Alentaako Panacod verenpainetta?

vieras1

Löytyykö tarkempia tietoja Panacodin sivuvaikutuksista jostain, kiitos?

8

9629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ad/hd

sulla oo sitä pakettia? Siellä sisällä on ne käyttöohjeet ja
      niissä kerrotaan mitä oireita voi ilmetä...

• yx kipuinen

Jos syöt kipuun panacotia,niin varmaan alentaa verenpainetta,kun kivut hellittävät....yleensähän kivut nostaa verenpainetta,ainakin minulla.

• Ei käy minulle.

Panacod sisältää 30mg kodeiinia josta maksassa muodostuu morfiinia 10%, eli tässä tapauksessa 3mg. Tämäkin määrä voi aiheuttaa riippuvuutta.
      Panacod sisältää myös 500mg parasetamolia joka aiheuttaa vernpaineen nousua. Minä olen herkkä parasetamolille, ja se nostaa huomattavasti verenpainetta. Minulla yhdenkin jälkeen oikein naama punoittaa ja suorastaan tuntee verenpaineen olevan korkealla, ja sen todistavat mittauksetkin. Lisäksi parasetamoli rasittaa huomattavasti maksaa ja munuaisia, joten ainakin väärinkäyttäjillä jotka syövät useita kerrallaan, lyhenee elinikä varmasti. Huom. En epäile/syytä aloittajaa väärinkäyttäjäksi.

• että näin..

4kk olen syönyt panacodia parhaimmillaan 8tabl/vrk.
      Olen alkanut huomata riippuvuus oireita,mutta minkäs teet kun kivut on niin kovat ettei pysty olemaan mitenkään päin ilman lääkettä ja lääkärit vaan hokee,että kipu pitää saada hallintaan eikä muut lääkkeet tehoa.
      Panacod aiheuttaa itselle myös ummetusta.

• Anonyymi

Eli kukaan ei vastannut

• Anonyymi

Onhan.

• Anonyymi

Se on tehokas kipulääke hermosärkyyn ja pahaan hartiakipuun. Mä otan sitä kaksi tablettia päivässä. Sivuvaikutuksena on väsymys ja kova jano.

• Anonyymi

Jos vädyttäö kannattaa ottaa verenpaine .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      143
      3485
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1980
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      70
      1925
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      134
      976
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe