Tälle palstalle pakolaisia?
Mulle, kun tuli avopäinen lähtö tuolta toiselta palstalta, niin aattelin, josko tänne sais rauhassa kirjoitella sydämensä tuntoja, ettei jokaisesta kirjoittamastaan sanasta tarvitse alkaa väntään veistä haavassa ja saa saavillista sitä ihtiään niskaan :(
Sanokaa vaan mielipiteenne rohkeasti, niin tiedän tehdä johtopäätökseni asian suhteen mahdollisimman pikaisesti. Jos, plusäänet voittaa, voisin kokeilla tänne palstalle asettumista -:DDD
Otetaanko...
100
406
Vastaukset
- Adria
Mun mielestä saisit päättää kumpi olet, Matti tai Annikki.
- Matti-Annikki
ois hyvä tehdä, mutta mulle on tarjottu usein hamekangasta muualla ja kaikenlisäksi naapurin "vanhapiika" käy kirjoitteleen välillä tuolla samalla nimmarilla omia höpinöitään tänne, joten katsoin tuon nimimerkin palvelevan meitä molempia näissä skaboissa -:DD
- Anjaniina
väliä ;))
Vaik olis sika-anuta...
Kirjoituksillahan se merkitys on? - Adria
Anjaniina kirjoitti:
väliä ;))
Vaik olis sika-anuta...
Kirjoituksillahan se merkitys on?Mulle sillä on väliä. Eri asia on jos täällä käsiteltäisiin vaikka puhtaasti teknisiä asioita, mutta kun tämä on tällainen yleinen keskustelupalsta jossa kirjoituksilla ei yleensä ole juurikaan isompaa merkitystä.
- Peruutusvaihe
Adria kirjoitti:
Mulle sillä on väliä. Eri asia on jos täällä käsiteltäisiin vaikka puhtaasti teknisiä asioita, mutta kun tämä on tällainen yleinen keskustelupalsta jossa kirjoituksilla ei yleensä ole juurikaan isompaa merkitystä.
Naistentaudeista ei olekkaan ollut pariin päivään yhtään aloitusta :(
- Matti-Annikki
Peruutusvaihe kirjoitti:
Naistentaudeista ei olekkaan ollut pariin päivään yhtään aloitusta :(
tehdä sellaisen, kun käyn ensin pien aamulenkin tuolla ulkosalla. On vaan laitettava paksummat sukkuhousut jalkaan, kun on taas vaihteeksi maa valkeana -:DD
- Anjaniina
Adria kirjoitti:
Mulle sillä on väliä. Eri asia on jos täällä käsiteltäisiin vaikka puhtaasti teknisiä asioita, mutta kun tämä on tällainen yleinen keskustelupalsta jossa kirjoituksilla ei yleensä ole juurikaan isompaa merkitystä.
ihan puhtaasta uteliaisuudesta kysyn, miks isllä on väliä?
Jutteleeko naisen vai miehen kanssa?
Ja niinkus hyvin tiedät, ei täällä mikään estä esiintymästä vaikka kumpanakin.
Siks toi tieto, on mun mielestä hyvin kyseenalaista... - Adria
Anjaniina kirjoitti:
ihan puhtaasta uteliaisuudesta kysyn, miks isllä on väliä?
Jutteleeko naisen vai miehen kanssa?
Ja niinkus hyvin tiedät, ei täällä mikään estä esiintymästä vaikka kumpanakin.
Siks toi tieto, on mun mielestä hyvin kyseenalaista...No vaikka siksi, että tiedän lirttaano vai en. Tokikaan nimimerkki ei heti sukupuolta paljasta, mutta näin olen periaatteessa mielipuolta.
- Adria
Adria kirjoitti:
No vaikka siksi, että tiedän lirttaano vai en. Tokikaan nimimerkki ei heti sukupuolta paljasta, mutta näin olen periaatteessa mielipuolta.
Siis Lirttaanko.
- Anjaniina
Adria kirjoitti:
Siis Lirttaanko.
Sulla on siis pitemmäntähtäimen suunnitelmia...lirtti ja kaikki ;)))
- Adria
Anjaniina kirjoitti:
Juu niin on, ja ennenkaikkea se kaikki. Dee dee.
- Anjaniina
Anjaniina kirjoitti:
vielä mieleen, et on mahdollista että lirttaat transulle ;)
Siinä ei sinänsä mitään pahaa, mutta tiedän ettet pidä ajatuksesta ;) - Sol57
Adria kirjoitti:
Siis Lirttaanko.
;))Eiku Flirttaanko?
tsau:Friidu
- TerniMämmi
Vai saa oikein mielipiteitä! Ja vielä rohkeäasti. No voi kiitos kiitos, onpas armollista. Taitaa päätä palella kun ei ole pipoakaan.
- Matti-Annikki
mielipiteestäsi. Onneksi en säikähtänyt tään ensimmäisten osalta, vaan jatkoin viestien lukemista etiäpäin, sillä olihan tänne tullut hyviäkin kirjoituksia -:DD
mahtuu,,,, pakolainenkin:)))
Ei väliä ootko Matti tai Annikki. Eihän täs tartte rohkeutta tään enempää:)
Tere tulemas vaa:)))))- Matti-Annikki
onkin vikana, kun en minäkään aina tiedä kumpaa sukupuolta oikein edustan -:DD Mun tarttee nyt hunteerata tänne asettumista, mutta näin äkkiseltä kateltuna, kyllä tänne vois vaikka asettua vakituiseen.
Kiitos sinulle teretoivotuksista :) Matti-Annikki kirjoitti:
onkin vikana, kun en minäkään aina tiedä kumpaa sukupuolta oikein edustan -:DD Mun tarttee nyt hunteerata tänne asettumista, mutta näin äkkiseltä kateltuna, kyllä tänne vois vaikka asettua vakituiseen.
Kiitos sinulle teretoivotuksista :)Älä nyt tee liian vaikeeks ittelles kuiteskaa tota sukupuoli kysymystä:))))
- Pelkkä Masa
sasus kirjoitti:
Älä nyt tee liian vaikeeks ittelles kuiteskaa tota sukupuoli kysymystä:))))
pysytellä omana ittenäni, eli sutena lampaan vaatteissa -:DD
sellainen elintasopakolainen, etsit vaan parempaa paikkaa ja viet meiltä kaikki edut?
Kokeile kuinka kauan ne antaa sun rauhassa kirjoitella ja päätä sitten jäätkö vai et.
Mun puolesta saat olla täällä, kunhan et kiusaa mua ;)))
ääni tuli täältä.- Anjaniina
ja tekee meidän kaikki työt!
Karmee ajatus!!! Anjaniina kirjoitti:
ja tekee meidän kaikki työt!
Karmee ajatus!!!mun työt sais tehdäkin, mutta minä nostan palkan ;)
Joten Matti-Annikki tulee vaan tänne, töitä riittää!- Matti-Annikki
kenenkään paikkaa meinaa viedä, en töitä enkä muutakaan. No, palstan äijätkin saa olla mun puolesta ihan rauhassa ja saatte kisata niistä ihan "tyttöin" kanssa keskenään -:DD
Kiitos plussasta, aika näyttää mitä tuleman pitää. Matti-Annikki kirjoitti:
kenenkään paikkaa meinaa viedä, en töitä enkä muutakaan. No, palstan äijätkin saa olla mun puolesta ihan rauhassa ja saatte kisata niistä ihan "tyttöin" kanssa keskenään -:DD
Kiitos plussasta, aika näyttää mitä tuleman pitää.siihen kiusaamiseen et vastannut mitään ;)
Tämän palstan äijät on äkkiä katottu, eipä ihmeitä löydy, paitsi yks mun ystävä, hän on mukava :)- Matti-Annikki
Anceli kirjoitti:
siihen kiusaamiseen et vastannut mitään ;)
Tämän palstan äijät on äkkiä katottu, eipä ihmeitä löydy, paitsi yks mun ystävä, hän on mukava :)ei kun joo tai en siis minä meinaa mitenkään sua kiusia. Isommin ainakaan, koitan pysyä siivosti kaikin puolin -:DD
Tuota noin, jäänkö mä nyt tähän jonon keulille venaan, jos sä oot jo kaikki muut kattonut.
Herra, eiku Rouva tai oli nyt mikä oli, niin Matti-Annikki valmiina tarkastustanne varten!! Matti-Annikki kirjoitti:
ei kun joo tai en siis minä meinaa mitenkään sua kiusia. Isommin ainakaan, koitan pysyä siivosti kaikin puolin -:DD
Tuota noin, jäänkö mä nyt tähän jonon keulille venaan, jos sä oot jo kaikki muut kattonut.
Herra, eiku Rouva tai oli nyt mikä oli, niin Matti-Annikki valmiina tarkastustanne varten!!sitten me tullaan toimeen keskenämme, minäkään en kiusaa sua, kovinkaan paljon ;))
Ei sun kannata siinä vartoilla, menet kattelemaan noita neiti- tai muuten vapaita ihmisiä, riippuen siitä, mikä
sua kiinnostaa, Matit vai Annikit ;))))
Kyllä ne sut tarkistaa =)- Matti ilman Annikkia
Anceli kirjoitti:
sitten me tullaan toimeen keskenämme, minäkään en kiusaa sua, kovinkaan paljon ;))
Ei sun kannata siinä vartoilla, menet kattelemaan noita neiti- tai muuten vapaita ihmisiä, riippuen siitä, mikä
sua kiinnostaa, Matit vai Annikit ;))))
Kyllä ne sut tarkistaa =)tsekkaan tuolta toisaaltakin, kun jätin sinne myös aamulla "seuranhakuilmoituksen" ja kovin ristiriitainen vastaanotto tuntui siellä olevan. Kovasti varoiteltiin palstalla olevista hörhöistä, no enhän mä nyt niitä oo sinne menossa jututtaan :))
Mun täytyy tässä hunteerata, mikä se ois mun paikka. Täällä tuntuu olevan ihan mukavata porukkaa näin pika-analyseerattuna -:DD Matti ilman Annikkia kirjoitti:
tsekkaan tuolta toisaaltakin, kun jätin sinne myös aamulla "seuranhakuilmoituksen" ja kovin ristiriitainen vastaanotto tuntui siellä olevan. Kovasti varoiteltiin palstalla olevista hörhöistä, no enhän mä nyt niitä oo sinne menossa jututtaan :))
Mun täytyy tässä hunteerata, mikä se ois mun paikka. Täällä tuntuu olevan ihan mukavata porukkaa näin pika-analyseerattuna -:DDhörhöjä kannattaa aina varoa ;))
Täällä ei onneks ole montaa, onkohan muita kuin minä ja tuo yks toinen =))- Masa vaan
Anceli kirjoitti:
hörhöjä kannattaa aina varoa ;))
Täällä ei onneks ole montaa, onkohan muita kuin minä ja tuo yks toinen =))on sit varmaan kolme -:DD Kun mustakaan ei aina niin takuita voi antaa ja varsinkaan maksaa, nytkin istun tääl läänissä, mut kohta se vapaus koittaa :)
Masa vaan kirjoitti:
on sit varmaan kolme -:DD Kun mustakaan ei aina niin takuita voi antaa ja varsinkaan maksaa, nytkin istun tääl läänissä, mut kohta se vapaus koittaa :)
sä oletkin, toivottavasti et ole puukkomiehiä ;//
Joo, on meitä nyt kolme tai ainakin kaks ja puoli ;O))Anceli kirjoitti:
Joo, on meitä nyt kolme tai ainakin kaks ja puoli ;O))kun on läänille viety :))
TaikisN kirjoitti:
kun on läänille viety :))
edes arvailla, hörhö sanoi olevansa, se antaa pienen vinkin, ikävää kuitenkin, ellei jopa
pelottavaa ;((
Pitäskö kuitenkin kieltää tulemasta palstalle, vie vielä rahat kaikilta.Anceli kirjoitti:
edes arvailla, hörhö sanoi olevansa, se antaa pienen vinkin, ikävää kuitenkin, ellei jopa
pelottavaa ;((
Pitäskö kuitenkin kieltää tulemasta palstalle, vie vielä rahat kaikilta.tiukasti tarkkailla, ja lompsat ynnä arvotavarat kannattaa pitää visusti piilossa.
TaikisN kirjoitti:
tiukasti tarkkailla, ja lompsat ynnä arvotavarat kannattaa pitää visusti piilossa.
kamarin uunin päälle ja roinaa siihen eteen, älä vaan kerro sille ;))
Käyn hakemassa korut samaan paikkaan, sieltä se ei osaa etsiä.- Masa vaan
Anceli kirjoitti:
Joo, on meitä nyt kolme tai ainakin kaks ja puoli ;O))ymmärretty täysin väärin mä puhuin ihan näistä suomessa olevistä lääneistä. Vankilat on mulle ihan outo käsite, enkä usko, että koskaan tuliskaan tutuksi, joten siinä mulla aukko sivistyksessä. En tosin ole kovinkaan pahoillani tuosta tietämättömyydestä, jos noi paikat on jäänyt tsekkaamatta, tosin en ens kädeltä tuomitsekaan siellä käyneitä?
Oonhan mä tavallaan puukkomiehiä, sillä kauhavalaanen pysyy ihan hyvin käsissä tai mun tapauksessa ihan oma tekemä vuolu-, tai pistopuukko -:DD Masa vaan kirjoitti:
ymmärretty täysin väärin mä puhuin ihan näistä suomessa olevistä lääneistä. Vankilat on mulle ihan outo käsite, enkä usko, että koskaan tuliskaan tutuksi, joten siinä mulla aukko sivistyksessä. En tosin ole kovinkaan pahoillani tuosta tietämättömyydestä, jos noi paikat on jäänyt tsekkaamatta, tosin en ens kädeltä tuomitsekaan siellä käyneitä?
Oonhan mä tavallaan puukkomiehiä, sillä kauhavalaanen pysyy ihan hyvin käsissä tai mun tapauksessa ihan oma tekemä vuolu-, tai pistopuukko -:DDoven säppiin, mä epäilen, että sä olet pahemman luokan huijari ja vielä kehuu teräaseillaan, hyi olkoon, mää meen piiloon ;((
Pistopuukko, se tekee pahaa jälkeä sisuksissa ;((Anceli kirjoitti:
kamarin uunin päälle ja roinaa siihen eteen, älä vaan kerro sille ;))
Käyn hakemassa korut samaan paikkaan, sieltä se ei osaa etsiä.minä puolestani työnsin lompsani patjan alle. Jos meinaa sen sieltä napata niin joutuu kömpimään ylitseni ja silloin kyllä puren !! :)
TaikisN kirjoitti:
minä puolestani työnsin lompsani patjan alle. Jos meinaa sen sieltä napata niin joutuu kömpimään ylitseni ja silloin kyllä puren !! :)
parempi idea, menen heti vaihtamaan lompsan patjan alle, se joutuu kampeamaan minut
lattialle ja siitä ei hyvä seuraa, mulla on salainen ase ;)))- entinen Masa
Anceli kirjoitti:
oven säppiin, mä epäilen, että sä olet pahemman luokan huijari ja vielä kehuu teräaseillaan, hyi olkoon, mää meen piiloon ;((
Pistopuukko, se tekee pahaa jälkeä sisuksissa ;((tekeekin, mut sillä vaan lasketaan veret :) Kaiken lisäksi mulla on vielä omatekemä nylkypuukko, se vasta pahaa jäkeä tekeekin :) Ei aikaakaan, niin "otukset ovat ovat ilman rihman kiertämää :)
Huijarihan se mie loppupeleissä olen, mut ethän siitä pahastu, sillä ei koko masaa ole edes olemassa :)))) - Entinen Masa
Anceli kirjoitti:
parempi idea, menen heti vaihtamaan lompsan patjan alle, se joutuu kampeamaan minut
lattialle ja siitä ei hyvä seuraa, mulla on salainen ase ;)))on salainen ase, tai no ainaskin mä pidän sitä piilossa yleisillä paikoilla, enkä ole koskaan loukannut sillä ketään, jos nyt ei hetkellistä lihomista lasketa loukkaamiseksi :)) Ennen se oli kuudesti laukeva, mut voi mennä viikkokin, et tuon paukkumäärän saa ammuttua :)))))))))
entinen Masa kirjoitti:
tekeekin, mut sillä vaan lasketaan veret :) Kaiken lisäksi mulla on vielä omatekemä nylkypuukko, se vasta pahaa jäkeä tekeekin :) Ei aikaakaan, niin "otukset ovat ovat ilman rihman kiertämää :)
Huijarihan se mie loppupeleissä olen, mut ethän siitä pahastu, sillä ei koko masaa ole edes olemassa :))))jo aikoja sitten, että masa-annikki on huijari ;)))
Mökötän, enkä puhu sulle mitään ainakaan viikkoon :))Entinen Masa kirjoitti:
on salainen ase, tai no ainaskin mä pidän sitä piilossa yleisillä paikoilla, enkä ole koskaan loukannut sillä ketään, jos nyt ei hetkellistä lihomista lasketa loukkaamiseksi :)) Ennen se oli kuudesti laukeva, mut voi mennä viikkokin, et tuon paukkumäärän saa ammuttua :)))))))))
*nyrpistää nenäänsä pidellen samalla siitä tiukasti kiinni peukaloetusormiotteella* ;((
- Kohta jo Rotta
Anceli kirjoitti:
*nyrpistää nenäänsä pidellen samalla siitä tiukasti kiinni peukaloetusormiotteella* ;((
tiesin tään, et olen tullut väärään paikkaan, mut ihan hauskan Sunnuntain ootte mulle antanut tään palstan myötä. Viimeksi oon skriivaillut näin paljon varmaan yli vuosi sitten tai ehkä eräissä palstahautajaisissa saatoin hiukka herkistyä ja lausua muutaman ylimääräisen sanan "vainajan" muistoksi, joka kuulemma edelleen on vielä henkitoreissa :))
- Nyt jo Rotta
Anceli kirjoitti:
jo aikoja sitten, että masa-annikki on huijari ;)))
Mökötän, enkä puhu sulle mitään ainakaan viikkoon :))olla lähellä totuutta, sillä aika vähän olen nykyisin kirjoitellut :(( Harmi sinänsä sillä mä todella tykkään laskea läppää palstalla ja muutenkin, mut ihmeellinen silmäsairaus on vaivannut mua jo monta kuukautta :(( Ei mua muuten huolestuttais, mut kun ei lekuritkaan oikein tiedä mistä tää johtuu. Tietokoneella istuskelu, elikkä näyttö ärsyttää silmiä erityisesti :(( Kaikesta huolimatta olette tarjonneet mulle hauskan päivän ja toivon et vielä joskus tapaamme??
Nyt jo Rotta kirjoitti:
olla lähellä totuutta, sillä aika vähän olen nykyisin kirjoitellut :(( Harmi sinänsä sillä mä todella tykkään laskea läppää palstalla ja muutenkin, mut ihmeellinen silmäsairaus on vaivannut mua jo monta kuukautta :(( Ei mua muuten huolestuttais, mut kun ei lekuritkaan oikein tiedä mistä tää johtuu. Tietokoneella istuskelu, elikkä näyttö ärsyttää silmiä erityisesti :(( Kaikesta huolimatta olette tarjonneet mulle hauskan päivän ja toivon et vielä joskus tapaamme??
että joskus vielä tapaamme, jossakin :)
Mulla on myös näön kanssa ongelmia, ei ollenkaan mukavaa, mutta diagnoosi sentään on tehty ;((
- Heikunkeikku
Tottahan toki uudet immeiset ovat tervetulleita palstalle. Minä en ainakaan heitä sun naamaas saavillista tai edes ämpärillistä sitä Ihtiään. Toki toivon, että myös sinä et ala muita paiskomaan "ihteillä".
Matti-Annikki on nimimerkki, joka pistää mun pään sanomaan, että oho mitä häh.
Minusta olisi mukavaa tietää, oletko mies vai nainen. Olisi helpompi tuumiskella mielipiteittesi alkulähdettä, siis onko se pyöriskellyt miehen pään sisuksissa, vaiko naisen ajatusmaailmassa.
Täten "tänäpänä" 18. huhtikuuta tulin toivottaneeksi Teidät lämpimästi tervetulleeksi.- Anjaniina evk
Pitäiskö meidän väsästä sellanen diplomi jolla julistettas aina joku uus tervetulleeksi..
Se alkas jotenkin juhlallisesti, että tänäpänä, Me 50 väki, julistamme.....
jotenkin sitä rataa...
Keksi sä se teksti kun oot joskus juhlallisella tuulella ja muista että mitä mahtipontisempi, sen parempi.
Sellanen lätkästäs aina tulijan kouraan, niin olsihan nöyrää hetken aikaa...? - RabsakaRudilahj
Anjaniina evk kirjoitti:
Pitäiskö meidän väsästä sellanen diplomi jolla julistettas aina joku uus tervetulleeksi..
Se alkas jotenkin juhlallisesti, että tänäpänä, Me 50 väki, julistamme.....
jotenkin sitä rataa...
Keksi sä se teksti kun oot joskus juhlallisella tuulella ja muista että mitä mahtipontisempi, sen parempi.
Sellanen lätkästäs aina tulijan kouraan, niin olsihan nöyrää hetken aikaa...?Näinhän se menee. Ensin joku tyrii ja sitten tulee esittäytymään uudella nimimerkillä. Kaikki vakkaripellet kilvan toivottelevat tervetulleeksi. Parin viikon päästä tilanne on palannut entiselleen. "Uusi tulokas" on saanut sen verran kuraa naamariin, että häipyy, yleensä lopullisesti. Voi vittu esittäytyä jollekin keskustelupalstalle. Kirjoittais jos on asiaa, ois ees uskottava. Kukaan kiinnostunut kenestäkään "uudesta", siksi häätö.
- Anjaniina
RabsakaRudilahj kirjoitti:
Näinhän se menee. Ensin joku tyrii ja sitten tulee esittäytymään uudella nimimerkillä. Kaikki vakkaripellet kilvan toivottelevat tervetulleeksi. Parin viikon päästä tilanne on palannut entiselleen. "Uusi tulokas" on saanut sen verran kuraa naamariin, että häipyy, yleensä lopullisesti. Voi vittu esittäytyä jollekin keskustelupalstalle. Kirjoittais jos on asiaa, ois ees uskottava. Kukaan kiinnostunut kenestäkään "uudesta", siksi häätö.
Elä ainakaan minun puolesta puhu.
Itsensä esittely on tarpeetonta, siitä olen samaa mieltä.
Mutta toivottaisin mielelläni uusia ihmisiä tervetulleeks, koska muuten jutut alkaa kiertää kehää.Niinku ne jo tekeekin..
Se joka siihen paskan nakkomiseen jollekin oudolle alkaa...kertoo vaan itsestään karua tarinaa...
Eli ei se uus tyhmältä näytä, vaan.... - Matti-Annikki
sukupuolella ole niin väliä? Ja kyl mulla "äijäenergia" jyllää tuolla aatoksissa päällimmäissä. Ihan kivoja vastauksia tänne onkin tullut ja nyt vasta pääsin näitä anylyseeraamaan tarkemmin, bissen kera tietty -:DD
Toi vielä kiinnitti huomiota, että onko mun ajatukset pyörineen miehen vai naisen sisuksissa :) No, voi olla ne ovat jossain vaiheessa pyörineet kummankin sukupuolen sisuksissa, mutta toki ne jutut saa mun omintakeisen leiman tänne siirrettynä :))
Kiitos sullekin toivotuksista.
- Anjaniina
ja sä saat olla mikä haluat...demoni, kolmipäinen vasikka, sika-nauta tai mitä vaan.
Jos oot ihmisiks, ni mäö voin jutskata sun kaa...
Mut jollet ole niin istun päälle! Ja toi enkelikin istuu, ja heikku...keikuttaa- Heikunkeikku
Heh hee. Tota, mua ei hutsis jutella sika-naudan kaa. Jos hää vaan sanoo, että "Hei hoi mää oon sika-nauta",
jotakin enempi tarttis tietää. Olis helpompi kommunikoida. Hää vois vaikka sanoa, että on sika-nauta, mutta sikaa on nelkytä prossaa ja nautaa on kuuskytä prossaa. Tai sitten sikaa vaan kymmenisen prossaa... ja sitä rataa.
Kolmipäisen ihmisen kanssa en ala sanoja vaihtelemaan. Siis jos Tiedän, hänen olevan kolmipäinen.
Minua Aina mietityttää, että MIKSI kirjoittaja ajattelee niin tai niin ja siksi pidän mahdottoman paljon mielipiteistä, jotka on Perusteltu. Joskus äidyn olemaan enemmän kiinnostunut, että Miksi joku jotakin ajattelee ja se ajattelun tulos eli varsinainen mielipide on sivuseikka.
Noh, jos kolmipäinen kirjoittaa, niin minä ainakin meen sekasin miettiessäni, että millähän päällä Hää nyt ajattelee. Niin ja kun lisätään vielä Alapää, niin päitä olisi sitten neljä kipaletta. Minänä sanon, että minä sekaasin menisin. Yhellä vaivaisella pienellä päällä, kun näitä tekstejä luen ja yritän ymmärtää.
Sitten kans on se, että millä Päällä (tuulella) kukin on kirjoittaessaan ja jos vaikka mä olisin sillä Päällä, että hutsituttais, niin toinen vois olla ihan toisella Päällä ja valittis semmosen Pään, että mää vaan pyörittelisin Päätäni ja ihmettelisin.
Ja paskat, ku tää mun teksti aina venyy ja vanuu. Naama ihan punaanen.Sori nyt vaan kaikille.
* häveten lähtee parvekkeelle kahvikupin kera* - Matti-Annikki
olevani mikään noista ehdottamistasi olioista. Mie oon mie itte ja vaikka väliin mun identtiteettini voi olla hiukka hukassa, niin ei se niin vakavaa ole -:DD
Kiitos sullekin, kun lupaat jutskata mun kaa, jos jään palstalle :)
- Sol57
;)))niin...noh...Tervetuloa. Tuota palstasta en virka mitään...se on...viisainta...;))))
tsau:Friidu- Matti-Annikki
vaan toivotuksestasi ja onkin parempi, ettei palstan tilaan ota kovin kovasti kantaa. Ainakin itse pidän siitä visusti suuni kiinni :) Mulla turvapaikkahakemus myös yhdelle toiselle palstalle ja pitää käydä sielläkin kattoon miten siihen on suhtauduttu. Tänne tuntuu pääsääntöisesti olevan tervetullut myös uus naama kirjoitteleen :)
t. pelkkä Matti vaan sulle :) - Sol57
Matti-Annikki kirjoitti:
vaan toivotuksestasi ja onkin parempi, ettei palstan tilaan ota kovin kovasti kantaa. Ainakin itse pidän siitä visusti suuni kiinni :) Mulla turvapaikkahakemus myös yhdelle toiselle palstalle ja pitää käydä sielläkin kattoon miten siihen on suhtauduttu. Tänne tuntuu pääsääntöisesti olevan tervetullut myös uus naama kirjoitteleen :)
t. pelkkä Matti vaan sulle :);))Friidu sulle...ööh...ja muillekin;))
tsau:Friidu
- lapalapa
En ole ottaja enkä antaja.
Tämä palstahan ei ole kenenkään, vaan kaikkien.- Matti-Annikki
se tietty on, mut aattelin hieman tiedustella josko tänne uusia suvaitaan, en viittynyt suorilta hypätä joukkoon tummaan :)
- Dorodea
Tota.. jos mä flirttailen, niin lupaatko vastata miehenä? Muuten välii, mie en mitään niskaan heittele enkä veistä käyttele :)
- Matti vaan
vastata ihan pelkkänä Mattina, rauha Annikin muistolle -:DD Palstailemassa se minäkin pelkästään olen, mutta tietynlainen flirtti on jopa suotavaa keskustelussa, kunhan se pysyy asillisena :)
- Anjaniina
Matti vaan kirjoitti:
vastata ihan pelkkänä Mattina, rauha Annikin muistolle -:DD Palstailemassa se minäkin pelkästään olen, mutta tietynlainen flirtti on jopa suotavaa keskustelussa, kunhan se pysyy asillisena :)
aasillisena.
Minen sittenpysty osallistuun, kun mulla ie ole aasia.
*miettii voisko juosta lainaamaan Borriquitoa* - Masa vaan
Anjaniina kirjoitti:
aasillisena.
Minen sittenpysty osallistuun, kun mulla ie ole aasia.
*miettii voisko juosta lainaamaan Borriquitoa*hiiteen, aisallisena minä sen sanan tarkoitin kirjoittaa ja juuri nyt sai mut yllytettyä aasiksi :(( *menee nurkkaan itkeen ja häpeämään rivouksiiaan*
- Anjaniina
Masa vaan kirjoitti:
hiiteen, aisallisena minä sen sanan tarkoitin kirjoittaa ja juuri nyt sai mut yllytettyä aasiksi :(( *menee nurkkaan itkeen ja häpeämään rivouksiiaan*
aisallinen aasihan sen pitää olla!
Eihän se muuten ole mikään ori...siis...
Tai sellanen, vetohevonen...kaks aisaa parhaimmillaan...yhdellä on meno hiukan...toispuoleista.
Vaiko muulikos se nyt oli, kärryjen eteen? - Masa vaan
Anjaniina kirjoitti:
aisallinen aasihan sen pitää olla!
Eihän se muuten ole mikään ori...siis...
Tai sellanen, vetohevonen...kaks aisaa parhaimmillaan...yhdellä on meno hiukan...toispuoleista.
Vaiko muulikos se nyt oli, kärryjen eteen?perehtynyt tuohon siitosori puolelle ja siitä on leikki kaukana, kun kiimainen "tamma" kävelytetään eteen, mut yleensä nyhjään ja kuoriskelen perunoita. Joten jonkun verran tuota toimintaa sopii tuohon väliinkin -:DD
Muuli on ihan hyvä veto vehje, mut risteytymänä tosi ala-arvostettu meillä, kun ei muutenkaan enää muut hevosen kans tee töitä kuin minä :)
ja miksikökähän sulle tuli avopäinen lähtö, jos saan luvan tiedustella. Vähintäänkin uteliaisuutta herättävältä kuulostaa...... :)) Itse olen erittäin satunainen vierailija tällä palstalla joten en voi ottaa lupakysymykseesi kantaa :)
- kannat-on
Anteeksi, kun naurattaa. Vain sana, ei ole muuta kantaa asiaan.
kannat-on kirjoitti:
Anteeksi, kun naurattaa. Vain sana, ei ole muuta kantaa asiaan.
nää painovirhepahalaiset herättävät kyllä hilpeyttä, kieltämättä..... Aina ei tule oikoluettua tekstejään, vaikka aihetta kyllä olisi :))
- Masa vaan
Siut mä ainaskin tunnistan tästä porukasta :)) Piankos mä riidan saan aikaiseksi, kyllä sä sen olet vuosien varrella huomannut :) Mut nyt olen lupautunut olemaan kiltisti ja kaikenlisäksi olen saanut hyvän vastaanoton palstalle :)
Kiitos Sulle nimpparionnitteluista silloin joskus. En juuri enää kirjoittele galtsussa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, joten sainpahan edes nyt kiitettyä :)))) Masa vaan kirjoitti:
Siut mä ainaskin tunnistan tästä porukasta :)) Piankos mä riidan saan aikaiseksi, kyllä sä sen olet vuosien varrella huomannut :) Mut nyt olen lupautunut olemaan kiltisti ja kaikenlisäksi olen saanut hyvän vastaanoton palstalle :)
Kiitos Sulle nimpparionnitteluista silloin joskus. En juuri enää kirjoittele galtsussa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, joten sainpahan edes nyt kiitettyä :))))Matti-Annikki :))) Piti hetki kelata, mutta sitten muistin.
Ei muuta kuin palstakirjoittelemisiin, tämä palsta on aika vilkas ja siksi käyn itsekin välillä täällä jos toisaalla on hiljaista.- Masa vaan
TaikisN kirjoitti:
Matti-Annikki :))) Piti hetki kelata, mutta sitten muistin.
Ei muuta kuin palstakirjoittelemisiin, tämä palsta on aika vilkas ja siksi käyn itsekin välillä täällä jos toisaalla on hiljaista.muistit ketä oot onnitellut :))) Ihan kivalta tää palsta vaikuttaa ja ilmeisesti en vielä ole kerennyt nostattaa monenkaan niskavilloja näillä mitään sanomattomilla "proosillani" :)))
ei vähään aikaan ole näkynyt. :-) Missäs luuraat? Sielläkö, missä minä olen hyvin harvinainen vierailija?
Masa vaan kirjoitti:
muistit ketä oot onnitellut :))) Ihan kivalta tää palsta vaikuttaa ja ilmeisesti en vielä ole kerennyt nostattaa monenkaan niskavilloja näillä mitään sanomattomilla "proosillani" :)))
loppujenlopuksi :)
Teotwawki kirjoitti:
ei vähään aikaan ole näkynyt. :-) Missäs luuraat? Sielläkö, missä minä olen hyvin harvinainen vierailija?
nykyisin enemmän kahvilassa, sua ei oo siellä näkynyt laisinkaan ainakaan tuolla nikillä :)
Lifestylestä on tullut aavekaupunki...
- Ktrilli
Taas näitä teon puskanikkejä. Outoa kun joku haluaa keskustella itsensä kanssa.
- Masa vaan
valaista muakin kuka tuo "teo" on?? Vaikuttaa siltä, että joku on leikkinyt teidän kustannuksella täällä enenpikin jossain vaiheessa?? Mä en pruukaa keskustella itteni kanssa, varsinkaan näillä palstoilla, muuten voin joskus kysyä itteltäni, et "mitä sä ääliö oot oikeen tekemässä"
Masa vaan kirjoitti:
valaista muakin kuka tuo "teo" on?? Vaikuttaa siltä, että joku on leikkinyt teidän kustannuksella täällä enenpikin jossain vaiheessa?? Mä en pruukaa keskustella itteni kanssa, varsinkaan näillä palstoilla, muuten voin joskus kysyä itteltäni, et "mitä sä ääliö oot oikeen tekemässä"
sulle uutena varoituksen paikka!
Tääl skitsoillaan jatkuvasti eri nikkien kirjotuksista, että se ja se ovat yks ja sama.
Tyyppiesimerkki siitä.- Masa vaan
minttupuu kirjoitti:
sulle uutena varoituksen paikka!
Tääl skitsoillaan jatkuvasti eri nikkien kirjotuksista, että se ja se ovat yks ja sama.
Tyyppiesimerkki siitä.mistä mut on savustettu ulos, niin et puhuis skitsoista mitään -:DDD Palstan nimi mistä oon tulossa vois hyvin olla "vainoharhaiset" :)
Mut mä voin ihan puhtaalla omallatunnolla sanoa, et taidan olla kolmatta kertaa tällä palstalla, kerran viime vuoden puolella kävin ja oisko se ollut Helmikuussa, kun muutaman viestin tänne kirjoittelin?
- ++?
kallistuessa ehtooseen, miltä tuntuu? Pysytkö kotonasi häiriötilasta riippumatta? Vai tuletko tänne? Vai pakenetko ulkomaille?
- Masa edelleen
tosi tarkkaan?? Päivällä hakemani pitzan ja muutaman olusien myötä, en ole ollenkaan varma pystynkö kauaa enää olemaan palstalla, mutta kotona oli tarkopitus kuitenniin pysyä -:DD
ps. Hyvää Juhannusta Sinulle!
tulet..Noita muutamia viestejä ehin lukea ja koitin saada selville kumpaa puolta olet..Sukkahousuista kirjottelit,nii sit olet varmaankin nainen...tai sit mies...Ole kumpi vaan..kaikki kelpaa..:)
- Masa vaan
tippa linssiin, mut onneksi onnen kyynel :) Onpa kiva törmätä Siuhunkin näissä merkeissä :) Met ollaankin kirjoiteltu paljon "pienessä" piirissä ja en aina ole ollut varma onko sulla edes ollut sukkahousuja jalassa :)))))
- Tomppa pomppa
sinulle tomppa.
- Kjiäkjiäh
vertaus aasiin osui ja upposi
- Masa vaan
olen aivan "äimänkäkenä"? Tosin tuon nimisessä pubissa olen usein ollut ja monta tomppaakin siellä on varmaan ollut??
Masa vaan kirjoitti:
olen aivan "äimänkäkenä"? Tosin tuon nimisessä pubissa olen usein ollut ja monta tomppaakin siellä on varmaan ollut??
noita harhaluuloja nyt aina putkahtelee esiin :) Joku pitää sua Tomppana, joku Teona, joten ainakin ne on päätelleet sun olevan mies :))
- Pilkkijäkin
TaikisN kirjoitti:
noita harhaluuloja nyt aina putkahtelee esiin :) Joku pitää sua Tomppana, joku Teona, joten ainakin ne on päätelleet sun olevan mies :))
sie olisit luullut, jos en olis hiukka avittanut tunnistuksessa :)) Pitäisköhän mun ottaa kunniana noi kehumiset, jos mua moukkaa verrataan noin hienoihin kirjoittajiin?? Mulle, kun ei niin väliä onko kyseessä mies vai nainen kenen kanssa palstalla keskustelen :) Luin tuolta, että majailet nykyisin kahvilassa? Taidampa itsekin poiketa siellä jossain vaiheessa :))
Pilkkijäkin kirjoitti:
sie olisit luullut, jos en olis hiukka avittanut tunnistuksessa :)) Pitäisköhän mun ottaa kunniana noi kehumiset, jos mua moukkaa verrataan noin hienoihin kirjoittajiin?? Mulle, kun ei niin väliä onko kyseessä mies vai nainen kenen kanssa palstalla keskustelen :) Luin tuolta, että majailet nykyisin kahvilassa? Taidampa itsekin poiketa siellä jossain vaiheessa :))
ja saa sinne tulla olemaankin :) Vasta oli kisatkin siellä, harmi ettet ollut ottamassa osaa niihin.
Jaa, luultavasti en olisi edes lähtenyt miettimään kuka olet, ellet olisi alkanut tekemään tunnustuksia :)
Olisin luultavasti ajatellut ettei asia minulle sen enempää kuulu kun olen itsekin satunnainen kävijä täällä. Olinkin hetken hämilläni kun juuri minut sanoit tunnistavasi joukosta.....Mutta vain hetken :))- Pilkkijäkin
TaikisN kirjoitti:
ja saa sinne tulla olemaankin :) Vasta oli kisatkin siellä, harmi ettet ollut ottamassa osaa niihin.
Jaa, luultavasti en olisi edes lähtenyt miettimään kuka olet, ellet olisi alkanut tekemään tunnustuksia :)
Olisin luultavasti ajatellut ettei asia minulle sen enempää kuulu kun olen itsekin satunnainen kävijä täällä. Olinkin hetken hämilläni kun juuri minut sanoit tunnistavasi joukosta.....Mutta vain hetken :))ylläri se oli mullekin törmätä suhun täällä, mut iloinen sellainen tokikin :))
Nyt mua harmittaa, kun olen missannut kisat, mä kun oon ollut niiden innokkain ja ehkä yllättävin osanottaja viimevuosina :)) Mulla noi silmät sellaiset kaks veriklönttiä, joten pitää vetäytyä toistaisksi taas pois koneen äärestä, mut jos ei sokeus yllätä, niin lupaan et palataan jossain paikassa tai ainakin mä toivon niin omasta puolestani??? Pilkkijäkin kirjoitti:
ylläri se oli mullekin törmätä suhun täällä, mut iloinen sellainen tokikin :))
Nyt mua harmittaa, kun olen missannut kisat, mä kun oon ollut niiden innokkain ja ehkä yllättävin osanottaja viimevuosina :)) Mulla noi silmät sellaiset kaks veriklönttiä, joten pitää vetäytyä toistaisksi taas pois koneen äärestä, mut jos ei sokeus yllätä, niin lupaan et palataan jossain paikassa tai ainakin mä toivon niin omasta puolestani???toivottavasti "törmäillään" palstoilla, mietintämyssyn alla on jo uus kisa...vihjeeksi vaan :)
No voi pakana, mikähän sun silmiis on iskenyt, eikö sulla tuota harmia olisi ollut jo entuudestaankin ihan tarpeeksi. No, toivottavasti ei olisi mitään vakavaa.
Tarkoittaaks se sitä ettet ehtiny lakkia kattelemaan kun joku nosti penkin suorille käsille?
Läksit niin sanotusti harvoilla ,määräsit suunnan ja toinen vauhrin?
Näinkö kävi?- Äkkiääkkiä
kävi.
Miten sinä elät tätäpäivää? Äkkiääkkiä kirjoitti:
kävi.
Miten sinä elät tätäpäivää?pala olen luonnossa et aika harvoin oon harvoilla lähtenyt.
Ei mun elämään kurjuutta kummenpaa kuulu ja senkanssa jätkäpoika kyllä pärjää.- Masa vieläkin
olen aamuyöstä joutunut pakosalle ja onkin viisasta katella poistumisreitti kaiken varalta, vaikka kuinka joku väittäis asuvansa yksin :)))
Mut mä pidän vauhrista ja vaarallista tilanteista :))
tutustua "50-kulttuuriin" ja tänne otetaan haluttiin tai ei, kaikki tämän ikäiset ja vierailee täällä toki muutkin, vaikka sitten karussa :)
Joten eikun pökköä pesään jossa on kaikenlaista klapia jo ennestään tulikokeessa- Vissiin Masa
olen yrittänyt ja mul viel pari Åria tohon poikamiesten villienvuosien alkuun, mut eiköhän se siitä vielä tule :)) Mie ooon aika kuumissa keitossa keitelty, joten mulle käy välillä ihan kylmäsavu tuotteetkin :))
Thanks for you, because you write me! Ohoh olenks mä kielimieskin :)))))
- ,
tänne tullut roimasti tilaa.
- DDDDDDDDDDDD
pituus, ja D, panee ennustamaan ja tunnustamaan. Jotenkin haisoo vanhalta tutulta, mutta haiskoon, panen ikkunat auki.
Ei minun tutulta, noin vain yleisesti monien. DDDDDDDDDDDDDDDDD
Eipä haita.- Joku Masa
tuolta käy ilmikin, kyl mulle ainakin pari kolme "tuttua" on tullut tään myötä vastaan -:DDD Mut ei todellakaan tään palstan myötä olla "tuttuja", mut malmahan on pieni loppuinlopuksi :)
- Hyppyrottanen
vaan kaikilta, jos vaan pilasin jonkun sunnuntain pahasti :(( Sellainen ei todellakaan ole ollut tarkoitus ja toivotan oikein Hyvää ja Rattoisaa Kevättä Kaikille!! Ehkä mäkin pystyn täällä joskus pistäytyyn???
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143270Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261384- 931268
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2641121Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571106Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661034- 42925
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798