Tartu mikkiin !!!

loimii

92

1265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIPPII!!!

Ihanaa nähdä ja kuulla Tapsaa televisiossakin laulamassa.
      Näyttää olevan niin tyylikkäänäkin taas kuten aina.

• höh???

Samat räntythän tuolla on päällä kuin muillakin. ei mitään sen tyylikkäämpää.

• ja vähintäänkin TUPLASTI karismaa, kun vertaa esim. noihin ylemmässä kuvassa pällisteleviin muikistelijoihin.

• :) :)
        höh??? kirjoitti:

Samat räntythän tuolla on päällä kuin muillakin. ei mitään sen tyylikkäämpää.

tartu mikkiin sivulta ensimmäinen jaksokuva,tapsa on siinä kuin myrkynnielleenä,hah!

• Annu.
        :) :) kirjoitti:

tartu mikkiin sivulta ensimmäinen jaksokuva,tapsa on siinä kuin myrkynnielleenä,hah!

...niellyt sen myrkyn.

• safira~
        :) :) kirjoitti:

On kyllä vähän happaman näköinen ilme siinä aloitussivun kuvassa. Ihmeen kenollaan muuten se kuva se kun kaikki tuntuvat seisovan ihan kallellaan ja Tapsa näyttää niin lyhyeltä, vaikka on oikeesti varmaan ainaskin sen juontajan pituinen ( yli 180cm)

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

ja vähintäänkin TUPLASTI karismaa, kun vertaa esim. noihin ylemmässä kuvassa pällisteleviin muikistelijoihin.

Pitääkö sinun aina ja joka tilanteessa haukkua toisia. Tai sehän jo tiedetään että pitää mutta mitä varten tuokin kommentti? Mitä pahaa nuo kuvassa olevat ihmiset ovat sulle tehneet? Olet kyllä mahdoton ihminen. Onneksi ei tarvitse tuntea sinua.

• Tartutaan...
        Annu. kirjoitti:

Pitääkö sinun aina ja joka tilanteessa haukkua toisia. Tai sehän jo tiedetään että pitää mutta mitä varten tuokin kommentti? Mitä pahaa nuo kuvassa olevat ihmiset ovat sulle tehneet? Olet kyllä mahdoton ihminen. Onneksi ei tarvitse tuntea sinua.

Ollaan nyt vaan iloisia että noin hyvät laulajat ovat samassa ohjelmassa. Innolla odotan että pääsee nauttimaan huomenna. :)

• Manna_
        Tartutaan... kirjoitti:

Ollaan nyt vaan iloisia että noin hyvät laulajat ovat samassa ohjelmassa. Innolla odotan että pääsee nauttimaan huomenna. :)

Nyt on kyllä superhyvät artistivieraat huomisessa jaksossa. Varmasti mukavan leppoisaa perjantai illanviihdettä luvassa kera hienojen lauluesitysten.

• niin!
        Tartutaan... kirjoitti:

Kerro se Justinaxille! Siinä on sitten ärsyttävä räksyttäjä. Jos tuo nainen olisi oikeasti koira niin sille olisi jo aikoja sitten laitettu kuonokoppa.

• vertaus olisi tämä:
        niin! kirjoitti:

Kerro se Justinaxille! Siinä on sitten ärsyttävä räksyttäjä. Jos tuo nainen olisi oikeasti koira niin sille olisi jo aikoja sitten laitettu kuonokoppa.

"Bullterrierit saattavat olla riitaisia toisten koirien kanssa. Kääpiöbullterrieri ei ole erityisen miellyttämishaluinen rotu, joten sen kouluttaminen ei ole aina ihan yksinkertaista"

• Annu.
        niin! kirjoitti:

Jos se nainen olisi koira niin rotu olisi varmaan pinseri. Ne on just sellaisia pieniä nyrkillä tapettavia, jotka luulee olevansa suuria. Kovia räksyttämään kaikkea ja taatusti roikkuisi ohikulkijan lahkeesta kilomertitolkulla jos saisi kiinni. Tuossa melkein naapurissa on just sellainen. Se tunkee kuononsa aidanraosta ja räkättää vielä pitkään sen jälkeen kun kulkija on jo kaukana. Todella ärhäkkä ja tyhmä, joten hyvin sopisi.

• me tammelat
        Annu. kirjoitti:

Jos se nainen olisi koira niin rotu olisi varmaan pinseri. Ne on just sellaisia pieniä nyrkillä tapettavia, jotka luulee olevansa suuria. Kovia räksyttämään kaikkea ja taatusti roikkuisi ohikulkijan lahkeesta kilomertitolkulla jos saisi kiinni. Tuossa melkein naapurissa on just sellainen. Se tunkee kuononsa aidanraosta ja räkättää vielä pitkään sen jälkeen kun kulkija on jo kaukana. Todella ärhäkkä ja tyhmä, joten hyvin sopisi.

yhtään sen kummempi kuin tuo Justiinax. Ihmettelit tuossa ylempänä, kun tämä J haukkui noita muita ja kysyit vielä, mitä pahaa ne on J:lle tehnyt? No mitäs pahaa se Kansa on sinulle tehnyt, kun oikein myrkyn olisi pitänyt niellä? Sun juttusihan on koko ajan Kansaa rienaavia. Ei silti, ei se minun päiviäni pilaa. Mutta katso nyt aikuinen (?) ihminen peiliin sinäkin.

• me tammelat kirjoitti:

yhtään sen kummempi kuin tuo Justiinax. Ihmettelit tuossa ylempänä, kun tämä J haukkui noita muita ja kysyit vielä, mitä pahaa ne on J:lle tehnyt? No mitäs pahaa se Kansa on sinulle tehnyt, kun oikein myrkyn olisi pitänyt niellä? Sun juttusihan on koko ajan Kansaa rienaavia. Ei silti, ei se minun päiviäni pilaa. Mutta katso nyt aikuinen (?) ihminen peiliin sinäkin.

Niin just. Miettis nyt Annukin vähän ,että kumpi on häijymmin kirjoitettu : Se että Tapsalla on enemmän karismaa, kun noilla muikistelijoilla vai se , että toivoo että laulaja olis niellyt jotain myrkkyä ?
        Mä olen muutenkin huomannut että Tapsan mollaajat on täällä just semmosia , että ne syyttää ja mollaa kyllä mieluusti muita, mutta ovat sokeita sille mitä ite tänne kirjoittavata ja ovat kirjoittaneet. (Syyttävät Tapsaakin siitä ,että Tapsa mielestä syy on ainakin jossakin muussa kun hänessä itsessään, mut itehän he just sellasia ovatkin.)

• Annu.
        me tammelat kirjoitti:

Minä sentään pitäydyn vaan Tapsukassa kun taas tämä räksyttäjä haukkuu koko poppoon ja ylipäätään kaikki muut kuin Tapsukan. Ketäs muita minä olen "mollannut"(mikä sana!). Ja sen sentään myönnän enkä yritä selitellä. Tuon myrkkujuttu nyt vaan sattui niin kohdilleen. Ja aina tulee jotain hampaankoloon Justiinaxia vastaan kun se haukkuu aina kaikkia. Nytkin tuossa nuo artistit oli muka pällisteleviä muikailijoita. Totta hemmetissä ne siitä pällistelee ja ihan syystäkin kun ovat kisassa mukana.
        Ja edelleen, jos olisin käyttänyt muuta kuin "omaa" nikkiäni, ei minua arvosteltaisi, joten taidan lopettaa Annuna ja jatkaa vaikka Jooseppinaxina.

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Niin just. Miettis nyt Annukin vähän ,että kumpi on häijymmin kirjoitettu : Se että Tapsalla on enemmän karismaa, kun noilla muikistelijoilla vai se , että toivoo että laulaja olis niellyt jotain myrkkyä ?
        Mä olen muutenkin huomannut että Tapsan mollaajat on täällä just semmosia , että ne syyttää ja mollaa kyllä mieluusti muita, mutta ovat sokeita sille mitä ite tänne kirjoittavata ja ovat kirjoittaneet. (Syyttävät Tapsaakin siitä ,että Tapsa mielestä syy on ainakin jossakin muussa kun hänessä itsessään, mut itehän he just sellasia ovatkin.)

Ihan oksettaa lukea tuota potaskaa mitä kirjoitat. Voi tuota tekopyhyyden määrää mikä siitä paistaa! Sinulle on edes turha sanoa että katso peiliin.

• Annu. kirjoitti:

Minä sentään pitäydyn vaan Tapsukassa kun taas tämä räksyttäjä haukkuu koko poppoon ja ylipäätään kaikki muut kuin Tapsukan. Ketäs muita minä olen "mollannut"(mikä sana!). Ja sen sentään myönnän enkä yritä selitellä. Tuon myrkkujuttu nyt vaan sattui niin kohdilleen. Ja aina tulee jotain hampaankoloon Justiinaxia vastaan kun se haukkuu aina kaikkia. Nytkin tuossa nuo artistit oli muka pällisteleviä muikailijoita. Totta hemmetissä ne siitä pällistelee ja ihan syystäkin kun ovat kisassa mukana.
        Ja edelleen, jos olisin käyttänyt muuta kuin "omaa" nikkiäni, ei minua arvosteltaisi, joten taidan lopettaa Annuna ja jatkaa vaikka Jooseppinaxina.

Niin ja jos mä kirjoittelisin tänne useammalla eri nikillä, niin mua ei mollattais täällä räksyttäjäks tms.
        Mut lopetataan nyt tää kinastelu jo tähän ( sä kun sait sanoa taas viimisen sanan niin sulla ainakin pitäis olla hyvä mielikin ) ja valmistaudutaan katselemaan illan Tartu mikkiin- ohjelmaa. Enää reilu pari tuntia sen alkuun :o)

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Niin ja jos mä kirjoittelisin tänne useammalla eri nikillä, niin mua ei mollattais täällä räksyttäjäks tms.
        Mut lopetataan nyt tää kinastelu jo tähän ( sä kun sait sanoa taas viimisen sanan niin sulla ainakin pitäis olla hyvä mielikin ) ja valmistaudutaan katselemaan illan Tartu mikkiin- ohjelmaa. Enää reilu pari tuntia sen alkuun :o)

Jos sä kirjoittaisit tänne muulla kuin omalla nikilläsi niin sinut tunnistettaisiin heti.
        Sinä taas saat minun puolestani sanoa ensimmäisen sanan ja haukkua muut kilpailijat tai ainakin Mikon, tuoreeltaan, minä en kyllä tänä iltana enää jaksa kirjoitella yhtikäs mitään.

• maatikka

Katoin just Tartu mikkiin-ohjelman.
        Olen järkyttynyt Tapani Kansan käytöksestä.
        Nyt tosin paljon paremmin ymmärrän sen ,mitä laivalla on tapahtunut.
        Voiko joku olla noin ylimielinen toisia esiintyjiä kohtaan!
        Mikko Mäkeläinen ei ole ollut suosikkini ,mutta nyt osakkeet nousi huimasti !Hyvä Mikko !
        Jaana Pöllänen oli uusi tuttavuus, ihan OK !

• Virveli27
        maatikka kirjoitti:

Mikko Mäkeläinen ei ole ollut suosikkini ,mutta nyt osakkeet nousi huimasti !Hyvä Mikko !

Muuten oli hyvä ohjelma mutta Kansa oli kyllä aika törkeä kun koko ajan yritti olla äänessä .

• ei tapsukkaa enää
        maatikka kirjoitti:

jaana pöllänen ei saanut laulaa juuri lainkaan kun tapani veti oli vuoro sitten kenen hyvänsä .kantsisko tapanin katsoo itse se ohjelma netistä , niin selviää mitä siellä todella tapahtui .

• loimii
        ei tapsukkaa enää kirjoitti:

jaana pöllänen ei saanut laulaa juuri lainkaan kun tapani veti oli vuoro sitten kenen hyvänsä .kantsisko tapanin katsoo itse se ohjelma netistä , niin selviää mitä siellä todella tapahtui .

Kyllä siellä sai muutkin laulaa Jaana ( lauloivat yhdessäkin monta nätiä laulua) mukaan luettuna ihan riittämiin. Paljon pahemmin siellä joissakin jaksoissa on sooloilua joidenkin artistien taholta näkynyt. Se on nyt taas vaan niin tuomittavaa joidenkin mielestä, kun kyseessä on Tapsa.

• me tammelat
        Virveli27 kirjoitti:

Muuten oli hyvä ohjelma mutta Kansa oli kyllä aika törkeä kun koko ajan yritti olla äänessä .

ollaankohan katsottu samaa ohjelmaa. Katsokaapa uudestaan Ylen Arkistosta. Eihän se Mäkeläinen osannut oikein mitään, vaikka suurin osa oli vanhoja tuttuja kappaleita. Olkaa nyt kerrankin rehellisiä. Itse olen sitä mieltä, että Mikko lauloi hyvin ne, mitä osasi. Tapsa kompasteli eniten Dirlan-daassa. Naiset ei oikein päässyt mihinkään kiinni. Tapsahan otti Mikon hienosti mukaan Kuljen taas kotiinpäin -kappaleeseen. Tapsan ja Jaanan duetto-kappale oli tosi harvinainen, vaikka sen muistinkin sitten pitkän pohdiskelun jälkeen.
        Minusta ohjelma oli mukava, mikä sen tarkoituskin varmaan oli. Onneksi löysitte taas Tapsaasta jotain moitittavaa.

• me tammelat
        ei tapsukkaa enää kirjoitti:

kielletty laulamasta. Mutta jos ei vaan osaa näitä kappaleita, niin ei voi osallistua. Tiedän, että Jaanalla on / oli upeita kappaleita silloin, kun hän esiintyi Risto Hiltusen kanssa.

• me tammelat
        Annu. kirjoitti:

Jos sä kirjoittaisit tänne muulla kuin omalla nikilläsi niin sinut tunnistettaisiin heti.
        Sinä taas saat minun puolestani sanoa ensimmäisen sanan ja haukkua muut kilpailijat tai ainakin Mikon, tuoreeltaan, minä en kyllä tänä iltana enää jaksa kirjoitella yhtikäs mitään.

katselit ko ohjelman. Sanopa nyt sinä, oliko Tapsa huono vai menestyikö jotenkin. Minä sanon rehellisesti, että Mikko oli silloin hyvä, kun osasi laulaa asianomaisen kappaleen. Tapsallakin toki lähti käsistä joku kappale. Dirlandaa ja se Taavitsaisen kappale ei luonannut!

• Hemuli Immelman
        me tammelat kirjoitti:

ollaankohan katsottu samaa ohjelmaa. Katsokaapa uudestaan Ylen Arkistosta. Eihän se Mäkeläinen osannut oikein mitään, vaikka suurin osa oli vanhoja tuttuja kappaleita. Olkaa nyt kerrankin rehellisiä. Itse olen sitä mieltä, että Mikko lauloi hyvin ne, mitä osasi. Tapsa kompasteli eniten Dirlan-daassa. Naiset ei oikein päässyt mihinkään kiinni. Tapsahan otti Mikon hienosti mukaan Kuljen taas kotiinpäin -kappaleeseen. Tapsan ja Jaanan duetto-kappale oli tosi harvinainen, vaikka sen muistinkin sitten pitkän pohdiskelun jälkeen.
        Minusta ohjelma oli mukava, mikä sen tarkoituskin varmaan oli. Onneksi löysitte taas Tapsaasta jotain moitittavaa.

Tapani on cool jäbä. Äänessä ja karismassa löytyy. Ei ole Tapsan vika jos valjummat jää sen varjoon.
        Mainiosti lauloi ja esiintyi Tapsa. Suvivalssin saisi ottaa tanssilavaohjelmistoonsa.

• me tammelat
        maatikka kirjoitti:

eikö se ollut hyvä, että joku sentään lauloi, kun nuo 3 muuta ei osannut hölkäsen pöläystä. Tapsa sentään kehui parteriaan ja orkesterin kapellimestaria.

• me tammelat
        Virveli27 kirjoitti:

siinä pitää laulaa ja osallistua. Niin on aina tähän asti tapahtunut. Kuten jo kirjoitin Mäkeläinen lauloi hyvin silloin kun lauloi, mutta niin monta laulua seurasi sivusta. Niin Marita kuin Tapsa kuin Hintsanenkin sai väkisin 'pyytää' esiintymään. Tuloksellahan ei ole mitään väliä. Tapsahan 'ryösti' pisteen Maritan laulusta, jota ei oikeasti osannut, sen sijaan Marita luovutti pisteen Tapsalle ja Jaanalle 'vahinkopainalluksestaan'. Ohjelma oli kuitenkin ihan viihdyttävä. Ei kuitenkaan pelkästään Tapsan ansiosta, Marita oli kerrankin nautittava. Yleensä on minua ärsyttänyt tekopirteydellään, mikä ilmeisesti on kuitenkin ihan luonnollista.

• Eritason laulajat.

Mikko Mäkeläinen ei ollut häävi ,Tapani lauloi suohon ja mäkeläinen pyöritteli silmiään,mikä valtava ero oli laulajissa tapani oli ja on huomattava esiintyjä ja persoonallinen ,näin sen kuuluu ollakin suurella taiteilijalla.

Pöllösen ääni oli menneen talven lumia ja taavitsainen heikko kaikin tavoin huonompi kuin karaoke laulajat yläääniä ei tule ja heikko ääni,suuri virhe mikin heiluttaminen.

• Laulava Kulkuri
        Annu. kirjoitti:

Tuostahan saa sinulle uuden nickin: Molla-Annu. Eikö totta!

• Silmät auki please
        me tammelat kirjoitti:

eikö se ollut hyvä, että joku sentään lauloi, kun nuo 3 muuta ei osannut hölkäsen pöläystä. Tapsa sentään kehui parteriaan ja orkesterin kapellimestaria.

Tapsahan taas nimenomaan omaan tyypilliseen tyyliinsä piilov**tuili orkesterille ja korjaili Hintsasen kertomuksia kuka oli säveltänyt tai sanoittanut jonkin kappaleen...
        Kun taas itsellään ääni sortui monesti ja melkein joka laulussa lauloi väärillä sanoilla...
        Ja pätemisen tarve oli taas NIIN kova.
        Jos te ihmiset ette mitään tuollaista käytöstä häneltä huomanneet niin täytyy sanoa että olette kyllä yksinkertaista porukkaa!

• mm.
        Silmät auki please kirjoitti:

Tapsahan taas nimenomaan omaan tyypilliseen tyyliinsä piilov**tuili orkesterille ja korjaili Hintsasen kertomuksia kuka oli säveltänyt tai sanoittanut jonkin kappaleen...
        Kun taas itsellään ääni sortui monesti ja melkein joka laulussa lauloi väärillä sanoilla...
        Ja pätemisen tarve oli taas NIIN kova.
        Jos te ihmiset ette mitään tuollaista käytöstä häneltä huomanneet niin täytyy sanoa että olette kyllä yksinkertaista porukkaa!

Onneksi joku sentään tuntuu ymmärtävän asian joka Tapsukkafaneille tuntuu olevan utopiaa. Todella moukkamaista ja ylimielistä esiintymistä Tapsukalta.

• Gilla*

Tapsa oli mainio ja niin lutunen ! Osasi heittäytyä hyvin biiseihin ja laittaa huumoriakin mukaan peliin. Mm. Sua vain yli kaiken mä rakastan ja Suvivalssi olivat aivan ihania.
      Tapsa teki kivasti kun vinkkasi Mikon kanssaan laulamaan " Kuljen taas kotiinpäin" laulua.

Tuo käppänäkö lutunen. Ei ikinä!

• minna.
        *** kirjoitti:

Tuo käppänäkö lutunen. Ei ikinä!

Voi hitsi. Laitoin vahingossa miinusta kun piti laittaa plussaa mielipiteelle. Tosiaankin kamala vanha käppänä tuo mies.

• Oli aivan loistava jakso ! Tapsa oli edukseen. Aivan ihana !

• vahvassa meikissään

Kyllä mieskin voi vanheta tyylikkäästi, mutta minulle tuli kyllä mieleen, kun kävin takavuosina Moskovassa katsomassa erästä tunnettua vahanukkea.

Tapsa on räväkkä, mutta täysin ilmeetön esiintyjä ja laulu oli sellaista vanhan miehen epävarmaa tulkintaa.

Ja se Marita Taavitsainen oli muuten illan paras laulaja, tarkka ääni ja miellyttävin katsoa koko porukasta. Hän edusti Mikon kanssa sitä ammattitaitoa niistä laulajista.

Joten Justiina: paljon etukäteismelua tyhjästä !

• Tadaa!
        vahvassa meikissään kirjoitti:

Kyllä mieskin voi vanheta tyylikkäästi, mutta minulle tuli kyllä mieleen, kun kävin takavuosina Moskovassa katsomassa erästä tunnettua vahanukkea.

Tapsa on räväkkä, mutta täysin ilmeetön esiintyjä ja laulu oli sellaista vanhan miehen epävarmaa tulkintaa.

Ja se Marita Taavitsainen oli muuten illan paras laulaja, tarkka ääni ja miellyttävin katsoa koko porukasta. Hän edusti Mikon kanssa sitä ammattitaitoa niistä laulajista.

Joten Justiina: paljon etukäteismelua tyhjästä !

Tyylikkään komea ja charmantti on Tapsa. Tarmoa ja kokemuksen tuomaa ammattitaitoa tuntuu riittävän vaikka miten ja Putter Possun syntymäpäivät, Eldankajärven jään, Pikajuna meksikon, Romanssin, Suvivalssin jne... Tapsa kajautti niin raikkaasti , ettei epävarmuudesta tietoakaan. Jos hän jonkun laulun lauloi epävarmasti niin se johtui siitä , että se laulu oli Tapsalle vieras. Ei ne muutkaan laulajat siellä likimainkaan kaikkia biisejä osanneet, eikä niitä tässä ohjelmassa saanut etukäteen harjoitella.
        Marita Taavitsaienen lauloi kokoajan samalla hymyilevällä äänellä ja tyylillä oli kyse miten hakeasta biisistä tahansa.

• Kansan valta

Katsoppa youtubesta, kun Amadeus esiintyy kirkossa joulukonsertissa.Saat jonkinlaisen käsityksen laulamisesta.Kaveri on 20-kymppinen ,aivan uskomaton ääni.Minäkin tykkään Tapanista ,mutta ei hän ainut ole joka osaa laulaa.

• me tammelat
        Kansan valta kirjoitti:

Katsoppa youtubesta, kun Amadeus esiintyy kirkossa joulukonsertissa.Saat jonkinlaisen käsityksen laulamisesta.Kaveri on 20-kymppinen ,aivan uskomaton ääni.Minäkin tykkään Tapanista ,mutta ei hän ainut ole joka osaa laulaa.

mutta kuunnelkaapa vaikka Amadeuksen kappale Sirkus. Voi herran jumala, että vielä joku radiokanava voi tuollaista sontaa edes soittaa. On se kamala!

• kuukoira_

Tunsin myötähäpeää Kansan käytöksestä,,,melkein sama vaikka ei olisi ollut muita mukana ollenkaan.
      Piti laulaakin jo sen arvattavan laulun pääälle.Taavitsaisella oli kaunis ääni eikä ollut vikaa sen toisenkaan naisen laulussa.Mäkeläinen ei tuonut itseään liiaksi esille.

• WAUDE**

Tätä linkkiä kun klikkaa, niin voi netin kautta katsella tuon eilisen lähetyksen :
      http://areena.yle.fi/video/927240

Oli tosi hyvä jakso. Tapsa oli valloittavan hyvä ja muutkin laulajat tässä jaksossa oli ihan ok.

Alussa heti Dirlandaa laulussa Tapsa leikitteli äänellään laulamalla Dirlandaata tosi kimakalla ja sitten hyvin matalalla äänellä.

Huvitti kun etenkin Tapsalla ja Marita Taavitsaisella tuntui olevan aika lailla kilpailuhenkeä ja pisteiden saanti oli tärkeää, vaikka leikkimielellä kisailtiinkin.
      Kohdassa 0.25.00 ( eli 25 minuutin kohdalla) Tapsa painaa nopeasti nappia eenenkuin Marita ehtii tunnistaa oman laulunsa. Tapsa on suloinen kun huomaakin sitten että ei oikein osaakkaan sitä laulua . Kun Marita laulaa ,että "Lähteä sun täytyy" niin Tapsa on hauska siinä.

Kohdassa 0.32.00 Marita painaa nappia jo ennenkuin laulu ehtii edes kunnolla alkaa. Pääsi siis kuittaamaan Tapsalle ( Tapsa kun muuten useimmiten aina Maritaa nopeampi tunnistamaan biisit) ja henkien taisto on kovaa ;)

Kohdassa 0.35.00 Tapsa tekee hienon eleen kun kutsuu Mikko Mäkeläisen laulamaan kanssaan " Kuljen taas kotiin päin ". Mikko tuntuu vähän jännittävän ja punastelevan. Varmaan nuorelle artistille aika jännittävä paikka vetää biisiä yhdessä tuollaisen legendan kanssa.

"Mikko tuntuu vähän jännittävän ja punastelevan. Varmaan nuorelle artistille aika jännittävä paikka vetää biisiä yhdessä tuollaisen legendan kanssa."
        Apua, oletko ihan tyhmä. Ei taatusti Mikko pelännyt tuota ihmistä jota kyllä on syytäkin pelätä. "Legenda" voit työntää sen sinne mihin ei päivä paista.

*** kirjoitti:

"Mikko tuntuu vähän jännittävän ja punastelevan. Varmaan nuorelle artistille aika jännittävä paikka vetää biisiä yhdessä tuollaisen legendan kanssa."
        Apua, oletko ihan tyhmä. Ei taatusti Mikko pelännyt tuota ihmistä jota kyllä on syytäkin pelätä. "Legenda" voit työntää sen sinne mihin ei päivä paista.

tuo viestisi on niin typerää tekstiä joka lause kuin olla voi.

• Joku vaan

Tapsa lauloi ja esiintyi ihanasti ja on se vaan niin charmööri mies ollessaan tuollaisella rennon letkeällä ja humoristisella tuulella. (Känkkäränkän iskiessä on varmaan sitten kyllä tosi mahdoton). Todella maskuliinista vetovoimaa sisältävä mies. Ei ihme , että Jaana Pöllänenkin oli häntä useampaankin otteeseen halailemassa. Ja Marita Taavitsainen ihan hurmiossaan huokaisi Tapsan laulaman "Romanssin" jälkeen , että: " Se lauloi sen mulle".

• Lorujaje

Annu on mennyt näköjään ihan sanattomaksi. Ileisesti kuumeisesti yrittää nyt keksiä jotain mistä Tapsaa moittia. Kun Tapsa viimeksi esiintyi "Tartu mikissä" niin silloin moitittiin siitä kun hän pönötti paikoillaan , oli tosikkomainen, eikä yhtynyt muiden mukana lauluun. Nyt kun ei noista voi moittia niin jotainhan sitten on yritettävä keksiä. Tälläkertaa lässytetään siitä että Tapsa ei ottanut muita huomioon. Haloo ! Kyllä hän siinä ihan hyvin antoi muillekkin mahdollisuuksia laulaa ja esiintyä. Eräskin muusikko totesi kommentissaan , että Tapsa oli yllättävänkin herrasmiesmäinen Mikko Mäkeläistä kohtaan.
      Esim. Annu ei antipatioissaan tietenkään noteerannut näitä Tapsan eleitä jolla hän muutamaankin kertaan kehotti/kannusti Mikkoa laulamaan.
      Kannattaisi ehkä katsella Ylen areenalta uudestaan tuo ohjelma ja tällä kertaa ottaa ne " I hate Tapani Kansa "- rillit pois päästä.

• Annu.

Minulla kun sattuu elämässäni olemaan muutakin sisältöä kuin tämä typerä palsta!
        Olen otettu että minua muistetaan kaivata tänne. Katsoin kyllä ohjelman joo ja olen täsmälleen samaa mieltä kuin tuossa edellä parissakin viestissä on kirjoitettu että Tapsukka oli aivan täynnä itseään ja ylimielinen sekä koko ajan äänessä eikä antanut muille mahdollisuutta laulaa ja viitsi vielä kommentoida juontajan puheitakin. Oli pakko paikoin pistää silmät kiinni kun ei kestänyt katsoa sitä miestä. Ja tuoko nyt on niin ihmeellistä jos se pyysi Mikkoa mukaansa siihen biisiin. Niin tekee monet tuossa ohjelmassa, miksi se olisi nyt niin ainutkertaisen hienoa? Tapsukka oli ylimielisen ja tosikon tuntuinen jopa siinä kun Jaana Pöllänen yritti saada leikinlaskuun ja henkeen mukaan kilpakumppaniaan. Ja tuo sanojen vääntely ja muuttaminen on ärsyttävää. Jos ne olisi edes sopivia tilanteeseen mutta kun ei. Ja turha vinkua sinun tätä mielipidettä. Itsehän tuossa provosoit vastaamaan, joten saamasi pitää. Jos nyt keksimällä pitää keksiä hänestä myönteistä niin oli pukeutunut.
        Jaana Pölläsen äänestä olen aiemmin pitänyt mutta nyt jotenkin ääni ei mielestäni kuulostanut hyvältä.
        Marita oli oma ihana, valloittava ja luonnollinen itsensä ja lauloin kauniisti ja oli kiva katsella iloisia ihmisiä. Samoin Mikko, heillä oli selvästi hauskaa. Mikkokin hymyili ja oli tyylikäs ja "oma" biisi Kovaa ja korkealta, meni aivan upeasti. Hyvännäköinen kaveri ja olisi suonut hänen pääsevän enemmän esille.
        Ei minun tarvitse katsoa ohjelmaa uusiksi mistään netistä vaan nauhoitin sen ja jätin siitä Tapsukan sooloilut pois, joten sen voi katsoa uudelleen.

• Kuulija ja katselija

Tapani Kansaa on ilo kuunnella ja katsella. Oli tosi hyvä Tartu mikkiin ohjelmassakin. Ääni on mahtava ja esiintyminen valloittavaa. Kyllä sitä veikeää huumoria Tapsalta löytyy, vaikka jotkut häntä aina turhantärkeäksi tosikoksi arvostelevatkin. Ei huonoja olleet muutkaan ohjelman artisti, mutta aika pliisu vaikutelma siitä ohjelmasta olisi jäänyt ilman Tapsaa.

Monet miehet plösähtävät vanhemmiten, mutta toiset saavat vaan lisää charmia ja karismaa . Tapsa kuuluu näihin viimeksi mainittuihin.
      Kuva kirkkokonsertista, jossa hiljattain olin :
      http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2493820.jpg

• `Yökyöpeli´

Tapanissa on oikeaa hurmurin pilkettä. Olin sulaa vahaa katsellessani ja kuunnellessani perjantaina Tapsaa Tartu Mikkiin ohjelmassa. Tyylikäs ja komea mies ja mikä ÄÄNI ! HURRRMAAVAN IHANA!

• oukkidoukki

Tapsan taannoin livenäkin nähneenä täytyy todeta, että harvoin olen nähnyt laulajan vanhenevan niin tyylikkäästi.: vaatteet, hiukset, kroppa- Kansa on upea ja seksikäs ! Entäs sitten ääni. Hänellä sitä riittää ilman rajoja. Tosi tähden tunnistaakin siitä, että hän ajan myötä vaan paranee: tulkinta syvenee ja karismaa karttuu. Tapani on juuri tälläinen.

Negatiivisena puolena todettakoon se, että ego Tapsalla tuntuu välillä vaan turhankin isolta.Hän vaikuttaa ajottain aika itsekeskeiseltä. Tosin ei Tapani tässä ohjelmassa sellaista soloilua pitänyt, kuin esim. Arja Koriseva joku aika sitten tulleessa jaksossa. Tietysti Tapsakin on sen verran spontaani tyyppi ,että innostuessaan ei aina tule huomanneeksi kaikkia tälläisiä asioita.

• nöff

Sikakin on seksikkäämpi!

• .M.M.M.

Viihdyttävä ja hyvä jakso . Nyt oli hyviä artisteja laulamassa. Ei tarvinnut jännittää että luonnistuuko biisi laulajalta vai ei. Tapsan ja muidenkin jakson artistien suoritusta arvostan siinäkin mielessä, sähkökatkos joka studiolla sattui ohjelmaa nauhoitettaessa pitkitti nauhoituksia normaalia huomattavasti pidemmäksi, kun täytyi odotella että saadaan sähköt taas takaisin, mutta hyvin jaksoivat artistit pysyä vireessä ja virkeinä odottelusta huolimatta. Kyllä tuossa porukassa on sitä talenttia enempi, kuin Talentissa ja Idolsissa yhteensä.

• musica.

Lueskelin tuolla toisaalla muusikoidenkin mielipiteitä jaksosta ja yleinen mielipide vaikutti olevan se, että illan artitit olivat kaikki edukseen, mutta tällä kertaa bändi ei onnistunut kovin hyvin. Epäiltiin syyksi tylsiä, "ranteet auki"-biisejä. Itse olen vähän samalla kannalla ,että laulajat olivat hyviä, mutta biisit olivat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta aika kehnoja ja hienoista takkuilua ilmeni bändillä.

• Safira~

Mitä enemmän tuota nauhoitusta katselee, niin sitä paremmalta vaan Tapsasiinä vaikuttaa :-)
      Näköjään siinä lopussa kun Sami Hintsanen lauloi sitä loppubiisiä ja artistit ja yleisö oli kokoontunut sinne häneen taakseen, niin Tapsa siellä näytti huolehtivan , että pikkulapset pääsevät sieltä takaa isompien jaloista eturiviin. Hyvin huomioitu se Tapsa !

• musa-fani.

Tsekkasin jakson netistä ja hyvältähän tuo näytti ja kuulosti. Kaikilla oli hauskaa . KIVA ! Tapanilla on miehekästä charmikkuutta sekä mahdottoman komia ääni .Yleisön viihdytäminen on Tapanilla hallussa myös.

Mikko Mäkeläinen on kyllä ihan lahjakas ja varteenotettava tekijä tässä iskelmägenressä, mutta jäi hieman nyt statistiksi tässä ohjelmssa ja sanoisimpa, että ihan omasta syystään. Suvivalssi laulun aikana esimerkiksi Mari ta Taavitsaineen useaan kertaan katsoi Mikkoa siihen malliin ,että laulahan sinäkin, mutta Mikko seisoi vai jännittyneen näköisenä, paitsi aivan lopussa taisi muutaman sävelen luikauttaa. Tapsa ja Jaana sensijaan lauloivat sitä laulua hienosti yhdessä. Muitakin tälläisiä tilanteita oli jossa kaikki muut artistit lauloivat yhdessä mutta Mikko vaan katseli/kuunteli.

• ei enää kansaa

Mikko sai täältä ainakin itselleen uuden fanin,loistava mieslaulaja ja erittäinkin ilo silmälle!
        Taavitsainen sähelsi liikaa ja Kansa nyt tosiaankin oli aika röyhkeä kun koko ajan äänessä täytyi olla vaikka muutkin osasivat laulaa niitä lauluja.

ei enää kansaa kirjoitti:

Mikko sai täältä ainakin itselleen uuden fanin,loistava mieslaulaja ja erittäinkin ilo silmälle!
        Taavitsainen sähelsi liikaa ja Kansa nyt tosiaankin oli aika röyhkeä kun koko ajan äänessä täytyi olla vaikka muutkin osasivat laulaa niitä lauluja.

Kerrankin järkevä mielipide asiasta. Hyvä!

• Rop-ponen

Tapani Kansa ei mikään suosikkini ole, mutta tälläkertaa heitin antipatiot nurkkaan ja totean ilman sarvia ja hampaita ,että Tapani Kansa yllätti minut positiivisesti. Kyllähän sillä jätkällä suuresta egostaan huolimatta taitoa ja osaamista on yllinkyllin. Äänimateriaali on vaikuttava ja kiitettävän hyvin hän sitä myös osaa käyttää.
      Muut artistivieraat myös jättivät ihan myönteisen vaikutelman osaamisestaan. Tälläkertaa näyttikin siltä, että isännät kompuroivat. Bändi kun ei missään parhaassa terässään ollut. ( ehkä soittivat tahallaan heikohkosti, sillä pelkäsivät varmaan sitä ,että olisivat soittaneet viimisenpäälle hyvin saattaisi kutsu tulla Kansakouluun, eli Tapsa saattaa pyytää heitä bändiinsä soittamaan ;D )
      Se "Meksikon pikajuna" oli bändiltä varsinaineen floppi. Heidän onnensa , että artistit vetivät biisin sen verran hyvin , että huomio kiinnittyi heihin ( etenkin T.Kansan eloisaan esitykseen biisistä) eikä niinkään bändin musisointiin.

• Pekka Mikä ?

"Bändi kun ei missään parhaassa terässään ollut. ( ehkä soittivat tahallaan heikohkosti, sillä pelkäsivät varmaan sitä ,että olisivat soittaneet viimisenpäälle hyvin saattaisi kutsu tulla Kansakouluun, eli Tapsa saattaa pyytää heitä bändiinsä soittamaan ;D ) "

Eiköhän tällä palstalla ole jo monta kertaa todettu, että Tapsukan bändiin ei tunkua ole, päinvastoin on joskus vaikeata löytää tuuraajia keikoille. On se maine niin paha sillä miehellä.

Täällä saa kaikenmaailman Justiinaxit laukoa mitä tahansa mutuja omasta superidolistaan, mutta ammattiporukka tietää asian oikean laidan.

• *Lemminkäinen*

Itse en ole aiemmin tälle palstalle kirjoittanutkaan, mutta nyt oli pakko omakin kommentti tuoda julki, koska tulin myöskin tuon ohjelman katsoneeksi. Myönnän, että asenteeni Tapani Kansaa kohtaan on melko negatiivinen ja se johtuu pitkälti muusikkoystävieni kertomuksista tämän käyttäytymisestä keikoilla muita esiintyjiä ja oman bändinsä jäseniä kohtaan. Eikä minun asenteeni tämän ohjelman jälkeen ole yhtään sen parempi. Toki Tapsa on tehnyt uransa aikana aivan loistavia biisejä joihin ei millään kyllästy.

Mäkeläisen Mikon joku moitti juuttuneen taustalle, mutta jos joku Mikkoa tietää tai tämän keikoilla on käynyt, niin eipä hänen tapansa olekaan tuoda itseään liioiksi esille, koska on kohtalaisen ujo. Omilla keikoillaan ja oman bändinsä keskellä hän on huomattavasti rennompi ja räväkkäämpi. Itse ajauduin Mikon ja Myrskylyhdyn keikalle ensimmäisen kerran viime kesänä ja sen jälkeen onkin tullut kierrettyä useammallakin paikkakunnalla heitä katselemassa ja kuuntelemassa. Kerrassaan loistavaa menoa! Hyvä Mikko!

• Annu.

Mikko on todella suloinen ja ymmärtää myös ettei itseään tuo tyrkylle alvariinsa. Vaikka meikäläisen mielestä saisi tuoda enemmänkin :P Mutta ne kerrat kun hän pääsee ääneen ja esille ovat mahtavia.

• me tammelat
        Annu. kirjoitti:

Mikko on todella suloinen ja ymmärtää myös ettei itseään tuo tyrkylle alvariinsa. Vaikka meikäläisen mielestä saisi tuoda enemmänkin :P Mutta ne kerrat kun hän pääsee ääneen ja esille ovat mahtavia.

mutta nythän tässä ohjelmassa ei ollutkaan kyse esillepääsemisestä vaan esilletulemisesta. Sitä ei vaan tapahtunut, vaikka muut artistit ja juontajat parhaansa mukaan yrittivätkin. Jopa Tapsa.

me tammelat kirjoitti:

mutta nythän tässä ohjelmassa ei ollutkaan kyse esillepääsemisestä vaan esilletulemisesta. Sitä ei vaan tapahtunut, vaikka muut artistit ja juontajat parhaansa mukaan yrittivätkin. Jopa Tapsa.

Olisi se Mikko voinut oma-alotteisestikkin mennä siihen eteen laulamaan( poikkeuksena oma biisinsä. Jonka osasi ja siksi meni itse siihen eteen laulamaan. Ehkä muut biisit oli hänelle sitten vieraampia) .
        Nyt sekä Tapsan ,että Maritan täytyi kädestä pitäen taluttaa hänet siihen eteen laulamaan . Sen "Koirani nimi oli Rintitntin" biisiä joutui Maritan kanssa laulamaan Sami Hintsanen, kun Mikko vaan kuunteli ja katseli ,kunnes Marita häntä otti kädestä kiinni ja vei siihen eteen. Siinäkin Mikon laulaminen tuntui olevan niin vastahakoiselta.

************** kirjoitti:

Olisi se Mikko voinut oma-alotteisestikkin mennä siihen eteen laulamaan( poikkeuksena oma biisinsä. Jonka osasi ja siksi meni itse siihen eteen laulamaan. Ehkä muut biisit oli hänelle sitten vieraampia) .
        Nyt sekä Tapsan ,että Maritan täytyi kädestä pitäen taluttaa hänet siihen eteen laulamaan . Sen "Koirani nimi oli Rintitntin" biisiä joutui Maritan kanssa laulamaan Sami Hintsanen, kun Mikko vaan kuunteli ja katseli ,kunnes Marita häntä otti kädestä kiinni ja vei siihen eteen. Siinäkin Mikon laulaminen tuntui olevan niin vastahakoiselta.

Mutta sen minkä lauloi niin lauloi upeasti!

• Joku vaan

Eihän se Mikko painanut kertaakaan edes sitä nappia, vaan Marita joutui huolehtimaan siitäkin. Sekin kertoisi jotain siitä ,että ne biisit oli Mikolle vieraita.

Tapsalla on muuten reaktionopeuskin kunnossa. Huvitti kun Marita ja Mikko repesi niin siinä yhdessä kohtaa kun Tapsa ja Jaana painoi yhtäaikaa sitä nappia. Tapsa oli hitusen nopeampi ja Jaana lättäsi vielä kätensä Tapsan käden päälle.

• Joku vaan
        *** kirjoitti:

Mutta sen minkä lauloi niin lauloi upeasti!

Kuten myös Tapsa !

• ninnel
        Joku vaan kirjoitti:

Eihän se Mikko painanut kertaakaan edes sitä nappia, vaan Marita joutui huolehtimaan siitäkin. Sekin kertoisi jotain siitä ,että ne biisit oli Mikolle vieraita.

Tapsalla on muuten reaktionopeuskin kunnossa. Huvitti kun Marita ja Mikko repesi niin siinä yhdessä kohtaa kun Tapsa ja Jaana painoi yhtäaikaa sitä nappia. Tapsa oli hitusen nopeampi ja Jaana lättäsi vielä kätensä Tapsan käden päälle.

Mikko painoi sitä nappia ja todellakin osasi laulaakin niitä biisejä,ihmettelinkin oikein että mistä hän voi ne osata,Vanha mylly yms.
        Rintintin-biisissä maritan olisi luulleen huomaavan että mikko ei sitä osaa niin miksi kiskoo lavalle,pöh..
        Mä todellakin nautin kyseisestä ohjelmasta ja paljon,juurikin mikon takia.
        Tapsa taasen olisi voinut olla hieman vähemmän oma tyypillinen itsensä.......

• tökerökansa
        me tammelat kirjoitti:

Joku sen sijaan toi itseänsä "pikkasen" liikaakin esille!

• OK.
        tökerökansa kirjoitti:

Joku sen sijaan toi itseänsä "pikkasen" liikaakin esille!

Jos Tapsaa tarkoitat niin hän olisi saanut laulaa vielä PALJON enemmän. Miellellään olisi Tapsan esiintymistä kuunnellut ja katsellut lisää.

Marita Taavitsaienen ja Mikko Mäkeläinen lauloivat "omaa" lauluaan yksin suht pitkän pätkän, mutta Tapsa otti siihen "omaan" lauluunsa ( Kuljen taas kotiinpäin) Mikon mukaan heti biisin alkuvaiheessa, vaikka olisi voinut laulaa sen soolonakin. Muutenkin Tapsa oli yksinään äänessä harvoin ( vain "Rakkauden jälkeen" biisi oli ainoa jossa ei joku muu laulaja ollut äänessä myös( monta biisiä lauloivat he kaikki yhdessä)
        Tapsa olisi saanut laulaa sitä kaunista Rakkauden jälkeen laulua vielä pitempäänkin yksinään.

• minna.

Ehkäpä Mikko ei siis osannut sitä RinTinTin-biisiä ja muita ja siksi ei mennyt mukaan. Onko tämä edes juolahtanut mieleesi?

• VOIKO ENÄÄ ....

TYPERÄMPÄÄ KESKUSTELUA TÄÄLLÄ KÄYDÄ ?

TÄMÄ ON TAATUSTI POHJANOTEERAUS KESKUSTELUIDEN TASOSSA !

HÄVETKÄÄ JO IHMISET !!!!!!!!!!!!!!!

• 27

ERITTÄIN typerää kinastelua!!

• Ramona¨

Tapani on vastustamattoman ihana , veikeä velikulta ! Upeasti Tapsa lauloi ja plussaa siitä , että oli lähtenyt rennon letkeällä huumorimielellä mukaan "kisaan".
      Eniten pidin Meksikon pikajunasta, Eldanga-järven jäästä, Romanssista, Rakkauden jälkeen, Kuljen taas kotiin päin ja Suvivalssista . Dirlandaa oli myös mieleeni. Siinä oli hyvää iloista fiilistä ja Tapsa hauskuutti yleisöä ja artistikolleegoitaan muuttelemalla ääntään ja vähän sanojakin siinä paikkapaikoin.
      Meksikon pikajuna sai raikuvat ablodit myös ja yleisö näytti olevan suupielet korvissa eikä varmasti vähiten Tapsan maanmainion esityksen johdosta.

• ikäsi olikaan, 15v ?

Miten hemmetissä yhdellä laulajalla voi olla Suomen lapsellisin fanijoukko ?

Ei näin naivia tekstiä saa lukea kenenkään muun artistin sivuilla.

• wanharouwa
        ikäsi olikaan, 15v ? kirjoitti:

Miten hemmetissä yhdellä laulajalla voi olla Suomen lapsellisin fanijoukko ?

Ei näin naivia tekstiä saa lukea kenenkään muun artistin sivuilla.

No he ovat niin vanhoja, että TK:kin näyttää heidän mielestään nuorelta ;)

• Tarvajärvi
        wanharouwa kirjoitti:

No he ovat niin vanhoja, että TK:kin näyttää heidän mielestään nuorelta ;)

no tapahtuipa tämäkin. Muistan aina, kun wr sivalsi Justiinaxia siitä, kun tämä poisti kirjoituksiaan tältä palstalta. Ja nyt sitten tämä nuori neiti kaatui omaan ihanuuteensa. Ja kohta tulee selityksiä. Siis Wanhaltarouvalta. Nautin tilanteesta.

• wanharouwa
        Tarvajärvi kirjoitti:

no tapahtuipa tämäkin. Muistan aina, kun wr sivalsi Justiinaxia siitä, kun tämä poisti kirjoituksiaan tältä palstalta. Ja nyt sitten tämä nuori neiti kaatui omaan ihanuuteensa. Ja kohta tulee selityksiä. Siis Wanhaltarouvalta. Nautin tilanteesta.

Ja tässäpä selitys, että pääset nauttimaan. Suon sen nautinnon Sinulle mielelläni :)

Katsos kun Wanhanrouwan sormi lipsahti vahingossa väärälle nappulalle ja pari sanaa pitkä viesti lähti, että hupsista vaan! Poistin siis ne pari sanaa nopeasti, ettei kukaan ehtinyt näpytellä vastausta.
        Ero Justiinax'iin on siinä, että hän tapasi poistaa kirjoituksensa siinä vaiheessa kun vastauksia oli jopa kymmeniä ja kaikki hänen mielestään ikävät vastaukset pyyhkiytyivät samalla pois. Onneksi nykyisin ei enää niin käy.

• kalappi
        wanharouwa kirjoitti:

Ja tässäpä selitys, että pääset nauttimaan. Suon sen nautinnon Sinulle mielelläni :)

Katsos kun Wanhanrouwan sormi lipsahti vahingossa väärälle nappulalle ja pari sanaa pitkä viesti lähti, että hupsista vaan! Poistin siis ne pari sanaa nopeasti, ettei kukaan ehtinyt näpytellä vastausta.
        Ero Justiinax'iin on siinä, että hän tapasi poistaa kirjoituksensa siinä vaiheessa kun vastauksia oli jopa kymmeniä ja kaikki hänen mielestään ikävät vastaukset pyyhkiytyivät samalla pois. Onneksi nykyisin ei enää niin käy.

Tapsaa morkkasi mm pieruvitseineen, mutta sitten hävisikin tuo kirjoitus. vai väitätkö muuta? Se kirjoitus oli tuolla Tapsan polku-jutussa.
        eli voi voi vanha huo... siis huono rouva.
        Mites se nyt noin muuttui yht'äkkiä.

Miksi muuten olet sitä mieltä, että Tapsa oli parhaimmillaan -90 luvun alussa. Eihän hän paljon silloin edes levyttänyt.
        Siis taas piruilua, vai?

• kääk!

Katselin eilen Tartu Mikkiin kun siinä oli mm. Markku Aro ja Meiju Suvas ja kyllä oli se paljon surkeampi jakso kuin se edellienen jossa Tapsa ja kumppanit oli. Täysin mielenkiinnottomia j esityksiä tuossa eilisessä jaksossa. Ne kaksi Dannyn " enkeliä " oli aika karmeita ja Meijun äänestä en tyykkää yhtään. Markku Aro ei paljon erottunut edes kulisseista. Ei hitustakaan karismaa siinä tyypissä.
      Esittää jotain ikinuorta ja pukeutuminen oli taassen oloista. Siinä missä Tapsa oli pukeutunut tuohon ohjelmaan viimisen päälle huolitellusti tummaan pukuun aina kravattia myöden oli Markku tempaissut jalkaansa kauhtuneet farkut, kulahtaneen T-paidan ja jonkun liian pienene bleiserin.

• hemmetin hyvä

laulaja, mukava mies ja erittäin pidetty työnantaja. Ehkä hänellä ei ole niin järjettömän räiskyvä ja temperamenttinen ( lue: sekoileva ) luonne kun TK:lla, mutta se peruslaulataito ei häviä pätkääkään Tapsukalle ja hän ei ainakaan höpötä keikoilla mitään asiattomuuksia yleisölle, vaan tarjoaa hyvää tanssimusiikkia koko rahan edestä.

Tapsukalla se koko rahan edestä tarjoaminen yleisölle on aika usein ollut sitä sun tätä.

No joo, ei tuo Puputin Make sentään kirkoissa vielä esiinny, mutta hänhän onkin nuori mies, eikä mikään seniili vanhus, kuten ........

• keikalla ollut
        hemmetin hyvä kirjoitti:

laulaja, mukava mies ja erittäin pidetty työnantaja. Ehkä hänellä ei ole niin järjettömän räiskyvä ja temperamenttinen ( lue: sekoileva ) luonne kun TK:lla, mutta se peruslaulataito ei häviä pätkääkään Tapsukalle ja hän ei ainakaan höpötä keikoilla mitään asiattomuuksia yleisölle, vaan tarjoaa hyvää tanssimusiikkia koko rahan edestä.

Tapsukalla se koko rahan edestä tarjoaminen yleisölle on aika usein ollut sitä sun tätä.

No joo, ei tuo Puputin Make sentään kirkoissa vielä esiinny, mutta hänhän onkin nuori mies, eikä mikään seniili vanhus, kuten ........

Kumma vaan ,että Markku Aro jäi täysin Tapsan osaamisen, ja karisman varjoon kun he tässä yhdessä joku aika sitten Kiuruveden Vihreillä niityillä esiintyivät "pojat" kokoonpanossa, johon kuului siis Tapsan lisäksi Markku Aro ja Danny. Iltasanomatkin uutisoi keikan otsikolla : "Tapani Kansa oli Poikien tähti "

Markku Aroja mahtuu kolmetoista tusinaan, mutta Tapsa Kansa on ainutlaatuinen.
        Markku ei tee kirkkokonsertteja, koska kukaan ei hänen kimitystään menisi sinne kuuntelemaan. Kirkoissa esitettävissä lauluissa, kun vaaditaan jo sitä osaamista ja tulkinnan sielukkuutta ja syvyyttä ihan erillailla, kuin jossain tanssilavoilla. Siksipä klassisenmusiikin laulajatkin esiintyvät monasti kirkoissa, mutta harvemmin tanssilavoilla.

• Tarvajärvi
        hemmetin hyvä kirjoitti:

itse asiassa, Make taitaa olla vanhempi Kuin Tapsa. Mutta minä kyllä pidän Makesta tosi paljon. Mun mielstä Make oli eilisessä ohjelmassa selvästi paras. Toi Virta ja Meiju oli kyllä ihan kamalia. Aron Make oli tyylikäs ja fiksu. Hyvä Make!

• TYHMÄ ?
        Tarvajärvi kirjoitti:

itse asiassa, Make taitaa olla vanhempi Kuin Tapsa. Mutta minä kyllä pidän Makesta tosi paljon. Mun mielstä Make oli eilisessä ohjelmassa selvästi paras. Toi Virta ja Meiju oli kyllä ihan kamalia. Aron Make oli tyylikäs ja fiksu. Hyvä Make!

"itse asiassa, Make taitaa olla vanhempi Kuin Tapsa."

Opetelkaa nyt ihmiset edes se netin peruskäyttö, niin löydätte muutamalla napinpainalluksella tietoa asioista. Ei tarvitse aina heittää sitä mutua hihasta.

Tapsukka syntynyt -49 ja Aron Make -50.

Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että Mr.Aro on tyylikäs ja fiksu laulaja. Ei tölvi muita ja hoitaa hommat ammattitaitoisen varmasti. Hyvä esiintyjä !

• - -

Ollaanko me nyt ainoita jotka huomas kuinka kännissä äijä oli ko. lähetyksessä?!

• mutta morkatkaapa te

kännissä? Tapsahan ei juo.
        Fredi oli ainakin eilen hyvä tyttärensä kanssa.

• OK.

Mikko Mäkeläistä tarkoitat vai ? Tapsa ei ainakaan ollut kännissä. Hänhan on lähes absolutisti. Ärsyttää se kun heti jos ja kun ei möllötä vaan tyhmän näköisenä vaan on vähän eläväisempi persoona, niin ollaan touhuamassa siitä ,että oli humalassa

• Annu.
        OK. kirjoitti:

Mikko Mäkeläistä tarkoitat vai ? Tapsa ei ainakaan ollut kännissä. Hänhan on lähes absolutisti. Ärsyttää se kun heti jos ja kun ei möllötä vaan tyhmän näköisenä vaan on vähän eläväisempi persoona, niin ollaan touhuamassa siitä ,että oli humalassa

Ei tuossa puhuttu Mikosta eikä sinunkaan tarvitse häntä alkaa parjaamaan seuraavaksi kännissä olosta. Jos vähänkin viitsit vaivautua selaamaan viestejä ennen vastaamista niin huomaat keistä puhuttiin.

• oujee!!!

Kyllä oli Mikko niin oppipojan asemassa tuossa jaksossa. Tapsa vei sitä kun koiranpentu villasukkaa.

• IsoJormaV1

Olin paikan päällä ja voin sanoa, että oli hyvä meininki. Kaikki olivat hyviä Kuningas Tapani Kansan imussa! Upea laulaja ja on muuten äänivaroja, joita myös käyttää iloksemme. Naatitaan kaikista hyvistä muistakin laulajista, myös karaoke-laulajista!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6704
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4532
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3326
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3027
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1606
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1590
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1533
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1389
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1340
    Aihe