SINÄ moisen kromilaivan OMISTAJA huomio! 10.7 paraikaa kuluvaa vuotta olisi todellinen tarve komealle Cäkkylälle Kokkolaan päiväksi. Kyllä, yhdet häät on tuolloin. Tosin ei omani vaan elinikäisen ystäväni. Itseäni harmittaa ettei kyseisen ystävän -51 Mercury Sport Sedan ehdi valmistua vielä pitkiin aikoihin, joten toistaiseksi hääparin kyyditsemiseen paremman puutteessa on varattu joku 80-luvun punaisenhaalistunut Buick. Ei sellainen jää mieleen eikä se ole lähimainkaan sama kuin dollarihymy isoine siipineen.
Jos ajatus ei ole mahdoton niin vastaile tähän viestiin ja katsotaan jos saataisi tulevasta heinäkuun kymmenennestä kahdelle nuorelle entistä ikimuistoisempi päivä!
-59 Cadlillac
1
300
Vastaukset 1
- bigwings of 60's
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671762
- 771242
- 114933
- 94817
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66666Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41619- 59617
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74520- 42514
- 29502