Tietäisikö joku saako tuonnimistä voidetta Suomesta? Ellei, voisitteko suositella luotettavaa ulkomaista kauppaa josta voisi tilata?
Dermatend -luomenpoistovoidetta Suomesta?
12
2348
Vastaukset
- sandul
Itse tilasin Amazonista netin kautta.
- tervehdystä
hmm.. toimiko?
- 4
Verruxia saa apteekista
- dfzbdf
Verruxin on syylänpoisto-tuote, ei käytetä luomiin!
- 4
Eiköhän nuo ihan samaa perää ole. Itseltä olen pahimmat luomet hyvin poistanut verruxilla eikä ole uusineet senjälkeen.
- szsvdfgz
Eiköhän siinä Verruxin-pakkauksessa olisi ohjeet luomen poistoon jos se siihen olisi tarkoitettu....
- 4
Todennäköisesti samaa tavaraa myydään luomenpoistoon nimellä Dermatend.
Eihän sillä ole muuta ideaa kuin polttaa ihon pintasolukkoa. Samalla tavalla toimii nestemäinen typpi (tai happi) ja entisajan Laapis. Sopivasti laimennettu rikkihappo lienee paras ko. tarkoitukseen. - kurpitza
Onkos se niin järkevää ärsyttää sitä ihoaluetta jollain syövyttävällä/polttavalla jos siinä kerta on jo valmiiksi mutaatio?
- Kulukku
Kurpiza on mutaatio!
- kaski
verruxia ei saa käyttää syntymämerkkeihin siinä sanotaan niin ja eikös luomet ole just niitä
- huhuheihs
Älä nyt hemmetissä ala millään tököteillä luomea poistamaan. Miksi ihmeessä haluaisit hävittää luomen?
- JukkaPoika53
Kikkelini hepissä on kymmensenttisenkokoinen ruskea luomi.
Olin apoteekissä ostamassa siihen Verruksija, ja nätti apteekkityttö kysyi, missä luomi on,
Kerroin, ei suostunut myymään voidetta, mutta antoi puhelinnumeronsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1736401- 1471764
- 1131548
- 511290
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢35919Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96887Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5829Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan232789- 41779