tietää kun ei ole koittanut.


      • Rauta-arska

        Joo pitää harkita tarkkaan aloittaako sitä max-painon nostamista.tota,osaatko sanoa mikä on se ilmiö
        kun nostat isompaa massaa niin kädet pelaa eritahtiin.Sillei toinen on välillä hitaampi/voimattomampi
        kuin toinen käsi.


      • rautapeikko
        Rauta-arska kirjoitti:

        Joo pitää harkita tarkkaan aloittaako sitä max-painon nostamista.tota,osaatko sanoa mikä on se ilmiö
        kun nostat isompaa massaa niin kädet pelaa eritahtiin.Sillei toinen on välillä hitaampi/voimattomampi
        kuin toinen käsi.

        Se tulee melkein kaikilla ja eiköhän se johdu justiisa siitä et kädet ei oo täsmälleen samanvahvuisia. Ei siitä pitäs suurempaa haittaakaan olla kunhan ei oo tanko tyyliin 40 asteen kulmassa lattiaan nähden.


      • voipihantuoonnistusk
        rautapeikko kirjoitti:

        Se tulee melkein kaikilla ja eiköhän se johdu justiisa siitä et kädet ei oo täsmälleen samanvahvuisia. Ei siitä pitäs suurempaa haittaakaan olla kunhan ei oo tanko tyyliin 40 asteen kulmassa lattiaan nähden.

        Kyllä nyt voi saada ton alle vuoteen, riippuu vähä. Mulla etelläni on noussu penkistä enkat siitä 50kg --- 100kg noin vuodessa. Oon tietty aika nuori vielä(17) nii voi osiks johtuu siitä.
        Muttä koita tehä joillai hyvillä ohjelmilla. Ite oon kokenu hyväks ton Venäläisen penkkiohjelman ja aattelin pian koitta tota 5x5 ohjelmaa.


      • Internetbodari
        voipihantuoonnistusk kirjoitti:

        Kyllä nyt voi saada ton alle vuoteen, riippuu vähä. Mulla etelläni on noussu penkistä enkat siitä 50kg --- 100kg noin vuodessa. Oon tietty aika nuori vielä(17) nii voi osiks johtuu siitä.
        Muttä koita tehä joillai hyvillä ohjelmilla. Ite oon kokenu hyväks ton Venäläisen penkkiohjelman ja aattelin pian koitta tota 5x5 ohjelmaa.

        50kg-100kg on kyllä hieman eri asia kuin 100kg-150kg, sataseen pääsee kuka vaan mutta sataanviiteenkymmeneen ei jokainen pääsekkään.

        Ryssän ohjelmalla haetaan sitä maksimiykköstä ja tuo 5x5 on perusvoimaohjelma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      777
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      704
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe